Acasa Actualitate-Interna Regrete printre românii care au trecut la Hidroelctrica

Regrete printre românii care au trecut la Hidroelctrica

scris de Misu Andrei
43 Afisari

Milioane de abonați Hidroelectrica sunt tratați diferit de compania de stat, unii cu oferte de preț mai mare, alții cu tarife mai reduse.

Este haos la Hidroelectrica în privința facturilor la energia electrică, mai ales că acestea întârzie să fie tipărite. În timpul acesta, oamenii spun că sunt tratați diferit de companie, care s-a luptat să-i convingă că oferă cel mai bun preț de pe piață iar acum vin cu oferte peste concurență.

Cele mai multe contracte expiră în curând, iar oamenii se plâng că nici măcar nu au fost notificați de furnizor.

Compania susține însă că persoanele care nu primesc nicio notificare rămân cu prețul vechi, de 25 de bani pe kWh, iar contractul se prelungește automat.

Dacă nu se modifică nimic din contract, fie că vorbim de preţ sau orice altă clauză, practic nu este necesară o corespondenţă între părţi”, spune Zoltan Nagy-Bege, vicepreşedinte ANRE, potrivit observatornews.ro.

Sunt însă clienți care au primit ofertă de preț mai mare, care la rândul lor pot accepta sau denunța actualul contract.

Vicepreședintele ANRE spune că această decizie, de creștere a tarifelor, este cel puțin ciudată

Unii dintre consumatori regretă deja decizia de a se muta de la un furnizor la altul, mai ales că nici facturi nu au primit în ultimul timp, iar cele care vor veni vor cuprinde o perioadă lungă de timp.

Hidroelectrica a anunțat că oamenii vor primi săptămâna aceasta facturile pe luna august a anului 2022 și îi sfătuiesc pe clienți să semnaleze eventuale probleme, dacă eventual constată că sunt sume eronate trecute în factură.

Hidroelectrica a primit o amendă de un milion de lei, din partea ANRE, după ce Autoritatea a primit numeroase sesizări și reclamații.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult