Acasa BusinessCompanii Rebranding. Romtelecom și Cosmote devin Telekom Romȃnia

Rebranding. Romtelecom și Cosmote devin Telekom Romȃnia

scris de Laurentiu Banches
9 afisari

Romtelecom și Cosmote devin ȋncepȃnd de sȃmbǎtǎ, 13 septembrie, Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications.

Rebranding. Romtelecom și Cosmote devin Telekom Romȃnia (foto:someseanul.ro)

Rebranding. Romtelecom și Cosmote devin Telekom Romȃnia (foto:someseanul.ro)

Pentru a marca lansarea brand-ului Telekom Romȃnia, sȃmbǎtǎ, 13 septembrie, începând cu ora 18:00, vor avea loc mai multe evenimente interactive în București, Cluj, Iași și la Berlin. Cu ocazia lansǎrii oficiale pe piața localǎ Nikolai Beckers, CEO Telekom România Group, a afirmat cǎ obiectivul Telekom este de a deveni furnizorul numărul 1 de servicii de telecomunicații și divertisment pe piața românească. Astfel, ȋncepând de sâmbătă, 13 septembrie 2014, unul din doi români, care folosesc în prezent servicii Romtelecom sau Cosmote România vor deveni utilizatori ai Telekom România și cele două companii vor intra oficial în familia internațională Telekom.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications, noul brand oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienții să beneficieze de servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV (televiziune pe internet). Confrom Agerpres, Romtelecom și Cosmote România au raportat venituri anuale cumulate de peste un miliard de euro, 10 milioane de clienți și 9.000 de angajați pe piața locală.

Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de țări și are circa 229.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde euro în anul financiar 2013 — mai mult de jumătate din această valoare în afara Germaniei.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult