Acasa BusinessCompanii Crenvurștii Martinel de la H&E Reinert, într-o nouă prezentare

Crenvurștii Martinel de la H&E Reinert, într-o nouă prezentare

scris de Z.V.
7 afisari

Un gramaj mai mare, un ambalaj smart de tipul 3×2, un design atractiv pentru cei mici și mai multă vizibilitate asupra produsului!

Crenvurștii Martinel de la H&E Reinert, într-o nouă prezentare

H&E Reinert relansează în luna August 2014 Crenvurștii Martinel, cu o nouă imagine la raft, mai atractivă, mai vizibilă, dar și cu un gramaj mai mare (180g). Conceptul noii imagini are la bază informațiile primite de la cumpărătorii de produse din gama Martinel, prin intermediul studiilor de marketing, urmărind trei direcții de îmbunătățire:

-o mai bună vizibilitate asupra produsului, ambalajul prezintă mai multe ferestre transparente ce oferă consumatorilor posibilitatea de a vizualiza crenvurștii;
-evidențierea zonei perforate, în noul design aceasta fiind marcată grafic printr-un fermoar atractiv care indică posibilitatea porționării produsului în funcție de necesități;
-creșterea vizibilității produsului la raft, realizată prin adăugarea celei de-a treia porții de crenvurști.

Crenvurștii Martinel sunt acum mai ușor de împărțit în trei porții a câte 60g, având un ambalaj smart de tipul 3×2. Sunt special creați pentru a fi consumați de cei mici acasă, la școală, în mașină sau în drum spre parcul de joacă, fiind alternativa sățioasă pentru orice tip gustare. Crenvurștii Martinel transformă gustarea dintre mese într-un moment special de joacă și bună dispoziție, antrenând copiii dar mai ales părinți, care își pot testa îndemânarea și imaginația utilizând întreaga gamă de produse Martinel. Rețetele din cărticica Martinel sunt o sursă de inspirație pentru astfel de momente, care pot impresiona și cel mai mofturos prichindel.

Despre H&E REINERT
La începutul anului 2007, Grupul Reinert inaugurează fabrica de mezeluri de la Feldioara, Jud. Brașov sub numele de H&E Reinert România, aceasta fiind prima fabrică pe care producătorul german o deschide în afara granițelor țării de origine. Reinert a înregistrat în 2013 o cifră de afaceri de 73,8 milioane de lei, în creștere cu 17 % față de anul precedent.
Fabrica de la Feldioara este certificată ISO 9001: 2008 și IFS — High Level, acestea fiind recunoscute de către toți specialiștii din domeniu drept cele mai complexe și exigente standarde din Europa, privind calitatea și siguranța alimentară.
Pe parcursul celor 7 ani de când fabrica din România a fost deschisă, Reinert a reușit să își creeze un renume în segmentul mezelurilor premium, consolidat de recunoașterea consumatorilor. Ca și dovadă a aprecierii produselor Reinert de către consumatorii din România stau distincțiile ‘Votat Produsul Anului’ primite de către trei produse din portofoliul Reinert, respectiv Salamul de Sibiu Reinert (în 2014), ‘Martinel Șuncă’ și ‘Martinel Mortadella’ (în 2013). Competiția ‘Produsul Anului’ este organizată în România de către Media Concept Store

5 comentarii

ancuta 23-08-2014 - 15:10

V-au umplut astia de E-uri de scrieti asta?

UnUL 23-08-2014 - 15:46

Crenvurștii ziși Martinel
Aveau și carne – nițel! –
Și de E-uri erau plini
Ca tarlaua de ciulini.

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 23-08-2014 - 15:51

Daca contine si ciulini si tarla ,
GARANTAT 100% …UNIVERSITAR de la UBB ? >

UnUL 23-08-2014 - 16:43

Parpanghelaș, știi tu: ciulini ca aceia care cresc în țeasta ta și ocupă tot spațiul.

ancuta 23-08-2014 - 17:20

lasa-l!

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult