Acasa Breaking News Vladescu critica dur inspectorii fiscali

Vladescu critica dur inspectorii fiscali

scris de Ziua Veche
6 afisari

.Ministrul de Finanate, Sebastian Vladescu, i-a criticat dur, marti, pe inspectorii fiscali pentru ca nu-si fac datoria de a combate evaziunea. Evaziunea fiscala constituie o problema majora a Romanieisi nu pot sa multumesc nimanui (…) Cea mai buna lege, cele mai bune norme sunt absolut caduce. Daca dumneavoastra nu va faceti treaba, si mesajul meu este sa va faceti treaba (…) Vreau sa fiti foarte activi, sa iesiti din birouri, sa-i lasati în pace pe contribuabilii care platesc si sa va ocupati de evaziune. Iesiti din birouri si aflati ce se întampla în judetele si orasele dummneavoastra. Nu e bine ce se întampla, avem nevoie de o actiune foarte dura, foarte solida”, a spus Vladescu la prezentarea raportului anual al ANAF, potrivit Mediafax. Ministrul a povestit ca, în ultima duminica, a fost într-o plimbare prin Bucuresti cu unii dintre sefii ANAF, care nu stiau sa ajunga în zonele cu evaziune fiscala ridicata, desi cunosteau denumirile acestora. „Nu stiu cum ati fost numiti si nu ma intereseaza cum ati fost numiti. Indiferent ce credeti despre mandatul pe care l-ati primit acolo unde ati fost numiti, pentru mine exista un singur mandat: lupta împotriva evaziunii fiscale”, a spus Vladescu, citat de Mediafax..

0 comentariu

Bumerang 29-06-2010 - 09:37

Romania live!

Singura diferenta intre Romania si state bananiere, este ca Basescu si alti mari ai statului, n-au uniforme inzorzonate cu epoleti cu franjuri si pline de medalii!

Bumerang 29-06-2010 - 09:39

Romania live.

Singur adiferenta dintre Romania si republicile bananiere, este ca Base nu are uniforma de general cu epoleti cu franjuri, si medalii pe tot pieptul….

Europeanuul 30-06-2010 - 09:21

platiti salarii, pensii si prime grase oamenilor de genul acestui procuror sau a judecatorilor Curtii de apel din Bucuresti. Interesele voastre sunt in maini bune. Cum va penalizati reprezentantii care omit abateri grosolane (in numele vostru si pe banii vostri?) Desteaptate romane!

cristian gheorghiu 01-07-2010 - 10:11

Nimic nu mai mira in aqceasta tara furata si condusa de tilhari.Justitia si guvernul sint un instrument de coruptie si distrugere a poporului romin care la fiecare an se reduce ca numar datorita disperari care impinge poporul sa-si paraseasca pamintul natal. E o tragedie ce se intimpla in Romania, o tragedie care v-a duce la distrugerea si disparitia acestui popor. Daca dealungul istoriei toate popoarele care au trecut peste meleagurile Romaniei nu au putut sa distruga spiritul Rominesc acesti conducatori care sint defapt fosti securisti inraiti ai socetatii comuniste si care au creat REVOLUTIA pentru a pune mina pe avutul obstesc, aceasta noua dar veche categorie sociala vor reusi ce altii in trecutul istoriei nu au reusit.
Aceasta clasa sociala (foasta securitate) s-a inradacinit atit de adinc incit eingura soeranta pe care o au adevaratii romini este sasi paraseasca pamintul natal si sa-si incerce norocul pe alte meleaguri unde civilizatia este inteleasa la adevaratul inteles al cuvintului.
TRIST

Horia S. 02-07-2010 - 18:38

Consiliul Suprem al Magistraturii si Justitia din Romania sunt cei care au ingropat si ingroapa democratia in Romania.
Actul de justitie se dovedeste din ce in ce mai mult a fi un articol de taraba, negociat la coltul Palatelor de „Justitie”.
Cazurile Voicu, Jipa, Costiniu sunt doar cateva rafuieli politice ce nu au nimic de a face cu actul de justitie, cu vre-o reforma in justitie, cu vre-o campanie anticoruptie, cu respectarea drepturilor si demnitatii omului in Romania.
Numele celor care fac cu adevarat parastas statului de drept roman sunt cu sutele si cunoscute fara ca sa se ia vreodata o masura. Mercenarii unor personaje, soldatii unor practici vecine cu cele de tip mafiot raman inamovibili, deasupra oricaror obligatii morale, legale sau etice; ei nu sunt atinsi nici de raspundere personala, nici materiala si nici legala fata de deciziile lor si servesc cu abnegatie numai interese ce nu au nimic in comun cu notiunea de justitie.
Personaje precum Raducanu Andreea, Ruxandra Monica Duta, Petre Popescu, Nica Monica, Elisabeta Rosu, Elena Ursulescu, (si zeci si zeci de alte nume) sunt omniprezente in lumea virtuala – singura portavoce a disperarii din Romania – in legatura cu decizii atat de aberante, atat de vadit eronate si ce incalca cumulativ spiritul legii, al Constitutiei, al dispozitiilor CEDO dar mai ales demnitatea umana si toate aspiratiile unui popor la libertate, dreptate, justitie si democratie.
Numai cine nu vrea si nu are interes poate pastra personaje atat de sinistre, intr-o lume in care ar trebui sa fie „farmacie” si nu haznaua abuzurilor si incompetentei.
Toate acestea sub umbrela atotputernica a Consiliului Suprem al Magistraturii.
Pana cand nu ne importam chiar si din Bambustan un organism independent, neinfectat, neapartinand unor servicii, loji sau unui trecut santajabil, justitia din Romania nu are nici o sansa decat aceea de a ingropa statul de drept roman