Acasa Actualitate-InternaSocial Scandal la ROMATSA. Sindicaliştii, nemulţumiţi de conducerea regiei

Scandal la ROMATSA. Sindicaliştii, nemulţumiţi de conducerea regiei

scris de M.A.B.
10 afisari

Sindicaliştii de la ROMATSA sunt nemulţumiţi de noua organigramă impusă de conducerea regiei şi de lipsa unor documente explicative, directorul general, Ion-Aurel Stanciu, transmiţându-le însă că noua organigramă nu prevede disponibilizări sau tăieri de salarii.

Scandal la ROMATSA

Scandal la ROMATSA

„Vreau să afirm încă o dată că aceste presiuni care vin din partea partenerului social, din punctul nostru de vedere, al meu şi al conducerii executive, al colegilor, sunt lipsite de substanţă atât timp cât noua structură organizatorică a regiei, care a intrat la 1 martie, nu prevede concedieri colective, concedieri individuale şi scăderi de salarii”, a afirmat luni Stanciu, după o întâlnire cu reprezentanţii sindicaliştilor, desfăşurată la Ministerul Transporturilor.

El adăugat că vor fi necesare noi întâlniri şi negocieri. Prin noua organigramă s-au eliminat paralelismele din punct de vedere administrativ, iar numărul de posturi a crescut, a spus Stanciu.

„Domnul ministrul al Transporturilor (Ioan Rus, n.r.) a încercat să medieze acest conflict, ne-a îndemnat să încercăm să dialogăm, ne-a sugerat nouă, cât şi conducerii executive ca în cursul zilei de mâine (marţi, n.r.), cât mai urgent posibil, să ne aşezăm la masa dialogului, însă din păcate, chiar în momentul în care se părăsea sala actualul director general Aurel Stanciu a spus că nu ne dă absolut niciun document. Să venim la dialog, dar documentele ni le va da când consideră el, în mai, la negocieri”, a declarat Gabriel Tudorache, controlor de trafic şi reprezentant al sindicarelor din domeniu.

Contractul colectiv de muncă este valabil până la finele lunii mai, iar noua organigramă, aprobată la finele lunii ianuarie, a intrat în vigoare la începutul lunii martie.

Sindicaliştii spun că actele adiţionale la contractele de muncă nu pot fi semnate „cu ochii închişi” şi că au nevoie de o serie de documente explicative.

ROMATSA anunţa la jumătatea lunii februarie, într-un comunicat, că implementarea noii organigrame nu se va face fără respectarea legii şi că aceasta nu presupune concedieri sau diminuări salariale.

Citeste mai multe despre ispravile generalului (r.) Ion-Aurel Stanciu, fostul sef al Aviatiei Militare, actualul director ROMATSA

Seful Aviatiei Militare nu a stiut sa se urce intr-un F-16

general ion aurel stanciuIon Aurel Stanciu– Ofiţer navigant promoţie 1977, nu a zburat nici un minut pe avioane de vînatoare. Din 1989 pana în 1991, a fost loctiitor şi comandant al Aeroportului International Otopeni. Incepînd cu anul 1991 a devenit adjunct al directorului general al Companiei aeriene Romavia, unde a ramas pana in 1995.

Din ianuarie pîna în noiembrie 1999 a fost şef al Biroului ataşaţi militari din Direcţia de Informaţii Militare, apoi pînă în 2003 locţiitor al şefului Direcţiei de Protecţie ţi Siguranţa Militară. În decembrie 2007 a fost numit în funcţia de şef al Direcţiei operaţii din Statul Major General. Are o ascensiune fulminantă între 2004 şi 2011 obţinînd toate gradele de general. Remarcabil este faptul că în 29 noiembrie 2010 este avansat general locotenent, iar în 07 ianuarie 2011 gradul de general cu patru stele, performanţă nemaireuşită de niciun alt militar român.

Generalul Aberatie era sa-l omoare pe seful Armatei

Aurel-Stanciu generalul Aberatie

 

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult