
“Ceea ce a făcut o parte din Comisia de învăţământ este neregulamentar şi ilegal fiindcă nu au respectat Regulamentul Senatului. Dacă parlamentarii nu respectă regulile şi legile, atunci cine să le respecte? Domnul Geoană a contribuit în mod activ la acest abuz şi de aceea eu cred că nu mai putem accepta ca Senatul să fie condus de domnul Mircea Geoană”, a susţinut Marko.
“Orice a făcut astăzi Biroul Permanent, o parte din Comisie s-a întrunit vineri, sâmbătă şi duminică şi au lucrat în timp ce în Regulament figurează în mod clar că în astfel de cazuri este nevoie de aprobarea Biroului Permanent şi ei nu au avut-o. Pe de altă parte, s-au autoconvocat, pentru că Biroul Comisiei poate să convoace Comisia, dar numai în lipsa preşedintelui. Preşedintele Comisiei nu a lispit din ţară sau nu a lipsit din Bucureşti. Deci două abuzuri şi două încălcări ale Regulamentului foarte grave”, a explicat Marko.
În ceea ce-l priveşte pe Mircea Geoană, liderul UDMR a precizat că se referă la “demiterea” acestuia. “Eu am vorbit de demitere. Eu cred că, în continuare, domnul Mircea Geoană n-ar trebui să fie preşedintele Senatului”, a punctat Marko.
Vicepremierul a explicat că nu a discutat procedura la nivelul Coaliţiei, dar a asigurat că va primi sprijinul celorlalte formaţiuni din arcul guvernamental.”Vă daţi seama că partenerii noştri sunt de acord cu această idee. Ceea ce am spus nu e o concluzie a unor dezbateri din Coaliţie, ci este opinia preşedintelui UDMR, dar sunt convins că partenerii noştri vor fi de acord cu acest lucru”, a conchis el.
Comisia de învăţământ din Senat a dat luni dimineaţă votul final pe raportul privind Legea educaţiei în prezenţa tuturor celor şase reprezentanţi ai PSD şi PNL şi în absenţa preşedintelui acestui for, Mihail Hărdău, şi a celorlalţi senatori PDL şi UDMR. Raportul a fost înaintat conducerii Senatului pentru a fi putea fi programat pe ordinea de zi a plenului. Conducerea Senatului a decis însă ulterior retransmiterea raportului către Comisie, pentru ca până marţi să fie reanalizate articolele din ultimele zile .
Geoană s-a arătat surprins
Preşedintele Senatului Mircea Geoană a declarat, luni seara, la postul public de televiziune, că este surprins de declaraţiile liderului UDMR, Marko Bela referitoare la raportul Comisiei pentru învăţământ privind legea Educaţiei. Geoană a admis că a constatat “o hibă regulamentară cu privire la convocarea Comisiei în weekend”, dar a susţinut că problema a fost corectată prin votul Biroului Permanent.
“Este clar că există un sentiment de disperare la UDMR. Este vorba despre o presiune imensă pe care o exercită asupra Guvernului, forţarea cu angajarea răspunderii pe Legea Educaţiei, după ce Curtea Constituţională a spus şi anul trecut că angajarea răspunderii este neconstituţională. (…) Ceea ce-l frământă pe domnul Marko şi pe mulţi din actuala conducere a UDMR este presiunea infernală la care sunt supuşi din partea propriului electorat. (…) Nu cred că udemeriştii scapă de oprobiul cetăţenilor maghiari pentru că şi ei sunt la fel de nemulţumiţi”, a declarat şeful Senatului.
0 comentariu
Pt ca daca este canal ,multumim prietenilor nostri tigani ,care fura capace.
Si mai este un obicei:pe Unirii toti motociclistii o frig cit ii tin cauciucurile .Indiferent de ora .
Imi pare rau de cei doi ,dar daca aveau numai 120 km/h ,vedeau in timp util groapa .Ceasul rau ,de data asta nu Primaria .
Primaria ar putea pune niste limitatoare de viteza ,niste cocoase speciale peste care nu poti trece nici cu 60 la ora .
valahii nu sunt facuti pentru civilizatie, ei sunt rasa de bordei, dintr-ala cu doua iesiri, ca la jivine
pe cat facem pariu ca romania nu o sa aiba niciodata drumuri ca lumea?
Am avut nesansa, sa am un accident oarecum asemanator, in urma cu 1 an si jumatate.Am avut totusi sansa, sa mai pot scrie acum.In locul in care am avut accidentul, localnicii spuneau ca eram a 6 a persoana care avea accident in decurs de o saptamana.Desii toti dintre cei accidentati in acea zona,au ajuns la spital, luati de smurd (nu asa…cu o zgarietura banala), desi cu totii am ajuns sa declaram accidentele la politie, nimeni nu a luat nici o masura.A cazut si al 2 lea si al 3 lea si al 6 lea (adica eu) si cati or mai fi cazut dupa mine, dzeu stie!
Deci, vietile astea pierdute, nu intereseaza pe nimeni!
Plangem pentru prietenii nostri, trece timpul, urmeaza altii, dupa cum ne e norocul si…nimeni nu face nimic! Vietile astea pierdute, nu impresioneaza cu nimic oamenii interesati doar de spagi si avere, cei care hotarasc soarta soseleor pe care noi ne pierdem viata.
Vad ca aici sunt oameni mai cu suflet. foarte bun editorialul. In sfarsit un om care spune lucrurilor pe nume. Poate n-ar fi rau domnilor ziaristi sa ne dati o mana de ajutor ca sa-i demascam pe vinovatii morali ai acestui accident. Doi tineri s-au dus la ceruri pentru ca niste nenorociti s-au imbogatit. Faceti ceva!
asta a fost probabil unul din primele evenimente nefericite ale sezonului moto. din pacate, vor urma altele, iar eu sper sa fie cat mai putine. vor intelege vreodata bikerii ca teribilismul si viteza excesiva (in special in randul speed-erilor)o impresioneaza numai pe „madama cu coasa”? Ride safe!
Asa e cum ai scris aici. Cei doi erau oameni normali. Fata umbla in echipament full, inclusiv vara, iar baiatul era extrem de echilibrat. Au avut ghinion.
Respect!
Sunt satul de speed-bumpere la tot pasul ca mergi doar pe frane; satul de gropi in care-ti rupi masina, motorul, gatul; satul de minciuna care se numeste control al tractiunii si care a dat o generatie de soferi prosti care merg cu 10km/h cand da prima picatura de ploaie; satul de smecheri cu masini de teren cumparate pt mai multa siguranta personala la trecerea pe rosu…satul de multe.
Dar mai ales sunt satul de presa, presa care atribuie viteze astronomice pana si moped-urilor, presa care pune diagnostice inaintea doctorilor, presa care da rezultatele necropsiilor inainte ca victimele sa ajunga la IML. Presa care in continuare alimenteaza faptul ca motociclistii alearga ca la curse si sunt donatori de organe.
Primul organism de educatie intr-o societate dependenta de televizor este presa…la noi se prezinta cateva retete unui stirist…”frate tre sa avem manele pe post, tre sa strambam limba sa placem mult alora care canta manelele, tre sa-i facem pe motociclisti vitezomani, tre sa spunem ca cei care se deplasau cu un vehicul ceva mai tare erau la o cursa ilegala, si neaparat tre sa spunem ca au consumat alcool…altfel nu iese stirea bine”…
Cu asemenea educatie de canal fara capac…cum doriti sa educati populatia domnilor din presa?
Va veni o vreme cand cei care sunt raspunzatori pentru starea deplorabila a tarii noastre vor fi trasi la raspundere. Eu si multi multi altii speram din suflet sa putem apasa pe tragaci. Pentru a nu stiu cata oara, oameni nevinovati mor din nepasarea celor ce din salariile noastre, sunt pusi in fruntea tarii sa ne reprezinte. Educatia proasta si propagarea unui stil de viata de neanderthal au dus la acest val de nepasare si nesimtire crasa, unde in loc de cinste si onoare, lasitatea si prostia ajunge la rang de arta.
Domnule Catalin Varzaru, mass media are nevoie de mai multi ca dumneavoastra. Oameni obiectivi.
Dumnezeu sa-i odihneasca in pace pentru ca au mare nevoie! Au murit stupid din vina altora!
Cred ca macar unul din cei trei din titlu mesajului meu trebuie tras la raspundere. De cand a venit Oprescu nu am mai facut nimic pentru infrastructura acestui oras. Au ignorat total proiectele anterioare, de aproape 2 ani de zile nu au nici macar o licitatie finalizata pentru infrastructura acestui oras. Bravo voua , echipei de la ziua veche, daca sapati mai adanc o sa va luati cu mainile de cap cand o sa vedeti HAOSUL din Primaria Capitalei.
O echipa de incompetenti care TREBUIE sa raspunda pentru faptul ca NU AU FACUT NIMIC atata timp.
Au zdrobit propunerile existente in MasterPlanul de transport, proiect intocmit pe fonduri phare de catre un consortiu englezesc, au anulat si stopat majoritatea proiectelor aflate in desfasurare. Cati mai trebuie sa moara ca noi sa nu ne riscam viata pe doua roti.
Directorul general al Dep. de Infrastructura Madalin Dumitru este motociclist, prietene puteai fi tu in locul acestor copii.
Directorul executiv Ion Dedu, NU AI NICI UN FEL DE LEGATURA CU INFRASTRUCTURA RUTIERA, de la RATB te-au dat afara ca ai facut „manevre”.
Domnule primar… OPRESCU lasati replicile acide si aroganta de securist, comentati cumva de ce v-au plecat o gramada de oameni din echipa cu care ati venit, nici cei care au venit cu dvs. nu au putut lucra cu asemenea incompetenti, iar aici va includ si pe dvs.
Toti trei aveti pe constiinta moartea acestor doi copii, sper sa va treziti noaptea in somn urmariti de imaginea unei morti violente… a voastra cu noi care va taram legati de motoare
imi pare rau, dar la 50-70-90 chiar nu mori in oras cazand in groapa pe bd unirii. deci buna parte din vina apartine si motociclistului. cand mergi cu 140+ in oras se cheama ca o cam cauti cu lumanarea…
2000 de roni… Atat m-a costat ultima groapa pe care am luat-o cu mashina, si am fost foarte aproape sa platesc cu viatza din cauza unor cretini care nu isi fac treaba. E imposibil sa nu stie ca e groapa aceea in carosabil. Undeva intre Ciorani si Urziceni, pe o linie dreapta, e un crater lung de 3 metri si adanc de 20-30 de cm. Aveam 80 km/h cand am lovit groapa. Suficient… Mi s-au spart 2 roti de la masina. Si nu ma refer la cauciucuri, ci la jante de curse mercedes AMG, care sunt foarte dure… Am atins cu podeaua masinii de asfalt, si cu rotile rupte m-am invartit de 2-3 ori pe sosea si m-am oprit langa un tir care franase si el sa evite alta groapa. Mi-am cumparat 4 jante ordinare si 2 cauciucuri ca sa pot sa imi continui drumul. 2000 ron m-a costat toata afacerea. m-am dus la mercedes sa intreb cat costa rotile. 2000 ron bucata, cu reducere 10%. cine ma despagubeste pe mine? ca rovigneta e platita, deci ar trebui sa circul pe sosea, nu pe macadam…
stiu de la un alt caz, ca a pierdut procesul cu drumarii, pentru ca exista o lege care spune ca trebuie sa ii anuntzi intai ca exista groapa in care tzi-ai facut masina zob… si in scris… deci daca ai dat in ea fara sa anuntzi ca ai vazut groapa inainte, se considera accident, si nu e vina lor, pentru ca nu au fost sesizati sa repare drumul in zona respectiva… a inceput sa imi fie rusine ca sunt roman, in tzara asta de cacao, ca sa ma exprim elegant. daca ma intalnesc cu ministrul drumurilor sau cine draku raspunde de ele, cu totzi bodyguarzii lui, ii ard un sut in coaie sa il doar si pe el cum m-a durut pe mine la buzunar groapa lui. Nici nu vreau sa ma gandesc ce patzeam daca eram cu motocicleta, desi e motocicleta proiectata pentru Paris Dakar. Nu stiu inca daca face fatza Marelui Canion de pe drumul acela…
In Bucuresti deja mi-au murit 2 prieteni. catzi mai trebuie sa murim pana o sa se ia masuri?
spunea cineva intr-un interviu la Tv facut pe Valea Prahovei, ca peste 7 luni o sa avem drumuri perfecte, pentru ca vor ajunge gropile la acelashi nivel si o sa dispara complet asfaltul… amuzant si trist in acelashi timp…
Azi s-au apucat sa asfalteze portiunea aceea de drum, pe care s-a intamplat accidentul… Ca si in cazul batranului omorat de Americani pe trecerea de pietoni la Kogalniceanu. Revolvarea a fost simpla. Au mutat trecerea 2 metri mai departe de locul accidentului, ca sa fie vina batranului. Azi asfalteaza sa acopere sangele… Asa se acopera totul in tara asta,si ne mai intrebam de ce simtzim miros de rahat in jurul nostru. Pentru ca il tzinem sub pres….
domnilor circul de o viata(la propriu),de peste 30 de ani, pe patru roti,am invatat sa conduc preventiv pentru ca smecherii nebuni si mitocani cu masini de fite trec pe rosu si fac o gramada de prostii stiind ca rezolva cu spaga.respect si pe cei p[e 2 roti care sunt mai mult decat politicosi cand le faci loc,sa zicem,la semafor.circul zilnic dar n-am vazut ceva asemanator cu situatia actuala a drumurilor practic nu ai pe unde sa ocolesti gropile cu toate ca platit o gramada de taxe care in vest nu exista,nu se platesc soselele nationale si regionale,ci numai autostrazile si nici alea peste tot.drumurile forestiere sunt mai bune decat drumurile nationale.In Bucuresti parca a fost bombardament si nu se repara nimic sau se repara prost si intr-un timp extrem de lung.cred ca singura solutie eficienta ca au fost incercate o gramada este sa emigram