Acasa BusinessCompanii Cine va construi lotul 2 al autostrăzii Nădlac-Arad

Cine va construi lotul 2 al autostrăzii Nădlac-Arad

scris de C.S.
4 afisari

Asocierea italo-germană Astaldi – Max Boegl va primi 25,1 milioane de euro cu TVA pentru finalizarea lucrărilor pe tronsonul Pecica-Arad, lotul 2 al autostrăzii Nădlac-Arad, cu o lungime de 16,6 kilometri.

Cine va construi lotul 2 al autostrăzii Nădlac-Arad.

Cine va construi lotul 2 al autostrăzii Nădlac-Arad.

De altfel, asocierea Astaldi-Max Boegl construieşte şi primul lot al autostrăzii Arad – Nădlac, în lungime de 22 de kilometri.

„Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă că astăzi, 26.09.2014, a fost semnat contractul Proiectare şi Execuţie Autostrada Nădlac – Arad şi Drum de legătură, Lotul 2, km 22+218 – km 38+882 pentru remedierea lucrărilor existente şi finalizarea lucrărilor rămase de executat. Contractul a fost atribuit, în urma unei licitaţii deschise, Asocierii Astaldi SpA – Max Boegl România SRL şi are o valoare totală de 89.348.287,63 lei fără TVA”, se arată într-un comunicat transmis vineri de CNADNR.

Finanţarea este asigurată din fonduri europene (85%) şi sume de la bugetul de stat (15%).

Construcţia autostrăzii Nădlac – Arad a fost împărţită în două loturi, pe o distanţă totală de aproape 39 de kilometri. Primul a fost adjudecat de consorţiul româno-portughez Romstrade-Monteadriano Engenharia e Construcao-Donep Construct, pentru 382,9 milioane de lei, iar lotul al doilea (16,6 kilometri) de compania germană Alpine Bau, pentru 411,4 milioane de lei.

CNADNR a reziliat însă, în 2012, contractul pentru primul tronson, motivul principal fiind întârzierea lucrărilor, iar anul trecut a reziliat şi contractul de proiectare şi execuţie a lotului 2, după falimentul Alpine Bau.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult