Acasa Exclusiv ZiuaVeche.roDosare Ultrasecrete Diversiunea Aviatiei Militare: mitralierea zonei Televiziunii

Diversiunea Aviatiei Militare: mitralierea zonei Televiziunii

scris de Ziua Veche
24 afisari

In timp ce Ion Iliescu chema bucurestenii sa apere Televiziunea de inamici inventati de el, vilele din jurul Televiziuni erau spulberate de arsenalul elicopterelor de la Titu, care primisera ordin sa ucida „teroristii in combinezoane negre” de pe acoperisuri. Ordinele diversioniste au fost lansate din cladirea MApN, in care se aflau generalii-tradatori, numiti in seara de 22 decembrie 1989 la conducerea Armatei.


Acestia au ordonat aviatiei militare sa bombardeze unitatile militare din Ghencea cu bombe de 250 kg!!! Noroc ca pilotii au refuzat indeplinirea ordinului. Din sediul MApN s-a tras apoi asupra elicopterelor care au executat misiunile ucigase, pentru ca nimeni sa nu mai poata spune ce s-a intamplat.

Asa cum ziuaveche.ro a anuntat in urma cu mai multe zile, continuam dezvalurile despre diversiunile aviatiei militare, care a primit ordine de la generalii pusi de Ion Iliescu in fruntea Armatei sa traga in „teroristi”, care nu existau si erau in fapt erau militari ai Armatei Romane sau civili nevinovati aflati in casele lor, pe strazi ori in unitati.

Azi va prezentam scenariul dupa care s-a tras in jurul Televiziunii (nicidecum in cladirea TVR in care se afla Ion Iliescu si echipa sa de „emanati”). Mai precis in vilele dimprejurul TVR, pentru a se crea imaginea ca Iliescu e atacat de „teroristi” si astfel fostul nomenclaturist scolit la Moscova sa beneficieze de simpatia publica si, prin intermediul micului ecran, sa se poata erija in conducatorul de drept al Revolutiei. Prin aceste diversiuni, ordonate din sediul MApN, la comanda caruia se aflau, printre altii, si generalii Nicolae Militaru si Iosif Rus, au fost ucisi si raniti zeci de oameni nevinovati, iar cladiri de patrimoniu au fost devastate si incendiate.

„Teroristii” in combinezoane negre nu erau nicaieri

Ofiterul de aviatie Adrian Ion Constantinescu, care in decembrie 1989 facea parte din echipajul unui elicopter IAR 330 – Puma, de la UM 01901 Titu, a declarat la 12.10.1995, in fata procurorilor militari de la Sectia Parchetelor Militare urmatoarele (vezi facsimil 1): „Pe data de 23 decembrie 1989, in jurul pranzului, echipajul din care am facut parte a primit misiunea de a transporta o grupa de militari la Hotelul Bucuresti. Am decolat de pe aerodrom, fara a avea la bord grupa indicata, iar in aer am primit misiunea de la Comandantul Aviatiei Militare (n.n – generalul Iosif Rus era seful C.Av.M) de a ne deplasa la TVR. Am primit ordin sa executam trageri impotriva persoanelor aflate in vila dispusa pe B-dul Aviatorilor la jumatatea distantei dintre Statuia Aviatorilor si intersectia cu sens giratoriu. De la inaltimea de zbor nu am putut observa persoanele indicate prin statia radio, dar mecanicul de bord a executat o rafala cu mitraliera de bord pe acoperisul vilei. Am fost anuntati prin radio ca misiunea s-a executat foarte bine si am primit ordin sa executam trageri si asupra vilei situate vis-a-vis de troita construita dupa Revolutie. Am fost informati ca pe acoperisul acelei vile, avand acoperisul negru si din care iesea fum, sunt cateva persoane care trag spre TVR. Nici la aceasta vila nu am observat acele persoane imbracate in combinezoane negre datorita inaltimii la care evoluam. Mecanicul de bord a executat o rafala pe acoperisul acestei vile dupa care mitraliera de bord s-a blocat. Dupa aceasta misiune am primit ordin sa ne deplasam la MApN pentru a depista persoanele care executau trageri din Cimitirul Ghencea. Am intrat in zona dinspre Casa Republicii la o inaltime de circa 200 metri, iar in momentul in care am ajuns in zona cimitirului s-a deschis foc asupra noastra dinspre unitatile militare din Ghecea si dinspre MApN (…) s-a aprins tabloul de bord care indica defectarea instalatiei hidraulice stanga. In zona Ghencea, in momentul in care a inceput sa se traga asupra noastra, colonelul Mateiciuc a raportat despre acest fapt, dar nu am primit niciun raspuns. Datorita defectiunilor am fost nevoiti sa aterizam la 200 metri stanga de autostrada Bucuresti-Pitesti”.

Diversiunea tintelor rusesti

O alta declaratie socanta, data procurorilor militari, si care releva lipsa totala de scrupule a sefilor MApN si in special a comandantului Aviatiei Militare, este cea a colonelului de aviatie Teodor Petriman (azi pensionar) din Constanta, din Regimentul 57 Aviatie – Vanatoare de la baza M. Kogalniceanu, unde se aflau escadrile de avioane militare cu reactie MIG 23. Petriman a declarat la 14.08.2006 procurorilor militari, in dosarul 97/P/1990, al Sectiei Parchetelor Militare, urmatoarele (vezi facsimil 2): „…Pe data de 23.12.1989 dupa-amiaza, mr. Costache Mihai impreuna cu un alt coechipier (nu retin numele) au primit ordin de la Comandamentul Aviatiei (nu stiu de la cine) sa decoleze. La intoarcerea acestora din misiune, acestia mi-au raportat ca in aer au primit ordin de a se deplasa la Bucuresti si de a bombarda Cimitirul Ghencea, unde se presupunea ca sunt teroristi. Ei s-au deplasat cu doua avioane MIG 23, inarmate cu bombe de 250 kg, plus tunurile din dotare. Am inteles ca in timp ce se aflau deasupra cimitirului Ghencea, pilotii au raportat prin statie ca in cimitir sunt foarte multe persoane si nu vor sa lanseze bombe in multime. Au reprimit alt ordin de la altcineva, in sensul de a anula misiunea, de a taia contactele armament si de a reveni la Aerodromul Kogalniceanu. Pe data de 24.12.1989 dupa-amiaza, mr. Otelea Paul si cpt. Popescu Ion au primit ordin sa decoleze cu doua avioane MIG 23 si sa atace baza BTT unde se presupunea ca sunt membrii Comitetului Central, situata pe malul Lacului Rosu din judetul Tulcea. In timp ce se afla deasupra acestui obiectiv, cpt. Popescu Ion a executat foc cu PRND (proiectile reactive nedirijate de calibru 57mm, de pe blocuri UB 32) asupra obiectivului. Casa de vacanta a fost incendiata (…) In data de 24.12.1989 seara, intrucat pe ecranele radar apareau foarte multe tinte si se zvonea ca vin trupe rusesti cu elicoptere ca sa atace aeroportul Kogalniceanu si portul Constanta, a fost cea mai mare densitate de decolari a avioanelor. In cadrul acestor decolari, mr. Petre Ciucan a executat doua misiuni de zbor si a constatat ca tintele care apareau pe radiolocatorul de bord din zona Sulina-Navodari, in momentul in care incerca sa le incadreze, dispareau de pe ecran, deci erau tinte false”.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult