Acasa BusinessEconomic Seful FMI vorbeste in Parlament

Seful FMI vorbeste in Parlament

scris de Ziua Veche
5 afisari

.Directorul general al Fondului Monetar International, Dominique Strauss-Kahn, va veni la Bucuresti pe 30 martie si va avea o serie de discutii cu presedintele Traian Basescu, cu premierul Emil Boc, cu guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei Mugur Isarescu, dar se va adresa si plenului reunit al Parlamentului, a anuntat luni Biroul FMI la Bucuresti, printr-un comunicat.


Directorul FMI va fi insotit de directorul departamentului european Marek Belka si de seful misiunii FMI in Romania Jeffrey Franks. Faptul ca seful FMI se va adresa parlamentarilor romani este cauzat de ingrijorarea oficialilor Fondului privind neindeplinirea unor tinte asumate de tara noastra prin Acordul stand-by, cum ar fi adoptarea Legii privind sistemul unic de pensii. Vizita conducerii FMI are loc cu o luna inaintea misiunii Fondului de evaluare a situatiei de la Bucuresti.

0 comentariu

Observator 11-10-2010 - 11:29

Caci, domnule Damian, sa nu-mi spuneti ca romanul se simte bine si o duce bine. Am o problema cu PDL-ul si Basescu: daca tara a fost lasata in colaps de PNL si PSD, de ce s-au inhamat ei la conducerea tarii stiind ca vor lua suturi in fund non-stop pentru legile si deciziile nepopulare? Din patriotism? Nu cred. In fond, toti politicienii nostri sunt politicieni de ochii soacrei, caci ei, au clanuri de familie, soacre, matuse, unchi, pe numele carora sunt inscrise companii de milioane de euro, care companii primesc de la politicieni, adica rudele lor, contracte oficiale din partea statului, a caror milioane de euro le intra tot lor in buzunare.

Acum citeva secunde a iesit SOV de la DNA si a declarat ca dosarul lui nu este un dosar penal ci politic. In studio se afla un disperat lider de sindicat, un mincator de cacat, impreuna cu cea mai mare jigodie din tara asta, Nistorescu care cinta pe aceeasi melodie, intrebindu-se de ce nu ies romanii in strada sa faca o noua revolutie. Problema e grava ins ensul ca daca miine ne va ataca Polinesia Centrala, sunt convins ca nimeni nu se va sinchisi.

Si pina la urma, si pina la urma, ceva trebuie facut. E clar ca Basescu si Boc sunt depasiti. Ungurii isi fac de cap in guvernul nostru si in general in tara noastra, inttreaga viata politica se pare ca s-a blocat. Coarda de Anastase trebuie sa-si dea demisia, iar Voinescu sa nu mai apara cel putin 15 ani in mass-media romaneasca (deja pe Dilema nu mai publica nimic – de rusine, bineinteles!).

urbos 11-10-2010 - 13:00

La douazeci de ani de la omorarea lui Ceasca, specia de javre pupincuriste, de taraturi limbiste, de urdori ca tovarasu Damian, n-a disparut. Leprele fac pui, se perpetueaza. Nici comunismul n-a fost un accident, nici dictatura, fara asfel de taraturi, fara astfel de gunoaie, nici un dement ca Ceausescu sau Basescu nu si-ar putea face de cap.
Gunoiul se intreaba filozofic despre ce si cum in legatura cu criticii puterii, desi subiectul parea sa fie masele care nu ies in strada(inca!). Asta e problema javrei care se pretinde jurnalist, caine de paza al democratiei transformat in potaie infecta a puterii, sa latre la aia care latra. Pe de alta parte, gunoierul limbist, tipic speciei lui mai nou basiste, face pe victima, pe oprimatul, un fel de disident al jurnalistilor. Prapaditul se face ca nu vede restul gastii de infecti careia ii apartie, toate scursurile gen Turcescu, Hurezeanu, Boda, Tatulici, Pora, Radu Moraru, Tudor Octavian, Sincai, Mircea Marian si multi alti grohaitori si spalatori de cadavre.
Cat despre mase, mai e putin damiene, ca idolul tau scelerat a avut ghinionul sa nu prinda chiar cea mai buna conjunctura ca sa-si implinesca visurile demente. Ce i-ar mai fi placut nebunului sa fi ajuns cumva presedinte cu intr-o Romanie nemembra UE. Romanii nu ies inca fiindca liderii Opozitiei sint niste lasi, cel putin deocamdata, caci gloata nu se ridica de la sine. Insa deznodamantul va fi acelasi pentru Nebun.

barbos 11-10-2010 - 14:00

@ urbos – visezi ca de obicei. din pacate pt tine, visele nu iti sunt umede. esti uscat de ura. nu mai reusesti sa vezi nimic bine. indiferent de nickname-ul sub care ti-am scris, mesajul este acelasi. nu mai vezi ce trebuie. este o prostie sa il amesteci pe Damian cu clica pe care ai insirat-o. este unul dintre cei care, asemenea tie, este satul de ce se intampla in Romania. Si pe langa el sunt multi. Nu il laud. Are bubele lui. Dar cred ca nici tu nu esti usa de biserica. Iti dau dreptate sa fii revoltat. Din pacate, si eu am, de cativa ani, o ura la fel de viscerala fata de Basescu si slehta lui de mafioti. Dar mesajul tau se va disipa mereu in marea masa a celor care doar injura. Pe langa injuraturi si dorinte criminale, trebuie gasite si solutii.

alamar 11-10-2010 - 14:59

Dta ce parere ai despre articolul dlui Damian?…Despre titlul articolului?…Despre subiect?…Mai precis despre contemplarea violentei gloatelor?…

Te rog dle E, sa impletesti opiniile dtale pe marginea acestui articol ,cu ideile dtale scrise vinerea trecuta si in trecut…despre lectiile inavate de la istorie de catre europeni, despre acomodare si toleranta, despre intelegere recirpoca si moderatie,etc.,etc…

P.S. Te rog dle E, sa nu-mi scrii opiniile dtale despre ce se petrece in Universul in care dta locuiesti, ci in Universul in care eu domiciliez…

Multumesc anticipat…

Observator 11-10-2010 - 15:29

Ce nume de romani iti sunt tie dragi? In cine ai tu incredere? Pe cine ai vrea sa vezi tu presedinte, prim ministru sau lider de partid? Ce partid iti place tie? care iti este crezul politic. Am inteles ca de injurat stii sa injuri, dar o opinie personala pt. indreptatarea situatiei din romania ai, inafara de opiniile antiBasescu, anti pdl, anti psd, anti pnl, anti etc.? Ce-ai vrea tu sa se intimple in romania ca sa te simti si tu fericit?

Stent 11-10-2010 - 17:02

Romanii vor iesi in proportie de 99% atunci cand o sa vina referendumul pentru suspendarea lui Basescu. Si o sa vina curand si ziua asta. Si vor vota PENTRU SUSPENDAREA lui BaSecu.

Stucatura 11-10-2010 - 17:13

Cu un Voiculescu eu cred ca am duce-o bine. Ar merge bine tarisoara asta. Omul stie economie foarte bine. E cel mai activ senator cu numeroase initiative legislative care au fost votate. E apropiat de romani. Si romanii il iubesc.

siminica 11-10-2010 - 17:19

Cred ca daca ar fi la conducerea tarii persoanele pe care le-ai enumerat( badea, ciutacu, gadea) ar fi de 1000 de ori mai bine, sunt convins.
De fapt, oricine ar fi mai potrivit decat actuala putere. Cred ca besescu si ai lui pedelisti au avut timp suficient sa demonstreze ce pot…si au demonstrat: MULTA INCOMPETENTA

urbos 11-10-2010 - 17:31

Eu sint liberal asa ca ai aflat care mi-e crezul acuma, daca nu stiai.
Ce am spus in legatura cu iesitul in strada e un simplu adevar. Numai educatia tampa comunista a perpetuat si dupa 89 idei de genul „poporul face si drege”. Niciodata o revolutie n-o face gloata. Revolutia o gandesc si pregatesc niste lideri, gloata urmand doar sa sprijine ulterior miscarea, dupa aprinderea scanteii. Exista si posibilitatea aparitiei unor lideri ad-hoc, din multime chiar, in mijlocul unei razmerite, dar este mai putin probabil si cu sanse mai mici de succes. Asa ca daca Antonescu(ma intereseaza pentru ca e liberal) nu e capabil sa-si asume RISCUL, atunci sa dispara. Un politician, cu atat mai mult un candidat la presedintie, trebuie sa aiba in vedere ca in situatii speciale trebuie sa-si riste libertatea si chiar viata pentru tara lui, pentru libertate si democratie. Nu e in stare, sa se duca dracului! Daca gloata s-ar ridica de la sine si l-ar darama pe Dementul de la Cotroceni, atunci nici unul din Opozitie nu poate emite pretentia de a mai conduce ceva, caci inseamna ca au fost parte a sistemului cu care au pactizat prin nonactiune. Am impresia(pana la proba contrarie) ca tovarasii astia asta asteapta, sa se ridice „poporul” si-apoi ei, bine mersi, sa preia puterea si sa-si puna lauri pe frunte.
In rest, lasa labareala asta despre anti-basescu… Basescu trebuie eliminat ca Ceausescu. Nici nu conteaza acum ce pui in loc. Numai limbistii lui vantura cretinisme despre „contraoferta” care cica nu exista, chit ca ea exista. Dar pana acolo, contraoferta la ce? La „oferta” tip Ceausescu?
Fiul de catea de la Cotroceni trebuie sa dispara cat mai repede ca sa se mai poata salva ceva.

alamar 11-10-2010 - 17:31

OK…99%vor iesi.
Cum ramane cu cca.50% care l-au votat,ANUL TRECUT(nu acum 10 ani),pe dl Basescu?
Chiar daca acceptam premiza dtale,si acceptam ca MULTI din cei care au votat ptr. Basescu s-au razgandit,tot nu ajungem la magicul(si astronomicul)numar de 99%
Probabil ca dta esti obisnuit cu procentele Epocii de Aur,in care Conducatorul Iubit castiga alegerile cu 97.8%
Acum sa privim aceasta situatie sub un alt unghi de vedere
Sa presupunem ca dta ai dreptate,in mare masura,sau macar pe jumatate,si cei care l-au votat pe dl Basescu in oficiu,astazi s-au razgandit.
CE PUTEM SPUNE,atunci despre inteligenta,maturitatea politica, viziunea,instinctul politic,al gloatelor?
Sa mergand mai departe:POARTA GLOATELE O VINA?..AU GLOATELE O RESPONSABILITATE CIVICA?…sau nu?
Gloatele arunca toata vina,ca de obicei,in carca celui pe care,cu o majoritate de voturi l-au instalat in functie
Acesta este unul din 1001 si una din motive ptr.care detest si dispretuiesc GLOATELE,si pretuiesc si respect in schimb INDIVIDUL
Mai departe…
Doriti ca gloatele sa iasa in strada…hmmm.
Cineva ar intelege de ce gloatele au iesit in strada in dec. 1989
Am inteles de ce gloatele au iesit in strada in Piata Tianan men,am inteles de ce gloatele au iesit in strada cand se catarau pe zidul Berlinului,am inteles de ce gloatele au iesit in strada la Gdansk,etc.
Inteleg de ce gloatele ies in strada cand STATUL,regimul,nu le ofera alta alternativa,nu au alta cale

Intrebare:daca doriti sa iesiti in strada,sa rasturnati guverne cu furcile si topoarele,atunci de ce va mai scremeti sa oferiti Lumii circul ala al ALEGERILOR LIBERE?DE CE?
Supendati alegerile.
veti economisi bani,pe baloturi si pe toata drama care are loc in ziua alegerilor
Urmati calea asta a gloatelor: cand nu va mai convine de cei pe care i-ati pus la putere,puneti mana pe furca si topor si spargeti usile parlamentului

cornelius 11-10-2010 - 17:37

Cum sa iasa in strada? Doar romanu se multumeste cu putin si n-are pretentii prea mari. Presedintele e ceva parca de neatins care are dreptate mereu.Suntem obisnuiti cu mizeria asta incat incep sa cred ca ne e frica sa iesim din ea ca n-am sti ce sa facem dupa

covrigi in coada 11-10-2010 - 17:40

voiculescu ar putea face multe pacat ca unii inca se tin de fusta lu base

alamar 11-10-2010 - 17:46

Ca o(alta)dovada care caracterizeaza MICIMEA(nu ma lrefer la statura sau numar)gloatelor,lipsa de adancime, de maturitate doresc sa mentionez un alt exemplu…

Citim sute si mii de postari in care se doreste suspendarea , mascrarea, spanzurarea, arestarea, linsarea,si alte zeci de verbe din vocabularul…democratic…al gloatelor , aunui politician, in acest caz dl Basescu…
Am inteles ca sunteti ipotriva cuiva, in acest caz al lui Basescu…

Responsabilitea civica,maturitatea politica, insista ca voi sa exepune in acelasi timp: Pentru CINE sunteti…Pe cine sprijiniti, si mai ales : DE CE?,PENTRU CE MOTIVE?,CUM noul politician va rezolva probelemele voastre ale gloatelor?…
Daca astazi numele presedintelui Romaniei ar fi fost Geoana, sau Antonescu , sau Iliescu, sau oricare altul credeti ca REALITATEA ar se schimba odata cu numele presdeintelui?…

Eu RAR,foarte rar,vag si sumar citesc niste incercati atrofiate , anemice vagi si neserioase(hello Europeanul),de a discuta SUBSTANTA,CAUZA,RADACINA problemei economice si sociale din Romania, si numai papusarii si actorii, care sutn tot atat de capabili de a schimba cursul sezastruos al socialismului cu fata umana, tot asa cum dinozaurii au fost in stare sa schimbe traiectoria asteroizilor…

Nu intelegeti?…Nu Basescu este Radacina, platei numita Socialism…el este numai o ramura…Nu Geoana este radacina plantei numita Socialism , el este o alta ramura…

Acum imi vine in minte recentul siondadaj in care 61% din gloatele mioritice sutn imaritate, sau flirteaza cu Socialismul…Probabil ca acelasi procentaj, doresc…suspendarea…lui basasecu…Dar nu si a Socialismului…

Succes…

urbos 11-10-2010 - 17:47

Eu cred ca te inseli in ceea ce-l priveste pe tacalie asta. Nu e la prima abatere, a mai scris o mizerie recent. Poate ti-l amintesti de la adevarata ZIUA veche, ca ce e acuma e doar o noua mizerie in presa romaneasca. Daca a ajuns vomite astfel de articole, individul poate fi ori dobitoc din convingere, ori javra limbista, care se da cu cine e la putere sau cum ii dicteaza interesul, asa ca e foarte probabil ca mai demult, hahalera sa ti se fi parut a fi avand alte opinii.
Apropo, tu nu vezi ce cloaca e „ziarul” asta? Pai unu care sta si scrie la un asemenea ziar, cum poate sa fie?
Si chiar asa, sa vezi ca si Pora e satula de ce se intampla in Romania, ca nu e dictatura Chiorului inghitita de toata lumea.
Solutia e una singura acum, Basescu trebuie sa dispara de la Cotroceni.

Stieglitz 11-10-2010 - 18:26

Ce tot dezbatem? Lucrurile sunt clare, Basescu trebuie sa zboare de la Cotroceni, romanii nu-l mai doresc.
Pot fi montati 10000000 de postaci pdlisti sa scrie, pot fi platiti n ziaristi de catre cei de la cotroceni pentru a scrie analize (parerea mea ca sunt de 2lei), adevarul este ca romanii s-au saturat de acest regim basescian.

1 2

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult