Acasa Actualitate-InternaPolitica interna Adrian Năstase despre minciunile lui Băsescu

Adrian Năstase despre minciunile lui Băsescu

scris de Șt. C
3 afisari

Preşedintele Traian Băsescu a minţit când, în 2009, a declarat că Adrian Năstase a fost denunţat de colegii de partid în dosarul Zambaccian. O spune chiar fostul premier, într-o nouă postare din închisoare pe blogul personal.

Adrian Năstase despre minciunile lui Băsescu

Adrian Năstase despre minciunile lui Băsescu

Între timp, avocaţii lui îşi pregătesc strategia pentru a obţine eliberarea condiţionată a fostului premier. Niciun demers nu poate fi însă făcut până cînd judecătorii nu îşi vor motiva sentinţa dată în dosar.

Adrian Năstase scrie pe blogul său că preşedintele Băsescu a minţit cînd, în 2009, la o întîlnire cu liderii politici, le-a spus acestora că fostul prim-ministru ar fi fost trădat de propriii colegi de partid în dosarul Zambaccian.

„El spunea atunci că dosarul a pornit de la denunţuri ale unor „colegi de partid” – Sergiu Sechelariu şi Irina Jianu. Minciună, evident. Dosarul e public. Nu există astfel de denunţuri. În schimb, în urma unor controale financiare ordonate de DNA, în 2005-2006 la firmele lui Sechelariu, administratorul firmei, Cristina Popa a fost pusă sub învinuire şi apoi, în schimbul denunţului împotriva noastră, a fost transformată în martor”.

Năstase susţine că, după campania prezidenţială din 2004, Mona Muscă, din partea alianţei D.A., ar fi făcut o sesizare la Parchet pe tema terenului din Zambaccian.

„Băsescu ştia bine, la întâlnirea din 2009, că minţea şi că dosarul a fost pornit politic, la iniţiativa sa şi a colegilor săi. După alegeri, la 4 noiembrie 2005, Daniel Morar, proaspăt numit la conducerea DNA de Băsescu şi Macovei, a redeschis dosarul”.

Adrian Năstase adaugă că dosarul a fost început cu cîţiva ani înainte de alegerile din 2004. „În 2002, Băsescu, în calitate de primar general al Capitalei a încercat, în scopuri politice, blocarea construcţiei din Zambaccian. Constructorul, Vertcon, l-a acţionat în instanţa şi a câştigat. Evident că era vorba de o acţiune cu substrat politic, în condiţiile cunoscute”, spune fostul prim-ministru.

Între timp, avocaţii lui Adrian Năstase iau în calul mai multe variante prin care să obţină eliberarea fostului premier. După ce se va termina perioada de carantină pentru fostul premier se va stabili regimul de detenţie. Cel mai probabil va fi vorba de un regim smideschis.

86 comentarii

UnUL 09-01-2014 - 09:39

Păi ce era să spună, bietul Bombo? În loc să se bucure că a scăpat destul de ieftin pentru toate matrapazlâcurile lui, o ține gaia-mațu cu „dosarul politic”, el fiind nevinovat ca un mielușel nou născut. Și culmea e că o grămadă de nătângi i se uită în gură și îi cred toate minciunile, oricât de gogonate ar fi ele.

Europeanuul 09-01-2014 - 11:39

Se stie ca Nastase coordona unele dosare din biroul lui (pe vremea cand el era a tot puternicul). Eu sper ca Basescu sa nu fi facut si el la fel. Daca se va adeveri (la CEDO de exemplu) ca Nastase nu minte in privinta corpusului delicti, atunci va fi jale.

http://www1.agerpres.ro/justitie/2013/12/19/pronuntarea-in-dosarul-zambaccian-amanata-pentru-6-ianuarie-18-14-50

pathfinder 09-01-2014 - 11:44

„Se stie ca Nastase coordona … ”
Cand incepi cu „se stie” inseamna ca de fapt nu se stie nimic.

Europeanuul 09-01-2014 - 12:25

Monica Macovei se plingea ca pe vremea lui Nastase justitia nu a fost libera in Romania.

http://www.youtube.com/watch?v=OYdcT16-5VI

pathfinder 09-01-2014 - 12:38

🙂
Sa mai citezi din Monica Macovei.

Europeanuul 09-01-2014 - 12:43

da, voi cita in continuare din ambele tabere 😉

Europeanuul 09-01-2014 - 12:42

Acum Nastase la rindul lui se plinge fostul Procuror i-a deschis dosar chiar de ziua de nastere a lui Basescu 😉 iar corpus delicti (probele) ar fi false. Asta e problema!

Titircă Inimăbună 09-01-2014 - 14:06

In primul rand ca l-a deschis cu mana dreapta, dovada clara ca este pedelist-basist.
De ce sa nu-l deschida cu stanga ca tot omul?
Plus ca semneaza cu dreapta!

Ad 09-01-2014 - 11:52

Specificul regimului Basescu e preluarea si perfectionarea metodelor regimului lui Adrian Nastase. Toate porcariile lui Basescu sunt de inspiratie de la predecesorii sai si imbunatatite pe parcurs mai ales din anul 2004 cand a obtinut o gramada de voturi ca cantecul sefului TSD;
GASCA NOASTRA!!!
Pana la urma puterea a fost luata cu un cantec produs de seful TSD!

pathfinder 09-01-2014 - 11:57

Vad ca cunosti foarte bine „regimul” Basescu.
Esti „insider” sau „outsider”?

Ad 09-01-2014 - 12:15

Vorbeste baa,in romana! Ca am facut in liceu engleza si franceza in aceeasi ora in acelasi timp cu doua profesoare de origine turca si tatara care vorbeau limbi straine si nu te inteleg.

pathfinder 09-01-2014 - 12:22

@Ad
Deci esti „outsider”.
Vorba lui huhu, postarea te tradeaza! 😉

UnUL 09-01-2014 - 13:20

Adișor, puiule, nu te mai uita pe Antene că ajungi să și crezi !

Mircea 09-01-2014 - 10:02

Daca spune asta un puscarias e foarte credibil. Puscariile sunt arhi-pline cu oameni nevinovati, victime ale lui Basescu in proportie de 90%, iar restul sunt victime ale politistilor, procurorilor si judecatorilor corupti. Chiar si nemernicii aia de la CEDO care l-au lasat in inchisoare sunt slugi tot ale lui….nu dau nume ca suntem monitorizati. Jos dictatura, libertateeeeeeeeeeeeee !

acadelu 09-01-2014 - 10:19

De unde are asta acces la internet din puscarie? Ii permite legea sa detina device-uri cat timp sta la pripon??? Ce tara de cacaco avem!

mircea 09-01-2014 - 11:05

Cel mai mare pericol pentru Ponta este Iliescu,ce-a patit Nastase care s-a luat in gura cu Iliescu in anii 2003-2004 a fost,este si va fi blocat si sabotat.Nu Iliescu la promovat,protejat si sustinut pe Basescu.Vom scapa de Basaescu cand nu va mai fi Iliescu

pathfinder 09-01-2014 - 11:16

cipcirip-cipcirip-cipcirip

P.S. Unde ai invatat limba romana?!?

UnUL 09-01-2014 - 11:25

N-a învățat-o; improvizează. De aceea nu poți înțelege niciodată ce vrea să spună, căci frazele nu au logică, coerență, sunt construite total aiurea, de parcă cuvintele ar fi aruncate la întâmplare cu furca, sfârșitul unei fraze nu are nicio legătură cu începutul ei. Cum îi spuneam deja, fiecare frază a lui îți pune creierul pe bigudiuri și te întrebi dacă ai înnebunit tu sau mirciulică e nătâng din născare. (Evident, a doua variantă este cea corectă.)

pathfinder 09-01-2014 - 11:32

Stau si ma intreb daca e roman.
„Frazele” lui par a fi traduse din alta limba in romana folosind Google Translate.

UnUL 09-01-2014 - 11:34

Da, asta e și impresia mea. Ciudat.

Ad 09-01-2014 - 11:42

Fa si tu putina gramatica pe perioada in care Basescu era ministrul transporturilor si toata ziua se pupa cu Iliescu. Oricand Iliescu putea sa-l dea jos pe Bassescu si putea sa salveze toata flota de la distrugere dar nu a vrut pentru ca erau in cardasie si uite asa am ajuns o tara de lumea treia pentru cativa politruci.

pathfinder 09-01-2014 - 11:50

Flota!!!!
1. Tu stii despre dosarul flota doar de la A3, right?
2. Stii ce „calitate” aveau „vapoarele” alea?
3. Stii cate dintre ele s-au scufundat (in procente)?
4. Stii care e procentajul in cazul altor flote?
5. Stii unde au fost construite si in ce conditii?
6. Stii „dotarea” extraordinara a acestor „vapoare”?
7. Stii ce spun alti capitani de „vapoare” din astea despre ele?

Lumea a treia!!!
„putea sa salveze toata flota … si uite asa am ajuns o tara de lumea treia”
Halucinant!

Europeanuul 09-01-2014 - 13:11

asa este o mare parte a flotei se putea vinde la fier vechi, iar restul, partea functionabila se putea valoriza la pretul fierului vechi plus un premium.

Europeanuul 09-01-2014 - 13:16

sorry, se putea *valorifica.

UnUL 09-01-2014 - 13:37

Dă-l naibii, domnule Pathfinder; atâta știe, atâta face/spune/scrie!

UnUL 09-01-2014 - 13:39

Cele mai puturoase excremente duhnesc mai puțin ca Scârbos.

urbos 09-01-2014 - 13:42

Hahaha, schizofrenicule, nu-ti face fata celalalt sfert de creier, numit cacat finder, la discutie? Pai nici n-are cum, ca asa sinteti voi, javrele basiste, niste sectanti bolnavi psihic.
Cacat finder sa contorsioneaza acuma sa apere pana si distrugerea flotei, numai sa-si spele idolul iubit. Hahahaha!
Ia mars d-aici!

pathfinder 09-01-2014 - 14:34

urbos@09-01-2014 at 13:42
„… nu-ti face fata … la discutie?”

Sa vedem ce inseamna o „discutie” la nenea asta impotent:
//————————————————–
urbos@09-01-2014 at 13:29
„”labuta trista … tampito … jigodia … javro … infecto … proasta … scarbata … Scursuro! Si scursura si proasta!”
//————————————————–
urbos@09-01-2014 at 13:42
„schizofrenicule … javrele basiste … sectanti bolnavi psihic … Ia mars d-aici!”
//————————————————–

Ce a incercat sa transmita individul in „postarile” alea e urmatoarea idee:
O acuzatie (vezi Ad@09-01-2014 at 11:42 )
nu trebuie sustinuta cu „probe” ci cel care contesta sa aduca probele.

Cu alte cuvinte, oricine poate spune orice, fara a proba, iar cel acuzat trebuie sa probeze „nevinovatia”.

PNL-istul urbos nici macar nu si-a dat seama ca el de fapt contesta, in mintea sa ingusta, „prezumtia de nevinovatie”.

Ai inteles mai puta bleaga?
Sau trebuie sa iti explic din nou pe litere.

P.S. Iar ai reusit sa te faci de rahat.
Dar te-ai obisnuit, n-asa?

urbos 09-01-2014 - 15:12

Jigodie, flota a disparut, Bashina e liber. Astea sint faptele! Vrei sa guiti ceva, atunci guita, nu pune intrebari ca vaca.
Nu stii sa raspunzi la intrebarile-ti tampe, deci n-ai nici ce spune.
Cu idioti ca tine nu se poate oricum demonstra nimic, ca esti cretin total. O sa ceri „dovezi” ca e soare afara, ca n-a lovit lepra copilul etc, la infinit. Ca asta e tot ce puteti. Semeni bine cu alt hermafrodit, cu lindic zis valverde, prost de bubuie, aplica aceeasi schema, pune intrebari pana se caca pe el, el neputand sa sustina nici un punct de vedere, doar preia argumentele celuilalt si le zice pe dos.
Auzi la Leana, vrea dovezi. Hahahaha!

pathfinder 09-01-2014 - 15:26

@urbos
Ce e cert: faci o treaba foarte buna in favoarea lui Basescu.
Chiar daca tu incerci, din rasputeri, contrariul…

P.S. Sa-ti explic si asta pe litere, sau te prinzi tu ce si cum?

urbos 09-01-2014 - 15:35

Hahaha, rapandula penibila!
Nesanatosule, alaturi de Basescu mai e doar o adunatura de idioti ca tine, secta lui de oligofreni, atat! Tu esti bolnav psihic, sint convins ca orice atac la Guru te intareste in dementa. Grosul pop ulatiei tarii asteia, din care nu faci parte, il vrea pe idolul tau MORT! Ai inteles jegule?

pathfinder 09-01-2014 - 15:39

@urbos
Altul care vorbeste in numele poporului.
Sau, ma rog, al „grosului” poporului.
Boala grea…

UnUL 09-01-2014 - 15:40

Cum spuneam, Buboșel pe lângă că tâmpit, mârlan, împuțit, vulgar cât încape și inapt de dialog (inapt și inept, de fapt!) mai e și isteric. E plin de calități, ce mai !

pathfinder 09-01-2014 - 16:24

@urbos
„un adevar pe care il poate observa oricine merge pe strada in Romania”

Aha!
Le citesti gandurile!
De asta vorbesti in numele „poporului”!

urbos 09-01-2014 - 16:49

Alogenule, fa tu o plimbare pe strada in Romania si canta-i ode lu Bashina, sa vezi ce-o iei in botul ala de animal.

pathfinder 09-01-2014 - 16:55

Alogen?!?
Bre, tu macar stii ce inseamna?
Sau l-ai bagat la plezneala?

Ad 09-01-2014 - 18:24

@pathfinder
1- ce vezi pe A3 sunt banalitati cunoscute de toata lumea
2-calitatea din 1989 e diferita de calitatea din 1990
3-depinde de cine i-a asigurarea
4-in alte flote comandantii nu isi scufunda navele si nu ma refer la Basescu= a fost caz in Portul Constanta
5-locatia constructiei nu conteaza= India construieste portavioane= indienii merita tot respectul
6-daca nu ai lucrat o zi la SNC e imoral sa faci pe desteptul
7-daca te referi la concurenta e stupid pentru ca flota a fost o foarte buna concurenta pentru norvegieni si francezii care erau ca turbati cand vedeau o nava romaneasca. E usor sa injuri dar e greu sa construiesti o nava.

Titircă Inimăbună 09-01-2014 - 12:14

Mie mi-e foarte clar ca PSD-ul a avut in frunte ani de zile un om total de foarte nevinovat, care a condus guverne de nevinovati foarte totali.

Stim ca omul are un petec de teren in Zambaccian de nici macar un hectar, dar nu prea se spune clar unde au restul de nevinovati terenuri, sau ma rog, ce au si ei acolo.

pathfinder 09-01-2014 - 12:24

Am auzit ca se vand parcele pe Luna.
Si pe Marte!!!
Acolo trebuie cautat…

UnUL 09-01-2014 - 13:40

„Total de foarte nevinovat” este excelent spus.

mircea 09-01-2014 - 15:02

sa citesti si sa nu crezi,niste alfabetizati la cursurili da partid,trebuie sa le-o dai direct in gura ca ei nu gandeste nu-i la conducatoru iubit Ion si Traian.AU ACELASI VOCABULAR CA Tov Iliescu si Basescu:gaozari,golani,.,.,.,.,.tigani

pathfinder 09-01-2014 - 15:20

Nu inteleg de ce te mai chinui sa postezi…

UnUL 09-01-2014 - 15:49

E clar că e scris în hotentotă și tradus cu traducătorul Google!

שׂפֿבּשׂפֿהּשׁ 09-01-2014 - 14:42

E absolut halucinant la ce asistam de atitea zile. Noi, astia multi si anonimi de uitam ca la un film horror vazindu-i pe acesti borfasi cum se zbat ca sa se „descurce” cu situatia in care s-au bagat „benevol” de a fura si a-si face averi de sute de milioane de dolari si euro din banii nostri. Faptul ca sunt la inchisoare ii fac pe cei din jurul lor sa se dea peste cap ca sa le faca viata cit mai buna. Auzi la el, la Nastase, posteaza din inchisoare pe blogul lui ! Pai ce inchisoare e asta, domnule ? Noi, astia multi si anonimi credem ca o data intrat la inchisoare, Nastase va suferi un regim strict de privare de libertate, ca se va supune aceluias stil de viata ca al celorlalti detinuti si nu ca va avea computer in camera (ca el nu sta in celula!), ca e vizitat, ca baietelul ma ninca exact ca acasa, si, de fapt, locul unde sta acum e aproape la fel ca acasa, inchisoare pentru el fiind nimic altceva decit o mica excursie intr-un loc oarecare, unde s-a ascuns o perioada de tumultul vietii. Ce inchisoare, ce privare de libertate ? Nemernicul se bucura de o atentie preferentiala si stim ca asupra personalului inchisorii se fac presiuni inimaginabile pentru ca viata in puscarie al celui mai oribil nemernic al tarii sa se scurga usor si fara ca Nemernicul sa se simta cumva neconfortabil ! In acelasi timp, amariti care au primit ani grei de inchisoare pentru ca au furat de foame, de saracie, de amareala, isi duc zilele in cea mai crunta mizerie, pe cind, cel mai oribil borfas al Tarii se lafaie, dupa ce, acet nemernic a dus romania de ripa !

Daca te simti cu adevarat patriot, ar trebui imediat sa iesi in strada si sa manifestezi impotriva acestor ordinarii pe care le fac gasca mafiota a psd-ului pentru a-l suporta pe Nastase. Acest nemernic ordinar ar trebui sa faca 4 ani zi pe zi, ora pe ora, si sa nu i se stearga nimic din pedeapsa, cit despre regimul de detentie, ar trebui sa fie ca al tuturor celorlalti puscariasi, sa simta aceleasi greutati ca toti ceilalti. Dar noi, romanii, anonimii, astia care ne uitam la acest jalnic spectacol ne conformam si stam linistiti in zoaiele noastre si asistam cuminti si nepasatori la acest spectacol oribil. Pe noi ne intereseaza ce face Bianca cu Slav, ce face Ion Manole cu ginerele sau, ce fac pitupoancele la antena 1 sau canal D. De ce sa ne pese cum se screme Nastase sa ne fraiereasca? „lasa-l, domne, ca ie si iel om !” Astia suntem. Niste limbrici fara creiere, fara morala, fara principii, fara personalitate. O tara de moluste mizerabile. Intre timp, baronii se lafaie pe banii nostri si-si pun de averi colosale fara sa le pese de nimeni si de nimic iar noi ne uitam la ei cum se joaca cu vietile si destinele noastre fara sa ne pese. Tara locuita de viermi, nu de oameni !

pathfinder 09-01-2014 - 15:06

Ti-am mai spus mai cuneiformo sa schimbi putin stilul:
„Astia suntem. Niste limbrici fara creiere, fara morala, fara principii, fara personalitate.”
Daca asa te simti, apai e nasol. Eu nu ma regasesc in fraza respectiva.
Poate ca majoritatea cetatenilor RO sunt cum ai descris tu acolo, dar schimba formularile astea. Pe mine unul ma cam irita…

In rest, cu alte mici observatii, „productia” nu este rea.

Europeanuul 09-01-2014 - 15:54

Acuzele azvirlite de Nastase si de Ponta sint foarte grave (ma gandesc ca n-au dat cu ra*hat in ventilator a moaca) Daca Nastase va reusi sa dovedeasca ca a fost acuzat pe baza unor probe false (asa cum se plinge) atunci va trebui sa-i dai dreptate cuneiformei, ca ti-o place tie sau nu (trebuie schimbat sistemul fesene, constitutia, etc)

UnUL 09-01-2014 - 15:57

Dacă poți crede o iotă din ce spun un borfaș ordinar condamnat și un mitoman notoriu e grav, „Europene”.

Europeanuul 09-01-2014 - 16:25

Eu nu cred nimic, nu i-am studiat dosarul (pentru asta exista judecatori). Daca a dat in ventilator cu ra*hat (a moaca) atunci dovedeste tuturor ca este un mitoman notoriu.

ValVerde 09-01-2014 - 16:27

” atunci dovedeste tuturor ca este un mitoman notoriu”

===

Aveai indoieli ?

pathfinder 09-01-2014 - 16:10

Buna ziua!
Bat pari!
N-ai vazut oile mele?
Bat pari nu bat surcele!

Cam asa ai facut si tu Europeanule…

ValVerde 09-01-2014 - 16:12

Procesele se judeca in instanta, nu pe Facebook sau pe blogul personal.
Nastase a avut ocazia sa-si prezinte punctul de vedere si sa se apere la tribunal.

Dar daca are dovezi noi, care te-au impresionat pe tine, are toata libertatea sa deschida un proces nou.

PS Citeste bine ce zice Nastase: nu pretinde ca probele in baza carora a fost condamnat sunt false, ci ca declansarea anchetei s-a produs altfel decit a zis Basescu.
Controalele alea financiare de la care s-a pornit tevatura (conform cu ce zice Nastase) erau perfect legale si nu au schimbat datele procesului.

pathfinder 09-01-2014 - 16:22

@urbos
Iar nu ai zis nimic.
Iar te-ai facut de rahat.
Ce-ti mai place….

ValVerde 09-01-2014 - 16:25

@pathfinder

Este un specimen bolnav.
Nu cred ca faci bine ca il intariti.

Te pui rau cu asociatiile de protectie a animalelor…

Parerea mea…

urbos 09-01-2014 - 16:28

Pst, viermilor, Tundrea!
TUN-DREA!

pathfinder 09-01-2014 - 16:39

@ValVerde
La asta nu m-am gandit.
Oricum, eu unul incerc sa-i scurtez mizeria.
Nu vezi cat se agita?!?

Europeanuul 09-01-2014 - 16:43

ValVerde, citez din primul meu link postat mai sus:

„Justiția trebuie să se bazeze pe dovezi. Spre deosebire de echipa fostului procuror șef alDNA care, mai întâi, a stabilit că vinovatul sunt eu și doar apoi a început să caute probe. Iar pentru că nu le-au găsit, le-au inventat. Va rămâne antologică formula corpului delict, pentru perioada 2002-2003, constând din bancnote fabricate de Trezoreria americană în 2004 și 2005”, a mai spus Năstas
****

Nastase trebuie dovedeasca (la CEDO sau nu stiu unde) ca a fost condamnant pe baza unor probe inventate, asa cum a strigat in public.

urbos 09-01-2014 - 16:46

Lindic a spus ca e un mincinos notoriu, deci e clar. Ca si Leana ailalta zisa cacatfinder, guita dupa dovezi numa cand e vorba de altii.
In creierii lor putrezi astia nici macar nu-si dau seama.

pathfinder 09-01-2014 - 16:49

@Euro
Ai dat-o in bara!
Nu procurorul stabileste cine e vinovat sau nu!!!
Asa ca mai bine nu puneai citatul.

Alea sunt lamentari pentru idiotii care se uita la A3…

urbos 09-01-2014 - 16:50

Hahaha! Ce zice ala si ce raspunde Leana. Doamnee!

ValVerde 09-01-2014 - 16:51

” Nastase trebuie dovedeasca (la CEDO sau nu stiu unde) ca a fost condamnant pe baza unor probe inventate, asa cum a strigat in public.”

===

Cu asta sunt de acord.

Nerelationat la subiect, uite ca se poate face exploatarea zacamintelor naturale de forma sigura si profitabila.
Ma intreb daca norvegienii au si ei pungestienii lor.

ttp://news.yahoo.com/norwegians-become-crown-millionaires-oil-saving-landmark-172511178–sector.html

ValVerde 09-01-2014 - 16:58

Europene, continuind cu Nastase…
E menirea procurorilor sa-i considere vinovati pe toti.
Sunt atributiile lor sa caute dovezi, plecind cum am mai spus, de la ideea ca toti sunt vinovati.

Acum, daca inventeza dovezi si probe, e o cu totul alta mincare de peste.

Nastase nu are dreptate sa se plinga ca procurorii l-au desemna ca „vinovat”

Despre valabilitatea probelor a avut ocazia sa-si spuna punctul de vedere pe parcursul procesului.

Daca in continuare nu crede ca a fost judecat „fair”, are dreptul sa se adreseze cui vrea el, inclusiv Tribunaluilui International, Comisiei europene pentru justitie (daca exista asa ceva) etc etc etc.

Dar postarile pe blogul personal sunt balet politic pentru proprii sustinatori. Nimic de a face cu justitia.

urbos 09-01-2014 - 17:09

Lindic semidoct, Nastase se plange de DOVEZI INVENTATE, de PROBE FALSE. Intelegi ma cretinule despre ce e vorba?
E infractiune sa faca asta un procuror. In plus, procurolul, jegule, e OBLIGAT PRIN LEGE sa adune atat probe care incrimineaza cat si probe care l-ar disculpa pe acuzat.

Mircea 09-01-2014 - 16:51

Nastase a „dovedit” la CEDO si dupa prima intrare la bulau iar aia i-au aratat usa (cu tot respectul). Ce spune Nastase e egal cu zero. La fel si ce spune Ponta sau altii. Conteaza probele si aici e subtire. Eu n-am vazut in viata mea un puscarias care sa spuna „sunt vinovat si imi merit soarta”. Toti sunt nevinovati.

urbos 09-01-2014 - 17:06

Care probe? Am vazut ca va si place intrebarea, doar ca o guitati in dementa in toate cazurile care nu-l ating pe Guru si slugile lui.

Mircea 09-01-2014 - 17:30

Guitatul tau (vad ca iti place termenul dar aici nu esti in familie) sau al lui Ponta nu au absolut nicio valoare daca nu sunt insotite de PROBE MATERIALE adica documente scrise, expertize, procese verbale ,acte de constatare, obiecte materiale, facturi, chitante, amprente, mulaje, inregistrari audio sau video realizate in anumite conditii prevazute de lege…….Ai inteles ceva ?

digital 09-01-2014 - 17:45

așa e bă cretinule, cu bancnote emise de trezoreria usa în 2005-2006 a fost susținută mita primita în 2002-2004 de năstase!
hahaha!
omorâți-vă bă cretinilor sugători de băsism!

Antibasistul 09-01-2014 - 18:11

Guru curu impuțit.

urbos 09-01-2014 - 18:30

Schizofrenicul „Mircea” insira cica probele. Hahahahahahahahaha!

jan dinu 09-01-2014 - 19:33

Doar – moartea mai salveaza
Turma asta de galbeaza
Stana plina cu paduchi …
Pazita de haite – lupi !!
JD-USA

digital 09-01-2014 - 19:35

așa e bă țighane, nici moartea nu te mai salvează !

UnUL 09-01-2014 - 19:56

Era vorba de tine, puișor, și de turma de vite din care faci parte.

urbos 09-01-2014 - 19:57

Mori bosorog blestemat. Canceru sa-ti manance ficatii si matele puturoase.

UnUL 09-01-2014 - 21:30

Nostim! Cu cât ești mai aproape de apoplexie cu atâta ești mai ridicol.

digital 09-01-2014 - 20:33

băi kkt ubb-ist, vitele nu fac gălbează, bă impotentule mintal !

UnUL 09-01-2014 - 21:34

Boulene, eu spuneam doar la cine se referă poezia (și se pare că s-a înțeles de vreme ce ați sărit în haită!); dacă ai obiecții legate de conținutul acesteia sau de versificație, vorbește cu domnul Dinu!

digital 09-01-2014 - 21:41

hai, rănitule-silfid, ce-ți place să arunci mâciocul !
se pare că ești cam clujan la faza asta!

UnUL 09-01-2014 - 22:11

„Mâciocul”, Degețel? Asta e de pe la voi din Maramu. Eu nu arunc nimic, clarific doar situația.

Antibasistul 09-01-2014 - 21:03

Jane țigane, nu mai mori, diavol basist blestemat!?|??i

UnUL 09-01-2014 - 21:31

Ce faci, Bășinel ești ecoul lui Buboșel?

Antibasistul 09-01-2014 - 22:06

un NUL NEBUNUL Iadul te asteapta!

UnUL 09-01-2014 - 22:13

Ți-am mai spus că iadul nu contează pe mine; mi-am făcut programare în altă parte, și asta abia peste vreo 30 și ceva de ani.

Antibasistul 10-01-2014 - 04:18

Am semnat-o.

UnUL 10-01-2014 - 09:11

Așa-ți trebuie!

Antibasistul 10-01-2014 - 09:32

Asa-i trebuie iubitului tau chior!

UnUL 10-01-2014 - 09:33

N-are rost să-ți spun unde îl doare pe Băsescu de petiția voastră de rahat.

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult