Acasa BusinessCompanii Romtelecom și Cosmote devin Telekom România. Oferta Telekom

Romtelecom și Cosmote devin Telekom România. Oferta Telekom

scris de C.S.
37 afisari

Romtelecom şi Cosmote intră de sâmbătă sub brandul Telekom România. Telekom Romania Communications şi Telekom Romania Mobile Communications vor fi, de sâmbătă, noile denumiri ale operatorilor.

Romtelecom și Cosmote devin Telekom România.

Romtelecom și Cosmote devin Telekom România.

Schimbarea face parte a procesului de adoptare a brandului „Telekom” al grupului german Deutsche Telekom. Grupul deţine 40% din OTE Grup (Grecia) și este acţionarul majoritar al celor doi operatori telecom locali, care în 2013 au avut afaceri cumulate de 1,07 miliarde de euro.

Telekom Romania intră pe piaţă cu conceptul one-stop-shop. Pe o singură factură, clienţii Telekom Romania Communications vor avea acces la servicii integrate de comunicaţii, respectiv acces la conexiuni broadband mobil şi fix, voce mobilă şi fixă şi, de asemenea, divertisment TV.

Mai mult, toate pachetele de servicii ale Telekom Romania Communications vor include acces la noul Telekom TV interactiv, sub formă de servicii web şi mobile.

„Ne dorim să devenim prima alegere ca brand de telecomunicaţii din România care te conectează la tehnologie, atât în viaţa personală, cât şi în cea profesională. Întrucât deţine capabilităţi şi puncte forte unice, Telekom devine o opţiune integrată fix-mobilă pe piaţa românească”, a declarat directorul general al Telekom Romania Communication şi Telekom Romania Mobile Communications, Nikolai Beckers, într-o conferinţă de presă.

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii sub care vor fi furnizate servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete pentru o comunitate de aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, noul brand acoperă servicii integrate de telecomunicaţii, respectiv servicii de voce şi date mobile 3G şi 4G, telefonie fixă tradiţională, internet de mare viteză şi televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum şi conţinut şi exclusivităţi.

Pentru clienţii business, noul brand va include un portofoliu complet de soluţii IT&C la cheie, care va veni în sprijinul activităţii acestora.

Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de ţări şi are circa 229.000 angajaţi la nivel mondial.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult