Adrian Năstase e liber. Ce a declarat la ieșirea din arest | Ziua Veche
Acasa Actualitate-InternaInvestigatiiLumea justitiei Adrian Năstase e liber. Ce a declarat la ieșirea din închisoare

Adrian Năstase e liber. Ce a declarat la ieșirea din închisoare

scris de C.S.
20 afisari

Adrian Năstase e liber! Fostul premier a părăsit penitenciarul Jilava la ora 19:10. Tribunalul Ilfov a respins contestația DNA și a menținut decizia de eliberare condiționată emisă de Judecătoria sectorului 4 pe data de 23 iulie.

Adrian Năstase e liber.

„Am rămas același, încercările din ultimii ani cred că mai curând m-au întărit. Am nevoie de ceva timp pentru a lămuri proiectele pentru viitor”, a spus Năstase la ieșirea din închisoare, unde a fost întâmpinat de cei doi fii ai săi, dar și de foste sau actuale personalități marcante ale PSD, printre care și Viorel Hrebenciuc.

Cele 605 zile de închisoare nu par să îl fi schimbat pe fostul lider PSD-ist. Năstase nu s-a putut abține, comentând subiecte fierbinți, precum necesitatea alegerilor parlamentare anticipate, a votului pe liste pentru profesionalizarea Parlamentului, despre aministie fiscală, graţiere sau despre modernizarea penitenciarelor din România.

Adrian Năstase a ținut să sublinieze că nu se va implica în niciun fel în campania pentru alegerile prezidențiale și că nu va intra în cursa pentru Cotroceni.

Respirând cu mult nesaț aerul libertății, Năstase a mai ținut să își asigure atât aliații, cât și dușmanii, că ultimii ani l-au întărit şi că are planuri de viitor „extravagante”, pe care însă nu le dezvăluie acum.

„În ultimii 10 ani aţi dus-o foarte bine fără mine, în ultimii trei ani şi mai bine”, a mai spus Năstase, precizând că deocamdată vrea să își petreacă primele clipe de libertate alături de familia sa, la reședința de vacanță de la Cornu.

Reacțiile clasei politice nu au întârziat să apară. Premierul Victor Ponta a ținut să fie primul care îl felicită pe fostul său coleg pentru eliberare. Premierul s-a declarat încântat de decizia instanței. “Mă bucur foarte, foarte, foarte mult că Adrian Năstase va fi în seara aceasta alături de familia sa!”, a notat Victor Ponta pe contul său personal de Facebook.

63 comentarii

BULA 21-08-2014 - 20:07

Sa spele putina, ca de Romania si-a batut joc. Si sa faca un tratament cu EDTA Na, sa scoata din corp metalele grele primite ca „supliment” in mancare.

digital 21-08-2014 - 20:17

păi dacă ăsta și-a bătut joc, boc ce-a făcut mă sau petre roman?!
de aia-i bine să te fută unu ca băsexu, păcat că din cauza ta mai suferă și alții!

jan dinu 21-08-2014 - 20:39

A ieshit tziganu afara
Sa porneasca la ciordeala
Timpu lui din inchisoare
I-a facut curu mai mare …!
JD-USA

digital 21-08-2014 - 20:42

și poolha mai mare, să te fută-n bot țighane!

jan dinu 21-08-2014 - 20:46

Infractorule ,nu uita shi tie itzi vine rindu la parnaie !
JD-USA

digital 21-08-2014 - 21:16

ți-ai văzut botul umplut!

UnUL 21-08-2014 - 21:38

Numai animalele ca tine au bot – sau rât.

UnUL 21-08-2014 - 21:17

Păcat; merita să mai stea încă vreo 10 ani.

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 21-08-2014 - 21:24

…Se intelege dezamagirea , dar exista in toate o compensare ;
uite , nu 10 !
20 +1 zi va primi !
Basescu Traian !

UnUL 21-08-2014 - 21:37

You must have un obsession!

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 21-08-2014 - 22:04

It is not my favorite version!
For me, case studies of B ennito match.

Florin 22-08-2014 - 00:59

Nastase a fost condamnat definitiv, in acest context el este un infractor (asta este cert). Nu stiu cati ani merita sa mai stea in arest (in continuare) in schimb, cred ca, Traian Basescu, merita demis pe ultima suta de metri pentru atacul sau recent la adresa economiei Romaniei. Cum ti-am mai spus si in alta postare: in anul 2ß13 Romania s-a bucurat de o crstere economica spectaculoasa, peste asteptari, iar in primele doua trimestre ale anului 2014, economia Romaniei a notat o crestere fata de aceasi perioada a anului precedent (cu 3.8% pentru T1 si 1.4% pentru T2). Afirmarea ca Romania a intrat in recesiune, in timp ce economia Romaniei se afla de fapt pe crestere este o dezinformare crasa, o minciuna gogonata, o diversiune ieftina… de tupeist. Sorry, un atfel de presedinte nu-si merita benificiile si pensia de la contribuabili.

http://epp.eurostat.ec.europa.eu/cache/ITY_PUBLIC/2-14082014-AP/EN/2-14082014-AP-EN.PDF

UnUL 22-08-2014 - 07:35

Florine, ai și dumneata obsesia bolnavă Traian Băsescu, Oricum, cum spuneam, legal și tehnic nu mai e posibilă demiterea cu 4 luni înainte de alegeri. Și la ce-ar folosi : am avut un președinte interimar incapabil, care a aruncat în dreapta și-n stânga cu declarații stupide antieuropene, făcând un rău uriaș României; acum – pe lângă că ne-am strica din nou cu UE – am avea un președinte fiu de turnător, trădător, incompetent și barbă albastră. Cui prodest?
În ce privește „creșterea economică” a României, ea ne-a aruncat în recesiune, domnule premiu Nobel în economie.

Ionel 22-08-2014 - 07:43

Interimarul e acum pupator de funduri basiste, adica in gasca dumitale. Cine se aseamana se aduna.

UnUL 22-08-2014 - 08:01

Interimarul n-a fost niciodată așa ceva. Nu-mi place personajul, dar e aberant să-l acuzi de lucruri de care nu e vinovat.
P.S. Nici chiar noul PNL nu are nici în clin nici în mânec cu dl. Băsescu.

Ionel 22-08-2014 - 08:26

Asta e buna! Il suspenda Klaus pe Basescu? Nuuu! Atunci de ce minti?

UnUL 22-08-2014 - 08:49

Ionele, nu prea pricep ce vrei să spui. Ce are Klaus cu chestia asta. Puterea e deținută de USD, care are o majoritate zdrobitoare în parlament (mai ales după ce a mituit și racolat parlamentari de la PPDD și de la alte partide).

Ionel 22-08-2014 - 10:15

Iarasi te inseli. Puterea e detinuta de masonerie si cum Frunzaverde a trecut in barca pedeleilor puterea e la pedelei ca la un vot toti voteaza din loja Parlamentului. Mai tii minte dezartarea ? Cata ipocrizie si lipsa de coloana vertebrala! Caragiale 100%!

UnUL 22-08-2014 - 15:36

Teoria conspirației vehiculată de cretini ca tine? Deci Tonta nu guvernează nimic? Era evident; dar asta pentru că nu e în stare, nu pentru că nu l-ar lăsa francmasoneria.
Cu un singur lucru sunt de acord : Frunzăofilită e într-adevăr o lichea fără coloană vertebrală.

Florin 22-08-2014 - 09:58

Unule,

1. In a doua jumatate a anului, Pibul Romaniei noteaza mereu o crestere mai mare in comparatie cu primele doua trimestre (este un fenomen specific al economiilor in care sectorul agrar are o pondere mare). Asa cum iti arata si cifrele publicate pe Eurostat, in primele doua trimestre ale anului 2014, economia Romaniei a notat o crestere fata de aceasi perioada a anului precedent. Afirmarea ca Romania se afla in recesiune este o minciuna crasa, o diversiune aruncata tocmai de presedintele Romaniei (si trimbitata de presa mogulilor care-l sustin). Inteleg ca este campanie, dar asa ceva este inadmisibil! Stirile negative (chiar daca sunt false) au un efect negativ asupra mediului afacerilor si asupra economiei, in asmablu!

2. Am criticat mereu politica si atitudinea presedintelui „jucator” Basescu (detest glumitele lui de prost gust si jocurile lui murdare). In opinea mea, el nu este un bun politician (sau un bun om de stat) dar asta nu inseamna ca ma obsedeaza persoana lui. Nici pe departe! Nu i-am dorit niciodata ani grei de inchisoare sau moartea, asa cum isi doresc unii hardlineri adversarilor lor politici (nu ma numar printre ei).

UnUL 22-08-2014 - 15:40

Domnule Florim chiar Eurostatul a subliniat că în primul semestru economia a avut o scădere de 0,2% față de semestrul precedent, nu o creștere cum anunțase INS-ul – care imediat după aceea și-a pus cenușă în cap.. Deci avem 2 semestre cu scădere: deci avem recesiune. Mai studiază problema!
În privința domnului Băsescu, eu am o părere diametral opusă față de dumneata, dar fiecare om are dreptul să aibă și să-și exprime o părere.

pathfinder 22-08-2014 - 15:45

„Domnu'” Florin e angajat al trustului Nestirbit.

Florin 22-08-2014 - 16:44

@Unul,

„Deci avem 2 semestre cu scădere: deci avem recesiune”

Las-o asa cum este. Ponderea sectorului agrar in economia Romaniei depaseste pragul de 5%. In acest context, poti anunta in fiecare an o recesiune pentru primele doua trimestre. Cifrele pe Eurostat arata o crestere fata de primele doua trimestre ale anului precedent.

Pentru magaria pe care a facut-o, Basescu nu-si merita pensia.

Florin 22-08-2014 - 16:49

@Pathfinder

“Domnu’” Florin e angajat al trustului Nestirbit.

Mitomanule, singurul lucru care ma leaga de Romania sunt amintirile din copilarie, parintii mei care mai traiesc acolo si o mica investitie imobiliara.

Florin 22-08-2014 - 16:54

*singurele lucruri* mitomanule!

Florin 22-08-2014 - 16:56

Iata Unule ca povestea cu recesiunea este o diversiune ieftina! Basescu este singurul presedinte capabil sa anunte ca tara pe care o conduce se afla in recesiune (in timp ce economia se afla de fapt pe crestere;)

http://www.insse.ro/cms/files/statistici/comunicate/comert/cifra%20de%20afaceri%20%20in%20servicii%20prestate%20intrep/a14/cif_af_serv_intrep06r14.pdf

pathfinder 22-08-2014 - 16:59

1. Pai io vad ca te leaga multe de Basescu.
Atat de multe ca aproape nu-i postare fara numele lui.

2. Las-o balta, inca este postarea ta cu nick-ul Euro in care ne dadeai link-ul de pe un anumit site unde ai postat un rahat de hartie.
Vrei sa-ti amintesc eu site-ul si cum te cheama?!? 🙂

urbos 22-08-2014 - 17:10

Pai asa e cretino in regimurile astea. Si de Ceausescu se vorbea non stop, era in tot si-n toate, de la TV pana in bancurile spuse la masa. Intelegi fiu de lepra care scriai ode in caietel, tot cu Ceasca? Acuma explica-i si sobolanului circumcis „Mircea”.

UnUL 22-08-2014 - 17:11

Florine, dacă ai șters-o din România ca să trăiești mai bine aiurea, nu te bai băga ca musca în zăr în problemele României și nu-ți mai da cu presupusul în chestiunni economice, în care se vede clar că ești autist.
Nu-ți place domnul Băsescu, e treaba ta, nu mai e președintele dumitale. Eu mă bucur că l-am avut președinte timp de 10 ani.
Și nu-i mai face pe alții mitomani: singurul mitoman pe aici este plagiatorul Victor Copy-paste Tonta.l

UnUL 22-08-2014 - 17:12

Scuze: „Nu te MAi băga…”

Florin 22-08-2014 - 17:15

Mitomanule, destest glumitele si jocurile murdare ale lui Basescu (si am tot dreptul sa-l critic). Arata-mi si mie pe ce baza afirmi ca eu lucrez pentru ma stiu eu ce trust stirbit. Astept.

UnUL 22-08-2014 - 17:24

Scuze: „Nu ma MAi băga…”
intru benevol

ValVerde 22-08-2014 - 17:26

@UnUL

Esti total pe linga.

1. Presedintele Romaniei este presedintele TUTUROR romanilor, indiferent de religie, rasa, etnicitate sau domiciliu stabil (sau mai putin stabil)
Asta ii da Europeanului dreptul de a spune ce vrea, cind vrea despre politica romaneasca.
Daca nu a renuntat la cetatenia romana, Basescu este presedintele Europeanului.

2. Postarea ta aduce cu „ei n-au mancat salam de soia” de acum multi ani. Reseteaza !

3. Avind in vedere cele de mai sus, si daca Europeanul are drept de vot, tu nu ai nici o autoritate (morala, ca de legala nici vorba) sa-i spui sa taca din gura.

Acestea fiind spuse, e clar ca Basescu a facut o declaratie politica si e clar ca are dreptate. A folosit criteriile de evaluare ale UE, si a spus ca economia romaneasca e in scadere.
Europene, tu cu cine te certi ?
Daca ai ceva de reclamat, reclama UE. Basescu a folosit metoda lor si e inatacabil.

urbos 22-08-2014 - 17:28

Vai, lindic, ce lectii da lindic, minunat!

Florin 22-08-2014 - 17:32

Unule, masteratul in stiinte economice l-am primit la Humboldt in Berlin (tu ce instruire /expertiza ai?)

P.s.
Atita timp cat nu renunt la cetatenia romana, presedintele Romaniei este si presedintele meu (chiar daca sunt plecat de mult timp).

UnUL 22-08-2014 - 17:50

Masterat în științe economice la Humbold și nu recunoști o recesiune pe care o vede tot Eurostatul? Cumplit!
@ValVerde
Nu știu dacă m-am întors la salamul cu soia, dar există foarte mulți (sper că nu a cazul dumitale) care au șters-o din România cât au văzut cu ochii „pentru câțiva dolari în plus” (vorba filmului!), care de când au plecat nu au făcut ABSOLUT NIMIC pentru România (ba mai și ascund atunci când pot faptul că sunt români) și pe care îi interesează ce se întâmplă acolo (fără ca să dețină suficiente informații, fără ca să fi trăit „pe viu” situația de pe aici”) doar atunci când pot arunca cu ceva lături asupra președintelui.

Florin 22-08-2014 - 18:09

ValVerde, da-mi si mie te rog cateva detalii , un link, ceva (orice) despre normele metodologice de evaluare folosite de Traian Basescu (marinar de profesie).

Aici in UE, definitia recesiunii nu este limitata la cresterea negativa a Pibului pe perioada a doua trimestre consecutive (asa cum incerci sa insinuezi;). Evaluarea recesiunii este mult mai complexa, pe linga evolutia PIBului mai sunt evaluati si alti indicatori- i.e veniturile reale, numarul de angajati in economie, productia industriala, vinzarile cu amanuntul, cifra de afaceri din serviciile de piata prestate intreprinderilor, etc, etc. Scaderea cresterii economice pe durata a doua trimestre consecutive nu este o defintie a recesiunii, ci o simpla „teorie”propagata de unii economisti in tarile dezvoltate (cu o ponedere mica a sectorului agrar in economie, sub 2%;)

http://data.worldbank.org/indicator/NV.AGR.TOTL.ZS#

ValVerde 22-08-2014 - 18:13

@UnUL

Motivul pentru care au plecat unii romani din tara nu e subiect de aprobare sau evaluare din partea ta. Au plecat pentru ca asa au vrut ei si nu au a da la nimeni socoteala.
Cei care au ramas nu au nici un ascendent. Nu sunt mai „romani” sau mai „patrioti” sau si mai rau, mai „martiri”

Fiecare isi exercita dreptul de a trai unde vrea.

Exercitarea dreptului la vot, (sau neparticiparea la vot) este tot ce se asteapta de la un roman.
Ce intelegi prin „nu au facut nimic pentru Romania” Cine evalueaza ce „au facut sau n-au facut „unii ??

Crezi cumva ca daca ai ales de buna voie si nesilit de nimeni sa traiesti in Romania asta iti da dreptul sa evaluezi contributia altor romani ?

Injuraturile sau laudele la presedinte intra tot acolo, cu dreptul fundamental al tuturor romanilor sa zica ce le trece prin cap.
Cu ce drept incerci sa-i culpabilizezi ca isi injura presedintele ? Cu dreptul celui care gindeste diferit ?

ValVerde 22-08-2014 - 18:22

@Florin

„In the United Kingdom, recessions are generally defined as two consecutive quarters of negative economic growth, as measured by the seasonal adjusted quarter-on-quarter figures for real GDP.[6][7] The exact same recession definition apply for all member states of the European Union.”

„How Economists in Europe Define a Recession

By BRIAN BLACKSTONE

Many economists think the euro zone may be in recession now, or will be by early 2012. By the time they know for sure, it may already be over.

A rule of thumb, particularly in Europe, defines recession as two straight quarters of declines in gross domestic product. ”

===

Daca nu esti de acord, cearta-te cu ei, nu cu mine.
Basescu a fost strict la obiect !

UnUL 22-08-2014 - 18:28

Domnule ValVerde, ți-am mai spus că îi prefer pe cei care au rămas acasă, încercând să ridice această țară. E o opțiune subiectivă? Evident – având în vedere că ea corespunde modului meu de a trăi eu patriotismul. (Cum spuneam, am avut mai multe ocazii să mă realizez în străinătate, dar am considerat că sunt mai util acasă. Și de câte ori mi s-a cerut părerea, i-am sfătuit pe studenții mei să rămână „acasă”, deși era evident că vor trăi mai proste decât „aiurea”. După aceea, dacă m-au ascultat sau nu, a fost opțiunea lor.) Dacă ne pleacă toate valorile rămânem doar cu gunoaie ca Urbos, care vor duce de râpă România, nu o vor ridica. (Din fericire plecă și destule deșeuri umane : nu numai țiganii care fură prin Europa, ci și deșeuri umane ca Salaud, Noxe, etc.)
P.S. Îi înțeleg pe cei care au fugit pe vremea comunismului – deși eu am refuzat s-o fac tocmai atunci, cu tot „dosarul” meu încărcat; îi admir și apreciez pe tinerii care pleacă să facă studii strălucite în vest, și apoi… se întorc.

UnUL 22-08-2014 - 18:44

P.S. Și, crede-mă, am destule exemple chiar în familie. Majoritatea verilor mei primari sunt prin străinătate. Doar în America am 3. Unul dintre ei – singurul care a făcut avere – trăiește foarte bine, are afaceri, dar nu l-a interesat să investească nici măcar 10 cenți prin România. În plus – căsătorit fiind tot cu o româncă – nici măcar nu i-a trecut prin cap să-și învețe copiii românește (”La ce le-ar folosi?”, mi-a spus. Pragmatic vorbind, avea dreptate. DAR…)

Florin 22-08-2014 - 18:58

ValVerde,
Basescu si consilierii lui isi fac evaluarile pe baza unor opinii scrise in articole de jurnalisti? Romania noteaza al 3-lea an consecutiv o crestere economica fata de aceasi perioada a anului precedent, iar presedintele Romaniei declara sosirea recesiunii?

http://www.insse.ro/cms/files/statistici/comunicate/pib/pib_flash/pib_trimIIr2014.pdf

P.S.
Brian Blackstone face generalizari la economiile dezvoltate din vestul Europei, dar cum am mentionat si in alte postari mai sus, nu poti pune merele in acelasi cos cu perele. Ponderea sectorului agrar in economia UK este de 1%, iar in economia Romaniei este de 6%. Si cum vara nu-i cu iarna, in Romania, productia agrara are o contributie procentuala mai mare (semnificativa) la PIB in a doua jumatate a anului.

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 22-08-2014 - 19:09

”’ UnUL
22-08-2014 at 18:44
P.S. Și, crede-mă, am destule exemple chiar în familie……

===============================
Leit-motivul permanent al M I N C I N O S I L O R …. ,,C R E D E -M A” !
Cine sa te mai creada , cand ai mintzit cu toate afirmatiile din postarile tale …
MINCINOSULE -MITOMANULE ! ? !

pathfinder 22-08-2014 - 19:14

@Harta din sufragerie
România nu este în recesiune economică. Suntem în recesiune tehnică. Care este diferenţa?

In spatiul public, in urma publicarii rezultatelor privind evolutia PIB circula ideea ca suntem in recesiune ca urmare a faptului ca sunt doua trimestre consecutive de scadere, cu toate ca PIB-ul a crescut in termeni reali cu 2,4% pe primul semestru. In urma inregistrarii acestor rezultate se poate spune ca suntem in recesiune tehnica dar nu suntem in recesiune economica. Care este diferenta dintre cele doua tipuri de recesiuni?

Termenul de recesiune tehnica a aparut prima data in anul 1967, fiind introdus de economistul american Art Okun, intr-un moment oarecum asemanator cu cel azi, si anume in timpul unui an electoral. Okun era consilierul economic al presedintelui Johnson care candida pentru un nou mandat si care se confrunta cu zvonul ca recesiunea ar putea aparea in anul respectiv, ceea ce ar fi afectat imaginea presedintelui. Astfel, Okun a incercat sa gaseasca o solutie prin care sa demonstreze ca nu este recesiune si a creat dimensiunea tehnica a acesteia. Definitia data de Okun pentru recesiunea tehnica consta in scaderea PIB in doua trimestre consecutive. In literatura de specialitate nu exista o fundamentare stiintifica a acestei definitii si nici nu a fost validata intotdeauna de realitate. De exemplu, recesiunea din SUA din 2001 nu a surprins doua trimestre consecutive de scadere a PIB. De asemenea, poate exista situatia in care trimestrele 3 si 4 consemneaza o scadere a PIB-ului iar pe tot anul PIB-ul creste. Deci, la sfarsitul anului, conform definitiei lui Okun, putem spune ca este o stare de recesiune tehnica desi PIB pe tot anul a inregistrat o crestere si nu valideaza starea de recesiune economica.
……
Sursa: ZF
//————————————————————

Exact asta a spus si Baxe: tehnica.
Da’ matale esti mai destept decat astia de la ZF.
Tu esti expertu’ lu’ peste.
Antenoidule, esti mai prost decat o vaca.
Scuze!
Dar asta este…

Ionel 22-08-2014 - 19:18

@UnUl: Asa sunteti toti liberalii basistii ! Deci in familiile voastre nici nu vreti sa mai vorbiti limba romana si ne dati noua romanilor lectii de patriotism si impartiti si despartiti tara asta. Afara ! Expulzarea!

pathfinder 22-08-2014 - 19:43

@Curbatovici
Esti pe langa.

@degetica
Poti mai mult.
Eventual sa faci Yoga…

UnUL 22-08-2014 - 22:23

@Parpanghel
Cel care minte non-stop ești tu, imbecilule, eu n-am spus întotdeauna decât adevărul.
@Ionel Ionele, ești idiot
1. Nu sunt liberal
2.Nu judeci un om după rude, vițeluș. E drept că tu au avut ca tată un infect de securist și te comporți ca un infect de securist, dar e posibil să ai și rude normale, cărora le e rușine de tine
Eu îl dădeam pe văru-meu ca exemplu negativ, dar ești prea dobitoc să pricepi.
Și dacă vrei să-la dai pe văru-meu afară, vită, el e „afară” de vreo 30 și ceva de ani.

Ionel 22-08-2014 - 22:30

@unul: Infect e tac-tu cu tot neamul tau papitoiule!

Ionel 22-08-2014 - 22:37

@UnUl: Esti foarte marcat de mediul familial antiromanesc care nu sufera sa mai vorbeasca limba romana nici macar in familie si nu esti primul profesor pensionar care o ia razna pe campii. Zici ca nu esti liberal si urli pentru liberali, e grav ca nu mai stii nici tu in ce sa crezi pentru ca e o boala profesionala….Ha! Ha! Ha!

pathfinder 22-08-2014 - 22:44

@Ionel cu cap de fier
Tu confunzi lucruri.
Ortodoxia nu defineste Romania.
Nu neaparat…

Ionel 22-08-2014 - 22:54

@pathfinder: Nu ma refeream la religie, tipul e un idiot cu capul patrat. Nu merita sa-mi pun mintea cu el dupa ce il injura pe tatal meu dar nu merita nici pentru un asa individ sa intru in secretele care nici macar un istoric nu are curaj sa vorbeasca. E doar un latrau care se baga in seama.

pathfinder 22-08-2014 - 22:58

@Ionel
Vezi ce a spus omul de fapt.
Nu e nimic reprobabil.
Ba din contra.
Parerea mea…

Ionel 22-08-2014 - 23:02

Ca e vorba de etichetari! Dar vezi ca daca nu era el azi intrai cu pasaportul in Cluj Napoca.

urbos 22-08-2014 - 23:02

Ionele, labuta, cacatul ala de „unu” NU e liberal, n-a fost si nu va fi niciodata. E scursura formata in comunism(ala care se pare ca-ti place), care pute a securism si care, ca orice gunoi basist, e un fel de facist de rit nou. Tiu habar n-ai ce-i ala liberalism, dar dai din cioc.

pathfinder 22-08-2014 - 23:10

@Ionel
„intrai cu pasaportul in Cluj Napoca”
Poate intr-un univers paralel. 🙂

@Curbatovici
facist
Tiu

Ia si manca ceva…

Florin 23-08-2014 - 09:38

@Pathfinder,

„Exact asta a spus si Baxe: tehnica.
Da’ matale esti mai destept decat astia de la ZF. Tu esti expertu’ lu’ peste.
Antenoidule, esti mai prost decat o vaca.”

Slabut, foarte slabut (romanisme si argumente de politruc dimbovitean). Basescu a declarat intrarea Romaniei in recesiune (punct). Unde este formularul cu definitia Eurostatului pe care o da recesiunii politrucule?

http://www.youtube.com/watch?v=DeNskBHM2G8

Productia indusriala,veniturile reale, numarul de angajati in economie, vinzarile cu amanuntul /consumul, cifra de afaceri din serviciile de piata prestate intreprinderilor au notat o crestere (precum si PIBul in termeni reali) iar presedintele Romaniei face declaratii publice despre intrarea Romaniei in recesiune. Te doare mintea.

UnUL 23-08-2014 - 11:01

@Ionel
1. De unde ai scos tâmpenia că n-aș vrea să vorbesc românește în familie. Tocmai că vorbesc românește, deși știm toți mai multe limbi. Dar româna e limba noastră maternă. Eu sunt eu și vărul meu din America e doar vărul meu. Cum spuneam, e foarte posibil ca în familia ta de lichele comuniste să existe și oameni normali, care ar fi aberant să fie judecați prin prisma ta. Iar mediul meu familial e orice numai antiromânesc nu.
2. Un om care a slujit fidel regimul comunist (nu România) nu merită decât un scuipat între ochi.
3. Nu „urlu” pentru liberali, „urlu” împotriva porcilor de la PSD, cei mai infecți ticăloși din România.
4. N-am luat-o razna nicipe câmpii nici prin altă parte și nici n-am de gând; în schimbi tu bați cîmpii (sau câmpurile de Mazăre!)

@Cur bubos
Mai scursură ca tine mai greu. Și poate că am fost format în comunism (dar tu unde ai fost DEformat?), dar cel care gândește ca un comunist și ca un securist ești tu. (Chestia cu „FACISTUL” m-a amuzat copios.)

Ionel 23-08-2014 - 12:27

cand iti spun ca esti prost esti prost pentru ca tatal meu a fost absolvent al scolii de ofiteri MAN Oradea si nu a fost membru PCR ca sefii tai. Si cred ca te referi trupetii tai cum ar fi ai lui Boagiu care toata ziua veneau cu Partidul(PCR-lingai) la RAJA ca sa le faca instalatiile de apa de gratis . De unde avea si o vorba ca statea cate o ora la vecinul ei si se uita la viloiul ei comunist:
-Vila asta seamana cu sediul Securitatii si stau si o privesc si imi aduc aminte ce a fost.”
Era perioada aia in care a dat un consilier sovietic afara si am avut omorat un frate in fasa de rubedeniile tovarasilor liberali kominternisti. Dar nu am vrut sa deschid subiectul asta in fata presei pentru ca as fi adus indirect voturi gunoaielor liberale din ACL si asa mai bine sa nu stie nimeni de asa ceva ca sa nu aveti voi cu ce face gargara de dreapta cu mortii nostrii. De aia nu am zis nimic si nici nu am sa zic.

UnUL 23-08-2014 - 12:48

Și un nemembru de partid era ofițer în armată și făcea nu știu ce planuri de apărare pentru România…. Asta să i-o spui lui mutu!
P.S. Liberali kominterniști nu există. Kominterniștii sunt toți la USD.

Ionel 23-08-2014 - 13:26

Chiar nu a fost membru de partid si sa iti spun eu de ce. In 1955 seful Directiei Graniceri a dat ordinul de retragere pentru toate trupele de graniceri si armata de pe granita cu Yugoslavia. Stalin nu mai era si sovieticii acceptasera oferta lui Tito de trecere a Yugoslaviei de partea lor in schimbul Banatului romanesc. Faza e cenzurata pentru Petrica ca oricum sunt o gramada de turnatori cu dosarele curatate(informatori de verificare sefi la asociatie stii tu care!) dar a fost urmata de un protest si de refuz in fata generalului Alexander R care i-a trimis un consilier sovietic sa-l execute. Dupa care ce a urmat nu mai conteaza, dar vezi ca sunt o gramada de faze sensibile de genul asta cenzurate de domnii liberali ale caror rubedenii erau generali sovietici in anii ’50 si o sa ajungeti vedete la Mondenii de o sa rada toate babele din Romania ca nici nu iti da prin cap despre ce e vorba.

mircea 22-08-2014 - 14:30

si cat credeti voi ca -l va lasa Jegarica-n libertate pe Nastase??,nu mult Nastase v-a ajunge in puscarie cat de curand.De! ,doar justitia este independenta de Nastase si dependenta de Jegarica.

UnUL 22-08-2014 - 15:41

Mă tem că nu-i așa, deși Bombo ar merita să mai stea în închisoare măcar 5-6 ani.

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult