Acasa BusinessCompanii Planurile Telekom pe 2015

Planurile Telekom pe 2015

scris de Matei Iliescu
20 afisari

Telekom România şi-a anunţat strategia pentru 2015, după un an în care a trecut de la brandurile Cosmote şi Romtelecom, la brandul integrat T. Cota de piaţă a ajuns la 30% ca venituri.

Planurile Telekom pe 2015

Planurile Telekom pe 2015

Strategia noastră combină două direcţii. Prima este să oferim cea mai bună experienţă pentru utilizatori. A doua direcţie este să construim un serviciu integrat – fix şi mobil“, a declarat Gunnar Pahnke, Chief Strategist la Telekom România.

Mathias Hanel de la Telekom a declarat că 92% din români ştiu de brandul Telekom în România. De asemenea, 91% din public ştie că fostul Romtelecom este acum Telekom. Telekom s-a declarat mulţumit de portofoliul integrat pe care-l are acum, cu oferta pentru televiziunea interactivă ca regină a ofertelor. Telekom TV va oferi în curând posibilitatea de a înregistra emisiunile favorite şi de a le salva în Cloud, pentru a fi vizionate pe orice device.

„Suntem numărul 1 şi vrem să rămâne pe locul 1”

Nikolai Beckers a declarat că „Suntem numărul 1 şi vrem să rămânem pe locul 1. Vrem să ne depărtăm de lupta pentru preţuri, vrem să oferim o experienţă bună clienţilor. Trebuie să fim foarte eficienţi.” În 2015, Telekom va investi în România peste 160 de milioane de euro în dezvoltarea infrastructurii de comunicaţii, pentru a le oferi clienţilor servicii şi produse de calitate şi de încredere, pentru a stimula convergenţa fix-mobil şi a deveni operatorul telecom integrat preferat al românilor.

Compania va continua extinderea reţelei bazate pe fibră optică. Numărul estimat de locuinţe conectate cu fibră optică până la finalul anului este de un milion. Pe segmentul mobil, acoperirea 4G se va dubla până la finalul anului, potrivit reprezentanţilor Telekom. Vânzarea anumitor proprietăţi în cursul anului 2015 este estimată să genereze zeci de milioane de euro pentru investiţii în creşterea calităţii reţelei. De asemenea, Telekom a început să vândă activele vechi, cum ar fi cuprul.

Potrivit CEO-ului Nikolai Beckers, 350.000 de case pot fi conectate la fibră optică cu ajutorul a 20 de milioane de euro.

Planurile pentru companii

Pentru companii, Telekom România va oferi servicii de tipul fix-mobil-Cloud, în care integrează toate serviciile, de la telefonie fixă, la internet mobil sau Cloud. Printr-un parteneriat cu Microsoft, Telekom va vinde pachete care integrează servicii de telecomunicaţii şi produse hardware/software.

Rezultatele din 2014 – o cotă de piaţă de 30% ca venituri

Telekom Romania susţine şi-a atins obiectivele pentru 2014: peste un miliard de euro venituri şi cotă de piaţă de 30%, ca venituri, ca rezultat al strategiei Think One. Potrivit datelor Telekom, cota de piaţă la venituri pentru Orange e de 26%, iar pentru Vodafone de 20%. De la lansarea T şi până la sfârşitul lunii decembrie 2014, Telekom Romania a câştigat 46.000 de clienţi pentru pachetele sale convergente fix-mobil. În 2014, serviciile 4G au atins o acoperire de 50% în zonele urbane, cu viteze de 150 Mbps. De asemenea, pe partea mobilă, au fost continuate eforturile de modernizare, extindere şi optimizare a reţelei pentru toate tehnologiile disponibile (GSM- 2G, UMTS-3G şi LTE-4G), putând astfel acomoda un trafic de date dublu în comparaţie cu sfârşitul anului 2013. Extinderea acoperirii reţelei mobile a vizat, în principal, zonele urbane indoor, drumurile naţionale şi zonele rurale, fiind vizaţi cu precădere clienţii de business. Veniturile pentru finalul anului 2014 au rămas la acelaşi nivel de 609,1 milioane de euro, comparativ cu finalul lui 2013. Rezultatele arată impactul taxei pentru construcţii speciale, care a fost unul semnificativ asupra companiei care deţine, istoric, o infrastructură bazată pe cupru şi canalizaţii. EBITDA ProForma pentru T4 2014 a fost de 41,5 milioane de euro comparativ cu 49,2 milioane în T4 2013. TV continuă să fie segmentul cu cea mai mare creştere, de 4,5% la 31 decembrie 2014, ajungând la 1,414 milioane de clienţi. Veniturile corespunzătoare pentru T4 2014 au crescut cu 8.2% comparativ cu T4 2013. Veniturile trimestriale de pe segmentul serviciilor de Internet au rămas la acelaşi nivel, iar numărul abonaţilor la serviciile de broadband a fost de 1,232 milioane la finalul lui 2014. Telekom a reuşit să refacă 8 magazine fanion, să aibă 34.500 de puncte de vânzare prepaid cu noul brand, 43 de magazine proprii cu noul brand şi peste 450 de magazine partenere cu noul brand.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult