Explozia productiei de automobile in anii de boom economic se resfrange abia acum in calitate produselor livrate pe piata. Dupa mega-scandalul Toyota, un altul sta sa izbucneasca. De aceasta data la producatorul sud-coreean Hyundai. Acesta, ca si cel japonez, s-a facut remarcat pe piata auto datorita cresterilor fara precedent.
Conform Reuters, Hyundai a anuntat ca va recehma in service 47.000 de automobile Sonata pentru probleme aparute la inchiderea centralizata a usilor din fata. Modelele au fost comercializate in SUA, 1.300 de bucati, [i 46.000 in Coreea, dupa septembrie 2009. In SUA, comercializarea modelului Sonata a fost oprita. Producatorul a recunoscut problema in urma mai multor reclamatii ale clientilor. Goana dupa profit a stat si la baza gravelor greseli pe care Toyota le-a facut si care au afectat foarte grav imaginea unei marci cunoscuta pana mai ieri pentru fiabilitatea ei. Conform AFP, seful Toyota va recunoaste in fata Congresului ca productia in ritm accelerat si extinderea fara precedent au dus la aparitia unor problemelor la acceleratie, frana si directie. „In ultimii ani afacerile Toyota s-au extins foarte rapid. Sincer, ma tem ca ritmul in care am crescut a fost prea rapid„, spune Toyoda in depozitia pregatita pentru audierea in Congres
Â
Â