Acasa Actualitate-InternaInvestigatii UPDATE Carabulea a stat patru ore la „taclale” cu procurorii DNA

UPDATE Carabulea a stat patru ore la „taclale” cu procurorii DNA

scris de Ziua Veche
7 afisari

 UPDATE luni 13.50:  Omul de afaceri Ilie Carabulea a declarat, luni, la ieşirea din sediul DNA Alba Iulia, unde a fost audiat în dosarul în care sunt cercetaţi, pentru fapte de corupţie, prim-procurorul Parchetului Judecătoriei Sibiu, Florin Apostu, şi un ofiţer SRI, că a stat „la taclale” cu anchetatorii. Audierile la DNA Alba Iulia au durat aproape patru ore.

La ieşirea din sediul DNA Alba Iulia, întrebat de jurnalişti de ce au durat atât de mult audierile, Ilie Carabulea a spus că le-a plăcut să stea la cafele şi la poveşti. „Ne-a plăcut să stăm la cafele, la poveşti. Am stat la taclale”, a spus Carabulea, citat de Mediafax. 

Întrebat de un jurnalist dacă este adevărată acuzaţia care i se aduce, că ar fi dat mită o maşină prim-procurorului Florin Apostu, Carabulea i-a spus acestuia: „Domnule, matale eşti om serios”.

 Omul de afaceri a mai afirmat că a fost citat în calitate de martor şi a refuzat să dea mai multe detalii.Deranjat de unul dintre cameramanii care îl filmau, Carabulea i-a spus: „Pleacă mă de aici. Ce dracu, eşti ţigan? Lasă-mă în pace”.

Omul de afaceri Ilie Carabulea, cel mai bogat sibian conform Forbes 500 Miliardari, cu o avere de 200 de milioane de euro, este învinuit în dosarul de corupţie al prim-procurorului Parchetului de pe lângă judecătoria Sibiu, Florin Apostu.

Informaţia a fost confirmată, pentru adevarul.ro , de avocatul Viorel Jidveian, care îl apără pe Apostu. „Este acuzat că i-ar fi dat drept mită o maşină domnului procuror şef. Carabulea va fi chemat luni, la ora 9.00, la DNA Alba Iulia, în calitate de învinuit. Şi colegul nostru Nicolae Ucă, avocat din Sibiu, este învinuit şi va fi chemat miercuri la DNA Alba Iulia“, a spus Viorel Jidveian.

Avocatul a completat că procurorii au formulat un număr de 12 acuzaţii. „Este o cauză complexă, delicată, sunt foarte multe capete de acuzare: luare şi dare de mită, şantaj, fals, mai multe. Câte vor fi reţinute e discutabil. Sunt mulţi invinuiţi în dosar“, a afirmat Jidveian. În schimbul mitei, procurorul intervenea pentru a rezolva diferite dosare în care erau cercetate persoanele învinuite.

La rândul său, procurorul Florin Apostu a spus că în situaţia arestării preventive nu va formula recurs. „Indiferent ce soluţie se va da eu nu voi face recurs. Sunt multe acuzaţii, 12, nu se justifică, sunt apă de ploaie. Dar mai bine ne judecăm pe fond. Ar fi bine, dacă se va emite mandat pe 29 de zile, să intrăm pe fond. Acuzaţiile nu se justifică, au făcut doar nişte înregistrări, niciun martor nu probeaza, ceva de râs“, a spus Florin Apostu.

0 comentariu

Marean 28-05-2010 - 05:53

Masina de plimbat parashute…asa mai de la tara :))

Colin 28-05-2010 - 07:37

Nenea Varzare, probabil ca ti-ai luat matale masina asta ca se vede in numar si ai dat-o la ziar. Sunt de acord cu Marean. Cu cazanul asta nu poti agata papadiile de pe marginea drumurilor. Sorry!

shofer 28-05-2010 - 08:39

cat ii pupi in cur pe astia cu jegurile lor de masini?

sanda 28-05-2010 - 10:51

S-a urcat scroafa in copac! Si vin aici sa isi dea cu parerea tot felul de soferi de duminica. Auzi, cazan! Vorbesc astia au avut numai masini la mana a saptea. Dar na, strugurii sunt acri, nu-i asa baieti? Varzarule macar iei vreun ban cinstit pentru prezentarile astea sau o faci doar sa te injure neavenitii astia?

Peugeot 28-05-2010 - 11:07

La mai toate capitolele. La capitolul frine, ce sa mai vorbim. Am avut doua chevroleturi, cu amindoua am avut probleme mari. Prima, O corsica in 6v cu 3.1L, m-a lasat transmisia (automatica) dupa 10.000 de mile, iar frinele? Un jaf. Suruburile mixate, unele in inchi, altele in sistem metric. Buloanele frinelor erau mixate deasemenea. Cele mai bune placute de frina nu rezistau mai mult de trei luni. Rulmentii pe fata, care sunt incapsulati si ansamblul lor costa cam 250 de dolari, le-am schimbat de trei ori. Ce sa mai spun despre plasticaraia de la bord. Toate s-au desfacut, s-au inmuiat de la soare, au cazut. Malibu. Alt chevrolet nou nout, m-a lasat transmisia dupa 4000 de mile. Usa din dreptul pasagerului a trebuit s-o schimb, parbrizul din fata a crapat singur intr-o zi de iarna fara sa-l atinga nimeni, sunrufful s-a blocat, alternatorul schimbat de trei ori, la fel si dinamul, la frine aceleasi probleme. ce sa va mai spun? Un jaf de masini. Am zis, ca al dracului sa fie ala care si-o mai cumpara porcariile astea de chevroleturi. Nu va cumparati, ba, asa ceva, ca nu se merita. Singurele masini ca lumea, sunt japonezele, in speta honda, toyota. De masinile americane sa nu va atingeti ca luati chifteaua.

sanda 28-05-2010 - 11:17

o parere argumentata. Bravo domnule… Peugeot. Poate nu sunt chiar toate asa, poate ati gasit dvs uscaturile din padure, cine stie. Fata de bagatorii de seama anteriori ati adus exemple clare. Oricum, fiecare are o marca preferata. Domnul Varzaru? Haideti cu comentariul!

Peugeot 28-05-2010 - 11:51

Pai, stai asa, bre. Io vorghesc caci imi da mina. Am avut pina acum vreo 20 de masini, bre. Moa traieste in Americania, bre, unde masina e ca femeia, te lasa cind iti este mai draga, dar-ar dracii in ele … in masini, bre. Chevroleturile, ca de altfel toate celelalte masini americane, sunt masini slabe, de o calitate indoielnica. Pai, americanii, disperati de calitatea proasta a masinilor lor, au ajuns pina acolo (mai ales chevroletul) sa echipeze masinile lor cu motoare japoneze (a se vedea geo-prizm-urile). Ce vorbeste varzarul in articolul lui, e varza, sarmanu. A mers cu panarama asta de cruze 300 de km. Rahat pe perje. Ia sa-l vad facind New-York – Santa Monica, in trei zile, minca-ti-as! Moare, bre. Masina, nuuu nea varza. Proaste, bre, dale-n gitii mamii lor de ruginituri. GM-ul, caci toate masinile americane exceptind fordul sunt facute de GM, sunt proaste. Pai sa vii in SUA, minca-ti-as sa vezi dealer-urile cum gem de masini care asteapta sa fie reparate. Sa vezi costurile. Ce sa mai spun de calitatea reparatiilor. Te duci la dealer, lasi masina in atelier (by the way, unde nu ai voie sa intri din motiv de safety: pe dracu, altu-i motivul ca sa nu-i vezi cum iti face praf masina), iar tu te duci intr-o mica camaruta unde bei cafea (pe daiboji) si te uiti la tv, in timp ce, mecanicii? Arde-o Gica!, dupa 2 saptamini te intorci ca tot nu merge. ce stie nea varza asta, sarmanul? Habar n-are ce vorbeste. A pus si el mina in viata lui pe un jaf de chevrolet si acum crede ca l-a prins pe Dumnezeu de picior. Sa-l vad conducind un Ferari, tatie, cu 200 de mile pe ora. Sunt aici poligoane unde inchiriezi pist(zd)a pentru o ora cu 200 de parai si alergi cu cita viteza vrea muschii tai. Am alergat un ferari de dracii l-au gasit. Aia e masina de masina, tataie. In rest? Sa le ia dracu ca m-am saturat de ele.

sanda 28-05-2010 - 12:40

Vad ca v-ati ales numele dupa o marca fratuzeasca. Nu puteti compara distantele din SUA cu astea din Romania. Ca si gropile de acolo cu astea de aici. Domnul Varzaru vorbeste despre cum s-a comportat masina pe cateva sute de kilometri. De aia e forum sa isi exprime lumea corect parerile, nu ca primii trei care stau cu sexul in gura la propriu. Vorbiti de Ferrari, eu raman tot la nemti, Mercedes rules, cum ziceti voi americanii:).

briel 28-05-2010 - 13:25

cand m-am dus cu un Subaru la control am povestit un pic cu mecanicul si el mi-a tradus ce inseamna un Ford: Found On Road Dead.

Chevy e un pic mai bun decat Ford, dar dupa cum va spunea neintrecutul povestitor, tot slaba masina e. Am avut un minivan Chevy Venture, n-ar trebui sa-l vorbesc de rau ca ne-a carat prin concedii mii de km, dar dupa ce a implinit 10 ani l-am dat pe $500 ca mai mult nu valora. La 4 ani a trebuit curatat motorul si schimbate niste garnituri … asa, de $2000, de-mi inghetase zambetul pe buze. De frane si alte damblale nu zic, ca astea au fost mai ieftine.

Acum am o Toyota Sienna … o bijuterie. Tot la japani ne intoarcem, oricat de patrioti am fi.

Peugeot 28-05-2010 - 13:32

Mercedes. Mertanele sunt cu jdemiile pe-aici. Lumea nu e prea in limba dupa ele. Masinile nemtesti sunt prea sensibile pentru drumurile americanesti. Wolks-urile sunt facute 99% in Mexic, si cad ca potirnichile. Am avut un Golf cu stick shift, adica schimbator de viteze. A murit in cinci ani. Consumul? 20 gal/100 de mile. Sa mori nu alta. Si in patru cilindri. Mertanul nu e rau, dar e si el slabut la capitolul plasticaraie si detalii. N-am avut mertan, dar puteam sa-mi iau. Nu tine, oricum, la frecusuri. E buna numai pt. „impresia artistica”. Aici, masina nu are aceeasi conotatie ca in Europa. Aici, masinile sunt ca furculitele. Le folosesti si le arunci. Mai tot timpul stam in ele. eu m-am saturat de ele ca de mere acre. O masina e buna numai atunci cind nu-ti creeaza probleme, si nu ai decit o singura grija: sa-i dai benzina si ulei. Atit. Daca incepe sa te duca la dealer la fiecare trei luni?, o dai, taticu, tradein, cum se zice pe-aici, si-ti iei alta. Americanii nu stiu sa faca motoare bune in 4 cilindri. Ei stiu sa fac amasini bune numai in 6 si in 8 cilindri. Pina la urma japonezele ramin cele mai bune masini. Iar din cele europene?, merge cel mai bine Volvo-ul. Iar chevroletul pe care ni-l propune nea Varza, nu este nimic altceva decit o copie ordinara dupa Toyota Avalon. Nu se compara. Acum, chiar, am o totyota avalon, care merge brici, tataie. Dea dracu daca am facut la ea ceva, decit benzina si ulei. N-am atins-o cu nimic. N-a fost nevoie sa invirt nici macar un surub. Merge! Atita tot. Au vorbit astia ca nu stiu ce pe la acceleratie. Rahat. Nu-i adevarat. A mea merge de dracii o gaseste, si bag in ea mile grupa. Cite 200 aproape pe zi. Pai, fa socoteala; alerg cu ea 7 zile pe saptamina, bag in ea aproape 1400 de mile pe saptamina. Or? La 3000 de mile trebuie sa shkimb oloiu’. Deci, cam o data pe luna eu schimb uleiul, ca pun in ea dintr-ala sintetic ca sa ma duca la 5000 si ceva de mile. Pai, te joci?

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult