Acasa rss 1asig CFR: Limitări de viteză în circulația trenurilor. Sectoarele afectate

CFR: Limitări de viteză în circulația trenurilor. Sectoarele afectate

scris de C.S.
2 afisari

CFR SA a introdus limitări de viteză în circulația trenurilor marți, începând cu ora 11,30, din cauza temperaturilor ridicate, care depășesc 45 de grade Celsius la nivelul solului, înregistrate pe mai multe secții de circulație de pe raza regionalelor de cale ferată Timișoara, Brașov și Galați.

CFR: Limitări de viteză în circulația trenurilor. (foto: agerpres)

În prezent se circulă cu limitări de viteză, cuprinse între 70 kilometri și 50 kilometri pe oră, între stațiile Timișoara Nord — Stamora Moravița (LV de 60 km/ h), stațiile Teiuș — Războieni (LV de 70 km/ h), stațiile Râmnicu Sărat — Pufești (LV de 70 km/ h), între stațiile Tecuci — Mărășești (LV de 70 km/ h), stațiile Tecuci — Liești (LV de 50 km/ h), stațiile Pufești — Adjud (LV de 70 km/ h) și între stațiile Adjud — Comănești (LV de 50 km/ h).

Potrivit unui comunicat al companiei, remis, marți, AGERPRES, viteza de circulație a trenurilor de călători și de marfă a fost redusă cu 10-50 kilometri pe oră, față de viteza normală.

Această măsură este necesară în perioadele caniculare pentru ca traficul feroviar să se desfășoare în condiții de siguranță.

Prin aplicarea acestei măsuri — obligatorie în perioadele caniculare — se vor înregistra întârzieri la destinație, în medie, de 10-20 de minute pe fiecare tren, în funcție de traseul trenului din graficul de circulație.

Întârzieri mai mari, de până la 30 de minute pe tren, se pot înregistra la trenurile al căror parcurs tranzitează mai multe județe afectate de temperaturile ridicate.

În perioadele caniculare, personalul de întreținere a căii ferate efectuează revizii suplimentare pe întreaga rețea feroviară (însoțiri de trenuri, verificări directe ale căii, măsurarea și înregistrarea permanentă a evoluției temperaturilor în șină etc.) iar, în timpul zilei, viteza de circulație a trenurilor de călători și de marfă se reduce cu 20-50 km/h, față de viteza normală de circulație, pe durate bine determinate, astfel încât traficul feroviar să se desfășoare în depline condiții de siguranță.

1 comentariu

UnUL 11-06-2014 - 14:22

Concluzia : oameni buni, cumpărați-vă biciclete, sau chiar trotinete : veți ajunge mai repede!

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult