Initiativa, semnata de senatorii PDL Anca Boagiu si Mircea Andrei, a fost votata de 78 de senatori, unul abtinandu-se. Potrivit propunerii de modificare a OUG 195/2002, rezultatul examinarii la proba teoretica pentru permisul auto, finalizata prin calificativul „admis”, ramane valabil pentru o perioada de 12 luni de la data absolvirii cursurilor scolii, informeaza Mediafax.
Cei care au fost declarati admisi la proba teoretica si nu se prezinta la proba practica de conducere a autovehiculului in termen de un an vor fi declarati respinsi, urmand sa efectueze noi cursuri. Persoanele care au fost declarate respinse la proba practica se pot reprograma la un nou examen, fara sustinerea probei teoretice, dupa cel putin 30 de zile, dar nu mai tarziu de un an, sub conditia efectuarii, in intervalul de 30 de zile, a unui nou curs de pregatire practica, redus la jumatate ca numar de ore.
Reprezentantii Guvernului au formulat, atat in avizul la proiectul de lege, cat si la dezbaterile din Senat, obiectii fata de initiativa legislativa, argumentand ca cele doua probe ale examenului auto sunt un tot unitar, respingerea la una din probe ducand la repetarea intregului examen. De asemenea, reprezentantii Guvernului au afirmat ca modificarea procedurii actuale pentru obtinerea permisului auto ar duce la schimbarea aplicatiei informatice care asigura programarea si examinarea, ceea ce implica si cheltuieli bugetare suplimentare. Senatul este prima Camera sesizata cu acest proiect de lege, competenta decizionala revenind Camerei Deputatilor.
0 comentariu
Apare ca la 1935 singura republica din lume intitulata „imperiu” era Germania :))
„In perioada subordonarii Romaniei de catre Germania hitlerista, s-a incheiat (in anul 1935) acordul pentru reglementarea platilor intre Imperiul German si Regatul Romaniei”
Denumirea oficiala a statului a fost „Deutsches Reich” – „Imperiul German”. Forma de stat republicana nu tine de notiunea de imperiu. Doar in basme se gaseste o legatura intre „imperiu” si „imparat” si probabil printese.
Sunt convins ca acestot doctori, mai putin economisti si mai mult POLITOLOGI , au auzit si ei despre piete de capital sau burse de valori. Pietele de capital de exemplu asigura colectarea veniturilor economisite de posesorii de capital, disponibili atit pe piata interna cat si pe cea externa (internationala sau globala). Aceste piete pun in legatura agentii care dispun de un capital financiar excedentar propriu si care doresc sa plaseze acest excedent cu agentii economici care au un deficit de resurse financiare. Acesti stimati politologi mai bine ar explica cititorilor urmatoarele aspecte:
1. Apetitul scazut (inexistent) al investitorilor pentru finantarea deficitului intreprindelor romanesti – de stat (caracterizate prin competivitate si productivitate scazuta)
2. Apetitul investitorilor pentru plasarea fondurilor in tari emergente care au reusit sa creeze un mediu propice al afacerilor – precum Polonia, unele tari Baltice, Slovenia, Cehia si alte tari ale fostului bloc de est (tari care, in final, au reusit sa-si reformeze aparatul judiciar, sa garanteze respectarea dreptului propietatii si a statului de drept).