Acasa Actualitate-InternaInvestigatiiLumea justitiei Gheorghe Popescu refuză grațierea: Am primit o pedeapsă, o voi ispăşi

Gheorghe Popescu refuză grațierea: Am primit o pedeapsă, o voi ispăşi

scris de C.S.
3 afisari

Gheorghe Popescu respinge categoric ideea unei grațieri. „Nu am nevoie de aşa ceva în momentul ăsta. Am primit o pedeapsă, o voi ispăşi”, declară fostul căpitan al naționalei, într-o scrisoare deschisă adresată opiniei publice.

Gheorghe Popescu refuză grațierea.

Popescu a fost condamnat definitiv la trei ani, o lună şi zece zile de închisoare cu executare, în dosarul transferurilor de jucători, fiind dus deja la Penitenciarul Rahova, în baza mandatului de executare a pedepsei emis de instanţă.

În rechizitoriul DNA au fost prezentate 12 transferuri ale unor fotbalişti români efectuate de la cluburile Dinamo Bucureşti, Rapid Bucureşti, Gloria Bistriţa şi Oţelul Galaţi către cluburi din străinătate, în perioada 1999-2005.

În același dosar au mai fost condamnaţi Goorge Copos, Cristi Borcea, fraţii Becali, Mihai Stoica, Jean Pădureanu şi Gigi Neţoiu, în legătură cu efectuarea de tranzacţii ilegale la transferurile unor fotbalişti către cluburi din străinătate, ceea ce a produs un prejudiciu total de aproape 1,5 milioane de dolari în dauna statului şi de peste 10 milioane de dolari în dauna a patru cluburi de fotbal.

Petiţia pentru graţierea lui Gică Popescu a strâns deja 21.000 de semnături. Printre susținători se numără fostele glorii Nadia Comăneci şi Ilie Năstase. Până și premierul Victor Ponta este de acord cu ideea. “Dacă aş fi preşedinte, l-aş graţia”.

86 comentarii

urbos 11-03-2014 - 14:09

Chestia e ca gratierea inseamna recunoasterea vinovatiei in forma dorita de acuzatori, or, Gica Popescu e victima unui regim abuziv si criminal, care se foloseste de o asa zisa Justitie pentru a-si face mendrele.

Romeo2110 11-03-2014 - 14:29

Niciodata nu e prea tarziu !
Mai bine recunostea ca este vinovat si restituia 1.000.000 $ nu doar 300.000 !

neacsum 11-03-2014 - 14:36

Gica Popescu si-a recunoscut vina din momentul in care a achitat inainte de incheierea procesului suma considerata frauda. A pledat vinovat asa ca nu mai are ce sa recunoasca. Iar gratierea este un act de clementa in mana presedintelui, nu are nici o legatura cu recunpasterea vinei. Dar aici se discuta despre intentia lui Gica Popescu de a-si ispasi pedeapsa. Daca declaratia este sincera sau, cinste lui pentru atitudine, asa procedeaza un om care se respecta. Dar daca o da stiind ca oricum va fi promulgata legea amnistiei, atunci este o mare minciuna, o noua pata pe cariera lui si o incercare de spalare a imaginii. Nu detin date sa ma pronunt, ambele variante sunt posibile, intrarea sa in gasca fratilor Becali ii anuleaza moral prezumtia de nevinovatie.

digital 11-03-2014 - 14:41

neacsum, dacă o știa dinainte nu o dădea, iar dacă a zis-o așa, iar tu nu te pronunți ,de ce dreq ai mai spus-o?!
nu ai scris demult un articol, a venit primăvara, te ocupi de vie?!!!

ValVerde 11-03-2014 - 14:58

Nu mai blondino, neacsum are dreptate si punctul principal era ca cine accepta gratierea nu accepta automat vina, asa cum fabula un limbric isteric. Cu atit mai mult cu cit Gica isi acceptase vina de la inceput.

Azi pari cam ciufuta…te stringe sutienul ?

urbos 11-03-2014 - 15:29

Lindic, daca ceri clementa de la cel care te condamna, accepti vina in forma celui ce te-a condamnat. Dobitoaco!

digital 11-03-2014 - 15:32

băi animala dreq, eu mă refeream la intenția lu GP de a-și ispăși pedeapsa, tu poți discerne ?!

ValVerde 11-03-2014 - 20:45

Un limbric asa de mic
Facea baie-ntr-un ibric…

Daca CERI gratierea, iti asumi vinovatia.
Dar daca esti gratiat din oficiu, nu iti asumi vina.
Daca altcineva face cererea de gratiere in numele tau, ai dreptul sa refuzi gratierea.

digital 11-03-2014 - 20:50

ma du-te dreq de infect!

ValVerde 11-03-2014 - 20:51

Caludia, te-ai asezat p-un koi ?

digital 11-03-2014 - 20:54

ValVerde
11-03-2014 at 20:51

nu mă, stau pe ovarele măttii!
ți se par a fi koayele mele?!

urbos 11-03-2014 - 20:57

Dobitoaco, Gica Popescu face afirmatiile astea in contextul in care i se cere gratierea. Daca ar accepta, ar recunoste implicit justetea sentintei. Idioatio!
Oricum bati campii ca tampita.Cum adica daca cererea o face altul ai dreptul sa refuzi? Hahahahaha! Daca vrea boul de presedinte sa te gratieze ai voie sa refuzi sau nu? Hahaha! Imbecilooo, cretinoo!

ancuta 11-03-2014 - 20:59

scarno musette, esti prost, proasto!

ValVerde 11-03-2014 - 21:01

Legea 546 14 Oct 2002

CAP. 2
Gratierea individuala

ART. 3
Gratierea individuala se acorda la cerere sau din oficiu, numai dupa ramanerea definitiva a hotararii de condamnare

ART. 11
Gratierea individuala poate fi refuzata de catre beneficiarul ei atunci cand cererea a fost facuta de alta persoana. Aceasta prevedere nu se aplica in cazul condamnatului minor.

🙂
Sa vina urmatorul handucapat mintal, cit sunt in toane bune si dau lectii gratis !

salut 11-03-2014 - 21:04

Hahahaha, urbos, stiam eu ca vine lindica si-ti fute-o nuca-n perete.

Sa vezi cum imi baga si mie un copy/paste cum ca „gratierea e individuala sau colectiva”

hehehe !

ValVerde 11-03-2014 - 21:08

🙂 Pentru ca legea e cum vrea muschii boului.
Si daca legea nu se potriveste cu muschii boului, legea e ca nuca-n perete…

Voi sunteti sursa neistovita de risete si veselie.
Fara sa vreti, dar asta nu atenueaza meritul vostru.
Cu cit o luati mai tare peste bot, cu atit sunteti mai inversunati !
Priceless !

PS Da-o p-aia cu laba mintala, cum iti imaginezi tu ca traiesc eu, ca sa iesi din kkt tragindu-te de sireturi. 🙂

ancuta 11-03-2014 - 21:09

scarno zglobette,
baba torontoneza te-a gratiat individual cant ti-a dat papucii ca nu mai aveai bani de trecut strada?
dar Paul, Paula te-a gratiat in fiecare seara de vineri, dupa progarmul de la firma, cand … „apeleaza” la mine?

salut 11-03-2014 - 21:10

Postarea prosato, nu legea. Postarea. Tu nu faci legi. Doar postezi ca nuca in perete. Freaca.

ValVerde 11-03-2014 - 21:16

Huhule, explica-i tu boului salut:

Limbricul isteric:
„Cum adica daca cererea o face altul ai dreptul sa refuzi? Hahahahaha! Daca vrea boul de presedinte sa te gratieze ai voie sa refuzi sau nu? Hahaha! Imbecilooo, cretinoo!”

ValVerde (citind legea 546)
” ART. 11
Gratierea individuala poate fi refuzata de catre beneficiarul ei atunci cand cererea a fost facuta de alta persoana”

Boul slut:
” Doar postezi ca nuca in perete. Freaca.”

Hahahahah…hai mai huhule ca tu intelegi !
Educa animalul !

urbos 11-03-2014 - 21:49

Lindicule, raspunde la ce am intrebat, daca vrea boul de presedinte sa te gratieze ai dreptul sa refuzi sau nu? Ca asa guitai ca boul de presedinte poate sa gratieze „din oficiu”. Hahaha!

Antibasistul 11-03-2014 - 21:50

Ba ValV.-Mache cretin BASIST clujean Idiot, omoara-te, ptiu de milioane de ori!!!!!!!!!!

urbos 11-03-2014 - 21:53

Si nu o mai lua pe aratura lindicule, nu sari ca de obicei pe alt subiect, atunci cand, ca dobitocul, nu esti in stare sa-ti mai sustii ineptiile. Gavareste in mortii ma-tii la subiect.

ValVerde 11-03-2014 - 21:57

Huhule, tu esti baiat destept in comparatie cu limbricul furios sau boul salut…ii ajuti sa inteleaga ceva ?
Ca eu nu vorbesc cu balegele, ca ma murdaresc:

1. Gratierea din oficiu este gratiere in grup.
Individul nu poate refuza sa fie dat afara din inchisoare, dar nu inseamna ca este de acord cu sentinta si ca accepta vinovatia

2. Gratierea individuala se face la cerere.
La cererea condamnatului (ceea ce inseamna ca-si recunoaste vina) sau la cererea facuta de altii in beneficiul lui, unde are dreptul sa o refuze daca considera ca acceptarea gratierii implica acceptarea vinovatiei. E o decizie personala.

urbos 11-03-2014 - 22:17

Deci te-ai dumirit ma imbecilule?

salut 12-03-2014 - 00:22

Da, dupa 20 de postari s-a lamurit. Alea 19 dinainte n-au fost ca nuca in perete, desigur.

ValVerde 12-03-2014 - 03:03

Imposibil sa fiti asa de idioti pe bune…voi va prefaceti, nu e asa ?

Monumental !!!!

UnUL 12-03-2014 - 08:51

@ValVerde
Nu, din păcate nu se prefac, e chiar adevărat.

pathfinder 12-03-2014 - 09:02

@ValVerde
@UnUL

Am citit si eu „conversatia” dimineata la cafea.
Unii nu stiu sa piarda elegant.
Se invart in cercuri ca un caine care-si alearga coada.

Concluzia mea este aceeasi:
Monumental !!!!

pathfinder 12-03-2014 - 09:07

Ha! Ha! Ha! Ha! Ha!
Au taiat astia tot ce era dupa
ValVerde 12-03-2014 at 03:03
unde se faceau si mai de rahat respectivii…

ZV, de ce-i protejati pe indivizi?????

urbos 12-03-2014 - 10:16

Ma rog, de fapt Neacsu, imi raspundea tot mie, initiind un alt sir, ca ii era frica sa mi se adreseze direct.
Deci ia primul meu comentariu, primu, primu si da din tine. Ia sa te vad potaie mica.

pathfinder 12-03-2014 - 10:28

Ce vrei ma ner(v)ozache?
De unde dracu’ sa mai am postarile sterse?
Pacat ca nu am facut un print screen.

pathfinder 12-03-2014 - 10:44

Monumental !!!!

neacsum 11-03-2014 - 15:56

Digital,
Am spus ca nu pot spune daca Gica Popescu a facut declaratia din simt al onoarei sau asa de ochii lumii. Sunt prea departe de el si nu vreaau sa merg sa il intreb, astept sa vina el afara, cand o fi. Dar daca tu stii, prununta-te. Pana una alta, cererea de gratiere este una, recunoasterea vinovatiei e alta. Au fost cazuri de condamnati care au declarat ca regreta fapta, dar ca nu se considera vinovati de producerea ei ca si altii care si-au recunoscut faapta dar au spus ca nu o regreta. Asa ca hai sa nu ne dam in cap de pomana. Daca insa iti e dor de scrierile mele , stii unde sa ma gasesti. Ziua Veche nu publica chiar tot ce scriu, mai are si alti autori iar eu nu bag nimanui nimic pe gat, nici celor care cer uneori .

urbos 11-03-2014 - 16:29

Un om normal, judeca orice lucru, in lipsa altor elemente, cu buna credinta. Matale nu esti capabil de asa ceva. Declaratia lui Gica Popescu ar trebui luata ca un act de demnitate, pana la proba contrarie.

Apopo, ca vad ca dai niste exemple p-acolo, alaturea cu drumu, ai vazut pe careva care CERE clementa, sa mai spuna ca nu e vinovat?

digital 11-03-2014 - 16:56

în primul rând GP nu este mafiot!
prima instanță l-a achitat, recursul i-a dat cu suspendare, iar curtea de apel l-a executat!
trei judecăți diferite, dar două îl scoteau din tagma mafioților și doar îl atenționau asupra faptelor care nu erau conforme cu legalitatea!
și cum au găsit data emiterii sentințelor exact în preziua alegerilor la FRF?!
păi știi cine-i Burleanu și cine are nevoie de el?!
vorbești măcăneli p-aicea!

salut 11-03-2014 - 17:00

Nu eram foarte la curent cu cazul GP; lucrurile astea le-am aflat abia din postarea de mai sus. Pe bune, Marine, coincidentele alea nu te intriga? Chiar deloc?

urbos 11-03-2014 - 17:06

Mai mult, procurorii cereau cu suspendare si i s-a dat cu executare(!!!).

digital 11-03-2014 - 17:12

Platforma de investigaţii riseproject.ro publică circuitul prin care firma lui Burleanu a închiriat 6.700 de mp pentru minifotbal la Oneşti şi Ploieşti, prin licitaţii de faţadă pe care le-a cerut din postura de oficial al Federaţiei.

Într-o amplă investigaţie argumentată cu procese verbale şi documentaţii de atribuire a licitaţiilor, jurnaliştii Ionuţ Stănescu şi Lucian Bogdănel dezvăluie interacţiunile dintre afacerile personale ale lui Răzvan Burleanu, cel mai tînăr candidat la şefia FRF, şi postura de preşedinte al FR de Minifotbal pe care o deţine. Iar schema prin care Burleanu ar fi avut de cîştigat prin minifotbal e următoarea, potrivit riseproject.ro!

Afacerea Oneşti din 2011
– FR de Minifotbal cere Primăriei Oneşti scoaterea la licitaţie a unui teren de 1.500 mp
– legea impune minimum trei ofertanţi pentru atribuirea concesiunii pe 25 de ani din primul tur al licitaţiei
– ofertanţi: LiderSport (patronată de Răzvan Burleanu), AJ Minifotbal Bacău (condusă de tatăl său, Gheorghe), Impact Sports & Entertainment (patronată de fratele său, Cosmin Burleanu)
– toate ofertele au preţul minim, 12 lei/lună/mp, cîştigă firma lui Răzvan Burleanu
– avantajele cîştigătorului: finalizarea mai rapidă, investiţii ulterioare mai mari, asigurarea a trei locuri de muncă

2.160 de lei anual e chiria plătită de firma lui Burleanu pentru terenul de 1.500 mp din Oneşti, concesionat pe 25 de ani

2012 e anul în care firma Impact Sports, a fratelui lui Burleanu, a fost radiată: la un an după licitaţia de la Oneşti

Ce spune Răzvan Burleanu despre acuzaţii: „Nu e un conflict de interese!”

Familia minifotbalului
Potrivit anchetei, Lider Sport nu are decît un angajat, tatăl lui Burleanu, aşadar, ultima condiţie la care s-a angajat firma nu a fost îndeplinită. Mai mult, AJ Minifotbal Bacău îl are pe Răzvan Burleanu ca vicepreşedinte, iar pe fratele său ca secretar! Şi are sediul într-un apartament din Bacău, acelaşi cu sediul firmei fratelui! Aceştia sînt competitorii de la licitaţia cîştigată de candidatul FRF.

Afacerea Ploieşti din 2012
Acum doi ani, Burleanu a cerut Primăriei Ploieşti scoaterea la licitaţie a unui teren de 5.200 mp pentru minifotbal. În aceeaşi zi, 2 august, cînd scrisoarea FR de Minifotbal ajunge la Primărie fără cerere de înregistrare, e şi vizată. Apoi, în documentaţia de atribuire a licitaţiei, Primăria impune ofertanţilor condiţie obligatorie: „acreditarea din partea FR de Minifotbal”!

A cîştigat Lider Sport, firma lui Burleanu, în condiţiile în care cei toţi ofertanţi au oferit, din nou, preţul minim: 3.144 euro/an. Concesiune pe 49 de ani. Riseproject.ro acuză şi faptul că firmele concurente, Mondo Holding Concept şi Eco Via Proiect, au sediul la aceeaşi adresă din Bucureşti.

salut 11-03-2014 - 17:22

Mie nu-mi iese socoteala:

1500 mp X 12 lei X 12 luni = 216.000 (doua sute … mii ) lei .

Cum le-a iesit astora: „2.160 de lei anual e chiria plătită de firma lui Burleanu pentru terenul de 1.500 mp din Oneşti, concesionat pe 25 de ani”
Raportul e de 1/100.

neacsum 11-03-2014 - 20:56

Am setat din greseala anonim si am dat ok.. comentariul de mai sus imi apartine Digital .

salut 11-03-2014 - 21:01

Marine, se termina zaibaru’ al bun?

digital 11-03-2014 - 17:19

Născut la 1 iulie 1984, la Focşani, RAZVAN BURLEANU este fiul fostului fotbalist al echipei FCM Bacau, Gheorghe Burleanu.

A practicat fotbalul în paralel cu arbitrajul, iar la 19 ani a decis să renunţe la sportul de performanţă urmând cursurile Facultăţii de Ştiinţe Politice din cadrul din cadrul Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative (SNSPA) din Bucureşti.

RAZVAN BURLEANU a urmat de asemenea cursuri de specializare în domeniul politicilor şi strategiilor de securitate la Universitatea Naţională de Apărare Carol I, Colegiul Naţional de Apărare, definitivându-şi studiile prin susţinerea tezei de doctorat în cadrul SNSPA.

Fără să fie membru al vreunui partid politic, candidatul la preşedinţia FRF a lucrat succesiv în următoarele instituţii: Primăria municipiului Bacău, Parlamentul României – Comisia juridică, Autoritatea Electorală Permanentă – controlul respectării legalităţii în procesele electorale şi Administraţia Prezidenţială – Departamentul pentru minorităţi naţionale.

Din 2008, RAZVAN BURLEANU este co-preşedinte al Institutului European pentru Democraţie Participativă – Qvorum.

Până în prezent s-a ocupat, din funcţia de preşedinte, de Federaţia Română de Minifotbal, care reuneşte peste 30.000 de jucători şi peste 2.000 de echipe din 37 de judeţe. În acelaşi timp, el este din 2012 preşedintele Federaţei Europene de Minifotbal, for cu 29 de federaţii naţionale afiliate printre care se numără Anglia, Germania, Spania, Italia, Rusia, Polonia, Cehia, Grecia, Turcia şi peste un milion de jucători legitimaţi.

La 24 februarie, Burleanu anunţa că din echipa sa pentru conducerea FRF vor face parteurmătoarele persoane: Zoltan Kovacs (cetăţean belgian, fost instructor UEFA) – manager sportiv care va avea în subordine Academia Naţională de Fotbal şi staful echipei naţionale; Marketa Haindlova (cetăţean ceh, specialistă în drept european şi sportiv) – director relaţii internaţionale şi politici europene; Ovidiu Dâmbean-Creţa (doctor în finanţe) – manager financiar; Laur Chiricioiu (specialist marketing-vânzări) – manager pentru dezvoltarea activităţilor comerciale; Lucian Vişcoţel (evaluator proiecte europene) – director fonduri structurale; Aurel Ţicleanu (fost fotbalist, antrenor) – director al Biroului pentru Promovarea Fotbalului (dezvoltarea fotbalului pentru copii şi juniori, activităţi de scouting); Victoraş Iacob (fost fotbalist) – membru în Biroul pentru Promovarea Fotbalului; Ciprian Paraschiv (fost fotbalist, doctor în marketing sportiv şi reprezentant al României la Comisia Europeană) – director al Biroului pentru Dezvoltare Fotbalistică şi o persoană al cărui nume nu a fost făcut public deoarece este angajat al unei organizaţii de top din România – manager pentru dezvoltare instituţională.

nu ai impresia că aia cu…..Autoritatea Electorală Permanentă – controlul respectării legalităţii în procesele electorale şi Administraţia Prezidenţială…..sună a trompetă cu iz de finanțare a mișcării poponaute din fondurile FRF-ului unde se învârt zeci și sute de milioane de euro?!!!
ce zici neacsum!

Pribeagul 11-03-2014 - 19:08

„Născut la 1 iulie 1984,

urmând cursurile Facultăţii de Ştiinţe Politice din cadrul din cadrul Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative (SNSPA) din Bucureşti.

RAZVAN BURLEANU a urmat de asemenea cursuri de specializare în domeniul politicilor şi strategiilor de securitate la Universitatea Naţională de Apărare Carol I, Colegiul Naţional de Apărare, definitivându-şi studiile prin susţinerea tezei de doctorat în cadrul SNSPA.

Fără să fie membru al vreunui partid politic, candidatul la preşedinţia FRF a lucrat succesiv în următoarele instituţii: Primăria municipiului Bacău, Parlamentul României – Comisia juridică, Autoritatea Electorală Permanentă – controlul respectării legalităţii în procesele electorale şi Administraţia Prezidenţială – Departamentul pentru minorităţi naţionale.”

desi tinerel, este si doctor.

ce mai, pare a fi prototipul geniului. dar asa ceva nici nu egzista.

cel mai probabil, timpul va dovedi ca a fost doar un basist cacacios.

pathfinder 11-03-2014 - 19:49

Pribege esti rautacios.
Lasa timpul sa dovedeasca cat de cacacios este si dupa aia da-ti cu parerea…

salut 11-03-2014 - 19:55

Timpul, netimpul, ceva e in neregula cu aparutul asta de nicaieri. Pribeagul are dreptate: pute, chiar daca nu-si arata inca motul de kkt.

urbos 11-03-2014 - 15:25

Eu vorbeam in recunoasterea vinovatiei in forma dorita de reprezentantii regimului, deci recunosterea justetei sentintei.
Sentinta e o porcarie.

שׂפֿבּשׂפֿהּשׁ 11-03-2014 - 15:54

Domnule Neacsu, va propun citeva puncte de vedere.

Dumneata spui ca : „Daca declaratia este sincera sau, cinste lui pentru atitudine, asa procedeaza un om care se respecta.” Se respecta d-l Popescu ? Eu cred ca nu ! Daca s-ar fi respectat nu s-ar fi inhaitat cu clanul Becali si nu s-ar fi sustras fiscului. Dumnealui, d-l Popescu, „se respecta” acum cind aprimit o sentinta clara din partea Justitiei. Daca s-ar fi respectat cu adevarat nu ar fi furat !

D-ta revii si spui corect ca : ” Dar daca o da stiind ca oricum va fi promulgata legea amnistiei, atunci este o mare minciuna, o noua pata pe cariera lui si o incercare de spalare a imaginii.”

Vedeti ? Cel care intra in aceasta dilema, precum acest fost fotbalist, se leaga de orice motiv si motivatie ca sa iasa basma curata. Ce spui d-ta este adevarat, dar, indiferent de care va fi deznodamintul, acest om este deapururi proscris si nu mai merita nici un fel de onoare. Si, la fel ca acesta merita si ceilalti din lotul celor opt.

Putini, insa, printre care si d-ta faci parte, au sarit peste o alta stire nemaipomenit de revigoranta, aceea ca ieri au fost trimisi la inchisoare CINCI procurori care au fost dovediti ca luau mita, spaga, ciubic pentru a nu-si face treaba in tot felul de dosare in care erau incriminati tot felul de borfasi. Justitia lucreaza la foc continuu 24 din 24 si asta ne mai da sperante. Din pacate, otrepele din parlament se opun actuloui de justitie pentru o incalcare FLAGRANTA a constitutiei, dindus-i legi proprii de ocrotire si de evitare a justitiei. Asteptam de la d-ta un articol „fulminant” (si) pe aceasta speta !

neacsum 11-03-2014 - 16:05

avopsvjsdfbkn k n
Orice om e supus greselii. Unii gresesc cu voie, altii fara voie. Gica Popescu a gresit cand a intrat in cocina Becalilor, de acord. Daca a facut-o din lacomie sau pentru ca a crezut in ei fara sa stie ce vor face ei cu banii si numele lui, este altceva, asta stie numai el. Dar in mod cert acuma regreta. Faptul ca si-a recunoscut fapta arata ca totusi mai are un dram de bun simt iar acuma prin aceasta declaratie, pana la proba contrara dovedeste ca merita o pedeaspa mai mica. Repet, nu il cunosc suficient de bine si nici nu am date ca sa spun cat la suta e minciuna si calcul, si cat cainta sincera, dar merita si el ca orice condamnat sansa de recuperare chiar si morala, nu numai financiara. Ca nu va mai fi acelasi in mintea sau sufletul unora, e ste clara, ca va avea cazier iarasi e clar, ca onoarea lui e patata, este fara dubiu. Dar asta nu inseamna acuma ca trebuie sa stea in inchisoare toata viata sau ca orice ar face de acum incolo trebuie batut cu pietre toata viata. Poti da primul cu piatra ? Daca da, sa nu uiti ce a spus Iisus: sa dea primul cu piatra cel fara nici o vina !

urbos 11-03-2014 - 16:12

Ai o boala psihica legata de Becali. De ea nu poti trece…

neacsum 11-03-2014 - 16:33

Am o boala fata de hoti . Dar daca tu ai crescut cu ei in familie, ia-i acasa.

urbos 11-03-2014 - 16:38

Rabufniri de sarantoc frustrat..

salut 11-03-2014 - 16:46

Marine, strict tehnic GP NU A FURAT NIMIC. Omule, asta a produs bani cat a produs tot satul tau de oameni cinstiti, traitor pe ajutor social, ca nu se dau jos de pe lavita.
Cinstitii aia acum urla pentru ca, din milioanele pe care le-a produs, GP nu le-a dat indeajuns ca cinstitii sa-si mai taraie pe lavita curul vreo doua decenii. Intelegi acum?

PS: Asta nu inseamna ca aprob ce a facut GP ci ca raspund unei intolerante care merita o cauza mai buna.

neacsum 11-03-2014 - 17:37

Salut,
Iti dai cu pararea, fara a sti practic nici ce a facut Gica Popescu, nici ce fac oamenii din satul meu. Ceea ce e sigur este toleranta la furt, indiferent din buzunarul cui, Dar sunt convins ca daca l-ai fi prins pe GP cu mana in buzunarul tau personakl, ai fi reactionat altfel

salut 11-03-2014 - 18:11

Mai nene, cu parerea iti dai mata in privinta hotiei lui GP. Uite cum sta treaba, economic vorbind. GP (si intreaga gasca din fotbal) a folosit bani privati.

N-au avut o lege ca sa te oblige pe tine, Neacsu M sa le bagi bani in buzunare, asa cum au de pilda asiguratorii, bancherii, TVR-ul si alti cinstiti d’astia.

Cum, necum, folosind bani privati, afacerea lor a produs EXPORT. Adica, au muncit in Romania si au luat banii pe produsul lor de la nemti si de la altii. Din nou, nu au apelat si nu au luat nici un ban public.

Dimpotriva, au platit – mai generos sau mai putin generos – taxe si impozite cat sa traiasca ani de zile diversi „cinstiti” d’astia care fac paianjeni la coor din cauza ca le e lene sa munceasca.

Chiar justitia romana, chiar in fata acestei situatii demente in care sunt fugariti unii pentru cateva milioane (nici macar furate, ci nedate!) in timp ce miliardele sunt acceptate la „pierderi naturale” (vezi datoria IRAQ), deci chiar justitia romana, asa dementa cum e, da solutii la 180% pe exact aceiasi speta… si mata o tii ca Stan Cu Fluierul…GP e hot?

ValVerde 11-03-2014 - 19:11

Dumnezeule mare, cit de cretin poti sa fi, mai boul salut???
De cite ori cred ca ai atins o culme, ma surprinzi cu alte adincimi ale idioteniei tale…

Tu ai auzit, animal, de evaziune fiscala?
Dupa tine, a nu da tot ce trebuie sa dai in mod legal, nu e furt…e o plata mai putin generoasa ??!!

Si le amesteci cu „bani privati”, deci nu e ilegal…daca erau bani publici, poate atunci…

Zici tu ca nu au bagat mana in buzunar !??
Ba da, mai leguma cu pretentii de marsupial, evaziune fiscala e furt ca atunci cind ti se baga mana in buzunar.
Nu stiai?

Daca ai avea vreun neuron functional ai fi invatat ceva. Asa…astept urmatoarea tampenie pe care n-ai sa eziti s-o emiti.

salut 11-03-2014 - 19:14

Muyere, stai deoparte. La a treia postare o sa spui invers si o sa sustii si atunci ca ai dreptate. Freaca-ti lindicu’. Asta stii.

ValVerde 11-03-2014 - 19:16

Incerci sa zici ceva?
Poate daca iti pui ordine in idei iti iese de o prostie intreaga…asa nu faci decit sa arunci cu muci in toate directiile.

salut 11-03-2014 - 19:29

Ziceam s-o freci. Vrei o definitie sau o cauti tu?
Mai esti si nesimtita, te bagi in discutia dintre oameni.

urbos 11-03-2014 - 19:54

Lindic este foarte ” de dreapta”, moare javra dupa ce bani intra in burta statului care, spre deosebire de unu ca Gica Popescu, nu produce nimic.

salut 11-03-2014 - 19:57

Am spus-o deja de doua ori in discutia cu Neacsu. Astia, asistatii sociali sunt foarte cinstiti cand e sa le fie luati banii altora. Ca-i in America, ca-i in Romanika, care-i diferenta?

שׂפֿבּשׂפֿהּשׁ 11-03-2014 - 16:26

„Daca a facut-o din lacomie sau pentru ca a crezut in ei fara sa stie ce vor face ei cu banii si numele lui, este altceva, asta stie numai el. Dar in mod cert acuma regreta.”

Oare, chiar crezi d-ta ca regreta ? Cum regreta ? Adica, crezi d-ta ca regreta faptul ca a furat ? Eu nu cred. Eu cred ca regreta ca nu a incercat sa fuga din tara sau sa incerce sa dea o spaga mare vreunui judecator ca sa-l scape. De spun asta ? Pentru ca, iata, a iesit la iveala faptul ca el, d-l Popescu era pe lista frf-ului de a fi trimis impreuna cu alti doi nemernici de la frf, unul din ei fiind eliminat imediat dupa ce noul presedinte a fost numit, la un congres al federaitei internationale de fotbal aparindu-i numele pe trimiterea frf-ului cu Gica Popescu purtind titlul de „PRESEDINTE” al frf-ului, ceea ce, denota ca acesta era deja „numit” si „votat” de M. Sandu. NU, d-le Neacsu, aceste otrepe nu au astfel de trairi emotionale de pareri de rau cu adevarat smerite, ci la ei parerile de rau se traduc prin ura impotriva faptului ca cineva si-a permis sa-i prinda si sa-i dea pe mina justitiei.

neacsum 11-03-2014 - 16:30

E parerea dumitale, eu nu ma pot pronunta pe ceea ce gandeste sau simte cineva. Eu pot cuantifica faptele. Deocamdata sunt de acord cu Gica Popescu, trebuie sa isi satisfaca stagiul .

salut 11-03-2014 - 16:40

E o obisnuinta la bolnavii mintali basisti sa o ia hai-hui pe campie.

Vine o statistica si spune: PIB a crescut cu 1%…incep scenarii abramburiste despre ce o sa faca Ponta, cum o sa manance romanii ghiocei. Nimic cu baza i real;itate, latraii doar latra, asta e rolul lor.
Ponta declara ca de la data de va face X…hehehe, vine aia cu plagiatul, furtul la examen, copiute, servite, etc.
Zice Gica Popescu nu stiu ce: da’ de ce a zis, da’ cum a zis, da’ de fapt gandeste invers…etc.

Bolnavi mintal, „ba nu”, „ba tu”.

pathfinder 11-03-2014 - 16:45

neacsum 11-03-2014 at 16:05
„Dar in mod cert acuma regreta.”

neacsum 11-03-2014 at 16:30
„eu nu ma pot pronunta pe ceea ce gandeste sau simte cineva”

WTF?!?

neacsum 11-03-2014 - 16:56

Da , aparent se bat cap in cap, dar numai aparent. Daca tu imi spui ca Gica Popescu se bucura ca se afla in inchisoare, eu nu mai spun nimic. Sub acest aspect spuneam ca in mod cert regreta. Daca regreta doar ca e in inchisaore sau regreta si faptul ca a facut ce a facut, ca a intrat in hora cu fratii Becali sau ca a pierdut banii, asta nu pot sa stiu. Daca tu stii, spune-mi si mie.

שׂפֿבּשׂפֿהּשׁ 11-03-2014 - 16:03

Realizatorul TV Rareş Bogdan a avut contracte cu ASF de peste 300.000 euro

Firma lui Rareş Bogdan, Trend Communication SRL, a primit în 2007 şi 2008 de la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (actuala Autoritatea de Supraveghere Financiară – ASF) 8 contracte în valoare totală de 308.708,65 euro.

Potrivit informațiilor furnizate de Grupul de Investigații Politice, contractele au fost acordate firmei lui Rareș Bogdan, fără licitaţie în urmare unor proceduri de „solicitare de oferte”.

Obiectul contractelor a fost reprezentat de organizarea de întâlniri între reprezentanţii Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor şi reprezentanţi ai pieţei de asigurări, ai administraţiei publice locale, ai mass media, menţionează ExclusivNews.

În februarie 2014, în urma dezvăluirilor legate de veniturile membrilor ASF, Rareş Bogdan a fost unul dintre cei mai vehemenţi critici ai „caracatiţei de la ASF”.

În 12 februarie 2014, Rareş Bogdan susţinea că „pe o piaţă a asigurărilor de 25 de miliarde de euro, o mână de băieţi deştepţi fac reguli care determină Fondul Monetar International şi Comisia Europeană să suspecteze România de o boală grea: corupţia incurabilă”.

„Câtă nesimţire încape în unii oameni? Cât de lacomi şi sfidători pot fi cei de la ASF (Autoritatea de Supraveghere Financiară) un organism inventat cu puteri uriaşe şi salarii şi prime pur şi simplu NESIMŢITE!”, spunea Rareş Bogdan în 15 februarie 2014.

Rareş Bogdan se referea la veniturile de 14.000 de euro încasate lunar de actuali şefi ai ASF. Acelaşi Rareş Bogdan încheia însă contracte în 2007 şi 2008 cu Comisia de Supraveghere a Asigurărilor condusă de Angela Toncescu, care, potrivit Curţii de Conturi, avea un salariu de 29.000 euro pe lună.

Contractele cu ASF au fost semnate de Rareş Bogdan în calitate de director general al Trend Communication şi de Angela Toncescu în calitate de preşedinte al Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor.

Pribeagul 11-03-2014 - 19:23

a gresit. a recunoscut ca a gresit. isi asuma pedeapsa.

cine, ce mai vrea de la el? de acum inainte, ca… ce a fos a fost…

pathfinder 11-03-2014 - 19:33

Este de doar 2-3 zile la inchisoare.
Braveaza.
Sa vedem daca isi mentine declaratia peste un an…

urbos 11-03-2014 - 19:45

Peste un an e liber in mortii ma-tii.

pathfinder 11-03-2014 - 19:54

Ai vrut sa spui ceva?

urbos 11-03-2014 - 19:56

Nu pricepi un enunt simplu? Peste un an va fi liber in mortii ma-tii. Si ranitii ma-tii daca vrei…

pathfinder 11-03-2014 - 20:00

Bine, bine, rahatule, reformulez:
Sa vedem daca isi mentine declaratia peste sase luni.
Sau peste trei…

salut 11-03-2014 - 20:01

Bravo. Chiar ai zis ceva: „peste trei luni, peste sase luni”….

pathfinder 11-03-2014 - 20:03

Am zis mai multe decat urbos.
Si infinit mai multe decat tine.
Tz Tz Tz Tz Tz

ancuta 11-03-2014 - 20:05

musette,
in mortii voiculescului si in ranitii puroiului hemoroiDANVIOREL!
iti trimit „digestivul” cald!
ai mare nevoie musette, ‘te-n cur pe-unde bei!

salut 11-03-2014 - 20:16

Sigur.

salut 11-03-2014 - 20:19

A aparut aiurea. II raspundeam lui Pathfinder la aia cu tz tz tz tz

ancuta 11-03-2014 - 19:49

Gica Popescu este barbat!

salut 11-03-2014 - 19:52

Zau?

ancuta 11-03-2014 - 20:08

Zglobette, cum auzi ca-i cineva barbat, sari ca rata la muci!
P.S.: i-am zis Paulei ca te gaseste aici, cu „salut”!

salut 11-03-2014 - 20:12

Doar remarcam spiritul de observatie. Impresionant!

„ancuta
11-03-2014 at 19:49
Gica Popescu este barbat!”

WOW !

salut 11-03-2014 - 21:15

ancuta
11-03-2014 at 21:09
….
dar Paul, Paula te-a gratiat in fiecare seara de vineri, dupa progarmul de la firma, cand … “apeleaza” la mine?
===================
Mai ambisexule, cine „apeleaza” la tine, Paul sau Paula?

ancuta 11-03-2014 - 21:19

debilule,
Imi pare rau ca te-am inclus in categoria SCARNELOR!
Nici peste ciocumic, nu esti!
Doar un filfizon!
Alupigus!

salut 11-03-2014 - 21:21

Deci, Paul sau Paula, cine „apeleaza” la tine, hermafrodit mic?

ancuta 11-03-2014 - 21:24

Doar faptul ca o cunosc pe Paula, „che donna!”, ma determina sa cred ca „ar fi ceva de capu’ tau”!
debil!
pierdere de timp!
Pacat de Paula!
Mare pacat de taica-tu!
debilule! (articulat)

salut 11-03-2014 - 21:37

Trag concluzia ca ar fi o „Paula”. Mata esti cam retardat(a) sa precizezi ce tocmai ai scris, dar tinand cont ca ingani cu privirea pierduta „Paula, Paula”, inteleg ca ar fi o EA.
Bun.
Acum ramane sa precizeze ce face femeia asta vineri seara, de ce ar avea nevoie de serviciile tale.
Spala covoarele?
Sta la casa si evacueaza fosa septica?
Isi spala masina?
Isi curata WC-urile? Tunde iarba, redecoreaza? Zugraveste?

Pe bune, la ce ai putea fi util(a)? Ce stii sa faci?
Datul din cap cu privirea pierduta, crucisa si inganatul „Paula, Paula” nu se pune. Incearca altceva.

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult