Acasa BusinessCompanii Telekom România a lansat MagentaONE

Telekom România a lansat MagentaONE

scris de Bogdan Crețu Roman
9 afisari

Grupul Telekom România a lansat, luni, conceptul comercial pentru serviciile integrate fixe şi mobile, MagentaONE, România devenind astfel a treia ţară cu această facilitate, după Germania şi Slovacia.

elekom România a lansat MagentaONE

Telekom România a lansat MagentaONE

Noul serviciu este adresat atât clienţilor persoane fizice, cât şi companiilor. Până la finalul lunii aprilie, peste 100.000 de clienţi beneficiau deja de noul serviciu.

„Prin intermediul MagentaONE, clienţii pot găsi într-un singur loc toate serviciile necesare pentru fix şi mobil: One Stop Shop, un singur call center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Ne numărăm printre primele ţări care pun în practică expertiza şi abilităţile grupului, iar acum acest lucru este confirmat prin lansarea conceptului comercial MagentaONE”, a declarat, luni, într-o conferinţă de presă Nikolai Beckers, CEO Telekom România.

Odată cu lansarea noului serviciu, Telekom România a inaugurat noua variantă a televiziunii interactive, IPTV.

 „Noua variantă a serviciului IPTV include o arhivă TV mai mare a emisiunilor din ultimele şapte zile. Dacă un abonat nu are timp să vadă o emisiune, el o poate înregistra din noua interfaţă şi să o vadă atunci când nu găseşte ceva care să îi placă într-o anumită zi în transmisiunile live. Utilizatorul poate folosi funcţiile pauză şi derulare pentru emisiunile din arhivă ca în cazul «Video la cerere». Serviciul TV Interactiv (IPTV) include şi o variantă îmbunătăţită a Ghidului Electronic de Programe, care oferă posibilitatea de a seta alerte pentru evenimente viitoare, de a crea liste cu canalele preferate pentru fiecare membru al familiei sau de a urmări două canale în acelaşi timp prin sistemul Picture in Picture”, a precizat Mathias Hanel, director executiv comercial segment rezidenţial Telekom România.

Noile servicii integrate fix mobil sunt disponibile în două variante: TV L, Internet L, Voce Fixă S şi Nelimitat Voce L (cu date mobile incluse), la preţul de 110 lei pe lună (TVA inclus), în primele 6 luni de contract, iar din cea de-a 7-a lună de contract la preţul de 143 de lei pe lună (TVA inclus) pentru contracte de doi ani. Cea de-a doua opţiune este pachetul care include TV M, Internet L, Voce Fixă S şi Nelimitat Voce L (cu date mobile incluse), la acelaşi preţ de 110 lei pe lună, în primele 6 luni de contract, respectiv de 138 de lei pe lună (TVA inclus) pentru restul duratei contractului.

Pentru companii, Telekom a lansat primul portofoliu de soluţii convergente fix-mobil şi cloud din România, clienţii beneficiind de spaţii de stocare de 1 TB.

„Împreună cu parteneriatul strategic cu Microsoft am lansat un pachet de servicii integrate de telecomunicaţii, MicrosoftONE Drive. Prin acest serviciu, clienţii au acces la un 1 TB de stocare în cloud şi acces la varianta online a Microsoft Office. Pentru această facilitate, clienţii noştri nu trebuie să plătească niciun leu în plus. Telekom are un portofoliu extins de soluţii standard de business dedicate, care cuprinde de la aplicaţii şi servicii de bază cum ar fi stocare, antivirus, găzduire web şi design web, până la cele mai avansate, precum Office 365, CRM (customer relationship management), ERP (enterprise resource planning), toate însoţite de opţiuni flexibile de finanţare a echipamentelor, care vor fi integrate gradual sub umbrela MagentaONE”, a subliniat, la rândul său, Ovidiu Ghiman, director executiv comercial segment business Telekom România.

Telekom Romania este un brand care aparţine Deutsche Telekom, unul dintre cei mai mari jucători de profil la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienţi pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe şi peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de ţări şi are circa 228.000 angajaţi la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro în anul financiar 2014 – mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei.

Veniturile Telekom în România au scăzut cu 7,7% în trimestrul unu, de la 261 milioane euro în urmă cu un an la 241 milioane euro, declinul fiind provocat în mare parte de reducerea tarifelor de încheiere a apelurilor, în trimestrul doi din 2014, potrivit datelor publicate de Deutsche Telekom.

Profitul EBITDA (înainte de deducerea dobânzilor, taxelor, deprecierilor şi amortizărilor) a scăzut cu 17,7%, de la 66 de milioane de euro în intervalul similar din 2014 la 55 de milioane de euro, evoluţie negativă determinată de declinul veniturilor.

Numărul de abonaţi ai Telekom în România pentru telefonie mobilă a scăzut uşor, de la 6,047 milioane în aceeaşi perioadă a anului trecut la 6,008 milioane. În cazul telefoniei fixe, numărul abonaţilor a coborât mai mult, de la 2,239 milioane la 2,189 milioane.

Pentru serviciile de broadband, numărul abonaţilor era la 31 martie de 1,192 milioane, faţă de 1,199 milioane în urmă cu un an.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult