Ex-pesedistul Eugen Nicolicea, fost sef al PSD Mehedinti, a intrat, miercuri seara, in conflict cu membrii organizatiei pe care a condus-o pe tema unui sediu din Drobeta Turnu-Severin. Nicolicea a sustinut ca sediul disputat, unde isi are biroul parlamentar, ii apartine.
Deputatul Nicolicea impreuna cu fratele sau, si el dat afara din randul social-democratilor, si angajaţi ai cabinetului sau parlamentar au mers la sediul PSD Mehedinţi. In timp ce se aflau in interiorul cladirii, mai putin Eugen Nicolicea, care apucase sa plece, cineva i-a incuiat inauntru. Sechestratii au chemat politia, care a constatat izbucnirea unui conflict, pe fondul unor neintelegeri cu privire la dreptul de folosinta a spatiului. Ulterior, deputatul independent a declarat ca Adrian Duicu, actualul sef al PSD Mehedinti, i-a instigat pe unii membri ai organizatiei, care au blocat accesul in cladire. Nicolicea a explicat ca el a subinchiriat sediul filialei PSD, dar ca aceasta nu a platit de mai multă vreme facturile la utilitati. In opinia sa, incidentul este de fapt o “facatura” menita sa il discrediteze.
0 comentariu
Japonezii repeta cu obisnuita meticulozitate si deidcatie asiatica toate prostiile comise de producatorii americanii de automobile acum vreo 15-20 de ani.
Si aceea s-au prevalat de reputatia indoielnica pe care o aveau concurentii lor (japonezii atunci) pentru a face masini tot mai scumpe si mai proaste la costuri de productie tot mai mici cu profituri cat mai mari pentru sindicatele din bransa (astia erau singurii care castigau cu adevarat). Toate au fost bune si frumoase pana ce piata a rabufnit ridicandu-i pe producatorii japonezi mult peste ceea ce ei inseamna in realitate si coborandu-i pe producatorii americani si europeni mult sub ceea ce insemnau ei.
Care producatori japonezi au avut insa grija sa nu invete nimic din belele alorlalti, deci acum au de unde sa cada…
La urma urmei chestia cu problemele de directie de la Toyota era de notorietate de ani de zile. Mai multe din companiile de inchirieri (cel putin Avis si Enterprise) ofereau ceva discount daca luai o Toyota. Daca la aproape orice alta masina poti sa tii volanul cu un deget pe autostrada, la Toyota (cel putin la Camry si Rav4) trebuia sa dai la timona pana te saturai + vibratii si altele.
Dle Mache , ce ai scris mai sus este adevarat…
la cele scrise de dta as maia dauga alte elemete ale ecestui scandal care nu prea sunt mentioinate in media de dezinformare in masa…
In Primul rand , asa cum spui dta aceste defecte serioase au loc de o perioada de timp , nu sutn o revelatie…
Contribuabilul american cheltuie miliarde $ anual ptr. a mentine in posturi o gloata de birocrati la Transportation Department…
Acest departament , cu mii si mi de angajati , de la infintare , decenii in urma , in ciuda zecilor de miliarde pe care le-a inghitit , NU a trasporat nici un pasager si nici un pound de marfa inca…
Acum , binenteles cineva ar spune ca nu acesta este rolul acestui departament…De acord !…
Rolul acestui departamnet este de a SEZIZA LA TIMP defectele pe care produselel de transposrt oferit pe piata de desfacere o au si sa blocheze , averizeze si forteze producatorul sa remedieze aceste defecte in timp cat mai scurt posibil…
Scandalul Toyota , pa langa defectele automobilor produse de aceasta firma , dezvaliuie un al SCANDAL : Cel al INCOMPETENTEI crase , a birocratilor Statului , care sug banii contribuabilului , precum niste lipitori nasatioase , promitand ca il pazeste de produse defectuoase…
Acest SCANDAL nu este mentionat in mdeia de indobitocire in masa…
Apoi mai este altceva , nu un scandal ci un …miros…o duhoare…venita din casa alba , de la Mafia Sindicala si de la Goverment Motors a lui Obama…
Acesti sacali , fac acewst tetru in Washington( investigatii ,anchete, scuze in public, ale liderilor de la Toyota ,etc.etc.) ptr. a produce o cat mai mare dauna competitorilor de la Goverment Motors si Crysler , pe care astazi Obama le conduce si le dicteaza ce automobile sa contruiasca , cu banii contribuabilului…