My Car, afacere cu iz penal. UNIQA Asigurări, implicată | Ziua Veche
Acasa Actualitate-InternaInvestigatii My Car, o afacere cu iz penal. UNIQA Asigurări, implicată

My Car, o afacere cu iz penal. UNIQA Asigurări, implicată

scris de Ștefan Constantinescu
46 afisari

“Înfiinţată în 2007, My CAR LEASING SOLUTIONS este o companie având ca principal obiect de activitate leasingul operaţional. În acest domeniu, propunem pe piaţa românească un produs modern, flexibil şi transparent accesibil indiferent de nivelul de venit sau situaţia financiară a clienţilor noştri”.

poza my carAşa se laudă cei de la My Car pe site-ul propriu. Numai că, aşa cum spune un vechi proverb, “afară-i vopsit gardul, înăuntru-i leopardul”.

Povestea de astăzi a început de acum doi ani. Un client My Car a avut un accident şi s-a dus omul să-şi repare maşina pe asigurarea CASCO pe care o plătea cu sfinţenie – My Car avea contract cu UNIQA Asigurări. A trebuit, normal, să deschidă dosar de daună. Pentru care îi trebuia o împuternicire de la My Car.

my car imputernicireŞi aici încep neregulile semnalate de client. Pe împuternicire se menţiona că factura de la service-ul unde îşi va repara autoturismul trebuie emisă către societatea AUTOMANIA DIASERV S.R.L., în fapt un aşa zis service auto, la anumite tarife de manoperă şi discounturi la piese impuse de către AUTOMANIA DIASERV.

De ce nu se factura direct către My Car, proprietarul autovehiculului, aşa cum era normal? Cum să deconteze reparaţiile la un alt service auto?

Contactaţi de redactorii noştri, reprezentanţii My Car au recunoscut că au “colaborat cu societatea AutoMania Diaserv ca urmare a recomandării făcute de către societatea de asigurare emitentă a poliţelor CASCO, UNIQA Asigurări”.

 

La UNIQA, toate demersurile noastre de a afla un punct de vedere cu privire la AutoMania Diaserv s-au lovit de tăcerea firmei de asigurări.

Clientul, şi nu e singurul, My Car având în leasing câteva mii de maşini, s-a plâns de faptul că despăgubirile erau limitate deşi plătea full CASCO. Ce făcea mai departe service-ul AutoMania Diaserv? O posibiliate intuită de client este că factura mai departe către My Car, proprietarul autovehiculului, ca şi cum ar fi efectuat reparaţiile la autoturism, la preţuri mult mai mari decât plătise către service-ul care reparase cu adevărat maşina, iar My Car cerea despagubirea de la UNIQA.

Autorităţile (ASF, Poliţia, Parchetul etc) ar trebui să se ocupe de acest caz, întrucât la My Car, patronată de miliardarul Gheorghe Dolofan, situaţia e cusută cu aţă albă. Cine încasa diferenţa de bani şi cu ce drept? Încercăm să aflăm şi vom reveni cu noi dezvăluiri !

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult