Acasa Exclusiv ZiuaVeche.roDezbateri Eşti victima publicităţii? Reclama te atrage mai mult la televizor, în ziar, pe internet sau la radio?

Eşti victima publicităţii? Reclama te atrage mai mult la televizor, în ziar, pe internet sau la radio?

scris de Ziua Veche
4 afisari

Înainte să ne lovească criza ne trasformaserăm într-o naţie de agenţi imobiliari şi de publicitate. În cei doi ani de recesiune s-au împuţinat simţitor şi unii şi alţii. Dezbaterea pe care o propunem azi este despre publicitatea din media – televiziune, ziar, internet, radio.


Publicitate1. TELEVIZIUNEA

Că ne uităm la un film, la un talk-show, la un meci sau la orice altă emisiune, la un moment dat vine timpul publicităţii. Şi atunci, oamenii pun mâna pe telecomandă şi schimbă postul. Însă o mică parte din privitori urmăresc reclamele, iar a doua zi la serviciu au subiect: ”Ai văzut reclama la detergent? Ce mişto e!”. Prin urmare, o parte din majoritate va zăbovi un pic pe clipurile publicitare până să facă zapping.

2. ZIARUL

Pe hârtie lucrurile sunt simple. Omul vede reclama oriunde ar fi ea în timp ce răsfoieşte ziarul. Vrând, nevrând îi sare în ochi.

3. INTERNET

Aici e ca la televizor. Cei mai mulţi nu văd reclamele pe un site, iar dacă i se deschide un banner ce-i acoperă tot monitorul se uită repede după ”X”-ul pentru închidere. Minoritatea care „citeşte” publicitatea are faţă de televizor un mijloc mai rapid de propagare către o parte din majoritate. Copiază linkul şi îl trimte instant ca SPAM.

4. RADIO

Reclama pe care o aud toţi şoferii. Nu prea schimbă nimeni postul pentru că durează puţin.

Şi atunci:

Care din cele patru canale enumerate de propagare a mesajului publicitar vă acaparează mai mult atenţia?

Cât de mult contează reclama atunci când cumpăraţi un produs?

Deveniţi la rândul vostru agenţi şi recomandaţi mai departe cele văzute sau auzite în mesajele publicitare?

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult