
În aceste condiţii, traficul low-cost va fi mutat pe Aeroportul Otopeni, operatorii acestor curse urmând să aibă costuri mai mari ceea ce va duce la majorarea preţului biletelor.
„Într-un stat şi o capitală europeană, cu o evoluţie normală, transformarea Aeroportului Băneasa este absolut necesară. Este un pas foarte important şi un mesaj foarte bun pe care îl dă statul român şi un mesaj foarte bun pentru bucureşteni, care se pot mândri că au un aeroport VIP, ca în alte ţări”, a declarat, joi, ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, citată de Mediafax.
Astfel, în vara anului viitor va fi finalizată reorganizarea interioară a Aeroportului Băneasa, valoarea investiţiei fiind de un milion de euro, majoritatea curselor vor fi cu aeronave de capacitate redusă, respectiv opt-zece locuri, şi minim 80% din numărul pasagerilor sunt business. De asemenea, vor exista terminale dedicate pentru aviaţie generală şi VIP.
Pentru transformarea aeroportului Băneasa va fi necesară dezvoltarea infrastructurii aeroportuare (terminal, heliport, platforme), dezvoltarea infrastructurii adiacente (turn de control, hangare, zonă de întreţinere şi alimentare) şi dezvoltarea infrastructurii de acces (staţie subterană de metrou şi parcări).
Boagiu a spus că preţul unui bilet low-cost nu ar trebui să fie majorat cu mai mult de 4,5 euro în urma mutării curselor pe aeroportul Otopeni.
3 comentarii
Cu bravii nostri conducatori, fie ei maghiari, romani sau tigani, ne vom trezi cu toate padurile vandute s taiate… Ce urmeaza? desertificarea intregii tari..
Eu va doresc sa fiti sanatosi cu ECOMEDICA.RO, o revista online de educatie medicala si de sanatate
… cred ca e timpul sa incepeti sa-i cercetati „sub stare de arest.. ” daca au mai mult de un dosar in cercetare…!!!
Eu nu am inteles nimic citind aceste randuri. Acum e bine ce au facut oamenii pe acolo sau nu? Dati ceva lamuriri fratilor, prima parte este pozitiva iar partea a doua negativa. Sau acesta era scopul. +- = 0?
Comments are closed.