Acasa Exclusiv ZiuaVeche.roReportaj Autostrada Lugoj – Deva la mijloc de an 2016. FOTOREPORTAJ

Autostrada Lugoj – Deva la mijloc de an 2016. FOTOREPORTAJ

scris de Doru Dragomir
5.342 Afisari

Am răsfoit zilele trecute fotoreportajele de început de an 2016 de pe autostrada Lugoj- Deva, concluzia este că avem un bun avans al lucrărilor, pe cele trei loturi.

Ecoductul km.58,7, lot 3

Ecoductul km.58,7, lot 3

Lucrări de artă şi casete de autostradă, aflate acum 6 luni în fază incipientă, sunt în mare parte terminate sau în curs de finalizare. Cu optimism moderat, cred că este posibil să avem finalizați circa 45-50 km ai acestei autostrăzi, din lungimea de 71km, până la finele lui 2016.
Concret, pe lotul 2 se lucrează la finalizarea balastului stabilizat pe sectorul km. 38-42, de asemenea la fundația și asfaltul binder, pe bretelele nodului Margina, se avansează de la km. 43 spre km. 46 cu balastul stabilizat şi asfaltul binder.

Ecoductul la Șerpărie, lot 4

Ecoductul la Șerpărie, lot 4

Podurile de la nodul Margina, peste calea ferată, peste DN 68 A și peste Bega sunt terminate, urmează execuția rambleului de legătură între aceste poduri și racordarea bretelelor de legătură la drumul național.

La înălțime

La înălțime

Lotul 3 Coșevița- Ilia se prezintă, în aceste zile, cu multe lucrări avansate remarcabil fața de acum o lună.La ecoductul de la km 58,7 mai sunt de pozat doar grinzile principale pe direcția spre Lugoj,caseta autostrăzii, de la ecoduct spre overpasul Lăpugiu – km. 64 este în fază de finalizare a balastului stabilizat, urmează turnarea stratului de asfalt AB2. De la acest overpas spre nodul Dobra / circa 3km / avem structura asfalt binder terminată.

Lucrări km 60, lot 3 văzute de pe dealul Ohabei

Lucrări km 60, lot 3 văzute de pe dealul Ohabei

La nodul Dobra / Grind s-a avansat la betonarea podurilor peste calea ferată și drumul național, caseta este asfaltată până la podul peste Mureș unde se montează predalele și armătura de rezistență pe direcția Lugoj, urmează suprabetonarea.
Pe sectorul podului peste Mureș și până la km 72 avem cam 3 km de casetă terminată la nivel de balast stabilizat, luni începe turnarea asfaltului AB2. În fine, la nodul Ilia/Gothatea se montează, conform graficului, grinzile principale din oțel pe culeile și pilele supratraversării peste calea ferată dublă Arad-Deva, o lucrare inginerească de mare precizie şi dificultate.

Montare grinzi de oțel la nodul Ilia, lot 3

Montare grinzi de oțel la nodul Ilia, lot 3

În sfîrșit, pe lotul 4 Ilia – Deva, de 22,1 km se lucrează pe sectoarele A și B, circa 11km, constructorul așteaptă cu nerăbdare autorizațiile pentru sectoarele C și D, din dorința de a demara și finaliza lucrările în cele 6 luni rămase până la finele lui 2016.

Overpasul spre Sintești, lot 2

Overpasul spre Sintești, lot 2

Traficul rutier al tir-urilor a crescut infernal în ultima perioadă, sufocînd localitățile de pe parcursul DN 68A, transportatorii alegând traseul cu 250 km de autostradă , de la Sibiu la Nădlac.
În context general avem vești bune de pe șantierele de autostrăzi ale țării, s-au deblocat loturi de pe A3 Brașov- Borș și A10 Turda Sebeș, de asemenea avem progrese în elaborarea studiilor – topo, geo, hidro pe A1 Sibiu-Pitești.

Nodul rutier Margina, lot 2

Nodul rutier Margina, lot 2

O remarcă deosebită pentru postarea unor filmări video de pe site-ul 130km.ro, unde se prezintă, în termeni reali , situația la zi și amploarea deosebită pe care o prezintă lucrările de autostrăzi ale României.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult