Grupul german Daimler va investi peste 300 milioane euro în România pentru extinderea producţiei de cutii de viteze, destinate Mercedes-Benz, la subsidiara locală Star Transmission din Sebeş, judeţul Alba, potrivit Mediafax.
Daimler, proprietarul Mercedes-Benz Cars, va extinde capacitatea de producţie a Star Transmission, deoarece fabrica de la Stuttgart funcţionează deja la capacitate maximă şi nu mai există spaţiu pentru extindere, se arată într-un comunicat transmis miercuri de grupul german. Consiliul de Supraveghere al companiei a aprobat miercuri măsurile de extindere a capacităţilor de producţie de piese auto destinate Mercedes-Benz Cars.
Compania va investi în România peste 280 milioane euro pentru producţia noii generaţii de cutii de viteze automate, iar investiţiile totale planificate depăşesc 300 milioane euro, se spune în comunicat.
„Extinderea reţelei noastre de producţie va include o locaţie suplimentară pentru asamblarea cutiilor de viteze, pentru a completa capacităţile existente. Scopul nostru este de a satisface cererea mare din partea clienților, cu o flexibilitate mai mare în viitor”, a declarat în comunicat Andreas Renschler, membru în Consiliul de Administraţie al Daimler responsabil pentru producţia de componente şi aprovizionarea diviziilor Mercedes-Benz Cars şi Mercedes-Benz Vans.
Fabrica de la Stuttgart va rămâne în continuare centrul de producţie pentru cutii de viteze destinate autovehiculelor Mercedes-Benz şi va acţiona în calitate de centru de competenţă pentru reţeaua de producţie de cutii de viteze, a afirmat la rândul său Peter Schabert, directorul de producţie sisteme de transmisie în cadrul Mercedes-Benz.
„Star Transmission este, de peste 10 ani, un partener de încredere al facilităţilor producătoare de sisteme de transmisie din Germania. Având în vedere situaţia actuală şi în baza experienţei şi colaborarii excelente cu Star Transmission, varianta preferată pentru asigurarea capacităţilor suplimentare de producţie, într-o manieră flexibilă, este de a extinde operaţiunile din România”, a spus Schabert.
Angajaţii români vor urma un program special de calificare la fabrica din Stuttgart-Untertürkheim, pentru a asigura transferul de experienţă din Germania în producţie, asigurarea calităţii, întreţinere şi logistică. Star Transmission a fost înfiinţată în anul 2001 şi are 800 de angajaţi la capacităţile de producţie din localităţile Cugir şi Sebeş (judeţul Alba), unde produc componente pentru motoarele şi cutiile de viteze destinate Mercedes-Benz, atât pentru modele actuale cât şi pentru modele mai vechi, asigurând disponibilitatea pieselor de schimb.
Compania producea în 2011 la Cugir (producţie de serie mare, piese şi componente), şi Sebeş (producţie de serie mică, prototipuri şi dispozitive, inclusiv montaj cutii de viteze). Producţia de la Sebeş a fost transferată anul trecut la Cugir. Începând de la jumătatea acestui an, Star Transmission (unde Daimler deţine 78% din acţiuni) va produce la Sebeş cutii de viteze automate în cinci trepte. Din 2014, generaţia actuală de cutii de viteze cu dublu ambreiaj va fi de asemenea asamblată la Sebeş.
Compania germană intenţionează să asambleze la Sebeş, începând cu anul 2016, şi o nouă generaţie de cutii de viteze automate, dacă va obţine sprijinul guvernului român în vederea extinderii capacităţilor de producţie.
„Cu sprijinul guvernului român în vederea extinderii capacităţilor de producţie, se preconizează că o nouă generaţie de cutii de viteze automate va fi de asemenea fabricată în noua reţea de producţie care implică locaţiile din Stuttgart (producţie completă, inclusiv asamblare) şi Sebeş (doar asamblare) începând cu anul 2016”. Premierul Victor Ponta a anunţat la finele lunii martie că a aprobat un memorandum de înţelegere cu „una dintre cele mai mari şi mai prestigioase companii din Germania, care va deschide o fabrică în România”, fără a preciza însă numele investitorului. Întrebat în ce domeniu va investi această companie, premierul a arătat că este vorba de un domeniu „foarte drag” României, în care lucrează deja doi mari producători importanţi.
10 comentarii
„Va investi”, cu un singur i, va rog ! In rest, o veste buna printre multele vesti rele din timpul USL-asilor.
va investi, mătta!
ce-i mă dacă greși fata, te crezi graur?!
dreq de prost!
Normal ca un c r e t i n patentat si un agramat ca tine nu se singhiseste de greselile de romana.
când discut cu limbiști trădători ca tine pot să-mi permit deoarece voi nu aveți valori,ci doar kiori la care vă-nchinați,atât!
Si tu ce valori ai, Bulisor? Vulgaritatea si nesimtirea carora li te inchini neincetat?
…..țigancă împuțită…., ………hai să te pun pe birou să-ți arăt cum se face…….
astea te reprezintă mă,porkule?!
ca președinte de țară?!
ce zici?!
,
„UnUL
25-04-2013 at 21:45
Normal ca un c r e t i n patentat si un agramat ca tine nu se singhiseste de greselile de romana.”
==============
Ce face mai boule? „Se singhiseste”? Tocmai tu vorbesti despre agramati? Ca si vita ailalta de ieri care scria „miau” ca pisica, da’ dadea sfaturi „de gramatica” (cum se pune spatiu dupa virgula). Amandoi basisti.
Vitelus, nu confunda o eroare de tastare cu erori flagrante de ortografie. Erori de tastare facem apropae toti; erori de romana – doar do bi to cii ca voi.
UnUL are dreptate, greselile de typing se pot scuza.
Greselile grave de gramatica, topica frazei si logica nu.
Acuma sa revenim la ce a zis Salut: „Ca si vita ailalta de ieri care scria “miau” ca pisica, da’ dadea sfaturi “de gramatica” (cum se pune spatiu dupa virgula).”
Am zis: na mai gresesc si io…
Am cautat toate postarile facute vreodata de mine sa vad unde am comis-o si am scris „miau” in loc de mi-au. Zero. Absolut zero.
Cu alte cuvinte, a inventat boul…
Deci salut asta nu e numai habarnist dar e si mincinos cronic.
F.u.t.u-t.i g.u.r.a m.a-t.i si b.i.s.e.r.i.c.a cui te-o facut b.o.u.l dracului, sa te f.u.t io in gura azi si maine cristelnita mati b.o.u.le mincinos, sa te f.u.ta frate-tu in c.u.r si tu sa urli de placere……
(Tot tacamul in stilul pe care salut il foloseste de obicei)
Ca de obicei agramatii de digital si salut ataca in haita.
Fara nici un fel de legatura cu ce a spus omul.
Limbaj vulgar si logica zero.
Comments are closed.