Acasa   ·   Echipa ZiuaVeche.ro   ·   Contact   
Ziuaveche.ro pe Facebook  Ziuaveche.ro pe Twitter  RSS - Ziuaveche.ro  Abonare Newsletter - Ziuaveche.ro
EXCLUSIV! Încă o bombă va exploda în tabăra lui Ponta. Gabriel Oprea are dosar la DNA | Sfântul Cuvios Dimitrie cel Nou. Programul manifestărilor de la Patriarhie | Champions League. Rezultate si clasamente de miercuri, 22 octombrie 2014 | Un MiG-21 LanceR şi-a pierdut rezervoarele în timpul zborului | Se ascunde un „Diavol” în Rai?

Lupta aeriană din 10 iunie 1944. Evreii de la Auschwitz şi secretul adventist de ziua a 7-a

Scris de :     2013-06-10 18:22

Auschwitz, evreii şi secretul adventist de ziua a 7-a. 10 iunie 1944, O pagină importantă pentru aviaţia română. Piloţii români doborau zeci de avioane noi din SUA. Acum se roagă să primească hârburi americane, cumpărate din Portugalia, la mâna a treia.

Lupta aeriană din 10 iunie 1944. Evreii de la Auschwitz şi secretul adventist de ziua a 7 a opinie “In data de 10 iunie 1944, Fortele Aeriene Romane au obtinut una dintre cele mai mari victorii din intreaga lor istorie, reusind sa puna la pamant mareata USAAF (United States Army Air Forces). Atunci, piloti romani pilotand avioane romanesti au doborat nu mai putin de 24 de aparate inamice P-38 Lightning. Din randul pilotilor nostri, trei au fost doborati – lt. Nicolae Limburg, adj. Tari si adj. Giurgiu. De asemenea, toate avioanele celelalte au revenit la sol, pe aerodromul Popesti-Leordeni, de langa Bucuresti, cu avarii mai mult sau mai putin serioase” – Aviatia Magazin.

Recunosc! Nu ştiam despre episodul 10 iunie 1944. Citisem despre multe alte episoade în care aviaţia românească, alături de cea germană, a tocat bombardierele americane.

Pe 10 iunie 1944 U.S. Air Force decide sa atace din nou, de data aceasta la joasa inaltime si folosind avioane de vanatoare bombardament P-38 Lightning (aceste avioane erau numite in codurile române “indienii cu doua pene”, datorita celor doua ampenaje verticale). In plan se presupunea ca antiaeriana germano-romana va fi luata prin surprindere si nu va avea timp sa acopere zona cu ceata artificiala. Fiecare avion ducea sub aripi o bomba de 1000 livre (455 kg) si un rezervor suplimentar de 300 galoane (1200 l) pentru a permite parcurgerea distantei de pe aeroporturile nord-italiene pana la Ploiesti.

Deasupra României in acea zi, si in lunile ce au urmat s-au dat lupte grele, noile avioane americane intrecand de acum batranele si obositele avioane IAR-80. In ciuda acestor fapte, aviatorii români au reust sa doboare multe avioane inamice, aparând ţara. (aspera.ro – Andrei Bencze — O fila din istoria aripilor romanesti)

După cum spuneam mai sus, nu ştiam despre 10 iunie 1944. Am căutat şi pe nişte site-uri americane de specialitate (istoria aviaţiei şi luptele untăţilor aeriane ale SUA în Europa). Se confirmă că aproximativ 20 de avioane de vânătoare-bombardament P-38 americane au fost doborâte de piloţii români în 10 iunie 1944. 24, după unele surse. 22 după sursele americane. Cele mai multe surse americane tind spre 22 de avioane P-38 Lightning pierdute în luptă:

1st Fighting Group, P-38 Lightning pierderi în 10 iunie 1944- Ploieşti

MACR 6030 6/10/1944 P-38 Lightning Sn: 42-104009

MACR 5781 6/10/1944 P-38 Lightning Sn: 42-104058

MACR 5778 6/10/1944 P-38 Lightning Sn: 42-104072

MACR 5642 6/10/1944 P-38 Lightning Sn: 42-104089

MACR 6322 6/10/1944 P-38 Lightning Sn: 42-104110

MACR 5855 6/10/1944 P-38 Lightning Sn: 42-104330

MACR 5665 6/10/1944 P-38 Lightning Sn: 43-28536

MACR 6036 6/10/1944 P-38 Lightning Sn: 43-28549

MACR 5634 6/10/1944 P-38 Lightning Sn: 43-28704

MACR 5762 6/10/1944 P-38 Lightning Sn: 43-28732

MACR 5857 6/10/1944 P-38 Lightning Sn: 43-28741

MACR 5776 6/10/1944 P-38 Lightning Sn: 43-28772

MACR 6037 6/10/1944 P-38 Lightning Sn: 43-28807

MACR 5637 6/10/1944 P-38 Lightning Sn: 43-28812

82nd Fighting Group P-38 Lightning pierderi în 10 iunie 1944:

MACR 5856 6/10/1944 P-38 Lightning Sn: 42-104281

MACR 5760 6/10/1944 P-38 Lightning Sn: 43-28723

MACR 5765 6/10/1944 P-38 Lightning Sn: 43-28789

MACR 5763 6/10/1944 P-38 Lightning Sn: 43-28806

MACR 5764 6/10/1944 P-38 Lightning Sn: 43-28808

MACR 5761 6/10/1944 P-38 Lightning Sn: 43-28818

MACR 5757 6/10/1944 P-38 Lightning Sn: 43-28821

MACR ???? 6/10/1944 P-38 Lightning Sn: 43-28688

Între anii 1920-1940, aviaţia română a cunoscut o amplă dezvoltare fiind dotată în cea mai mare parte cu avioane de fabricaţie românească realizate de industria noastră în cele 7 fabrici şi uzine: Arsenalul Aeronautic, SET şi ICAR din Bucureşti, STC din Constanţa, ASTRA din Arad, Schiell şi IAR din Braşov. În 18 ani, în România s-au construit peste 2000 de avioane militare şi civile după proiecte proprii sau în licenţă.

Aviaţia militară a fost dotată cu avioane de vânătoare româneşti tip IAR-80, devenit celebru pe frontul de est şi cu avioane de bombardament realizate la IAR Braşov tip J.R.S. SM-79, după o licenţă italiană mult îmbunătăţită de inginerii români. Din Germania au fost achiziţionate avioane Me-109E/G şi He-112 de vânătoare, Heinkel He-111 şi Ju-88 de bombardament, Ju-87 de bombardament în picaj, Ju-52 de transport şi hidroavioane He-114.

La intrarea României în război împotriva URSS, la 22 iunie 1941, ca aliată a Germaniei, aviaţia militară română avea în serviciu 621 de avioane; pe frontul de est a acţionat Gruparea Aeriană de Luptă cu 253 de avioane de vânătoare, recunoaştere şi bombardament. Aviaţia a îndeplinit sute de misiuni, contribuind efectiv la eliberarea provinciilor româneşti Bucovina de nord şi Basarabia, ocupate cu forţa armată de URSS în iulie 1940. Până la Odessa, aeronautica militară română a obţinut 661 de victorii aeriene. Aviaţia militară română a luptat pe frontul de est până la 22 august 1944, participând la marile bătălii de la Stalingrad sau de pe fronturile din Crimeea şi Ucraina. Aviaţia română a obţinut între anii 1941-1944 un număr de 2000 victorii aeriene, căpitanul prinţ Constantin Cantacuzino realizând 68 de victorii omologate (recunoscute şi de către germani). Căpitanul Alexandru Şerbănescu a doborât 60 de avioane inamice, locotenentul Tudor Greceanu 42 de victorii, sublocotenentul Ioan Dicezare 40 de victorii, adjutantul Ioan Milu 30 de victorii, adjutantul Ion Mucenica 22 de victorii, etc.

După 23 august 1944 când România a trecut de partea Naţiunilor Unite, aviaţia militară reorganizată în Corpul Aerian Român comandat de generalul Emanoil Ionescu (8 septembrie 1944-11 martie 1945) şi generalul Traian Burduloiu (12 martie – 12 mai 1945) a contribuit la eliberarea nord-vestului ţării, a Ungariei şi Cehoslovaciei. Coprul Aerian Român a executat în intervalul 23 august 1944 – 12 mai 1945, un număr de 4200 misiuni de luptă la inamic, cu 8300 ieşiri avion, în 11000 ore de zbor. În timpul acestor misiuni, aviatorii au lansat 1360 tone de bombe, distrugând 126 de avioane inamice (germane şi maghiare), iar alte 228 aparate de zbor inamice au fost capturate de către aviatorii români.

Pe frontul de vest, aviaţia română a participat la misiuni cu 415 avioane din care au fost pierdute 176, pierderile Corpului Aerian Român şi al formaţiilor auxiliare şi de spate s-au ridicat la 729 de oameni. În total, între anii 1941-1945, aviaţia română a pierdut 2000 de aviatori, observatori, mecanici de avioane şi militari din trupele auxiliare.

La 1 august 1945, toate unităţile de aviaţie române au revenit în ţară, generalul aviator Emanoil Ionescu devenind ministru subsecretar de stat al aerului. - scrie roaf.ro (site-oficial al Forţelor Aeriene Române).

Există o singură problemă şi pe site-urile americane care tratează WW2 (Al doilea Război Mondial). La fel ca pe ruşi (mai târziu, şi pe germani) îi doare tare mult că au fost învinşi sporadic de români. Şi, cel mai mult, le stă în gât faptul că au fost bătuţi aerian de avioane de concepţie şi producţie românească. În episodul 10 iunie 1944, vioara întâi au fost IAR-80. “Noroc” cu URSS – aliatul de bază al SUA şi al Marii Britanii – că industria aeronautică românească a fost distrusă. Şi, după 1989, din nou, “noroc” cu Rusia, SUA, Marea Britanie etc (plus slugile lor din România), care au distrus iar industria aeronautică românească.

Trist şi foarte trist este că site-ul oficial al Forţelor Aeriene Române nu dă detalii despre luptele importante la care au participat eroii aviatori români. Se aplică aceeaşi slugărnicie faţă de “aliaţi”, indiferent că s-au chemat germani şi ruşi. Acum se cheamă americani. Să nu îi deranjăm, cumva, că fac buba!

Aşa că, în prezent, 2013, piloţii militari români, cărora le-au fost tăiate aripile, se roagă ca, măcar, să apuce să zboare pe nişte hârburi F-16, la mâna a ţîşpea, din Portogalia, având în vedere că MiG-21 şi-au depăşit termenul alocat, de mult timp.

Cu cât o naţiune este mai subnutrită (din punct de vedere moral, cultural, tehnologic, economic etc), cu atât este mai supusă şi, bineînţeles, mai bună furnizoare de sclavi.

Vegetarienii trăiesc mai mult şi au o stare de sănătate mai bună decât cei care mănâncă şi carne, relevă un studiu publicat în revista de specialitate JAMA Internal Medicine, preluat de publicaţia belgiană Le Soir, transmite Agerpres. Cercetătorii au comparat rata de mortalitate a 73.308 membri ai Bisericii Adventiste de Ziua a 7-a, printre care se aflau atât vegetarieni, cât şi consumatori de carne, pe o perioadă de şase ani. Pe durata studiului, s-au înregistrat cu 12% mai puţine decese în rândul vegetarienilor. Aceştia au prezentat, de asemenea, un risc de moarte prematură cu 19% mai redus decât în cazul persoanelor fără un regim alimentar special.

Evitarea consumului de carne ar fi benefică şi pentru sănătate, vegetarienii care au participat la studiu fiind mai zvelţi şi mai puţin afectaţi de boli precum diabetul sau insuficienţa renală. În schimb, rata de cancer este egală în rândul celor două grupuri studiate. Aşa ajungem şi la evreii de la Auschwitz şi secretul adventist de ziua a 7-a.

Păi, dacă este sănătos să nu te hrăneşti, ci doar să mânânci iarbă, ca vacile, să te supui ca un sclav la deciziile unor Kapo, coordonaţi de nişte şmecheri, pentru ce au mai murit zeci de milioane de europeni şi asiatici?




Alte stiri din: Opinii Afisari - 1,160
Recomandarile Editorilor
Comentarii

Opinii
 
Dezbateri
 
Politica
 
Magazin
 
Revista Presei
 
Stiinta-IT
 
Aroma de vinil
 
Poza Veche
 
Bancul zilei
 
Abonare newsletter
Mai cititi si ...
Avertizare METEO: Lapoviţă şi ninsoare în sudul ţării Citeste
stiri nationale
stiri interesante
stiri mondene
stiri politice
interesant
acronim