Acasa Actualitate-InternaInvestigatiiLumea justitiei Lotul Vântu în arest pentru 29 de zile. Vezi referatul procurorilor (Document)

Lotul Vântu în arest pentru 29 de zile. Vezi referatul procurorilor (Document)

scris de D.S.S.
1 afisari

Magistratii Tribunalului Bucuresti au decis, marti, arestarea preventiva pentru 29 de zile a omului de afaceri Sorin Ovidiu Vîntu, a liderului de sindicat Liviu Luca si a altor opt persoane, într-un dosar în care sunt acuzati de procurorii Parchetului General ca au falimentat controlat compania Petrom Service. Decizia nu este definitiva, putând fi atacata cu recurs.  

 
 

Luca si Vantu

Liviu Luca şi S.O. Vântu-foto Curentul

 Mircea Dinescu a primit și el 100.000 de euro înainte de Crăciunul anului 2008.  Celelalte persoane arestate sunt: Octavian Turcan, Gheorghe Supeala, Sorin Mihai, Mihai Viorel Râmboaca, Razvan Florin Râmboaca, Zizi Anagnostopol, Daniela Brasoveanu si Ioan Bohâlteanu.

 DOCUMENT. REFERATUL PROCURORILOR IN CAZUL SORIN OVIDIU VANTU-PETROM SERVICE SA

Sorin Ovidiu Vîntu a parasit sediul tribunalului cu o ora înainte de anuntarea deciziei, el urmând sa se predea la Directia Cercetari Penale. Procurorii sustin ca cele zece persoane au falimentat compania Petrom Service SA, careia i-au produs un prejudiciu de 83.163.165 euro, fiind afectati 72.000 membri ai Asociatiei Salariatilor, care, în calitate de actionari minoritari, nu au mai putut încasa dividendele, din cauza unor activitati frauduloase de diminuare semnificativa a valorii actiunilor. 

Din ansamblul probelor administrate pâna în prezent a mai rezultat ca actele materiale prejudiciabile s-au realizat prin cumpararea, cu banii Petrom Service SA, a unor actiuni supraevaluate de mai multe zeci de ori, apartinând unor societati comerciale si transferarea frauduloasa si controlata a banilor obtinuti pentru a ascunde identitatea beneficiarului real. În acest mod, au fost transferate sume de bani din patrimoniul Petrom Service SA, prin operatiuni succesive derulate prin mai multe companii offshore controlate, în conturile personale sau ale unor societati înregistrate în strainatate si în România, în special S.C. Realitatea Media S.A. (14.200.000 euro), S.C. Imobiliar Network 2002 S.A. (6.725.000 euro) si S.C. GM Invest S.A. (1.300.000 euro)„, se arata într-un comunicat al Parchetului General. 

Anchetatorii au instituit sechestru asigurator asupra a aproximativ 81 de imobile (46 terenuri intravilane si extravilane, cinci apartamente, cladiri cu destinatie de hotel, restaurante, alte spatii comerciale, un bloc de opt etaje, autoturisme, ambarcatiuni, conturi bancare), în vederea recuperarii prejudiciului de 83 de milioane de euro produs prin falimentarea Petrom Service.

Sorin Ovidiu Vîntu, care a fost arestat marţi pentru 29 de zile în dosarul privind Petromservice, avea pe card în octombrie 2007 suma de 10.000 euro. Vîntu a plătit către fiica sa Ioana 56.600 de euro și către fiul său, Ionut 16722 de euro.

4 comentarii

Sandokan 08-11-2011 - 20:15

TOT DESPRE ,,ECHIDISTANTA,, MASS-MEDIEI !
E GREU SA GASESTI O STIRE ADEVARATA, CACI DE INFORMATII NICI VORBA !
Caror servicii secrete apartin televiziunile din Romania, de la TVR si Pro TV la B1 TV, Antene si Realitatea TV: MOSSAD, SIE, ex-KGB, SRI

Intr-un interviu realizat in cursul zilei de ieri, realizatorul TV Radu Moraru afirma despre el si echipa emisiunii Nasul, tocmai executati de la postul 10 TV, dupa ce au fost dislocati de la B1 TV, ca:
“- Am fost pulverizati de o gasca transpartinica din politica si serviciile secrete”. Este vorba de o “trupa”, “de multe ori de nevazut”, “in care sunt implicati si oameni care au legatura cu serviciile secrete si cu politicieni din toate partidele”, dezvaluie Radu Moraru. Problema este, mai spune Moraru , ca “noi avem servicii secrete si avem oameni care actioneaza in numele serviciilor secrete, dar care n-au nici o legatura nici cu serviciile secrete nici cu Romania”.

Chestiunea cu serviciile secrete si presa e de cand s-a inventat cea de a doua. Penetrarea, controlul, apararea sau, dupa caz, manipularea –in functie de originea serviciului care actioneaza– sunt printre prioritatile oricarui serviciu secret in relatia cu mass media. Dar, pentru a usura aceasta activitate si pentru a reusi sa arunce o tara in directia dorita la momentul potrivit, anumite servicii secrete, predominant straine, s-au gandit sa infiinteze chiar ele, prin intermediari, adevarate edificii ale manipularii opiniei publice, atrofierii simturilor si lobotomizarii natiunii.

„Cui apartin, de fapt, televiziunile din Romania?” este o intrebare pe care ar trebui sa si-o puna fiecare telespectator inainte de a apasa pe butonul telecomenzii care il teleghideaza pe el si mintea sa. Pentru a da cat de cat raspunsul la aceasta intrebare o sa ne folosim doar de logica, luand la ochi principalale televiziuni, in special de stiri, din Romania.
Asadar:

Despre postul care tocmai l-a mazilit pe Radu Moraru nu e foarte greu sa-ti dai cu presupusul. Patronul 10 TV se numeste Zoltan Teszari iar grupul RCS-RDS –care intentioneaza sa lanseze o noua televiziune de stiri– are sediul central la Budapesta.

Despre Realitatea TV, televiziune care tocmai a ramas fara 600 de angajati, la fel, raspunsul e destul de cunoscut. Personajul Sorin Ovidiu Vintu apare in rapoarte ale ofiterilor de informatii romani ca o interfata a intereselor rusesti in Romania si Republica Moldova. Deci, sa spunem, generic, Realitatea a apartinut ex-KGB-ului, fie ca e vorba de FSB, SVR sau GRU.
Pentru a sparge aceasta unitate masiva antiromaneasca a intrat in scena, dupa cum stiti, Sebastian Ghita cu Asesoft. Acum, tinand cont ca Asesoft este o companie strict romaneasca nu putem, tot asa, decat sa presupunem ca are o oarecare tangenta cu SRI.
Penalul Vintu, ca sa abureasca serviciile romanesti, l-a bagat in scena insa pe Elan Schwartzenberg. In aceasta formula, cuplul Vîntu-Schwartzenberg vrea sa-si pacaleasca partenerii si creditorii prin metoda FNI, afirma managerul Asesoft, Sebastian Ghita. Elan (Emilian cum figureaza in actele oficiale, sau Mimi cum era alintat de prieteni) este originar din Harlau iar familia sa a emigrat in Israel in anul 1980. Parintii sai ar rezilia in prezent in statiunea balneara Netanya. Bazandu-ne tot pe logica, nu putem crede ca Schwartzenberg ar fi afiliat in vreun fel serviciilor secrete arabe… Sa spunem, deci: MOSSAD.

Asa ajungem la principala televiziune de stiri a Romaniei, practic formatoarea celorlalte: Pro Tv, cu satelitii aferenti – posturile de televiziune Acasa, Pro TV International, Pro Cinema, Sport.ro si MTV Romania. Infiintata de Adrian Sarbu, fostul sef de cabinet al lui Petre Roman, televiziunea apartine in prezent grupului Central European Media Enterprises (CME). CME, prin canalele sale aflate in Romania, Cehia, Slovacia, Slovenia, Croatia, Bulgaria si Ucraina, acopera o piata de 97 de milioane de telespectatori si se afla in proprietatea miliardarului Ronald S. Lauder. Lauder este si presedintele Congresului Mondial Evreiesc.

Ce a mai ramas?
Ah, Antenele si B1 TV. Aici avem de a face cu ceea ce Radu Moraru numea “trupa invizibila”, personaje corupte din politica si economie cu relatii in serviciile secrete romanesti dar fara a reprezenta de fapt nici serviciile nici Romania. Le iau la pachet pentru ca sunt la pachet. Despre Antenele turnarromului Voiculescu nu este cazul, cred, sa intru in vreun amanunt. Dar cazul noului B1 Tv, preluat de la familia Paunescu , altfel iubitoare a “stransei prietenii” romano-ruse (sau ruso-romane?), si aflat in prezent sub manageriatul fostului administrator al televiziunilor lui Voiculescu si sefulet la Grivco, Sorin Oancea, este mai interesant. Curatat de niste licheni aparuti prin coabitarea cu EvZ, ca Ioana Lupea si Mircea Marian, postul s-a pricopsit rapid cu personaje oarecum asemanatoare. Un Robert Turcescu, facut scapat de la Realitatea cu doar o zi inainte de arestarea lui Sorin Ovidiu Vintu – binefacatorul sau cu ceva milioane de euro – sau un Andrei Badin – alintat de presedintele Romaniei cu “Bai, caraghiosule!” -, o fosta portavoce anti-Basescu cu spume, pe cand era la Antena lui Voiculescu. Azi, cuminte, in bancuta lui. Despre acesta din urma, Ioan T. Morar afirma ca are legaturi cu SIE, care l-ar fi insarcinat cu misiuni pe langa Casa Regala si legionarii din exil, in timp ce altii amintesc relatia lui de subordonare cu Uly Valureanu alias Ulrich Friedberg Valureanu, redactor sef la ISRO-PRESS, “revista dedicata exclusiv universului evreilor nascuti in Romania si relatiilor de prietenie dintre Israel si Romania”. Luand acest caz aparent paradoxal – un element vehement anti-Basescu la un post presupus pro-Basescu -, drept referential in ce priveste B1 TV, intrebarea este: SIE sau MOSSAD? Daca mai observam si ca pe la EvZ – ziarul condus, se spune, de Dan Andronic si prietenii – unii cam intra in priza la stirile despre “poporul ales”, raspunsul e, asadar, undeva pe la mijloc.

Era sa uit tocmai de TVR!
Postul national de televiziune nu mai apartine Romaniei de cand la conducerea lui s-a instalat o “gasca” nu transpartinica ci de-a dreptul neo-kominternista. Conducerea TVR este acaparata in totalitate de oamenii GDS-ului, organizatie infiintata in paralel cu FSN de Silviu Brucan, cu sprijinul financiar al condamnatului penal George Soros. Alexandru “Andi” Lazescu, fost vicepresedinte UASCR-Iasi, apoi sef al GDS-Iasi si asociat al unui alt renumit infractor penal, Sorin Ovidiu Vintu, a fost obligat in trecut sa demisioneze de la TVR, chiar in timpul scandalului FNI. Ulterior, a revenit in Consiliul de Administratie TVR pe baza sprijinului fostului presedinte Emil Constantinescu ot Tighina, la recomandarea consilierilor prezidentiali Zoe Petre si Dorin Marian, afiliati centralei GDS si, respectiv, serviciului de informatii al lui Dinu Patriciu, deservitor la randul lui al intereselor rusesti. Despre Rodica Culcer, sefa pensionara a stirilor TVR, nu cred ca mai este cazul sa amintesc ca, dupa o perioada de acomodare cu limbile straine la “Era Socialista ” si pe langa CC al PCR, a lucrat ca secretara la Ambasada SUA pe vremea Raposatului, cand orice cetatean roman care statea mai mult de o ora in incinta statului american era automat cadru al fostei Securitati. Ulterior, “tovarasa colonel” a urmat mai multe stagii de pregatire pe meleaguri straine, in institutii unde se calca pe bombeu atat agentii ex-KGB cat si cei ai MOSSAD. Viitorul acestei “trupe invizibile” a fost de altfel descris de insusi “Andi” Lazescu, in arzatoarea “Flacara Iasului”: “Suntem comunisti, sau viitori comunisti, si in orice moment trebuie sa ne comportam ca atare, sa privim spre viitor, care este al nostru”.

Sfatul meu: alegeti-va surse de informare din mediul online, dar si aici cu foarte mare atentie, militati pentru anularea abuzivei taxe Radio/TV si scoateti televizoarele din presa. Nu pierdeti nimic. In schimb, va recastigati pe dvs si, mai ales, va salvati copiii de la o moarte inceata a mintii umane si sufletului dumnezeiesc.

ParpanghElE : F L E A C U R I ,m i z i l i c u r i 09-11-2011 - 02:50

Ca maine apare mateutzu si cu un viciu de procedura anuleaza si anihileaza surogatul de justitie ! Si zice ceva Traienelu’ assi!

Pateanu Mihai 09-11-2011 - 10:07

DAR PAGUBITII F N I ?

Aflu ca cineva de la Timisoara ofera consultanta gratuita pagubitilor parti civile care au castigat in dosarul penal 24632/3/2006 de la Tribunalul Bucuresti si ca un cabinet de avocat intocmeste deja dosare executionale.

Va rog, are cineva detalii in plus?

Pribeagul 09-11-2011 - 21:53

Eroi au fost,
Eroi sunt inca.

Acestia sunt eroii zilelor noastre. Nu le-ar multi multi inainte!
Sa terminam cu asemenea eroi, rebuturi umane, scursuri umane, erori ale societatii!

In frunte se situeaza Basescu, care mai nou face, el, lista cu intreprinderile care trebuie privatizate.

Exemple:
Cuprumin, cu zacaminte de miliarde de euro, este posibil sa fie privatizat cu 50 mil euro.
Petrom a foast vindut pe nimic si are un profit anual de cca 1 mld de euro, si in perspectiva zacaminte de 60-70 mild euro.
Exploatarile aurifere s-au oprit pentru ca, zice-se, nu erau eficiente. Urmeaza sa fie vindute pe aproape nimic.

O tara, zice-se saraca, care are teren agricol de buna calitate, paduri, resurse naturale (petrol, gaze, carbune, aur, cupru…), energie electrica, bunuri care asigura altora un PIB/locuitor de zeci de mii de euro/$, ne lasa, doatorita nemernicilor, la mila sau discretia strainilor.

Este rusinos si de neiertat.

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult