Acasa Actualitate-InternaPolitica interna Daniel Chițoiu, ministrul de finanțe, și-a dat demisia

Daniel Chițoiu, ministrul de finanțe, și-a dat demisia

scris de G. D.
488 Afisari

Daniel Chițoiu, vicepremier, a demisionat din funcția de ministru al finanțelor, la presiunea partidului din care face parte. Motivul ascuns al acestei demisii ar putea fi susținerea programului de rate la jumătate, așa-numita electoRATĂ.

Daniel Chițoiu a demisionat

Se pare că plecarea sa din guvern a fost cerută explicit de Crin Antonescu în cadrul unei ședințe a conducerii PNL. Daniel Chițoiu a devenit indezirabil pentru o parte a PNL ca urmare a unei apropieri prea mari de PSD și Victor Ponta.

După apariția ideii programului de înjumătățire a ratelor populației cu credite, conducerea PNL l-a acuzat pe Chițoiu, despre care s-a spus că ar sta la originea acestui proiect, că nu a discutat cu partidul acest subiect, fiind un proiect „de stânga”.

Schema de înlocuire a lui Daniel Chițoiu prevede numirea lui Eugen Nicolăescu în funcția de ministru de finanțe și vicepremier, iar la Ministerul Sănătății numirea lui Cristian Bușoi, actualul președinte al Casei de Asigurări de Sănătate.

După ce a confirmat demisia, Crin Antonescu a declarat că Daniel Chițoiu  „a decis să pună capăt experienței din Finanțe și din Guvern”. Chițoiu va ocupa funcția de secretar general interimar al PNL, unde se va ocupa cu organizarea alegerilor din acest an. Eduard Hellvig, actualul secretar general, se va ocupa exclusiv cu alegerile prezidențiale.

111 comentarii

neacsum 06-02-2014 - 19:05

Ceea ce era de asteptat. Antonescu trebuia sa faca miscarea asta de mult, acuma pare sinucidere. Usor usor va conduce un partid din care face singur parte. Culmea ironiei, este ca il invinuieste (pe drept) pe Chitoiu ca este prea a proape de Ponta dar uita ca el este cel mai fervent sustinator al apropierii de ponta, pe care nu il lasa de mana nici daca ramane singur in PNL. Sa fie gelozie sau doar prostie? Chitoiu s-a dat pe langa Ponta ca sa poata ramane ministru Antonescu i-a facut toate poftele lui Ponta ca sa fie si el presedinte. Care e problema domnule Antonescu ? Jalnic presedinte era sa avem.

urbos 06-02-2014 - 19:15

Adevarul e ca ce spui ar fi avea sens, daca n-ar fi fara nici o noima.
Deci trebuia, nu trebuia, sa faca, sa nu faca, orice ar face e nasol, Ceausescu sa traiasca!

UnUL 06-02-2014 - 19:21

Buboșel, cu creierașul tău atrofiat de liberal în mizerie n-ai cum pricepe o argumentație logică.

Antibasistul 06-02-2014 - 23:57

Sictir cretin, ca toți basistii!

UnUL 07-02-2014 - 08:09

„Sictir!” – copy-paste nr. 70
`cretin” – copy-paste nr. 111
„ca toți băsiștii” – copy-paste nr. 2365
„băsist/băsistă” – copy-paste nr.3878

digital 06-02-2014 - 20:31

nu vezi neacsum că ai ajuns să politizezi tot!
poate chițoiu e și tehnocrat, că finațele nu se-nvață la Făcăieți, iar faptul că măsura asta de amânare, a unor rate, care oricum vor trebui plătite de titularii în cauză, se regăsea deja în prevederile contractuale ale băncilor creditoare!
ar trebui să fii mai realist !

ValVerde 06-02-2014 - 20:49

L-am vazut si eu pe neacsum, asta.
Cam politizeaza politicienii…nu-i frumos !

digital 06-02-2014 - 20:54

tu nici pă mătta n-o cunoști , bă avortatule,marș la capitoliu și frige-o rugăciune în memoria ștoarfei, dreq de împuțit !

CONGO 07-02-2014 - 00:58

Chițoiu asta a chițait in front, deci era normal ca sefu de celula neo-legionara sa-i faca un semn cu bastonul de maresal ce-l tine la indemana in sertar si sa-l si intrebe incruntat „da profitu, unde e profitu?” si sa-i si traga un sut in fund, caci daca profit nu este, nimic nu este!

Si sa-mi cugi sariciul de bou!

digital 09-02-2014 - 18:43

CONGO
07-02-2014 at 00:58
am înțeles că ești bou, nu mai era necesar să mi-O, întărești !
hahaha!

neacsum 06-02-2014 - 22:06

Digitale, nu zic nu, masura o fi buna pentru unii amarati care nu au din ce sa isi mai plateasca ratele, dar are cateva hibe, tehnic vorbind:
1. Intervine putin ca o terta parte in contractul dintre doua persoane, ceea ce este putin ilegal. Ba mai mult chiar recunoaste ca aceste modificari nu pot avea loc daca banca nu este de acord si atunci, ce lege e asta? O simpla masura populista si atat. Adica noi am vrea sa va dam bani dar din buzunarul lor, daca vor ei. O porcareala.
2. este putin discriminatorie pentru ca se aplica numai unui segment de populatie ales arbitrar sau cum vrei sa ii spui populist, de catre Ponta.
3. Ponta le spune ca le reesaloneaza datoriile( daca vor accepta bancile) dar nu le spune si cu cat va creste dobanda in acest caz si ca vor fi nevoiti sa plateasca pana la final mult mai mult. Si uite asa abureala e gata.
Deci oricum ai lua-o este o inutilitate populista care va cadea din prima la o contestare la CCR.
Dar prinde bine pentru amaratii de pensionari sau salariati care vor spune, uite, domnul Ponta vrea sa ne scape de datorii, sa ne mai ia de pe umeri, dar capitalistii astia de la banci nu vor si nici astia de la CCR ai lui Basescu. Pentru mintile odihnite tine .

digital 09-02-2014 - 18:39

se vede neacsum că ori nu vezi realitattea care te înconjoară ori nu vrei s-o vezi !
câți dintre românii în situații critice la bănci au fost consiliați corect și complet în achiziționarea creditului?!
poate ai fost o singură dată-n fața unui contract de creditare și vrei să-mi spui că ai pătruns pe loc înaintea semnării toate chichițele din conținutul lui?!
mă faci să râd!
și e normal să se aplice doar celor cu situații financiare critice !
chiar dacă vor plăti mai mult, măcar nu vor fi siliți să se sinucidă sau să o ia razna în cel mai fericit caz !
de fapt, tu , cam ce soluții ai la chestia asta, sau doar mesteci politică ?!

neacsum 06-02-2014 - 19:25

Nu. Ca trebuia faut este clar, dar nu acuma. Antonescu este un amarastean care fie nu se pricepe de loc la oameni fie este atat de corput si coruptibil, fie atat de usor de dus de nas incat nominalizeaza drep[t ministru pe oricine fara sa verifice daca are sanse sa ramana acolo sau daca este curat. Daca numeri cati ministri a schimbat din 2012 si pana acuma vei ajunge la mai mult de un guvern. DE CE OARE? Deci e clar ca conduce ca un sofer matol. Dar in primul rand trebuia sa-si aleaga bine oamenii pe care ii nominaliza. Iar cand ii schimbi pentru ca vrea Ponta sau Basescu sau deja incepe sa puta , se cheama nu ca esti o mana de fier ci o carpa. Panimaiesi ?

urbos 06-02-2014 - 19:37

Si-asta e corupt? Vai de capatana ta.
Acuma, ce sa mai zic, te stiu foarte bine si in ce hal te prezinti. Niciodata n-ai vreo solutie. Mesteci si mesteci si mesteci…
Ministri se schimba tovarasu, nu e ca la PCR, cum ai ramas matale cu gandirea. Se vede ca la partidele comunistoide a ramas aceeasi mentalitate, nici la PSD, nici la PDL si ce mai bese Basescu pe dos, nu se schimba nimic, toti stau lipiti de scaune.
Matale nu pricepi politica intr-o democratie.

salut 06-02-2014 - 20:03

Nici schimbarea asta din an in an nu e benefica. Una e sa se schimbe din cauze obiective, alta e … de dragul schimbarii. Nu mi-am dat pana acum seama ca stabilitatea guvernamentala ar fi o chestie inventata de comunisti.

urbos 06-02-2014 - 20:08

Nu e de drag, evident.
Aia e pietrificare, specific comunista.
Schimbarea unor ministri nu inseamna instabilitate guvernamentala, decat daca modifica configuratia politica a unui guvern.

salut 06-02-2014 - 20:27

Ei, nu! La extrema, sa nu fie nimeni suspicios, ce ar trebui? Sa se schimbe ministrii in fiecare zi sau macar o data pe saptamana; asa ar fi si superdemocratic, s-ar multumi si o buna parte din varful partidului, ca bastonul de maresal sta in fiecare ranita … si, bineinteles, nici instabilitate nu s-ar numi.
Hai sa punem lucrurile cu capul in sus: un ministru trebuie schimbat atunci cand nu mai corespunde necesitatilor si asteptarilor. Daca-i bun, nu vad de ce nu ar ramane in functie tot mandatul guvernului. Dincolo de criteriile astea apare politicianismul, populismul, comunismul sau ce ism mai vrei. Vorbe-n vant.

ValVerde 06-02-2014 - 20:45

Bre Stanica, daca la frustrarile-ti kilometrice si basismu-ti nu prea am ce comenta, ca asa esti tu, mai napastuit de soarta, ei bine, m-am gandit ca poate incepi sa inveti ceva gramatica.

Uite aici:
“Ca orice elitist, Hayden, a fost luat în primire de vârfurile politicii noastre,…. ”

Mai Stanica, in limba romana spunem:
“Ca PE orice elitist, Hayden, a fost luat în primire de vârfurile politicii noastre, …”

Vezi si PRICEPI diferenta?

Uite, azi ai mai invatat ceva. Daca ai inteles, ai ca tema sa scrii urmarea la: ” Ca orice elitist, Hayden…”

urbos 06-02-2014 - 21:08

Rahat in ploaie. Un ministru numit POLITIC, se schimba cand POLITICA o cere! Un partid face POLITICA si in politica o componenta e si imaginea, o alta e strategia din an electoral etc.
Neacsu nu e suspicios, e idiot comunist. Atata pricepe el si aia ca el, ca ministrii se schimba doar cand nu mai sint buni sau fura.
Ministrul corespunde sau nu necesitatilor PARTIDULUI care-si asuma POLITIC miscarea. Daca PNL greseste acum, va plati electoral.

urbos 06-02-2014 - 21:10

Tu lindicule nu stiai ce e un cerc.
Tot tu lindicule, erai ala cu „nivelele”. Dupa care cauti ca proasta prin tomberoanele netului ceva care sa-ti dea dreptate. Asa ca taci in mortii ma-tii!
Iesi d-aici!

salut 06-02-2014 - 22:14

Eu am spus asa:
„Hai sa punem lucrurile cu capul in sus: un ministru trebuie schimbat atunci cand nu mai corespunde necesitatilor si asteptarilor.”

Cu alte cuvinte, nu am exclus factorul politic. Pe de alta parte, politizarea extrema este daunatoare. Eu vad un ministru in primul rand ca un administrator, abia apoi, peste alte cateva calitati, ca un politician. Nu-mi dau seama daca pozitiile noastre sunt atat de diferite sau doar nu reusim sa le clarificam, dar, pentru mine, fara a nega politicul, administratia, inclusiv cea de varf, are mai mult o componenta tehnica.
Varianta cu politizarea excesiva a mai fost incercata de taranisti ( Muresan, electronistul, la agricultura, Dejeu pe la Interne ca…fusese detinut politic, etc.) si mi se pare ca nu prea a mers. Nici pe la altii nu e deosebit de eficienta, desi aparatele din spatele oamenilor politici fac o mare diferenta.

urbos 06-02-2014 - 22:51

Eu ii raspunsesem lu Neacsu, din al carui mesaj transparea ceva anume. La viziunea aia am avut eu ceva de obiectat.

Dar legat de ce spui, cum adica politizare? Politizarea politicii?
Chestiile astea cu electronistu nu stiu unde si ginecologul nu stiu unde, sint ineptii, mestecate ani de zile de catre unii care nu intelegeau(si nici nu voiau) cum sta treaba cu politicul si gandeau ca pe vremea lu Ceasca. Pentru ca omu politic, e de fapt politicianul epolitician si atat.
Ca in Romania postcomunista, nu exista in 90 o clasa politica(in afara de vechii comunisti) si atunci nea electronistu a sarit in politica, invatand-o din mers, a fost o situatie inevitabila.
Muresan nu s-a descurcat, daca nu s-a descurcat, nu pentru ca era electronist pus la agricultura, ci pentru ca era un politician prost.
Ministrul poate fi vazut ca un administrator, dar administreaza aplicarea platformei program al partidului lui, la acel minister. El da directii, de administrerea efectiva a domeniului se ocupa specialistii. Asadar masurile gresite luate de un ministru, reflecta directia gresita a politicii partidului respectiv in domeniu, si plateste electoral, nu este o gresala „tehnica”.

la o analiza riguroasa, se constata la noi cel putin, ca ministri „buni” sint aia care au stiut sa dea bine la presa, si „rai” aia care n-au facut-o. Rezultatele, bune sau proaste, nu tin de minstri, ci de politica buna sau proasta a partidului in cauza(asta daca ministrul face ce-i spune partidul si nu altceva) chiar daca partidele incearca sa se dezica. Dar schimbarea unui ministru, poate sa insemne si regandirea politicii partidului pentru acel domeniu.

urbos 06-02-2014 - 22:53

erata
Pentru ca politicianul, e de fapt politician si atat.

salut 06-02-2014 - 23:17

Intorci cuvintele si sensul celor spuse de mine. Sau, poate nu reusesc eu sa ma exprim destul de bine. Tinand cont ca nici tastatura nu ma ajuta, eu renunt. Poate reluam discutia asta alta data, cand am in fata o tastatura adevarata si ma pot exprima mai facil.
Pana una, alta, uite o fraza la care eu am mari indoieli : „Dar schimbarea unui ministru, poate sa insemne si regandirea politicii partidului pentru acel domeniu. ” Stau si ma gandesc cand mai construim ceva daca tot gandim, regandim, restructuram si reformam. Dezastrele din sanatate si invatamant sunt marturie la indoielile mele; parca in nici un alt domeniu nu au fost la conducere atatia destepti cu atatea idei, cu atatea gandiri si razgandiri proprii sau de partid. Toate bune, toate geniale, bineinteles….

urbos 06-02-2014 - 20:11

PS. Nu spun ca schimbarile astea de acum, sint bune, inca nu stiu, era un raspuns la optica lu Neacsu.

UnUL 06-02-2014 - 22:27

Nu știu dacă Chițoiu e corupt, dar nevasta lui sigur e coruptă.

digital 06-02-2014 - 22:38

da, de nevastă-ta, ne zici ceva sau…..deducem noi !?

UnUL 06-02-2014 - 23:27

Dedu ce vrei, căci oricum tot ce crezi, „știi”, deduci, etc. e fals și idiot

digital 06-02-2014 - 23:31

așa zicea și băsexu, doar ce zicea el, era adevărat, chipurile !
piei dreq de retardat, că oricum nu mă interesează hoașca ta!

UnUL 06-02-2014 - 23:40

Ce zicea dl. Băsescu, nătărău mic?
P.S. Interesant : nu te interesează nevasta mea – care nu e câtuși de puțin „hoașcă” – și te interesează mama, care a trecut bine de 80 de ani,. Spuneam eu că ești pervers. nu te mai excită decât babele și diverse apucături homosexuale.

urbos 06-02-2014 - 23:46

Domnul Bashina.

digital 06-02-2014 - 23:47

ești foarte îngrămădit și deosebit de îngust, bă unulașule !
ce să-ți fac, așa-s clujenii, iremediabili, după ce au dat un premier ca boc!
sute de ani, la voi totul va fi în bernă, nu că nu m-aș bucura pentru niște cretini ca voi !

digital 06-02-2014 - 23:48

da, dl băsexu !
sau dj băsexu !

UnUL 07-02-2014 - 08:17

Degețel, moroșan tâmpit îmbibat cu palincă, nu te compari tu cu clujenii. Iar Boc a fost cel mai bun premier în cea mai rea conjunctură economică. A fost cu 10 trepte deasupra lui Tonta.
Și te anunț că îți bagi degetul în ochi până la cot: la noi nu e nimic în bernă. Aia se întâmplă la voi, după ce la beție ați scos cuțitul din cizmă și l-ați tăiat pe colegul de pahar.

neacsum 06-02-2014 - 19:30

Toate asa zisele remaniei se fac pentru ca Oprea va STS-ul , deci internele. De aici pleaca toata .. remanierea. Si cum Internele sunt ale liberalilor trebuie sa se faca mai multe rocade ca sa nu se vada ca de fapt asta este ceea ce urmareste Ponta. Si atunchi plimb[ ursii pe la mai multe ministere. Cum Antonescu a auzit si el ca Ponta l-a convertit pa Chitoiu, profita si el de rocada ca sa dea jos cu el . Numai ca il pune in locul lui Chitoiu care pe langa ca este la fel de dalmatian ca si Chitoiu, este si mult mai slab si mai manevrabil,. ala daca tipa secretara la el, face pipi in pantaloni . Asa ca Antonescu iara isi da cu stangul in dreptul .

urbos 06-02-2014 - 19:41

Deci pe tine te intereseaza foarte mult soarta lui Antonescu. Bun.
Dupa ce zici ce zici, ce trebuie sa faca Antonescu pentru a fi bine? Ia sa auzim.

digital 06-02-2014 - 20:22

păi, băi neacsum, nu vezi că ești defazat?!
oprea e nașul lui antonescu?!
adică antonescu îl schimbă pe chițoiu de nervi, ca să ajungă oprea la sts?!
e cea mai tare pe ziua de azi !
hahaha!

ValVerde 06-02-2014 - 20:27

„oprea e nașul lui antonescu?!”

===

‘te dracu’ de panarama, ca sunt cuscrii dupa mama….

digital 06-02-2014 - 20:33

după mătta, daaaa !
mătta e cea mai tare din zona euro !

neacsum 06-02-2014 - 21:15

Digital, te stiam mai perspicace. Ce nu e clar ?
Oprea il schim,ba pe Chitoiu pentru ca Ponta vrea sa faca schimb de ministere si ii plimba ministri si minitsrele . Chitoiu devenise in ultimul timp nu omul lui Antonescu in guvernul Ponta ci omul lui Ponta in partidul lui Antonescu. Mutarea lui Oprea la Interne cred ca iti e clara, nu trebuie sa mai desenez nu ?

UnUL 06-02-2014 - 21:18

Domnule Neacșu, te obosești inutil: Degețel cu creierașul lui nefuncțional de mărimea unei arahide e „imun” la orice speculații, argumente sau idei. Cred că nici cu desenul nu ați rezolva problema.

UnUL 06-02-2014 - 21:19

Oricum, în cazul lui Degețel nu se spune „perspicace” ci „PERSPICAC”.

ValVerde 06-02-2014 - 21:19

Degetica e foarte perspicace !
Gineste caraliu de la 273m. distanta cind e la produs, prin cimitire

digital 06-02-2014 - 21:35

neacsum, lăsând la o parte labagiii vv și unul, chiar crezi că rocadele indirecte în politică, pot garanta sută la sută mișcări de personaje și funcții cheie?!
eu nu cred, dar vreau părerea ta !

neacsum 06-02-2014 - 21:48

In politica Romaneasca nu poate da roade o minte stearpa. Nu poti obtine nici din greseala rezultate atunci cand nu urmaresti decat interese de grup si de buzunar. Asa ca oricate mutari si permutari ar face cei doi, atata timp cat fac totul doar pentru a putea controla de dragul controlului si din ambitie, rezultatele la care te gandesti sunt nule.

salut 06-02-2014 - 22:00

Cu alte cuvinte, Marine,

„Pus astfel în lumină, ancorat in sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului”
:'(

ancuta 06-02-2014 - 22:13

Ma’, terminati cu onirismul.
S-a kkt antenescu pe victordanvoiculescu.
ATAT.
Doar s-a kkt.
Nu va mai faceti filozofi, ca sunteti niste kkti.
Atat. kkti.

digital 06-02-2014 - 22:22

m-ai „omorât”, neacsum !

digital 06-02-2014 - 22:24

ancuta
06-02-2014 at 22:13

tu, bleago, lipseai dintre labagii !
dreq de handykapată !
se băgă și ea-n seamă ca vitta !

ValVerde 06-02-2014 - 22:24

Te-a omorit ???
Sigur ??

Sa stai asa !

digital 06-02-2014 - 22:27

ancuta
06-02-2014 at 22:13
pune-ți …llă, făi vacco, nu vezi că ai ..zdă, și după aia masturbează-te, că te faci dreq de râs cu veveul și unulașul !

UnUL 06-02-2014 - 22:28

@Degețica
Din păcate nu te-a omorât nimeni: dar încă nu e prea târziu.

digital 06-02-2014 - 22:30

ValVerde
06-02-2014 at 22:24

apăru alt prost !
nu se mai termină, infecții dreq !
marș mă la capitoliu și roagă-te la obama să te ierte, prin încoțopenire, că voi doar cu sulla-n koor mai știți de credință, lua-v-ar dreq de mutanți !

digital 06-02-2014 - 22:33

UnUL
06-02-2014 at 22:28
alt infect !
băi, boule, au murit toți proștii din cluj și tu le faci galerie în lipsă?!
vezi că Feleacul e liber laurlătorii băsiști, suie-te pe el și urlă, poate-ți cad koaiele și scăpăm dreq de tine !

UnUL 07-02-2014 - 08:19

”Alt infect”, spuse infectul infecților.
Ai tu ce ai cu clujenii; dar, spre deosebire de moroșenii tăi mereu beți, clujenii mai și gândesc – și bine.

neacsum 06-02-2014 - 19:35

Rectific, il pune in locul lui Chitoiu pe Nicolaescu, el este cel slab si fricos si de umbra lui.

ValVerde 06-02-2014 - 20:22

Nu mai dati vina pe Antonescu.
A invatat de la comunisti !

Ce ? N-ati auzit de rotirea cadrelor ?
Vai cum le mai roteau !

Basescu Presedinte pe viata !!!!

PS Mai dispresati baieti, ca lasati peluza fara acoperire politica.
Salut are absenta motivata daca se inscrie la cursurile de alfabetizare.

digital 06-02-2014 - 20:25

și tu, cu suptul, pă la băsese?!
mai dispersat cu suptul, bă țărane, că trag prea mulți băsiști de ..llla lui, fi-v-ar kioru-al dreq, de nesătui ce sunteți !!!!!!

ancuta 06-02-2014 - 20:29

Vale,
salut (scarna zglobie) are sirop in nas!
se alfabetizeaza greu: e fonfait!

ancuta 06-02-2014 - 20:25

Miscare matura, liniste-n formatie!
De genul: „Gresesti o iei in freza!”
Poate fi un adevarat „punct de inflexiune” in graficul liberal: „Ponta, daca vrei sa te joci, fa-o cu base, nu cu mine!”

digital 06-02-2014 - 20:26

acu ți-ai dat și tu doctoratul în retardeală, tâmpita dreq !

salut 06-02-2014 - 20:30

Astazi e o „ea”? Cum merge la astia/astea, e dupa fazele lunii?

digital 06-02-2014 - 20:36

azi și-a dat soola pe dindărăt, prinsă cu kiloții și se dă drept o…„EA ”, rapandulla dreq !

ancuta 06-02-2014 - 21:04

scarna zglobie,
daca nu te astamperi o sa scriu si altceva in afara de faptul ca esti fostul sot al P… S…. si ca esti atat de puturos si de prost incat nici sa dai din kyp nu stii!
P.S.: Pana la urma „canadiana” mai are dinti?

ancuta 06-02-2014 - 21:42

hai mai scarna zglobie: am „glumat”!
nici nu stiu cine esti!

ancuta 06-02-2014 - 21:01

debile,
Chiar itr-atat de idiot poti fi?
Adica ceea ce am scris mai sus este o idiotenie pentru tine?
chiar il apreciam pe antenescu!
Bineinteles relativ la ponta.
ba’ scarno copypaste, nu ma asteptam sa nu intelegi! Era o judecata simpla si explicita!
ba’, tu ti-ai pus numele de digital, fiind ferm convins ca vine de la ceea ce esti tu: deget fara unghie!
Esti mai incult decat cel mai ingramadit plotoner!

digital 06-02-2014 - 21:07

chiar i-o sugeai lu antonescu?!
ce eroare!
și io care credeam că dor lingi găozul kiorului !

ValVerde 06-02-2014 - 20:50

Ce botic face el…..

ancuta 06-02-2014 - 21:06

Parca-i scarna copypaste!

ValVerde 06-02-2014 - 21:08

Botosi
Si frumosi !!!

digital 06-02-2014 - 21:10

ca vittele după ce ling sare în staulul din texas !

ancuta 06-02-2014 - 21:27

Hahaha!
Bine ca recunosti!
Booouulleeeeeeeeeeeeeee!
Nici Stan si Bran nu ma faceau sa rad atata!
🙂 🙂 🙂 🙂

digital 06-02-2014 - 21:31

ancuta
06-02-2014 at 21:27

făi proasta dreq, vezi că nu e râsul tău, e de la sarea linsă, cretino, ți s-au întins buzele de la sare, handykapato, nici atâta nu știi, mori făi și tu crezi că râzi cu stan și bran !
hahaha!

ancuta 06-02-2014 - 21:38

hai ma’ prezervativule, te-am utilizat.

UnUL 06-02-2014 - 22:09

@ANCUȚA
Corect: Degețel, Bășinel, Cur Bubos, etc ne furnizează neîncetat momente vesele de un comic pe cât de involuntar nebun pe atât de nebun.

UnUL 06-02-2014 - 22:10

Reiau pe motiv de bâlbâială scrisă:
Corect: Degețel, Bășinel, Cur Bubos, etc. ne furnizează neîncetat momente vesele de un comic pe cât de involuntar pe atât de nebun.

ancuta 06-02-2014 - 22:15

UL,
uneori sunt atat de draguti, incat iti vine sa-i footi!

UnUL 06-02-2014 - 22:30

I-a f*** viața, vai de capul lor de nenorociți!

digital 06-02-2014 - 22:42

UnUL
06-02-2014 at 22:10
ancuta
06-02-2014 at 22:15

așa e, insensibililor, v-am futut în bot și nici n-ați simțit !

UnUL 06-02-2014 - 23:30

Ai vrea tu, Degeșel! Nicio șansă!

ancuta 06-02-2014 - 21:13

Apetisanti!
Merita putina generozitate in botic!

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 06-02-2014 - 22:39

Motiv de balbaiala scrisa este o noua
Imbecilitate scoasa din debaraua bine
Garnisita cu dementa , imbecilitate si
S L U G A R N I C I E a unui pretins
Angajat al prestigioasei UNIVERSITATI
Babes -Bolyai din CLUJ !
In atentia d-lui Rector P O P !
Recomandare strict dpdv. medical;
Ia Tanakan ajuta la circulatia creerasului !

UnUL 06-02-2014 - 23:28

@Cretinanghel fără simțul umorului
☼ ﷲ ﷼ ﺥﺱ ﺶ ﻍ ﯔ ☼ ﷲ ﷼ ﺥﺱ ﺶ ﻍ ﯔ ☼ ﷲ ﷼ ﺥﺱ ﺶ ﻍ ﯔ

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 07-02-2014 - 03:06

Pour ,
une bone matin,

Oglinda, Oglinjoara cine este cel mai coordonator din tara?

http://theodora0303.files.wordpress.com/2014/02/basescu-oglinda.jpg?w=500

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 07-02-2014 - 03:31

Hai ca se poate!
Patria este norodul iar nu tagma jefuitorilor!
Sări la conţinut

Home
About
Politic

Oglinda, Oglinjoara cine este cel mai coordonator din tara?
Posted on februarie 5, 2014 by Theodora

Oglinda, Oglinjoara cine este cel mai coordonator din tara?

S-au dus vremurile tale bune, Basescule. Cum coordonai tu eliberarea ziaristilor rapiti in Irak si cum ii asteptai tu la aeroport si faceai poze. Cum tremurau teroristii de frica ta. Sigur ca auzisera de tine. Nu esti tu noul geniu carpatin, liderul de anvergura mondiala respectat de ceilalti lideri ai lumii? Ce vremuri ….

Si uite ce face Victor Ponta acum, il numeste pe Dr. Raed Arafat coordonatorul departamentului de interventii in situatii de urgenta. Cum sa faca asa ceva? Tu si numai tu poti sa coordonezi un asemenea departament. Nu iti place doctorul Arafat Basescule? Sigur ca nu iti place ca de la el au pornit proteste din Piata Universitatii si a cazut guvernul tau minunat. Cine naiba te-a pus sa te iei de Arafat, Basescule?

Ar trebui sa se astepte doctorul Raed Arafat la sicane sau chiar la acte de sabotaj din partea oamenilor lui Basescu aflati in functii importante in institutiile care vor fi in subordinea lui?

Declaratiile lui Victor Ponta:

“Sistemul de interventii in caz de urgenta este esential pentru viata tuturor cetatenilor. Am decis sa organizam un Departament care sa reuneasca toate institutiile din sistem sub o comanda unica. L-am numit la conducere pe omul cel mai potrivit, Dr. Raed Arafat, pe care il consider un profesionist.

Dar presedintele Traian Basescu are o problema personala – ca «de ce il punem noi pe Raed Arafat sef». Eu am spus ca am incredere in domnul Arafat si ramane sa decida oamenii cine greseste”, a declarat premierul Victor Ponta la Antena 3.

„Presedintele Basescu s-a exprimat si public si in cadrul CSAT impotriva deciziei pe care am luat-o de a forma un departament de interventii in situatii de urgenta coordonat de Raed Arafat.

Banuiesc ca persoana e problema domnului presedinte. Eu am considerat ca un departement integrat in cadrul MAI – care sa coordoneze ISU, Aviatia, SMURD, Salvamontul si sistemul 112 – este o solutie corecta care functioneaza deja in tari europene mai avansate”, a declarat premierul Victor Ponta.

UnUL 07-02-2014 - 09:24

MEDITAȚIE GRATUITĂ:
„Un bon matin”. În franceză momentele zilei (cu excepția lui „après-midi”, care poate fi și masculin și feminin!), zilele săptămânii, lunile anului și anotimpurile SUNT MASCULINE.

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 07-02-2014 - 13:31

Merci ,beau -coup , beau couppe !

Et ,alors achette de’s Tanakan,
est tres-tres bonnie&clyde
Contient de Ginkoa-Biloba !

UnUL 07-02-2014 - 13:38

Si ça, c’est du français; je suis le roi de Norvège!
P. S. „beau cou”; „beau cul” ou „belle coupe”?

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 07-02-2014 - 15:19

Pardon, Norway ,
E une rePUbLika, voir la declaration de
M-damme La Blondy de Conseileur ,Lenna ot Ples Koi ;
PREzident eaux …Norway !
E allors , beau-couppe , deux Graspa de casa , pour Mr. Klaus Johhanis , prochaine
PRESIDENT de Roumanie !

UnUL 07-02-2014 - 18:39

DUMNEZEULE, CE FRANCEZĂ DE DÂMBOVIȚA! MI S-A FĂCUT PĂRUL PERMANENT!

CONGO 07-02-2014 - 01:04

nu e botic, pai doar se vede clar ca e anusul, ce naiba!

digital 06-02-2014 - 21:05

când bok-piticul, în 2009, dădea gratis sute de mii de pensii celor care nu lucraseră măcar o zi în viață, nu răgeați ca vitele p-aici !
acu vă apucă trepidațiile cu chițoiu și electro-ratele, -ț-ai dreq de electrocutați !

ValVerde 06-02-2014 - 21:06

Papagalule !
Du-te si ia-ti sula la polizor ca sa simti ca traiesti !

digital 06-02-2014 - 22:44

mi-ai răzuit-o tu cu limba aspră, ce-mi mai trebe polizor !

UnUL 06-02-2014 - 23:31

Cred că aceste „vise erotice” sunt singura modalitate pe care o mai ai de a te excita cât de cât.

ancuta 06-02-2014 - 21:07

Poola,
nu asta-i treaba aici!
E vorba ca Antenescu i-a tras-o lu’ Ponta!
Intelegi poola?

digital 06-02-2014 - 21:09

daaa, și-a tras-o de tooot !
să vezi ce de voturi își va atrage la prezidențiale !

neacsum 06-02-2014 - 21:20

Nu sunt convins ca Antonescu va mai candida sau ca va avea sprijinul USL la prezidentiale. Va fi cea mai trista figura daca va candida, cica bataii . Nici colegii lui de partid nu il vor vota toti, nu va avea voturi nici cati colegi de facultate a avut Ceauseasca. In partid i se pregateste debarcarea, mai ales ca a promis ca daca nu castiga alegerile iese din politica. Cale batuta ! E cel mai slab pretendent din cati am vazut. Pana si Nati Meir parca avea ceva sage fata de el .

ValVerde 06-02-2014 - 21:22

Nu te mai ascunde dupa degete si nu mai cauta scuze!
Zi-o p’aia dreapta: ca n-are nici o sansa cind candideaza contra lui Basescu !

neacsum 06-02-2014 - 21:31

Antonescu nu are sanse indiferent in fata cui ar candida.

ancuta 06-02-2014 - 21:33

Necsoiule, ma’ dorobantule, tu suferi, da’ ti-e rusine s-o recunosti!
demnitate, onoare, patrie, craiova, maxima, minima, armata, vestonu’, naveta, pistolu’, muci pe „piepti”, valvoaie, granita, stramosi

CONGO 07-02-2014 - 01:07

Antonescu, nici daca candideste (ca un fel de candidat care aproape ca si candideaza) fie si in fata lui Huhu, si tot e in pericol, vot foarte strans.

neacsum 06-02-2014 - 21:28

Antonescu nu e in stare nici sa si-o traga singur. Pentru asta , iti trebuie sange in instalatie. Poate cateva picaturi de sange are el dar unde e instalatia ?

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 06-02-2014 - 21:47

100% DREPTATE !
Aia cu Nati ;TARE !

urbos 06-02-2014 - 22:04

Ai decretat tu. Hahaha!
Hai ba Neacsule ca esti penibil.
Du-te la hoitu lu Ceasca si boceste.

neacsum 06-02-2014 - 22:07

Tine aproape.

jan dinu 07-02-2014 - 06:28

>>> Ich bin berliner <<< -:)))
JD-USA

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 06-02-2014 - 22:53

De ce credeti ca Niels a …abandonat un ….PROIECT ESUAT !
Nu a dorit , sa se compromita cu …porumbacu dormicos!

Pribeagul 06-02-2014 - 23:04

Da’ de ce mai voineo, voineo, voinicule?

in 2 ani au fost schimbati n ministrii. chiar este aceasta functie doar asa o functie in doru’ lelii?

administrarea tarii ar trebui sa aiba la baza o orecare rigoare si orecare stabilitate; toate aceste miscari ne lasa gura-casca.

explicatii acceptabile ale acestei demisii ar fi:
– doamna Chitoiu a inselat asteptarile si increderea unor oameni drepti si devotati menirii lor, in acest caz domnul Chitoiu ar trebui sa plece, sa ne lase in durerea noastra;
– serviciile calificate ale domnului Chitoiu sunt indispensabile atingerii unor scopuri mai inalte.

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 07-02-2014 - 03:15

Se vesteji in glastra ,
Crinu noshtr’u,
mahre,poolytican!

George Silva 07-02-2014 - 09:49

COPIII ROMANIEI NU AU NICIUN VIITOR IN ROMANIA!
Lipsa de locuri de munca, platite de la 2, 000 de $ in sus pe luna, politicieni corupti, care vor sa fraudeze alegerile, sa fure banii de autostrazi, de educatie, de sanatate! Distrugatorii educatiei Romaniei sunt pe liste de europarlamentari! Sa fie platiti din banii poporului saracit pentru a nu face nimic la sediul NATO si UE! De lipsa de viitor a copiilor Romaniei sunt de vina aceasta sleahta de politicieni corupti care au furat in 25 de ani 1, 000 de intreprinderi, sansa unui viitor bun, a unor trenuri de mare viteza (singurul tren de mare viteza merge cu 20 de kmph din cauza cailor ferate proaste)! Nimeni nu-i pedepseste pe acesti mari hoti, pentru ca majoritatea serviciilor secrete sunt la comanda politica sau inrudite prin cumetrii cu politicienii zilei! Televiziunile sunt inglobate politic, ele nu pun in valoare vina pentru saracia romanilor! Romanii vor parasi in spume aceasta societate-cacaresnita aflate in ghearele profitorilor si ale securistilor bolsevici!

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult

BREAKING NEWS