Acasa Actualitate-InternaPolitica interna Dragnea, USL: Nu renunțăm la legea descentralizării instituțiilor

Dragnea, USL: Nu renunțăm la legea descentralizării instituțiilor

scris de C.S.
8 afisari

Descentralizarea instituțiilor state rămâne pe agenda Guvernului, a anunțat vicepremierul Liviu Dragnea, care a confirmat că USL nu renunță la acest proiect și că legea respinsă de CCR va fi modificată pentru a ține cont de observațiile Curții.

USL nu renunță la descentralizare, a anunțat vicepremierul Liviu Dragnea.

Este un proiect la care nu renunţăm. O să aşteptăm motivarea Curţii şi o să continuăm. Vedem ce spune Curtea, modificăm ceea ce ne cere Curtea în legea respectivă, pentru că nu cred că poate fi declarat neconstituţional procesul în sine de descentralizare. Am pregătit deja paşii care urmează să-i facem ca Guvern şi Parlament”, a spus Dragnea.

„Am fi printre puţinele ţări, dacă nu singura ţară din UE, împreună cu Bulgaria, care nu am avea descentralizare. Până la urmă, decizia şi puterea trebuie duse mai aproape de oameni, nu trebuie să rămână la Bucureşti, cu toate declaraţiile războinice pe care le-am auzit, cu toate afirmaţiile, cu toate aşa-zisele analize. Mergem înainte, pentru că este esenţial pentru reforma administraţiei publice„.

Curtea Constituţională a decis că Legea descentralizării, pentru care Guvernul şi-a angajat răspunderea în Parlament în luna noiembrie, este neconstituţională, admiţând sesizarea formulată de parlamentarii PDL.

52 comentarii

Marius 17-01-2014 - 16:16

Se vrea mai mult:- functii si dregatorii inalte la toata familia si la urmasi ,taxe pe masura lacomiei lor si lipsa controlului si coercitiei.
,,Romanul nu e bun decât să plătească. Să se aiurească, iar odată săltat, să-şi
chinuie concetăţenii, să le facă gura amară, nesinceri, necinstiţi, cabotini
politici, nu sunt buni decât să înghesuie pe ceilalti , să-i stoarcă, să-i
ruineze, să-i fure, ca nişte vătafi de slugi pe niste japiţe de amărăşteni…,,

pathfinder 17-01-2014 - 16:19

Psihopatule, pune te rog frumos si sursa.
Ca mie mi-e rusine…

Marius 17-01-2014 - 16:29

Scuze.Voi tine cont pe viitor.Am crezut ca se cunoaste sursa si ca ghilimelele indicand citatul ,sunt suficiete. SURSA :-LA CE E BUN POPESCU !
Popescu nu e bun, decât …
de Paul Everac (născut la Arad )

UnUL 17-01-2014 - 16:30

Păi nici nu trebuie renunțat, atât descentralizarea cât și regionalizarea sunt bune și necesare, dat făcute cu cap și corect, nu cu dedicație pentru baronii locali.

pathfinder 17-01-2014 - 16:33

Hehehehehe
Bune pentru cine?

UnUL 18-01-2014 - 09:37

Petru regiuni. Poate așa nu vom așteptepta 3 luni o aprobare le la București de la ministerul culturii ca să putem vinde o casă monument istoric, poate așa banii Ardealului sau ai Bucovinei nu vor mai merge să „îngrașe” alte regiuni mai sărace și mai slab dezvoltate, etc.

Titircă Inimăbună 18-01-2014 - 03:36

pai daca e pe descentralizatelea …. SA RETRANSFORMAM EUROPA IN TARI. Si defiintam si Parlamentul European, daci dam puterea inapoi celor 450 de milioane de oameni, nu?

ValVerde 18-01-2014 - 05:29

Nu !

Tache 18-01-2014 - 06:13

DE CE NU ?

ValVerde 18-01-2014 - 16:30

Pentru ca nu-mi bese mintea !

UnUL 18-01-2014 - 09:18

Descentralizare nu înseamnă federalizare, și cu atât mai puțin fărâmițare, inseamnă doar o mai mare independență administrativă, financiară, etc. a fiecărei regiuni.

Tache 18-01-2014 - 09:25

HA, ha, ha, ha, ha !

Prostovanica, tradatorica, jigodica !

UnUL 18-01-2014 - 09:34

???????

BULA 18-01-2014 - 09:28

Ce destept esti, ca un gainat !

UnUL 18-01-2014 - 09:33

Bulișor, văd că ești specialist în găinaț

Tache 18-01-2014 - 06:13

Centralizarea a fost un proces dificil in Franta, dar a facut din Franta stapana Europei continentale. Centralizarea DA PUTERI pop.ulatiei din teritoriul respectiv.

Descentralizarea tocmai asta urmareste….CASTRAREA…….cu consecintele de rigoare……

Tache 18-01-2014 - 06:21

Uniunea Europeana NU vrea descentralizare, ci transferarea CENTRALIZARII….de la Bucuresti la Bruxelles…

Cum altfel ai putea sa-i obligi pe taranii romani, care locuiesc in Bucuresti, Cluj sau Iasi, sa lupte si sa moara prin Iran sau China ?

UnUL 18-01-2014 - 09:28

Tăchiță, iar vorbești prostii. Ce țăran român ai văzut murindn Iran sau China până acum?

Tache 18-01-2014 - 09:36

Nu a murit pana acum, datorita sacrificiului prietenilor Umanitatii. Dar el este la rand, de pe vremea rapirii ziaristilor romani in Irak.

UnUL 18-01-2014 - 09:38

Tăchiță, iarăși scenarită acută. Asta-i boală gravă !

Tache 18-01-2014 - 09:40

Prostia este boala incurabila. Oricata informatie i-ai da unui om prost, nu poti sa faci un om destept din el !

UnUL 18-01-2014 - 09:41

Tăchiță, asta nu e informație, e aberație.

UnUL 18-01-2014 - 09:44

Când aud că cineva (marea finanță mondială, sionismul, francmasoneria, grupul Bildenberg, etc.) ne hotărăște în fiecare clipă soarta și noi nu putem face nimic, mă amuz copios.

Tache 18-01-2014 - 09:44

UnULica, tu esti ultima persoana de pe Pamant, indreptatita sa emita judecati analitice !

Tache 18-01-2014 - 09:48

Pentru ce a mai fost luptat cel de-al doilea razboi mondial si de ce exista trupe emericane in fiecare tara din Europa (aproape) ?

UnUL 18-01-2014 - 09:53

Ce întrebări idioate:
1. Pentru că Hitler a ocupat Europa
2. Ca să apere democrația.
P.S. Poate îmi explici, Tăchiță, care sunt criteriile pa baza cărora se decide cine e și cine nu e îndreptățit să emită judecăți analitice.

Tache 18-01-2014 - 10:02

Cum se poate ca niste europeni sa „ocupe” Europa, iar niste americani, englezi si rusi sa o „elibereze”. Acelasi pricipiu se aplica si in Asia, Africa si America Latina.

Uite, din cauza asta nu esti indreptatit sa emiti judecati de analiza !

Europeanuul 18-01-2014 - 10:14

Tache, armata hitlerista a invadat tarile europene, incepind cu vecinii. Pe unde au trecut, hittleristii au comis crime impotriva umanitatii si crime de razboi (Holocaustul este unul din cele mai intunecate capitole din istoria continentului nostru)

UnUL 18-01-2014 - 10:23

Tăchiță, interesantă logica ta. Deci Hitler, Stalin (și, evident, ceva mai devreme Napoleon) aveau tot dreptul să ocupe Europa pentru că erau „europeni”. Deci noi ne-am luptat secole la rând cu turcii nu pentru că voiau să ne ocupe, ci pentru că erau de origine asiatică; dacă ar fi fost europeni trebuia să-i lăsăm să ne ocupe fără, probleme, ba chiar să le mulțumim.

Tache 18-01-2014 - 10:32

Europa este una singura ! Acum este o singura tara. Cum puteti sa spuneti ca Hitler a fost un invadator, caci el a trecut cu o armata regionala, in alte regiuni. Si nu facea altceva decat sa unifice Europa, adica sa faca o Uniune Europeana. Dupa ce a fost infrant, evreii marxisti s-au pus sa faca acelasi lucru, dar nu pe baza doctrinei ideologiilor nationale, ci pe baza corectitudinii politice.

@Europenul Daca trupele germane ar fi savarsit crime de razboi, nu ar fi fost primiti peste tot cu paine si sare.

UnUL 18-01-2014 - 10:37

Tmăchiță, vezi că există în Germania un partid nazist care te așteaptă cu brațele deschise. Și, sigur, nemții nu au comis nicio crimă (evident și lagărele de concentrare au fost doar o ficțiune – sau o micțiune? – nu mai știu exact cum se spune ???!!!), și nemții au fost, într-adevăr, primiți cu pâine și sare peste tot unde s-au dus, din Polonia până în Serbia și URSS. (??!!)

UnUL 18-01-2014 - 10:41

Tastarea, bat-o vina : „Tăchiță”

Tache 18-01-2014 - 10:47

UnULica, vezi ca „nazist” este un cuvant peiorativ si foarte nepoliticos, o mare injurie la adresa majoritatii europenilor. Poate ai vrut sa spui „social nationalist” ?

In ce priveste istoria, aceasta este scrisa de invingatori, dar exista mijloace de a afla istoria reala.

UnUL 18-01-2014 - 10:52

Fie „hitlerist”, treacă de la mine!
Istoria e scrisă de învingători? Aici nu te contrazic; dar poate îmi explici în cazul în speță unde greșește istoria oficială. Mama a trăit respectivele evenimente și nu mi-a furnizat niciun fel de informații care ar putea contrazice versiunea „învingătorilor”.

Tache 18-01-2014 - 10:59

Deci maica-ta a fost parasutista sovietica ?

UnUL 18-01-2014 - 11:20

Interesantă concluzie. Și la fel de logică și de fundamentată ca toate concluziile tale.

Tache 18-01-2014 - 11:38

UnULica, vezi ca am pus semnul intrebarii ! Semnul intrebarii nu se pune dupa concluzii. TE INTREBAM !

UnUL 18-01-2014 - 11:55

Corect; dar „deci” introduce o concluzie. DECI am luat-o – logic – ca pe o întrebarre retorică.

Europeanuul 18-01-2014 - 12:17

@Tache

„Daca trupele germane ar fi savarsit crime de razboi, nu ar fi fost primiti peste tot cu paine si sare.”

*******
Serios? Polonezii, cehii, sirbii, francezii, olandezii,etc, au intimpinat trupele hitleriste cu paine si cu sare?

UnUL 18-01-2014 - 12:22

Asta spuneam și eu mai sus (dar la modul ironic). Nu-i vorbă, ori fi fost unii care să le primească și cu pâine și sare – căci cozi de topor exist peste tot și în orice epocă, dar nu aceștia erau majoritatea.

ValVerde 18-01-2014 - 16:33

Hahahaha….Tacheeeeee….iti bese mintea !!!

Antibasistul 18-01-2014 - 19:04

COZI DE TOPOR SINTEȚI voi basiștii!

UnUL 18-01-2014 - 09:32

Corect : A FOST, pe vremea regalității. Și acum guvernul francez acordă o tot mai mare autonomie și tot mai multe atribuții regiunilor, și mută în capitalele regionale o seamă de instituții care funcționau până nu demult la Paris.

Tache 18-01-2014 - 09:38

Da, dar este deja razboi civil, sunt asasinate in fiecare zi…..

UnUL 18-01-2014 - 09:40

Război civil și asasinat în fiecare zi în Franța? Cred că confunzi cu Siria, Tăchiță.

Tache 18-01-2014 - 09:42

Ignoranta este boala incurabila. Oricata informatie i-ai da unui om ignorant, nu poti sa faci un om destept din el !

UnUL 18-01-2014 - 09:55

Măi cretinache, eu merg cel puțin de 2 ori pe ani în Franța și am o mulțime de prieteni acolo cu care corespondez, dar n-am auzit asemenea imbecilități. Ție cine și-a dat informațiile ăstea de rahat ?

UnUL 18-01-2014 - 09:56

În Franța n-a mai fost război civil de pe vremea războiului din Vendeea.

Tache 18-01-2014 - 10:04

Probabil ca „razboi civil” este prea mult spus. Mai corect ar fi….reglare de conturi intre gruparile mafiote care sunt la conducerea Frantei, cu foarte multe victime colaterale.

UnUL 18-01-2014 - 10:32

Tăchiță, nici pe asta n-am auzit-o, nu mi-a spus-o niciunul din prietenii mei din Franța (deși mulți dintre ei – chiar și dintre cei care au votat cu Hollande – sunt extreme de nemulțumiți de politica guvernamentală). Ori ai niște informații luate direct de la serviciile secrete franceze (deși mă surprinde că ziarele nu au scris nimic despre asta), ori ar trebui să-ți încerci norocul – cu mari șanse – la un concurs de proză SF.

BULA 18-01-2014 - 10:32

Dragnea nu o sa moara de batranete. Bag mana in foc ca va da de belea. O cauta.

ValVerde 18-01-2014 - 16:36

Baga tu mana-n foc, ca vedem noi dupa aia cum e cu Dragnea.

Dar sa ne spui cum te mai simti….

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult