Crin Antonescu, din nou despre suspendarea lui Băsescu | Ziua Veche
Acasa Actualitate-InternaPolitica interna Crin Antonescu, din nou despre suspendarea lui Băsescu

Crin Antonescu, din nou despre suspendarea lui Băsescu

scris de M.A.
3 afisari

Nu se pune problema unei coabitări, iar dacă Băsescu refuză nominalizarea lui Victor Ponta ca premier, o nouă suspendare nu se va realiza în funcţie de poziţia unor cancelarii europene, ci a majorităţii USL, a declarat sâmbătă seara Crina Antonescu.

Crin Antonescu, din nou despre suspendarea lui Băsescu

Antonescu a fost întrebat dacă participarea liderilor USL la parada de 1 Decembrie din Capitală, împreună cu preşedintele Traian Băsescu, denotă paşi spre coabitarea cu acesta. „Nu e vorba de niciun fel de coabitare, până la urmă am fost acolo nu ca să ne întâlnim unii cu alţii, am fost acolo ca să ne întâlnim cu simbolul României unite, cu sărbătoarea naţională a României. Faptul că domnul Băsescu a avut un comportament din nou special, din nou nepotrivit, pentru noi nu e important”, a susţinut Antonescu într-o intervenţie la Antena 3.

De asemenea, el a reiterat faptul că şeful statului va trebui să accepte propunerea de premier a unei majorităţi parlamentare reprezentată de USL, pentru că în caz contrar se va ajunge la suspendarea sa din funcţie şi ulterior demiterea. În acest context, liderul PNL a precizat că oricare ar fi poziţiile liderilor europeni legate de o nouă suspendare demersul USL nu va fi influenţat, transmite Mediafax.

„Pot să fac pronosticul că de această dată cancelariile europene vor fi mai bine informate, că situaţia va fi foarte clară pentru toată lumea, dar – şi sper ca asta să nu fie socotită din nou o declaraţie antieuropeană, pentru că ar fi stupid – indiferent care ar fi reacţiile, noi tot asta avem de făcut. Cu alte cuvinte noi avem de ales între a ne conforma votului majorităţii compatrioţilor noştri pe care îi vom reprezenta dacă vom primi acest vot, sau declaraţiilor unora sau altora (…) Cred că nu e niciun fel de dilemă pentru niciun lider politic care se respectă”, a mai afirmat Antonescu.

49 comentarii

urbos 02-12-2012 - 15:37

Daca n-ar spune asta, nici n-ar merita sa fie votat.

Zenovia-Zamfira 02-12-2012 - 16:02

pai ce sa spuna si el saracu, parca mai are de spus si altceva?
de la prostiile facute e incoltit din toate partile, nu se stie cat mai rezista.

Pusa 02-12-2012 - 18:45

are o obsesie sau se simte depasit de situatie. Chiar nu il pot intelege!! De ce aceasta obsesie : Basescu !!! nu pricepe ca nu asa poate castiga PNL -ul! Nu Basescu este principalul !!! ci VOICULESCU!!!! NU ARE CAUTA CU VOI!!! Voi sunteti PNL !! Fiti voi insusi NU PUTETI ??? Suntem multi care asteptam mai mult de la voi!! NU VOICULESCU, NU PSD ! Cand pricepeti ??? Si BECALI ?? sa fim seriosi !! Ce asteptati PNL !!!!!!!

ValVerde 02-12-2012 - 18:52

„are o obsesie sau se simte depasit de situatie”

===

Nu se exclud reciproc:

Are o obsesie SI se simte dapasit de situatie.

Singura deosebire intre el si urbos e cravata si faptul ca doarme mult.

digital 02-12-2012 - 18:56

mai taci în morții mătii de naidanez!
doar schelălăi ca o javră,p-acilea!

DXN 02-12-2012 - 18:58

Multi si de prea mult timp asteptam ceva de la liberali!
Liberalismul actual este cel care poate scoate din criza Europa!
Democratii USA sunt de fapt marii liberali ai lumii!
Toata lumea asteapta ca doctrina, ideologia, politica, expertiza, aplicatiile liberale sa ajute tara si amaratul asta de popor, iar nu sa le distruga!
Ce fac liberalii adevarati si confirmati de popor?
Se lupta pe doua fronturi: cu PSD si cu Crizantonescu&Co aceasta clica imberba si psihopata care nu doreste decat sa-l dea jos pe base. Sa-l impuste atunci, daca au sange-n instalatie!

digital 02-12-2012 - 19:01

băi du-te dreq,cu aberațiile tale,de monstru încovrigat!

ValVerde 02-12-2012 - 16:28

Spune Constitutia ca Presedintele trebuie sa numeasca primul ministru din rindurile partidului majoritar in Parlament?

Daca da, Crin are dreptate si Basescu ar incalca Constitutia.
Daca Constitutia nu zice nimic despre obligativitatea de a numi PM din rindurile partidului majoritar in Parlament, ma intreb cum va justifica Antonescu o ata suspendare. Cum va demonstra incalcarea Constitutiei ???

urbos 02-12-2012 - 16:36

In interpretarea nedemocratica a leprelor basiste ca tine, presedintele pune pe cine vrea. Asadar, daca lepra ta interpreteaza Constitutia in mod nedemocratic, trebuie suspendat, la fel de Constitutional.
Si-apoi nici Antonescu nu trebuie sa justifice nimic, caci Constitutia nu pune conditii in privinta suspendarii. Se voteaza in Parlament si cu asta basta.

ValVerde 02-12-2012 - 16:45

Hahahha…iar o luati peste falci, pentru ca sinteti idioti !!!
Ajungeti de risul tarilor cu Consiliul de ministrii in copac.

Daca nu ar fi soarta atitor romani in joc, ar fi hilar de urmarit cu va contorsionati sa „interpretati democratic” Constitutia.

As vrea ca Basescu sa numeasca pe cineva care nu-ti convine tie, doar ca sa am distractie „on line”

PS Mai explica-mi odata cu il terminati voi, cum nu se mai intoarce la Cotroceni, cum iesiti voi in strada….hai mai pitzigoi, make my day !

urbos 02-12-2012 - 16:47

Ai ceva de zis cacatule in lagatura cu subiectul?

ValVerde 02-12-2012 - 16:51

Nah..ce aveam de zis, am zis in primul meu comentariu…acum doar ma distrez pe seama ta, fecaloid scofilcit.

urbos 02-12-2012 - 16:53

N-ai zis nimc ma prapaditule mic, ai mancat un cacat. Ca de obicei, nu intelegi ce spui.

ValVerde 02-12-2012 - 16:59

Iti lipseste tie capacitatea de intelegere.
Nimic nou, prea multa autosatisfactie in lipsa unui partener de sex opus (uman)

DXN 02-12-2012 - 17:03

Muceo!
„Logic.”

florentin ionescu 02-12-2012 - 17:12

Primeste traditionala noastra urare, din suflet, pentru intreaga ta Companie – dobre&Co: AELUPIGUS!

ANCUTA 02-12-2012 - 17:17

Din toata inima dobre:
AELUPIGUS de ZIUA ROMANIEI!

urbos 02-12-2012 - 16:49

Cacat retardat, nici macar nu pricepi sensul democratiei. Dupa capul tau de schizofrenic, alegerile sint degeaba. Oamenii aleg, iar dictatorul pune pe cine vrea. Nu vezi ma cacatule in ce hal te prezinti?
Daca ai fi zdravan la minte, n-ai fi basist. Logic.

ValVerde 02-12-2012 - 16:57

Alegerile nu sint degeaba.
Alegerile modeleaza fortele politice pe arena natiunii. Partidul majoritar din Parlament are mai multa putere de negociere.

PM se NEGOCIAZA intre pertidele politice reprezentate in Parlament si Presidentie.
PM nu poate sa fie investit fara votul Parlamentului, asa ca Basescu nu poate lua masuri dictatoriale.

Ai inteles, bai rima ?

DXN 02-12-2012 - 17:01

Neterminate si psihopate iti sunt judecatile!
„Logic.”
Dupa creierul tau uscat, alegerile ar avea vreun rost in stabilirea PM. Ma muceo, de cel putin 3 ani te invit sa citesti: CITESTE, CITESTE dobre ca tara-i plina de schizofrenici!
Clar. „Logic.”

urbos 02-12-2012 - 17:10

„Modeleaza fortele politice” hahahahahaha! Auzi la cretin cat pricepe din functionarea unui sistem democratic! „Arena natiunii” Dumnezeule ce cretin!!!
Cacatule, presedintele, conform Constitutiei e moderator, nu e membru de partid, este SPECTATOR la alegerile generale si ia act de vointa electoratului. El nu negociaza cu nimeni, ci MODEREAZA discutiile dintre partide, in sensul formarii unei majoritati capabile sa sustina un guvern. Majoritatea parlamentara, dupa constituire, isi alege primul ministru prin negocierile interne, caci asa acel guvern VA PUTEA FI SUSTINUT si VOTAT de aceeasi majoritate. Presedintele doar ia act de propuerea majoritatii, si-l numeste, respectand vointa electoratului prin reprezentantii sai. E un gest formal, in jocul institutional democratic.
Daca Demeta Sa(si a ta) are hemoroizi si nu-i place ce vrea majoritatea, vrea sa puna pe cine vrea el, in ciuda hotararii partidelor care au hotarat deja pe cine sa sustina si sa voteze, devine factor perturbator, si trebuie suspendat, democratic, asa cum prevede Constitutia.
Ai inteles bai paduche?
N-ai inteles si nici n-o sa intelegi, ca d-aia esti basist.

urbos 02-12-2012 - 17:16

Nu pentru cretinul deicsen, ci pentru oricine ar mai citi, evident ca alegerile au rol si in stabilrea primului ministru, in masura in care votul electoratului determina o majoritate, ce prin negocieri interne, stabilind programul de guvernare, isi va alege si un prim ministru, acceptat ca atare, pentru a pune in aplicare politica guvernamentala, element esential in decizia de vot a electoratului.
Cetateanul se duce la vot cu imaginea(oricat de vaga) unui program de guvernare, program ce va fi pus in aplicare de un guvern cu un prim ministru.

DXN 02-12-2012 - 17:19

Vezi ce inseamna sa citesti: devii OM!

ValVerde 02-12-2012 - 17:26

ARTICOLUL 103
(1) Preşedintele României desemnează un candidat pentru funcţia de prim-ministru, în urma consultării partidului care are majoritatea absolută în Parlament ori, dacă nu există o asemenea majoritate, a partidelor reprezentate în Parlament.

===

Partidul majoritar nu poate IMPUNE un candidat.
Candidatul se negociaza si trebuie sa intruneasca acceptul Presedintelui, altfel, Presedintele nu il desemneaza.

Mai urbos, ia si tu niste Coprol si opreste-te sa mirosi florile….

urbos 02-12-2012 - 17:42

Partidul sau majoritatea se prezinta la presedinte cu ce au stabilit. Tovarasu presedinte nu are ce sa comenteze, decat daca e diliu. Si atunci e suspendat.
Deci in final, majoritatea IMPUNE, asa cum e si firesc, pentu ca asta este vointa electoratului exprimata prin alegeri.

DXN 02-12-2012 - 18:00

Ba’ dobre, tu iti dai izmenele-njos pe aici deoarece iti cantam in struna!
‘te dracu de psihopat!

ValVerde 02-12-2012 - 18:43

@urbos, pampalaule
e balanta de forte:

presedintele nu-si poate IMPUNE vointa pentru ca parlamentul nu va vota investitura.

partidul majoritar nu-si poate IMPUNE candidatul pentru ca presedintele are puterea de a nu il nominaliza.

Se ajunge la negocieri.

Basescu poate desemna pe cineva din partidul majoritar sau din coalitie, dar nu pe „candidatul unic Ponta”
In care caz, majoritatea parlamentara e pusa in dilema de a vota impotriva unui candidat din propriile-i rinduri.
Face asta de trei ori si presedintele poate dizolva Parlamentul

De ce nu ma mira ca nu intelegi lucruri simple???
Esti prea imbicsit in propriile-ti interpretari si crezi cu tarie (si mult umor daca privesti din afara) ca tu nu ai decit 2 la mie sanse sa gresesti.

Esti hilar mai papagal retardat.
Bula e un idiot direct si previzibil.
Tu ma surprinzi cu diversiatea directiilor din care te dovedesti a fi un idiot.
Cum am mai spus, nici o surpriza ca te pozitionezi sus in ierarhia cretinilor.

urbos 02-12-2012 - 20:36

Presedintele nu trebuie sa-si impuna vointa pentru ca nici nu face parte din ecuatie, nu pentru ca e cineva care sa-i dea peste bot, respectiv Parlamentul asa cum mintea ta stafidita isi inchipuie. Presedintia nu e putere in statul roman ma analfabetule.
Partidul majotitar TREBUIE sa-si impuna candidatul pentru ca A CASTIGAT ALEGERILE ma cacatule ma. D-aia se alege.
Si iti repet cretinule,presedintele NU NEGOCIAZA, ca nu e treaba lui, NU E PARTE in formarea majoritatii si nici a guvernului, ma cap de poola. Vai de capu tau de prost ce esti.
Si de ce s-ar dizolva Parlamentul proaspat VOTAT ma cretinule, cand mai degraba il suspenzi pe diliu? Cum sa vina diliul si sa puna in „dilema” Parlamentul? Asta e rostul lui ma cretinule?
Mars in mortii ma-tii de redus mintal.
Cat de dobitoc poti sa fii, nu stiu cum te suporti.

DXN 02-12-2012 - 20:49

psihodobre,
Ma’ neterminatule,
Mintea ta bolnava nascoceste prostiile aste si crede ca-i bene!
Pastilele neterminatu’ dracu’
‘nformatiee’ARSH!
„Logic.”

digital 02-12-2012 - 20:51

lasă-l dreq de vitălău împuțit,nu vezi că nu ai ce vorbi cu băsiștii,sunt iremediali și irecuperabili,doar de aia sunt băsiști!trage apa peste prostalău dă-l în ghura măsii!

urbos 02-12-2012 - 21:04

Si cand te gandesti ca imbecilul asta e convins ca e democrat
Basistii sint bolnavi psihic.

DXN 02-12-2012 - 21:04

Ma’ neterminatilor, voi in armata tot asa judecati regulile!
Asadar este clar pentru toata lumea ca voi nu sunteti bolnavi de acuma, de base. Voi sunteti bolnavi.(PUNCT)
PE VOI VA DERANJEAZA SIMPLA MEA PREZENTA AICI, IAR NU CE ZIC EU DESPRE VOI: (DOUA PUNCTE)
neterminatilor!
‘nformatiee ‘arsh!

DXN 02-12-2012 - 21:10

PSIHOdobre&Co, voi muriti de ciuda ca ati fost, sunteti, veti fi PROSTI.
Clar. Logic.
De trei ani va zic CITITI-CITITI-CITITI!
Art.103 din constitutie!
Psihopatilor, nici asta vara nu ati citit!
Clar.

digital 02-12-2012 - 21:11

băi urbose,ce țipă descreieratul ăsta,deicsen,că nul- băgăm în seamă!?
dacă-l bagh în pheeezdhhha mamei lui,se liniștește,cretinul?!
ce zici!

urbos 02-12-2012 - 21:13

De ce sa-l linistesti, lasa-l sa se chinuie.

DXN 02-12-2012 - 21:20

psihodobreλγνδγκγ. voi va dati izmenele-n jos pe aici ca va dam noi atentie, boratii’darcu’!

ValVerde 02-12-2012 - 22:30

Hahahah mai urbos si degetel, va asteapta mari dezamagiri.
Sinteti prea timpiti sa rumegati informatii obiective si ajungeti sa credeti cu tarie propriile voastre interpretari si fantezii..
Voi oricum sinteti scuzabili: doi idioti in plus.
Nu puteti face mai mult decit sa injurati si sa plingeti (acu ca a disparut Huhu trebuie sa mai invatati sa scuipati)
Dar ceea ce e cu adevarat ingrijorator e ca unul ca Crina are aceeasi opinie ca voi.

Hiihihihi puneti voi de o alta criza politica si economia o sa-si turteasca nasul la contactul cu glia stramoseasca.

Atunci vin eu sa va cumpar casele pe 10% din ce ati dat voi pe ele. Alegerea voastra. Cealalta optiune e sa luati canci pe ele.

digital 02-12-2012 - 22:39

@
ValVerde
02-12-2012 at 22:30
tu nu ești în stare nici să ți-o su-gy mă!
poate cu zece % îți cumperi și tu o barcă de aia,gomflabilă,să mai emigrezi pe undeva,că doar asta-ți place și cu asta te ocupi!
vezi mă,fii atent că obama,nu e democrat,e negru mă,și s-ar putea să te trezești înt-o dimineață că a mutat granițele și trebuie să folosești barca aia!
dreq de vitălău încuiat!

ValVerde 02-12-2012 - 22:45

@degetel

Ai casa?
Cum stai cu ratele ?
Bancile sint parsive…ai grije sa nu te dea aia afara din simulacrul de servici pe care il ai.

Anunta-ma cind iti scoti casa pe piata…dar sa-mi dai pagina de web exacta ca sint sute si sute de case care-si cauta alt stapin…

Hai ca va ajuta Crin sa coboriti preturile….

ValVerde 02-12-2012 - 23:06

Mai curind intelege motanul meu Constitutia Romaniei decit tu si degtica.

Imi pierd vremea cu voi incercind sa argumentez rational.

Cu voi trebuie apelat la instinctele primare:

„Continui sa sustii nerozii ? Ai sa faci foamea.”
Poate asa penetrez…

urbos 02-12-2012 - 23:10

Ce sa intelegi tu ma tampitule din Constitutie? Am vazut, ca doar esti basist, bolnav psihic si prost gramada. Ai citit doar un articol tampitule, este? Ala pe care ti l-a spus Bashina, ca altfel nu te prindeai.

teo 02-12-2012 - 19:48

Ai dreptate ! Dar si tariceanu face parte dinre cei majoritari ! Sau poate sunt si alte nume care ar putea face face acestei functii fara a fi dottore !

CAMY 02-12-2012 - 21:35

Pina sa fie numit de Basescu, ponta trebuie sa treaca de Dan Diaconescu la Tg. Jiu, ceea ce se pare ca NU se va intimpla. Restul e doar chestie de bulibaseala. USL-ul, adica FSN-ul reincarnat, e cel mai spurcat cancer care s-a abatut peste Romani.

digital 02-12-2012 - 21:54

hahahahaha!

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 02-12-2012 - 23:13

…hirinca dreaq, vaginitisa tratabila !

gigetto 03-12-2012 - 08:39

Cacarau , uita de TG JIU . Datorita celor de acolo care il vor vota pe Dan Diaconescu , ROMANIA v-a scapa de el si de colegul sau ..PLAGIATORUL !

Andrei 03-12-2012 - 12:24

Personajul asta,trist ,dar megalom, Antonescu ,e rupt total de realitate !

Sa vedeti ce” bucurii” va v-a aduce daca, doamne fereste, ajunge presedinte,!
Victorii pe toate planurile, basca realizari marete… lasati visele .sa scoateti bani din buzunar sa-i faceti imagine,mai ceva ca lu nea Nelu(care era totusi un interlocutor valabil) .sa-l bage si pe el cineva in seama ,sa-l primeasca cineva ….

Ne intoarcem la „domnule Michael Jakson ” …sau la cele 60 de miliarde de dolari / euro ce asteapta sa fie investiti in Ro daca iese el presedinte….Antonescu VA FI MAI CEVAdecit ,CALUGARUL VASILE …!

Probabil ca ii comunicati care este perceptia cancelariilor Occidentale,USA despre el si capacitatea sa de a lidera Romania…..

Un individ incapabil sa sesizeze realitatea ,sa vada cine are nevoiedecine si ce poti face de unul singur ne intoarcel la anii gloriosi …he,he

Se spune ca trebuie doar sa mergi in spatele romanului pt ca ne aruncam singuri agoniseala ,e nevoie de rabdare.

urbos 03-12-2012 - 14:34

Asa se vede dintre hemoroizii slinosi ai Kiorului. O sa mori acolo vierme, ca se face Kioru hoit..

cetrebuie 03-12-2012 - 14:12

Acei ce-si dau cu parerea aici sunt ciudati rau, nu stiu unde traiesc, daca sunt vii, cred ca mai degraba sunt drogati.

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult