Acasa BusinessCompanii Mega Image și eMAG ȋți aduc „Supermarket la tine acasă”. Vezi ce beneficii are platforma!

Mega Image și eMAG ȋți aduc „Supermarket la tine acasă”. Vezi ce beneficii are platforma!

scris de Laurentiu Banches
1 afisari

Marți, 26 august, Mega Image și eMAG au lansat magazinul online Supermarket la tine acasă”, disponibilă la nivel naţional.

Mega Image și eMAG ȋți aduc „Supermarket la tine acasă" (foto:blog.emag.ro)

Mega Image și eMAG ȋți aduc „Supermarket la tine acasă” (foto:blog.emag.ro)

Directorul general al Mega Image Romȃnia, Xavier Piesvaux, a declarat, potrivit mediafax cǎ „Prin lansarea în mediul online, ne extindem strategia noastră de proximitate, astfel încât să răspundem nevoilor clienţilor noştri (…)”. Un astfel de proiect presupune mai multe investiții decȃt realizarea unei platforme online, astfel cǎ Mega Image a construit un depozit special în Bucureşti, unde produsele comandate online sunt selecţionate şi pregătite de livrare la domiciliu sau pentru ridicare din magazine.

Livrarea la domiciliu se va face în maximum 24 de ore oriunde în ţară, iar clienţii pot alege ziua şi intervalul orar pentru livrarea produselor. Ridicarea de la punctele Mega Image selectate se va face în intervalul de funcţionare a fiecărui magazin Mega Image. Printre punctele dedicate de livrare se numără Mega Drive, situat în Prelungirea Ghencea, sector 6 Bucureşti, dar şi alte 39 de magazine Mega Image selectate, din Bucureşti şi Ilfov. Comanda va putea fi plǎtitǎ atȃt online cȃt și cu cardul, iar ȋn cazul ridicării comenzii din magazinele Mega Image selectate, singura modalitate de plată acceptată este online.

Anticipȃnd aceastǎ lansare din august, la mijlocul lunii iulie,  Mega Image a introdus serviciul de livrări la domiciliu pentru produsele congelate din magazinul său specializat AB Cool Food, care pot fi comandate telefonic sau online pe site-ul magazinului de către toţi consumatorii din Bucureşti şi judeţul Ilfov. În prima etapă, magazinul onlineSupermarket la tine acasă” va funcţiona în versiunea beta, deoarece atât oferta de produse, cât şi platforma şi serviciile vor fi ajustate şi optimizate pentru a îmbunătăţi constant experienţa de cumpărare, se arată într-un comunicat al celor doi retaileri.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult