Acasa Actualitate-InternaSocial Sunt Alphonse, ciobănesc caucazian, în căutare de stăpân

Sunt Alphonse, ciobănesc caucazian, în căutare de stăpân

scris de Florin BUDESCU
9 afisari

Cred că mi-a făcut nişte poze un tip care mă strigă Alphonse. Nu ştiu de ce, pentru că pe mine cred că mă chema altfel, dar nu vă spun cum, e secretul meu.

Nu am plasticul acela oribil în ureche, pentru că nu sunt câine comunitar.Am avut odată un stăpân, dar acum nu mai am şi nu mai ţin minte exact cum s-a întâmplat, nici dacă m-a dat afară, nici dacă m-am pierdut de el. Lumea zice că aş fi ciobănesc caucazian şi, că dacă ar avea cineva grijă de mine şi mi-ar peria blana, să-mi scoată câlţii de iarnă din ea, aş fi un exemplar splendid. 

Pe mine nu mă interesează asta, ci să am un stăpân care să mă vaccineze, să-mi dea un cămin şi de mâncare. Multă! Hăpăi feliile de parizer din aer, ca la circ şi sunt foarte calin. Şi vreau multă afecţiune! Aseară, s-a dat o căţea neagră mare la mine şi nu i-am dat nici o atenţie: e sub demnitatea mea. Acum o să aştept până îmi găsiţi un stăpân.

Tipul care m-a pozat zice că se ocupă el de asta. Eu zic să aveti încredere în el: e prietenul meu de vreo lună şi jumătate. Contactaţi-l dacă va place de mine. Vă promit că o să fiu cel mai bun zdrahon de căţel din lume. Pe onoarea mea caucaziană

26 comentarii

BULA 03-09-2011 - 09:44

Sper ca jegurile de la Parlament si partide sa nu aprobe legea prin care se va permite uciderea cainilor comunitari. Suntem foarte multi cei care iubim animalele si nu suntem de acord cu asa ceva.

Arhimede 03-09-2011 - 11:51

Bula tu ai dreptate.
Dar…
Tu ai adoptat vre-un câine comunitar ca să dai exemplu şi la alţii?

BULA 03-09-2011 - 12:47

Am multi caini pe care ii hranesc. In apartament la bloc nu pot sa-i iau. In general cainii comunitari nu sunt agresivi. Fac parte din mediul cu care ne-am obisnuit, ca si pomii de pe strada, ca pasarile. Ar fi mult mai trist fara ei, numai cu betoane si masini parcate. Se bucura de existenta lor si copiii de la bloc, care nu au cum sa vina in contact cu animalele altfel. Se joaca cu ei, ii mangaie si ii mai tempereaza, dupa agesivitatea care le-a fost inoculata prin jocurile pe calculator.

Dar tu esti un securist de la PDL, un dobitoc prin definitie, care uraste si animalele si oamenii.

Arhimede 03-09-2011 - 13:59

Referitor la chestia cu securistul de la pedeleu,
mai bine uităte in oglindă.

BULA 03-09-2011 - 14:04

Eu nu sunt de la partide, ma boule. Atata minte ai avea, ca sa-ti dai seama. Pentru mine sunteti toti la fel, niste nenorociti fara credinta in ceva, niste talhari, niste turnatori si tradatori infecti, niste putori ordinare puse pe jaf.

Arhimede 03-09-2011 - 19:30

Te-ai supărat măi bula?
Atunci mai uită-te o dată în oglindă…

urbos 03-09-2011 - 13:25

Cainii de pe strazi terbuie eliminati prin orice mijloace pentru ca reprezinta un pericol pentru om. Dementii vor legi impotriva oamenilor dandu-se „iubitori de animale” (de fapt ei sint doar iubitori de potai) si se pretind „oameni”. Deci dementii asa zisi iubitori de animale, sint cei care urasc oamenii.
De altfel cum credeti ca discuta intre ei acesti schizofrenici, daca nu in termeni de genul „ar trebui omorat nenorocitul ala care a dat cu piciorul in caine”.
Pentru acesti dementi potaia e mai importanta de cat omul, nu conteaza cati oameni sint muscati, atacati, ba chiar si omorati, asa cum s-a vazut?
In ticalosia lor, dementii aduc tot felul de argumente, care mai de care mai irationale, explicand cum trebuie sa-si faca oamenii programul dupa cel al cainilor, cum trebuie sa tina oamenii cont de toanele potailor etc, asta ca sa nu mai spun de acuzele pe care le aduc CULMEA, celor atacati. Imi amintesc de femeia omorata de javre, despre care dementii au aparut pe posturi sa spuna, b aca era o hoata, ba ca era o aurolaca(de parca ar fi avut vreo importanta) cand femeia era un simplu angajat. Deci cine sint de fapt javrele ma javra?

BULA 03-09-2011 - 13:37

Securistule de la PNL, nu mai latra la stele. Toata lumea te stie ca nu esti sanatos la cap si nu iti ia in seama urletele. Apuca-te sa faci ceva si nu mai spera sa castigati alegerile, ca sa dai lovitura la banii de la buget.

BULA 03-09-2011 - 13:42

Cati oameni sunt muscati de caini ba dementule ? La efectul pozitiv pe care il au cainii comunitari asupra copiilor, care sunt abrutizati de sistem, nu te gandesti ? De caini te fu-te pe tine grija ? De refacerea industriei nationale si a milioane de locuri de munca nu vrei sa zici nimic ? Ti-e freica sa nu te pui rau cu stapanirea din Occident, slugoiule ?

urbos 03-09-2011 - 13:58

Multi ma schizofrenicule, citeste statisticile. Dar nici nu trebuie sa fie multi, e de ajuns sa fie cativa, caci potaile n-au ce cauta pe strazi. Orasul este pentru oameni, nu pentru animale, asa ca mars la groapa de gunoi. Iubitorul de animale iubeste animalele din natura, in mediul lor natural, nu parazitii oraselor. Si nu se opreste doar la animale ci la intreaga natura. Un copac in oras e intr-adevar valoros.
Rolul ala pozitiv, daca exista, e irelevant, aici problema este pericolul pe care il reprezinta cainii chiar si pentru copii, nu un colateral rol pozitiv. E irelevant faptul ca ucigasul in serie este in rest un cetatean onorabil care ajuta exemplar oamenii la spitalul la care este angajat.

Cainii de pe strada ar trebui sacrificati pentru piele, si astfel s-ar crea si locuri de munca.
De javre vad ca te phoote pe tine grija, nu pe mine, ca din partea mea e clar ca trebuie eliminati.

BULA 03-09-2011 - 14:12

Ar trebui sa va omoram pe voi pentru organe. Am lua mai multi bani decat de pe pieile bietilor caini.
Ba rahatule, tu ai mangaiat vreodata un animal ? Te-ai jucat cu un caine ? Cum poti sa le doresti moartea acestor fiinte inteligente, care sunt in dificultate pentru ca au ramas fara stapan ?
Voi, cacatii de la PSD si PNL, dupa ce ca nu aveti suficienti votanti, vreti sa vii indepartati si pe cei care nu sunt de acord cu omorarea cainilor fara stapan. Cine va credeti ma jegurilor ? Lasa ca va vine voua randul.

urbos 03-09-2011 - 15:22

Exact ce spuneam bolnavule psihic, voi, asa zisii iubitori de animale sinteti niste schizofrenici care urasc oamenii. Locul vostru e in cusca.
Schizofrenicule, nu intereseaza pe nimeni ca javrele sint sau nu in dificultate, ci faptul ca REPREZINTA PERICOL PENTRU OM. Nu intereseaza pe nimeni ca ucigasul in serie a avut o copilarie nefericita si a fost abuzat ani de-a randul.

BULA 03-09-2011 - 15:38

Pentru noi, voi sunteti cel mai mare pericol. Nu sunteti oameni, ci niste fiare nesatule, niste jeguri (cuvantul asta vi se potriveste, de asta il folosesc des). Nu bietii caini au distrus economia Romaniei si nu din cauza lor oamenii sufera de foame. Nu sunt locuri de munca pentru cei in putere si batranii au pensiile mici mici.
Jegule ordinar, lasa cainii in pace si gandeste-te la ce poti sa faci sa indrepti lucrurile, ca nu te voteaza nimeni pentru niste bieti caini asasinati.

urbos 03-09-2011 - 15:49

Te dai pe fata animalule exact cum am spus la inceput.
In rest, ce treaba au javrele cu economia? La fel cat au si virusii, gandacii si sobolanii.

Eu zic sa te opresti, ca esti prost si violent si nu faci fata.

BULA 03-09-2011 - 16:37

Nu-ti convine, dar tu esti agresiv cu toti. Injuri pe toata lumea, fara jena.
Jegule de la PNL, te astept la „reeducare”. Vreau sa te vad cum iti halesti rahatul.

BULA 03-09-2011 - 16:42

Intotdeauna cand ni se mai reduce nivelul de trai o bagati pe asta cu cainii comunitari, sa se reverse furia oamenilor simpli, cu gandirea deficitara, asupra bietelor patrupede.
Iata ca fenta asta nu va mai tine. Foamea i-a desteptat si pe aia mai prosti.

urbos 03-09-2011 - 17:49

Tu esti schizofrenic, scelerat, nu are legatura agresivitatea ta animala, cu o asa zisa agresivitate verbala, injuraturi si alte alea.
Javrele trebuie omorate indiferent de situatia economica.

BULA 03-09-2011 - 17:53

Unde ai auzit si tu de schizofrenie, la urgenta, cand iti faceau socuri electrice ? Macar stii cum se manifesta schizofrenia ?

urbos 03-09-2011 - 19:35

Se manifesta in multe feluri, de exemplu sa ai orgasme cand javrele sfasie o femeie, o fetita de 12 ani sau un individ oarecare, grohaind apoi ca apucatul ca victimele sint de vina, ca ba sint hoti, ba cersetori, ba cine stie ce, cand nu e adevarat. Evident ca si daca ar fi fost adevarat, tot nu se justifica argumentatia criminala.

BULA 03-09-2011 - 20:05

Astea sunt cazuri rare, care nu justifica omorarea atator caini. In general cainii de la blocuri sunt invatati cu oamenii si sunt blanzi. Musca cei care isi petrec tot timpul in spatii inchise, in curtile unor institurii. Asa sunt facuti ei de la Dumnezeu, sa apere proprietatea celui care ii hraneste.

Ba pocitanie (esti pocit si la minte), lasa cainii si indreapta-ti efortul in directia crearii de locuri de munca, sa aiba oameni ce manca.

Te pomenesti ca ai avea un restaurant unde servesti mici din carne de caine, cum am vazut ca faceau niste tigani de la Strehaia. De asta vrei tu sa-i omori, sa umpli congelatoarele si sa dai lovitura, sa asiguri PNL-ul cu bani de campanie.

urbos 03-09-2011 - 20:22

Cazurile de oameni omorati au fost mai rare decai zecile de mii de oameni muscati sau terosizati, dar era de ajuns si un singur caz. Numai un dement pune viata unui om in balanta cu cea a unui animal sau a mai multor animale. Cand un urs omoara un om, vanatorii se duc dupa el si-l omoara, desi animalul ala e chiar la el acasa, adica in padure, nu pe strazi. Numai dementii asa zisi iubitori de animale, urlnd isteric, au reusit sa prosteasca niste politicieni penibili, fricosi si populisti, ca sa dea niste legi aberante impotriva omului.
Nu intereseaza pe nimeni cum a lasat Dumenezeu animalul ucigas. Omul trebuie sa se apere. Orasul este lucul oamnenilor debilule, nu al animalelor. Cainii sa stea in padure si impuscati ca lupii atunci cand vor ataca oamenii sau proprietatile lor.

BULA 03-09-2011 - 20:54

Ar trebui sa ne aparam de jeguri ca tine, sa va dam cu parul in cap. Cainii aia doar au muscat, dar voi ne-ati omorat cu zile. Ne-ati lasat saraci si fara mancare pentru copii, ati inchis spitale si scoli, ati vandut tot din tara. V-ati batut joc de munca noastra.

urbos 03-09-2011 - 23:04

Asa ma schzofrenicule, tu si cu armata ta de ne-phootuti si ne-phootute ati omori oameni, exact ceea ce spuneam. Sinteti niste pociti si fizic si psihic si va gasisti „iubirea” in privirea de milog a potaii. Halal.

urbos 03-09-2011 - 23:06

Da bine le mai zic!
Ca Goethe.

BULA 06-09-2011 - 11:08

Mai trage niste prafuri pe nas, ca de aici iti vine inspiratia.

Parpangh(El) @Arhimede ...Io, am adoptat, 03-09-2011 - 13:35

Si chiar daca momentan este turbat , mai incerc , cu ur boss !!!! Si daqa nu s’hoo putea, iaca il euthanasiem!

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult