BACALAUREAT 2015. Subiecte si bareme matematica, istorie | Ziua Veche
Acasa Actualitate-InternaSocial BACALAUREAT 2015. Subiecte si bareme MATEMATICA, ISTORIE

BACALAUREAT 2015. Subiecte si bareme MATEMATICA, ISTORIE

scris de Ziua Veche

BACALAUREAT 2015 – SUBIECTE SI BAREM MATEMATICA, ISTORIE. Miercuri, 1 iulie, absolventii claselor a XII-a sustin proba obligatorie a profilului – matematica si istorie.

Subiecte BACALAUREAT 2015 – matematica / istorie potrivit edu.ro

Subiectele pentru probele scrise de examen au fost elaborate de catre Centrul National de Evaluare si Examinare si se stabilesc tinandu-se seama de urmatoarele criterii:
a) sa fie in concordanta cu programele scolare si cu programele de bacalaureat, aprobate si publicate de Ministerul Educatiei;
b) sa fie proiectate astfel incat tratarea lor sa valorifice capacitatea candidatilor de analiza, de sinteza, de generalizare si abstractizare din partea candidatilor;
c) sa asigure o cuprindere echilibrata a materiei studiate, sa aiba grad de complexitate corespunzator continutului programelor de Bac, pentru a fi tratate in timpul stabilit, sa solicite demonstrarea competentelor prevazute in aceste programe;
d) sa permita tratarea lor in timpul acordat candidatilor pentru rezolvare la probele scrise: 3 ore;
Baremele de evaluare si de notare la Bacalaureat 2015 se elaboreaza de catre Centrul National de Evaluare si Examinare astfel incat sa se asigure unitatea de evaluare la nivel national.
Calendar Bacalaureat 2015 – ce urmează după proba la matematică 3 iulie, vineri – Proba la alegere la materiile Geografie, Fizică, Chimie, Biologie, Informatică, Sociologie, Psihologie, Filosofie, Logică, Economie 7 iulie, marţi – afişarea rezultatelor parţiale până la ora 16.00 şi depunerea contestaţiilor între orele 16.00 – 20.00 8 – 9 iulie (miercuri şi joi) – rezolvarea contestaţiilor de la Bacalaureat 10 iulie, vineri – afişarea rezultatelor finale Bacalaureat 2015.

VEZI AICI BACALAUREAT 2015. Subiecte si bareme MATEMATICA, ISTORIE