Acasa Actualitate-InternaSocial Noul Mers al Trenurilor intră în vigoare

Noul Mers al Trenurilor intră în vigoare

scris de A.B.
3 afisari

Noul Plan de Mers al Trenurilor 2012-2013 va intra în vigoare din 9 decembrie, cu valabilitate până pe 14 decembrie 2013, au anunţat reprezentanţi ai CFR Călători.

CFR. Mersul Trenurilor se schimbă din 9 decembrie (Foto:cugetliber.ro)

Zilnic se vor afla în circulaţie 1.378 de trenuri, cu 60 de trenuri mai mult decât în planul de mers 2011-2012. În traficul intern s-a implementat mersul de tren cadenţat pe rutele unde condiţiile de circulaţie şi exploatare au permis acest lucru şi unde traficul de călători este cu preponderenţă de navetă: Bucureşti Nord- Roşiori, Roşiori – Craiova, Constanţa – Mangalia, Bucureşti Nord – Ploieşti, Ploieşti Sud – Urziceni, Buzău – Mărăşeşti, Iaşi – Ungheni Prut.
Pentru asigurarea mobilităţii şi pentru desfăşurarea unui transport de pasageri competitiv, e necesară realizarea unei reţele de transport complet integrate, care să pună în legătură diferitele moduri de transport. În acest sens, o soluţie pe termen lung este introducerea acestui sistem de mers de tren cadenţat, care să asigure legături frecvente între marile oraşe ale ţării şi capitalele de judeţ, precizează CFR Călători.
În traficul internaţional au fost introduse două noi trenuri cu destinaţia Budapesta, de la Bucureşti Nord şi de la Sighetu Marmaţiei.
Prin încheierea unui Contract de Colaborare între operatorul naţional feroviar de pasageri din România – CFR Călători şi MAV Trakcio – operatorul feroviar de tracţiune din Ungaria, traficului feroviar cu Ungaria va fi fluidizat prin reducerea timpilor de parcurs a trenurilor internaţionale, utilizând o singură locomotivă între Bucureşti şi Budapesta.

1 comentariu

BULA 09-12-2012 - 14:14

Rahatii din PSD (USL), care spera sa castige alegerile, vor repune in circulatie trenul personal Craiova-Motru, scos din circulatie de oamenii lui Basescu, la ordinul FMI (care vrea sa demontam 5000 km de cale ferata si sa ne dea inapoi cu o jumatate de secol) ? Sau macar sa introduca un personal care sa-i scoata pe motreni pana la linia principala, la gara Strehaia. Este absurd sa izoleze orasul Motru de restul tarii, pe calea ferata, mai ales ca infrastructura exista.

Si daca au acordat reduceri pentru elevi si studenti, la transportul pe calea ferata, atunci sa se aplice si la trenurile accelerate (interregio), nu numai la personale, pentru ca nu exista personale care sa faca legatura intre orasele mari. Li se aplica reducerea la nivel de bilet de personal (o nimica toata) si platesc in rest ca pentru accelerat.
Sa faca ordine si desfiinteze mafia din CFR, ca de acolo sunt pierderile financiare, nu de la reducerile acordate elevilor si studentilor. Si sa reduca pretul la bilete, sa circule toata lumea cu trenul, ca asa cum e acum, calatoria cu trenul a devenit un lux.

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult