Acasa BusinessMediu-Energie Avem probleme cu calitatea aerului

Avem probleme cu calitatea aerului

scris de D.S.S.
3 afisari

Laszlo Borbely, ministrul Mediului, a declarat, joi, că România are probleme în ceea ce priveşte calitatea aerului şi riscă demararea procedurii de infringement din partea Uniunii Europene dacă nu se iau măsuri.

Avem  probleme cu calitatea aerului

Avem probleme cu calitatea aerului

Avem o problemă cu calitatea aerului, avem acele mari aglomerări, şi aici e total justificată îngrijorarea Uniunii Europene, pentru că n-am făcut centurile când trebuia, ca să iasă circulaţia, şi unele oraşe n-au aplicat acele planuri de reducere a poluării. De aceea e programul Rabla, ca să mai scoatem acele maşini vechi. Noi măsurăm calitatea aerului în marile aglomeraţii şi peste două săptămâni voi avea din nou o videoconferinţă de a atenţiona marile aglomerări, mai ales marile oraşe, să facă ceea ce le stă lor în putinţă, ce e responsabilitatea lor. E o parte responsabilitatea oraşelor, o parte, cum sunt centurile, ţine de responsabilitatea Ministerului Transporturilor şi a Guvernului„, a declarat Laszlo Borbely, într-o conferinţă de presă.

1 comentariu

Denali 31-03-2011 - 22:14

Un alt exemplu al neo socialismului in plina parada : Programul Rabla…

Statul subsidiaza , cu o anumita suma PLATITE DE ALTII ( adesea,mai saraci)pe cei care au automobile , ptr. a incuraja pe acesti indivizi sa cumpere masini mai moi…

Intotdeauna mentalitatea asta a : OMULUI NOU ,creat in Epoca de Aur, nu are absolut nici o logica, este imorala si nu rerzolva absolut nici o problema a mediului…

Este de RESPONSABILITATEA celui care detine automobilul sa aiba grija de reparatii si deci de emisii si nu a ALTORA , care adesea nici nu-si pot permite sa cumpere macar …rable…

In america , in fiecare stat ,daca nu ma insel , a fost instaurat un altfel de sistem…ne socialist, ne cooperativ , in care vecinii subsidiaza automobilele altora…

La fiecare doi ani , cand se reannoieste tab ul ( numarul la masina) , PROPRITARUL automobilului trebuie sa se prezinte cu o hartie , obtinuta in urma unui test de emisii , pe care scrie : Pass sau Fail…PROPRIETARUL plateste costul testului (cca. $ 15)…

Daca emisiile automobilului depasesc parametrii stabiliti , atunci PROPRIETARUL , automobilului duce automobilul la mecanic si il repara CU BANII LUI , nu al ALTORA , dupa care se reantorce la centrul de testare a emisiilor…

Daca vehicolul nu poate fi reparat, CU BANII PROPRIETARULUI, in asa fel incat emisiile sa fie sub limita maxima , atunci masina nu obtine reannoirea numarului si deci automobilul nu poate fi folosit pe drumurile publice…

In acest caz PROPRIETARUL , CU BANII LUI , nu al ALTORA , se vede nevoit sa-si cumpere un alt automobil , CU BANII LUI , nu cu banii ALTORA , camuflate sub programe numite : Rabla…

succes…

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult