Acasa Actualitate-InternaPolitica interna Antonescu: Am o părere proastă despre declaraţia lui Ponta

Antonescu: Am o părere proastă despre declaraţia lui Ponta

scris de S. P.
267 Afisari

Preşedintele PNL, Crin Antonescu, a afirmat joi că are o părere „proastă” despre declaraţia premierului privind candidatura sa la prezidenţiale.

Antonescu: Am o părere proastă despre declaraţia lui Ponta

Crin Antonescu

Crin Antonescu, a declarat că are o părere „proastă” despre declaraţia premierului privind candidatura sa la prezidenţiale, punctând că îi este clar că se stă degeaba până luni în ceea ce priveşte Guvernul, decizia lui Victor Ponta şi a PSD fiind de a închide existenţa USL.

„Cunosc declaraţia. (…) Am o părere proastă. E o declaraţie în dulcele stil Ponta în care de fapt se insinuează lucruri şi nu se spune ceea ce este de spus. Pot să existe două explicaţii pentru declaraţiile de azi, fie, şi nu sunt deloc ironic, să ne ne gândim – aceasta este varianta benignă – că era totuşi o celebrare, o sărbătoare, poate şi euforie şi a fost o vorbă în acest context la ieşirea de la un chef şi ca atare să o dăm la o parte, fără să ne supărăm, sau ceea ce mă tem că este cazul în ai mare măsură o declaraţie pentru mine foarte clară că stăm degeaba până luni, că decizia dl Ponta şi a partidului pe care îl conduce, în orice caz a domniei sale, este aceea de a închide episodul şi existenţa USL, dar că aşa cum spuneam apropo de stil fără să aibă tăria şi să spună acest lucru ‘Domne m-am hotărât, am ales, am terminat, eu merg mai departe, cu ăştia nu mai am ce vorbi’ se aruncă vina, se găseşte scuza şi se minte”, a spus Antonescu, la Realitatea Tv.

El a subliniat că foarte probabil va candida la alegerile prezidenţiale dacă va fi sprijinit de PNL, dar că nu ştie dacă va face acest lucru din Opoziţie. Antonescu a precizat că şi-a asumat rolul de candidat al USL şi că face acest lucru până în ziua în care nu va mai fi posibil. „Asta înseamnă că dl Ponta a declarat că nu mai poate fi vorba de candidatul comun USL şi a subînţeles ideea că domnia sa va fi la putere şi eu undeva în opoziţie, ceea ce este probabil, dar nu este aşa de sigur. Dl Ponta deţine puterea, guvernarea, poziţia de premier de la cetăţeni împreună cu noi, de la Parlament împreună cu noi, de la nominalizarea preşedintelui au făcut şi un pact pentru asta împreună cu noi ca atare pentru a se vedea la putere fără PNL trebuie să găsească o nouă sursă a acestei puteri, o sursă de legitimitate a acestei puteri. Mie declaraţia dl Ponta mi s-a părut că nu avem ce să aşteptăm până luni”, a adăugat liderul PNL.

El a punctat că în ceea ce priveşte termenul privind ziua de luni în ceea ce priveşte structura Guvernului nu este vorba de un ultimatum sau o somaţie, arătând că a vorbit despre această dată deoarece premierul a invocat-o, şi a reiterat că propunerile liberalilor pentru posturile de miniştri există de două săptămâni.
Antonescu a spus că în cazul lui Klaus Iohannis premierul Victor Ponta utilizează tertipuri şi că interpretează „povestea” cu Daniel Constantin vicepremier ca o „şpagă”. „Nu suntem în situaţia să vă dăm ceva. Cuvântul şpagă este urât, dar această excrescenţă nejustificată, acest bonus comic seamănă cu situaţia cu care ne aflăm noi liberalii ne ducem să ne luăm un drept al nostru şi cel de la ghişeu zice ai dreptul, dar şti hai”, a spus liderul PNL, potrivit Agerpres.

El a mai afirmat că premierul vrea o altă majoritate, exemplificând cazul votului ridicării imunităţii deputatului Vlad Cosma, spunând că Victor Ponta a ţinut să fie prezent. „Este un răspuns şi o opţiune simplă care se face bărbăteşte şi nu zicând că ai aflat tu sau crezi tu că s-a hotărât Antonescu să fie candidatul Opoziţiei. Nu este o formulă bărbătească, este o formulă destul de subţirică, propaganda aceea subţire, prinde la unii, dar totuşi suntem în secolul XXI şi lumea s-a mai modernizat”, a conchis Antonescu.

Premierul Victor Ponta a declarat joi că impresia sa este că preşedintele PNL, Crin Antonescu, a decis să candideze la prezidenţiale fără a-şi asuma responsabilitatea guvernării. „Impresia mea, strict personală, este că domnul Antonescu a decis să candideze la prezidenţiale fără a-şi asuma responsabilitatea guvernării până atunci. Pot să înţeleg la nivel politic acest lucru. La nivel personal, n-aş proceda aşa”, a afirmat Victor Ponta, la finalul unei întâlniri informale a liderilor social-democraţi, întrebat de ce liberalii nu vor restructurarea Guvernului în Parlament.

39 comentarii

Mircea 21-02-2014 - 07:41

Alt urbos care are obsesia focului , a luminii….

„Antonescu: Nu mai cred în viitorul USL, nu cred că reuşim să-l luminăm pe Ponta până luni. Îi voi cere categoric demisia.”

UnUL 21-02-2014 - 08:08

Măcar el n-are treabă cu siderurgia și furnalele.

BULA 21-02-2014 - 08:12

Ce cauta un profesoras ratat, ca Crin Antonescu, la conducerea PNL ? Ca normal e ca partidele liberale sa fie conduse de oameni de afaceri, nu de papagali bugetari.
Si acest Crin Antonescu vorbeste ore in sir fara sa spuna ceva concret. El nu are in cap vreun plan economic, ca e paralel cu tot ce tine de treburi din astea. Nu discuta decat despre hara dintre el si Basescu, sau mai nou cu kakatii din PSD.

UnUL 21-02-2014 - 08:16

Corect. Problema e că nu mai prea au rămas liberali în PNL, Crin i-a cam dat afară pe toți. Au rămas câțiva pseudo-oameni de afaceri, adică escroci de duzină și… cam atât.

Mircea 21-02-2014 - 08:23

Liberali in conceptie sunt multi si in afara partidului. Poate ca dupa ce PNL-ul se deparaziteaza de Crin si de urbosi o sa ajunga acolo unde ii este locul si nu alaturi de urmasii in cuget si simtiri ai lui Iliescu.

UnUL 21-02-2014 - 08:24

Sper și eu sincer acest lucru.

mircea 21-02-2014 - 13:15

Sa nu uitam ca Antonescu(Porumbacu)este produsul toxic a lui Basescu ,ce rost mai are USL in politica romaneasca ,cand Basescu este un hoit politic,nu mai reprezinta nimic pentru VEST si EST,pentru IDEOLOGIA DREAPTA si IDEOLOGIA SANGA,el este un smen ar ieftin

pathfinder 21-02-2014 - 13:35

Si tu esti un produs toxic al mamei tale.
Ea nu are nici o vina….

UnUL 21-02-2014 - 13:52

Da, sigur, mirciulică; Băsescu l-a născut, l-a nășit, l-a crescut, l-a trimis la școală și l-a băgat în politică (eu l-aș fi băgat în altă parte!) pe C ă c ă r ă u. Hai că ești prost de-mpungi!

Mircea 21-02-2014 - 13:54

🙂 🙂 🙂 etc., etc.

Mircea 21-02-2014 - 08:36

Liberalii se bazează pe Crin la prezidenţiale: Totul e să nu aibă contracandidat!
🙂

UnUL 21-02-2014 - 09:09

Nu-i chiar așa : ar putea să candideze singur și să iasă pe locul 2.

Mircea 21-02-2014 - 09:20

Si atunci conform art. 666 din Constitutie ramine presedinte Basescu inca doua mandate.
🙂

UnUL 21-02-2014 - 09:12

O altă epigramă a unui epigramist clujean din care am mai citat, fost profesor de română, azi pensionar, fost simpatizant PSD, azi scârbit de respectiva cloacă:

Lui Ponta
Cu figura lui năucă
Să ne lase, să se ducă,
Ușurel, cum merge apa
Unde-o-nțărcat mutu’ iapa!

BULA 22-02-2014 - 05:56

Chibitzareala de oameni prosti. Ponta si toti ceilalti, de la toate partidele, sunt marionete ale CIA. Jocurile sunt facute de multa vreme si doar se schimba decorul, pentru a da impresia ca e democratie.

UnUL 22-02-2014 - 10:36

Obsesia „conspirației mondiale”, a evreilor, americanilor, CIA, etc la unii nătărăi.

Tache 22-02-2014 - 08:00

Stii ce este, de fapt, democratia ? Democratia din zilele noastre este o turma de oi laolalta cu cativa lupi, care tot voteaza ce sa manance la cina. Pe cine avem noi posibilitatea sa tot alegem: in general, oameni cat mai nepotriviti pentru a indeplini sarcinile legate de pozitia lor si care apoi demit si numesc alte persoane, la fel de nepotrivite, in alte functii. De fapt, totul e o mascarada, caci toti sunt controlati din umbra de o forta financiara mai putin sesizabila, finanta iudeo-masonica. Insa maselor sau turmelor li se creeaza impresia ca ei detin controlul, prin acel vot irelevant, la fiecare 4 ani.

Cu aceasta mica introducere cred ca am explicat ideea ca nu este nevoie de o majoritate absoluta pentru a schimba ceva intr-o tara. Rusia nu are nevoie sa astepte primirea unui mesaj (eventual email) aprobator de la fiecare cetatean al Romaniei. Un procent de 10% este arhi-suficient pentru a schimba in mod radical toata Romania. Desi, procentul real, confirmat clar la suspendarea tradatorului infect Bashila, este de cel putin 30%-40%. Restul sunt masse de manevra, fara constiinta politica, turme care se vor indrepta fara rezistenta in directia dictata de cine are puterea.

Deci, concluzia este ca exista posibilitatea si, in plus, terenul este foarte fertil datorita nemultumirii generale ajunsa la un punct de fierbere (Rosia Montana, otravirea apelor subterane, jefuirea tarii pe fata …), pentru o schimbare radicala, revolutionara.

Cu putin ajutor din exterior, Romania ar putea scapa definitiv de intreaga clasa politica formata in ultimii 24 de ani, dar si de cea care a fost pregatita pentru a crea poporului o iluzie de schimbare. Ironic, dar evenimentele din Ukraina pot inspira chiar Rusia, referitor la un eventual mod de actiune: aceeasi metoda poate fi aplicata in alte zone cu pop.ulatie ajunsa la limita rabdarii (Grecia, Cipru, Spania …).

UnUL 22-02-2014 - 10:35

Mda, sigur, să scăpăm de întreaga noastră clasă politică și să încredințăm guvernarea României … rușilor. Asta îți dorești, nu, Tăchiță?

Tache 22-02-2014 - 11:11

Sustii ca Romania si-a incredintat conducerea, in 1989, americanilor si evreilor ? Sau ucrainienii vor acum sa incredinteze americanilor conducerea Ucrainei ? Este vorba despre acelasi principiu.

UnUL 22-02-2014 - 11:29

Conducerea României (sau mai exact conducerile succesive de după 1989) nu au nicio legătură cu americanii și evreii, obsedatul taichii!

UnUL 22-02-2014 - 11:32

În ceea ce privește Ucraina, Ianukovici e vândut rușilor, dar nimeni dintre cei de pe Maidan nu au de gând să încredințeze conducerea țării americanilor (mai ales că ucrainenii sunt extrem – chiar excesiv – de naționaliști).

Tache 22-02-2014 - 11:45

Regimul criminal din Romania, de dupa 1989 si politicile lui anti-umane nu au nicio legatura cu iudeo-americanii ? Badea Ion a stat si a cujetat si de reforme s-a apucat. De acorduri cu FMI, de „independenta” BNR si imunitatea totala a guvernatorului in fata parlamentului si a justitiei in general, de legea privatizarii primita in plic de Petre Roman direct de la Tel Aviv, prin mana lui Silviu Brucan, de distrugerea supervizata a celor mai sensibile masini-unelte din industria de aparare a Romaniei, industrie care acum are 10 000 de angajati, fata de cea din Polonia cu 100 000 de angajati si oricum trage sa moara. S-a gandit badea Ion sa fuga unde apuca si vede cu ochii, cam 5 milioane la ora actuala, sa faca PSAL 1 si PSAL 2, sa puna industria pe butuci dupa un mic blocaj financiar, sa distruga sistemul de invatamant, sa faca retrocedari de proprietati si iar retrocedari, incepant cu vremurile lui Pasvante Chiorul, sa faca din Romania o caricatura de tara. Pe scurt: s-a hotarat sa implementeze democratia, statul de drept, reforma statului, economia de piata a liberei concurente !

UnULica, sa stii ca TU esti adeptul teoriei conspiratiei !

UnUL 22-02-2014 - 12:07

Care regim, Tăchiță, că au fost mai multe și foarte diferita : regimul Iliescu, regimul Constantinescu, regimul Băsescu și o grămadă guvernări de de coloraturi politice divers, unele în combinații ciudate sau chiar anormale (precum actualul USL, pe care îl unește doar ura contra lui Băsescu) : FSN, PSD (cu roate numele sale succesive), CDR, DA, PNL suștinut de PSD, PDL+PSD, PDL+UNPR, USL… Să nu spui că toate au făcut aceeași politică – evident dictată de evrei și de americani (??!!) că mă voi tăvăli pe jos de râs!

UnUL 22-02-2014 - 12:07

Erată . „foarte DIFERITE”.

Tache 22-02-2014 - 12:33

Nu toate guvernele au facut chiar aceleasi politici, au existat tentative nereusite de rezistenta, dar rezistenta n-a folosit la nimic, in final. Victor Ciorbea a incercat sa aduca capitalul german, dupa model ceho-slovac, Nastase a incercat sa construiasca o burghezie romaneasca, iar Tariceanu s-a opus oricarui acord cu FMI, dar regimul a fost mai puternic decat cei aflati in prim-plan. Regimul cheltuieste mari eforturi pentru camuflaj. Cetatenii simt pe pielea lor ca este acelasi regim. Cetatenii spun : „Cainii latra, caravana trece.” Ceea ce exprima si neputinta lor in fata abuzurilor acestui regim. Mai spun si „Vin ai nostri, pleaca ai nostri, noi ramanem tot ca prostii”.

Tache 22-02-2014 - 12:41

Ce dovada mai buna decat holocaustologeala care a fost impusa Romaniei. Voltaire spunea : ” Daca vrei sa afli cine iti este stapan, afla pe cine nu poti critica.”

UnUL 22-02-2014 - 12:52

Holosaustoce? Holocaustocum? Oricum, Tăchițe, terorile astea ale conspirației au fost născocite ca să ne dăm și noi ceva importanță. Deși ne credem buricul pământului, suntem o țară mică și fără prea mare importanță, așa că nu văd de ce și-ar stoarce creierii tot soiul de iudeo-americani ca să pună gabja pe țărișoara noastră de trei lulele.

UnUL 22-02-2014 - 12:54

P.S. Oricum, vorba românească „schimbarea domnilor, bucuria nebunilor” nu a fost creată după revoluție ci e mult mai veche.

Antibasistul 22-02-2014 - 13:45

Jiidanii americani vor sa ia pe nimic aurul, metalele rare, cuprul Romaniei, gazele de sist, petrolul, sarea…!

Tache 22-02-2014 - 14:23

UnULica, trebuie schimbare de regim in Romania, pentru a evita VIITORUL DE COSMAR care se pregateste. Orice roman care are copii si nu le doreste nenorocirea nu va dori ca ai lor copii sa traiasca intr-un asemenea viitor. Zicala „schimbarea domnilor, bucuria nebunilor” nu se mai aplica in situatia noastra.

Uite ce am citit adinaori…

Stimate Domnule Profesor Ion Coja,
Vă scriu pe această cale, deși mi-ar face plăcere să conversăm. Nu știu dacă știți că domnului prof. Vladimir Iliescu i s-a formulat plângere penală de către una dintre ligile evreiești din București. Mi-a cerut ajutorul, ca persoană care am trecut prin confruntarea în Justiție cu Muzeul Memorial al Holocaustului din Washington și cu Federația Comunităților Evreiești din România. Dl. Iliescu a fost reclamat la Procuratura din Berlin. Reclamanții sunt șmecheri. În Germania nu există nici o sentință nefavorabilă evreilor și nemții au complexul evreiesc al războiului mondial. Nu l-au reclamat în România, unde eu am câștigat un proces identic și dl. Iliescu ar avea proba autorității de lucru judecat, care cântărește greu. I-am dat toate sfaturile de care sunt în stare și domnia sa le-a dat avocatului său german. În mod normal, dl. Iliescu trebuie să invoce excepția necompetenței Procuraturii din Berlin și să ceară strămutarea dosarului la Parchetul București, competent să facă cercetarea penală pe raza unde s-a petrecut fapta. Sper ca dl. profesor Iliescu, pe care îl apreciez mult, să iasă cu bine din hăul în care a fost târât de oameni răi și anti-români. Vă transmit din nou tot respectul pentru activitatea dumneavoastră și pentru patriotismul de care dați dovadă, în această perioadă în care clasa politică a părăsit total poporul român și s-a aruncat în brațele corupte ale celor mai influenți dintre cei care ne-au transformat în colonie și care ne jefuiesc, cu sânge rece, resursele naturale și umane și necinstesc istoria noastră.

Prof. univ. dr. Corvin Lupu

http://ioncoja.ro/doctrina-nationalista/reuniunea-sionista-de-la-academie-un-fiasco-bine-pus-la-punct-si-binemeritat/

UnUL 22-02-2014 - 15:04

Regret, Tăchișă, Coja e orice numai „stimat” nu ; e o jigodia naționalistă, un cretin de extremă dreaptă care îi provoacă scârbă oricărui om normal.
Iar Corvin Lupu e un „zăltat” de același tip, un neo-legionar, dat afară din ULB Sibiu,

UnUL 22-02-2014 - 15:25

Erată: „Tăchiță”.

Antibasistul 22-02-2014 - 15:33

Coja provoaca scirba jiidanilor ca un NUL!

UnUL 22-02-2014 - 16:17

Bășinel, ți-am spus că sunt de 100 de ori mai român decât tine. iar Coja tot un p o r c rămâne.

Tache 22-02-2014 - 16:41

Sa nu uitam cuvintele lui Sir Oswald Mosley

„We were divided and we are conquered. That is the tragic epitaph of two war generations. Those words alone should adorn the grave of the youth of Europe. That was the fate of my generation in 1914, and that was the doom of a new generation of young soldiers in 1939. The youth of Europe shed the blood of their own family, and the jackals of the world grew fat. Those who fought are in the position of the conquered, whatever their country. Those who did not fight, but merely profited, alone are victorious.” Sir Oswald Mosley

Am fost mai intai divizati, dupa care am fost cuceriti. Acesta este tragicul epitaf pentru doua generatii. Doar aceste cuvinte ar trebui sa fie scrise pe mormintele tinerilor europeni. Aceasta a fost soarta generatiei mele in 1914 si a fost nenorocirea unei noi generatii de tineri soldati in 1939. Tineretul Europei a varsat sangele propriei lor familii, iar sacalii mondiali s-au ingrasat. Cei care au luptat se gasesc in pozitia invinsilor, indiferent de tara. Cei care nu au luptat, ci doar au profitat, acestia sunt invingatorii.

ancuta 22-02-2014 - 17:57

Prostache,
mai, prostache, vezi, mai, ca scoala meletara nu te mai „ajuta”, iar educatia ta de majur nu mai „scoate” nimic din tine, du-te mai si te hodineste la casa ta de la tara unde poti creste bibilici, poti face tuica din gainat, plantezi rasaduri de tantari, seceri coaiele de la cartite!
Nu mai sta pe aici!

Antibasistul 22-02-2014 - 18:07

Basistilor, ptiu de mii de ori!!!!!!!!!!

UnUL 22-02-2014 - 21:24

@Bășinel
2632

COSTEL 22-02-2014 - 20:10

SALARIU „NESIMTIT”ARE SI MANAGERUL DE LA CFR CALATORI !
ATI INCEPUT UN PROCES DE SCHIMBARE , DE INSANATOSIRE DAR V-ATI OPRIT . NU STIM CARE ESTE CAUZA , DAR NOI SALARIATII DE LA CFR CALATORI VOM LUPTA PANA LA CAPAT SI VOM FOLOSI TOATE “ARMELE” PERMISE DE LEGE CA SA VA DETERMINAM SA CURATATI PUTREGAIUL ADICA CONDUCEREA DE LA CFR CALATORI. NU POTI SA FI PLATIT DIN BANI PUBLICI CU PESTE 9000 DE EURO LUNAR + BONUSURI SI SA RAPORTEZI PIERDERI DE PESTE 400 MILIOANE DE LEI LA FINELE ANULUI 2013 , SA DEVALIZEZI SOCIETATEA INTR-UN RITM AMETITOR DE RAPID DUPA BUNUL TAU PLAC MAI MULT SA DAI DOVADA DE AROGANTA MAXIMA COMBINATA CU O FRUSTRARE NATIVA , DAUNATOARE UNUI MANAGER LA O SOCIETATE DE STAT. DA, DOAMNA RAMONA MANESCU , ATI GHICIT , ESTE VORBA DE MANAGERUL “SMART” DOROBANTU VALENTIN , CARE NU MAI NECESITA ABSOLUT NICIO DESCRIERE.

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult