Acasa Breaking News Sase televiziuni oprite pentru ca nu au transmis discursurile lui Chavez

Sase televiziuni oprite pentru ca nu au transmis discursurile lui Chavez

scris de Ziua Veche
3 afisari

Sigla RCTVSase posturi de televiziune din Venezuela, inclusiv cel al opozitiei, RCTV, au fost oprite de la difuzare, pentru ca nu au transmis discursurile presedintelui Hugo Chavez, transmite AFP, preluat de presa internationala. Purtatorul de cuvant al RCTV, Gladys Zapiain, a declarat ca toti furnizorii de televiziune prin cablu au renuntat la retransmiterea postului.

O soarta similara au avut-o si alte televiziuni. „Ne-a fost oprita emisia.Nu a fost nici o notificare”, a declarat Zapiain. La randul sau, Mario Seijas, presedintele Camerei de Televiziune prin Cablu din Venezuela, a declarat ca in aceeasi situatie sunt si Ritmo Son, Momentum, America TV, American Network si TV Chile.

 

Operatorii de cablu au suspendat semnalele posturilor de televiziune, din cauza unei noi reglementari potrivit carora televiziunile nationale sunt obligate sa difuzeze toate mesajele presedintelui, cunoscut pentru alocutiunile sale interminabile.

 

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult