Acasa Actualitate-InternaSocial UPDATE: Lui Basescu nu-i place frunza lui Udrea

UPDATE: Lui Basescu nu-i place frunza lui Udrea

scris de Ziua Veche
2 afisari

.

Seful statului a transmis, luni, la reuniunea Consiliului de Brand reunit la Ministerul Turismului, ca logo-ul de promovare a turismului ar trebui sa fie imbunatatit, mesajul fiind adus de purtatorul de cuvant al Presedintiei, Valeriu Turcan, noteaza ziarul “Gandul” in editia de marti.Presedintelui Traian Basescu nu-i place logoul de promovare a turismului si spune ca acesta ar trebui sa fie imbunatatit. Mesajul presedintelui a fost transmis de purtatorul de cuvant al Administratiei Prezidentiale, Valeriu Turcan, Consiliului de Brand reunit ieri (luni – n.r.) sa discute despre similitudinile dintre frunza care apare pe logoul nostru si cea care apare pe logoul unei firme de transport din Marea Britanie”, se arata intr-un material publicat in cotidianul citat.



Ministrul Elena Udrea a admis luni ca exista similitudini evidente intre frunza din brandul de turism al Romaniei si cea din logo-ul unei firme de transport din Marea Britanie si a anuntat ca i-a rugat deja pe reprezentantii firmei THR-TNS sa explice Consiliului de Brand cum a fost creat izotipul.

Daca se va dovedi ca asocierea THR-TNS a incalcat clauzele contractuale prin care era obligata sa prezinte Ministerului un produs unic, institutia nu va plati banii prevazuti in contract, a subliniat ministrul. “Dumneavoastra sunteti cei care vor decide. Asa cum veti decide, noi asa vom proceda”, s-a adresat Udrea reprezentantilor Consiliului, din care fac parte George Copos, Radu Enache, proprietarul lantului hotelier Continental, si fostii secretari de stat in Ministerul Turismului Lucia Morariu si Nicu Radulescu. “Toata aceasta controversa a avut si efecte pozitive. S-a facut o promovare a brandului pe care nu ne-am fi permis-o, daca ar fi fost sa o platim”, a punctat Udrea, dupa care a parasit sala, lasandu-i pe reprezentantii Consiliului de Brand sa analizeze problema. Consiliul de Brand s-a reunit luni la sediul MDRT, pentru a discuta raspunsul THR-TNS legat de asemanarea dintre frunza din brand cu un alt logo comercializat pe internet. Ministerul Turismului a precizat in mod clar ca nu va efectua plati catre compania care a realizat brandul pana la clarificarea similitudinilor existente intre logo-ul brandului si simbolul altei firme.

 

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult