Acasa BusinessEconomic Internetul devine Inamicul Nr.1 al bancilor. Vezi aici cum te alaturi luptei impotriva abuzurilor bancherilor

Internetul devine Inamicul Nr.1 al bancilor. Vezi aici cum te alaturi luptei impotriva abuzurilor bancherilor

scris de Ziua Veche
2 afisari

.Clientii nemultumiti ai bancilor din Romania au format mai multe grupuri pe internet, in cadrul carora discuta despre problemele pe care le intampina in relatia cu bancile si pun la cale strategii pentru declansarea unor procese colective nationale, in care ar putea fi implicate mii de persoane.


Trendul infiintarii de astfel de grupuri a fost declansat de clientii Volksbank din Timisoara, care au format un grup pe Yahoo in luna iunie. Ulterior, aceasta tendinta a fost continuata prin deschiderea unor grupuri pentru clientii BCR, Bancpost si, cel mai recent, Raiffeisen Bank. Mai mult, clientii Volksbank s-au aliat deja in lupta impotriva bancii, iar aproximativ 100 de persoane s-au intalnit marti seara la Bucuresti pentru a discuta cu avocatii si reprezentantii institutiei. In urma acestei intalniri, numarul de membrii ai grupului clientilor Volksbank din Bucuresti a urcat de la aproape 700 de persoane marti seara, inainte de intalnirea cu avocatii si reprezentantii bancii, la peste 800 de persoane. Grupul clientilor Volksbank din Timisoara numara miercuri peste 300 de persoane, iar cel al clientilor BCR aproape 400 de persoane. 

Grupul autointitulat „impotriva abuzurilor Raiffeisen” a fost infiintat miercuri. 

Avocatul Gheorghe Piperea, care reprezinta o parte dintre clientii bancilor, a declarat ca miercuri existau circa 900 de persoane care vor sa dea in judecata Volksbank, comparativ cu numarul de aproximativ 600 de persoane inregistrat marti. 

„Inainte sa incepem procesul propriu-zis vrem sa incercam o conciliere cu Volksbank, iar sansele de reusita sunt de 50 – 50%. S-ar putea ca banca sa revina la sentimente mai bune. In sens contrar, vom inainta plangerea la instanta in circa 10 zile”, a mentionat Piperea. 

Cristian Radu, reprezentant al Volksbank, a declarat ca institutia incearca sa inteleaga problemele cu care se confrunta fiecare client, in functie de tipul de credit pe care il are, dar a mentionat ca grupul de pe Yahoo nu are o organizare formala. 

Integral aici

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult