Acasa Stiinta-ITStiinta Aşa ar putea arăta EXTRATEREŞTRII (video)

Aşa ar putea arăta EXTRATEREŞTRII (video)

scris de A.B.
574 Afisari

Oamenii au fost mereu interesaţi de ideea existenţei vieţii extraterestre şi de modul în care acestea ar putea arăta.

De-a lungul timpului, extratereştri au fost prezentaţi în filme ca fiind ‘omuleţi verzi’ sau ,monştri cu ochi de insectă.’ Cu ajutorul informaţiilor,  cercetătorii au realizat imagini mult mai reale ale înfăţisării extratereştrilor.

Micile sisteme solare cu planete roşii ar putea susţine viaţa extraterestră, notează Mail Online. Dr. Briam Choo a lucrat împreună cu artistul grafic Steve Grice pentru a realiza imagini 3D mult mai realistice ale înfăţişării extratereştrilor.

Sistemele cu planete roşii pitice ar putea deţine viaţă extraterestră, însă aceasta ar fi nevoită să se adapteze condiţiilor extreme. În urma descoperirii sistemului TRAPPIST-1, şansele descoperirii vieţii extraterestre au crescut, în mare parte datorită condiţiilor favorabile de pe trei dintre cele şapte planete descoperite recent.

Desigur, dacă planetele din TRAPPIST-1 ar susţine viaţa, creaturile de pe aceste planete ar fi foarte diferite de cele de pe Pământ. Dr. Choo, specializat în studiul vieţii de pe Pământ şi al factorilor care au un impact important asupra dezvoltării speciilor, consideră că, pe alte planete, viaţa ar putea fi în mare parte amfibiană.

Pielea groasă şi carapacea ar fi necesară pentru a proteja animalele de razele puternice ale stelei. În timp ce majoritatea plantelor s-ar dezvolta în crăpăturile dintre roci, animalele ar trebui să aibă guri adaptate pentru a putea ajunge la hrană.

Dr. Choo a descris şi modul în care plantele ar putea evolua.  O elice aflată la capătul seminţei ar ajuta planta să poată fi transportată. Precum cactuşii, plantele de pe alte planete vor avea o parte dezvoltată pentru a păstra lichidele.

Cercetătorii încearcă să descopere planete de mărimea Pământului aflate în zone cu condiţii propice pentru dezvoltarea vieţii.

BREAKING NEWS