Acasa InternationalExterne Boeing 787 Dreamliner, interdicţie totală de zbor

Boeing 787 Dreamliner, interdicţie totală de zbor

scris de Matei Iliescu
17 afisari

Agenţia Europeană de Siguranţă a Aviaţiei (AESA) a emis o interdicţie privind zborurile Boeing 787 Dreamliner, aceasta intervenind după o interdicţie similară din partea Administraţiei Federale a Aviaţiei Civile din SUA şi a recomandărilor sale către agenţiile de resort din alte ţări de a susţine respectiva decizie, relatează Reuters.

Boeing 787 Dreamliner

În ambele cazuri, motiv au servit preocupările autorităţilor de reglementare în legătură cu defecţiunea bateriilor în sistemele electronice ale aeronavelor, precum şi o serie de alte incidente înregistrate la începutul lunii ianuarie în cazul acestui tip de avion de companiile aeriene din Japonia.

Practica obişnuită de reglementare aviatică europeană este de a urma recomandările autorităţilor din ţara în care au fost fabricate aeronavele cu probleme – în cazul dat, Statele Unite ale Americii. Miercuri, companiile aeriene japoneze All Nippon Airways şi JAL au oprit la sol avioanele Boeing 787 Dreamliner , după o serie de defecţiuni succesive.

41 comentarii

Tache 17-01-2013 - 15:56

Firma Boeing a fost infiintata in 1916 de un etnic german, William Boeing. Compania a functionat perfect pana ce lui Boeing i s-a luat compania cu forta, in schimbul a unui miliard de dolari.

geek-a-contra 17-01-2013 - 16:41

mda….. „etnicul” german william boeing nascut in detroit michigan, usa….. in sua originea se stabileste pe criterii de rasa si nu de natiune de origine a stramosilor. singura „etnicitate” care se ia in calcul este cea hispanica (latino). daca iti faci griji pentru discriminarea americanilor „etnici” germani: peste 15% din americani sint de descendenta germana, descendenta predominanta in sua…..

si cind puneai ca „i s-a luat compania cu forta, in schimbul a unui miliard de dolari.”?

urbos 17-01-2013 - 16:58

Freaca freaca nea gica, avea tata neamt si mama nemtoaica sau ba? Daca da, atunci era neamt, ce-o freci cu tot felul de cacaturi?

geek-a-contra 17-01-2013 - 17:12

in sua nu se ia in considerare etnia, indiferent de originea parintilor: daca te-ai nascut in sua esti american si nu german, roman sau gabonez. asa cum in franta in clipa din acre ai primit cetatenia franceza esti francez si atit.

dar daca tot te-ai bagat ca musca poti raspunde la intrebarea cu firma luata cu forta contra 1mld?

Tache 17-01-2013 - 17:19

Firma valora cu mult mai mult decat 1 miliard de dolari si nu a vrut s-o cedeze. A fost presat, amenintat, fortat.

Este ca si cum eu vreau sa-ti iau ditamai casa cu 10 000 de dolari. Tu nu si nu. Dar pana la urma ”te conving”.

urbos 17-01-2013 - 17:58

Si in Humba-Bumba se ia in considerare numarul de la pantof. Ce tot insisti cu tampeniile?
Nu stiu ce-i cu intrebarea, ca nu ma intereseaza, dar daca omu e neamt, atunci e neamt in poola calului.

geekacontra 17-01-2013 - 18:10

tache, CIND a fost luata compania aia cu forta? CIND a fost inlocuita conducerea aia germana?

geek-a-contra 17-01-2013 - 18:12

asa-i cum zici tu, urbos, da’ ce nu stii este ca nu numai ca era neamt da’ boeing era si evreu pe deasupra. evreu german. asa-i mai bine?

Tache 17-01-2013 - 18:21

Mr. Gica. Nu sunt asistentul tau, sa fac cercetarile pe internet. Cauta singur.

geek-a-contra 17-01-2013 - 18:33

mr take: 1. ai facut o afirmatie, 2. nu o poti sustine, 3. pina nu aduci dovada esti un mincinos.

p.s. nu este treaba nimanui sa faca cercetari care sa sustina afirmatiile tale

ValVerde 17-01-2013 - 19:11

Tache…bai Tache…vezi ca le gasesti acolo, impreuna cu dispozitiile Conventiei de la Geneva cu privire la reglementarea represaliilor in zonele ocupate…

Tache 17-01-2013 - 19:41

William Edward Boeing, Aviation Pioneer

Born: 1881 | Died: 1956

William Edward Boeing was born the son of a German immigrant in Detroit. He was only eight years old when his father died and spent most of his youth in Swiss boarding schools.

In 1903 Boeing left Yale University and bought large tracts of timberlands and lumber operations. After visiting the Alaska-Yukon-Pacific Exposition together with Conrad Westervelt in 1909, Boeing became attracted to the future opportunities in the aviation industry. In 1914, after a flight in a water plane, Westervelt and Boeing decided to build their own airplane.

On July 15, 1916, Boeing founded the Pacific Aero Products Company, which was later renamed as the Boeing Airplane Company. He enhanced the company’s profile by transporting commercial air mail between Chicago and San Francisco in 1926. While his competitors expected his Boeing Air Transport to go out of business, the company morphed into a larger entity that eventually included United Airlines.

In 1934 the Air Mail Act ordered him to break up his company into three separate entities: United Aircraft Company, Boeing Airplane Company, and United Airlines. The same year William Boeing resigned as CEO, withdrew all of his capital and left the aviation industry.

geek-a-contra 17-01-2013 - 21:48

da, take, vad ca stii sa buchisesti pe wiki, da’ kultur.. bula. hai sa-ti egsplik: in ’34 firma boeing, care apropo a fost infiintata de w.e. boeing si un asociat pre numele lui george conrad westervelt, facea proiectare de avioane, constructie de avioane si efectua si transporturi aeriene. ca urmare s-a aplicat legea antitrust (aceeeasi lege care in istoria sua a spart firme de transporturi feroviare, firme petroliere, retele bancare, etc…). iar boeing, precum si alte companii aeriene in situatie similara, a fost obligat sa se divizeze in trei entitati care exista bine mersi si astazi ca f. mari firme de sine statatoare. masura nu a fost anti-w.e. boeing ci anti trust. conducerea „germana” (care nu a existat niciodata) nu a fost demisa si w.e. boeing nu a fost fortat personal sa vinda dar legea este lege ptr toti. ca omul s-a suparat si s-a retras este alta poveste, si in ultima instanta gestul este de inteles. ce este mai tare, lucru care ai evitat sa-l pomenesti, boeing, ca firma constructoare de avioane a „decolat” cu adevarat dupa plecarea lui w. boeing si cu declansarea ww2 si pina astazi este probabil cea mai tare din lume. da’ tie iti place sa vezi conspiratii peste tot, asa ca ce sa fuck decit msito de tine….

ValVerde 17-01-2013 - 21:53

Bai Tache, iar ai luat-o peste bot.
Ce dracu esti asa prost si te bagi cu parerea la chestii din astea usor de dovedit ?

Dai si tu mucii de pereti, doar, doar s-o lipi ceva.
Tu crezi ca toti sint ca Bula…..

Tache 18-01-2013 - 00:03

Exista istoria oficiala, care o poti gasi pe net cu usurinta, textul nu este din wiki, si istoria reala, pe care nu o poti gasi asa usor. Istoria reala este cum am spus eu. Mafia care stapaneste SUA l-a fortat sa plece si i-a dat 10% din cat valora afacerea.
Nu fac fisere pentru tot ce citesc si nu scriu notite pentru toate discutiile pe care le am. Tu esti aici special sa confirmi povestea oficiala si sa o aperi, dar cine are mintea deschisa, va retine ce am spus eu. Intr-o buna zi vom afla multe dedesupturi ale lumii in care traim.

geek-a-contra 18-01-2013 - 00:43

uite, ca sa incheiem discutia: in 2005-2006 am avut doua capetele de contract de proiectare care au presupus sa petrec o buna bucata de timp cu experimentarile la sediul boeing din chicago dar si in sectia unde se fac jumbo-urile in seattle. perfect adevarat, nu eram decit o micro-mini roticica miniaturala din echipa dar am avut ocazia sa aflu pe viu si in direct o multime de lucruri care nu prea ajung in presa.

in ce priveste istoria „reala” de pe net, mai slabeste-ma…. tot o omuletzu’ scrie ce vrea acolo si orice tache incult, credul si ahtiat de senzational o ia de buna…..

Tache 18-01-2013 - 02:44

William Boeing, who knew that he and his companies were innocent of any wrongdoing and were being unfairly sanctioned, agreed to testify before a Senate investigating committee chaired by Alabama Democrat Hugo Black. During the session, several congressman attacked Boeing personally, and the Seattle businessman became very bitter. Although the investigation revealed that neither the airline executives nor Postmaster Brown had done anything wrong, the Congress passed legislation banning aircraft manufacturers from owning or being owned by airmail carriers. Individuals who had attended the Spoils Conferences were specifically forced out of their jobs.

Except for acting as a consultant during World War II, he never again took an active interest in the company bearing his name. The same year that the federal government forced Boeing out of the aviation business, he received the Daniel Guggenheim Medal for notable achievements in aeronautics, only the sixth man to be so honored.

http://www.historylink.org/index.cfm?DisplayPage=output.cfm&file_id=8023

Tache 18-01-2013 - 02:49

Boeing nu este singurul care a patit asa. Obiceiul de a lasa un om talentat sa dezvolte o afacere si dupa ce afacerea ajunge prospera, ii este luata prin forta, este foarte raspandit in occident. Si Ford a avut probleme, dar a stiut sa se descurce. Mafia ascunsa nu doarme. De multe ori asasineaza pe cei incapatanati.

Tache 18-01-2013 - 03:04

”tot o omuletzu’ scrie ce vrea acolo si orice tache incult, credul si ahtiat de senzational o ia de buna…..”
Incult ca incult, nu sunt intelectual, fac parte din clasa muncitoare, dar foarte citit. Citesc in fiecare zi cateva ore, de peste 30 de ani. In fiecare zi inseamna zilnic, adica inclusiv weekendurile. Cu timpul se strange cate ceva.
In liceu, pe vremea lui Ceausescu, am avut norocul sa am un profesor de istorie exceptional. La prima ora ne-a spus sa aruncam manualul de istorie, caci este o porcarie. Ne va preda istoria adevarata a Romaniei si va trebui sa ne luam notite. Asa se face ca eu am cunoscut fapte ce au iesit la iveala dupa revolutie, inca din anii 1980. Eu nu dau doi bani pe istoria oficiala si in general nu dau doi bani pe autoritate. In general nu inseamna intotdeauna. Autoritatea trebuie sa demonstreze ca este o autoritate. Iar in prezent autoritatea si-a pierdut credibilitatea, pentru ca a mintit prea mult.

urbos 18-01-2013 - 03:49

Daca era ji dan, nu mai e neamt. Tot o tii langa in tampenie. Ce-ai nene?

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 18-01-2013 - 04:25

…Aka katzi urboase asa santetzi voi lepadaturi inculte din kuibhusorul legionar din aripa pnl-ista a lu’ca ca rAU !Debilul ciuciuletzu, tache de la scularie ecpert in vionica, pu la la tranxisthoare !

Tache 17-01-2013 - 17:22

Acum vedem rezultatul. A disparut conducerea germana, discriminarea pozitiva si-a facut efectul si Boeing a ajuns avion mexican. Comic, dar costa la buzunar.

Antibasistul 17-01-2013 - 18:32

Chinezii-s vestiti cu produsele lor de foarte proasta calitate, pina si ei daca ar fi facut Boeing l-ar fi facut mai bun decit americanii!

ValVerde 17-01-2013 - 19:55

Hahah…, bateriile cu probleme sint fabricate in Japonia.

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 17-01-2013 - 19:50

ba’h gonoaielor, voi scursura si dejectia blogului stabiliti scara de valori la Compania Boeing !Chiar voi imunzilor !

Tache 17-01-2013 - 19:59

De ce esti nervos mai desteptule ?

The boss of Qatar Airways has criticised aircraft manufacturer Boeing over faults with its new 787 Dreamliner aircraft.

Speaking as the airline’s first Dreamliner touched down in London Heathrow yesterday, chief executive Akbar Al Baker said the airline would not tolerate any more delays or problems.

He said the continuing delays and technical problems were forcing the airline to fall behind with its expansion plans.

„We are not buying aircraft to put in museums, we’re buying them to fly,” he said.

Tache 17-01-2013 - 20:07

Parpangele, trebuie sa intelegi ca oamenii, la fel ca si cainii, se impart in diverse rase. Spre exeplu, tiganii sunt buni la facut sex, la cantat manele, la furat, jefuit, talharit, batai si omoruri. Ei nu au in matricea lor culturala capacitatea de a sustine o societate civilizata. Ei nu pot construi rachete, industrie, nu pot mentine in stare functionala o societate. Nu sunt constructori si creatori. Germanii s-au dus in Chile si au creat Germania. Tiganii s-au dus in sudul Transilvaniei si au creat Bangladesh.
Este si in interesul tiganilor sa-si cunoasca locul, pentru a profita de pe urma bogatiilor create de altii.

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 17-01-2013 - 20:34

Bey scursurilor ,dejectiilor !
Tzaganii au fost initial ,mesheriasi
Argintari, cuprari, muzicantzi si hartishti,
IAR de la Romanasi au invatzath …ciordeala !
Mangleala si alte calitatzi, cu care
YOropa va identifica de pe timpul lu
Decebal si Burebista si pina la Nyebunu
ISTA , … De ce ROMMI din OCCIDENT sant
Apreciati si iubitzi , de francezi , spanioli, italieni.
De englejii si americani ! VALOAREA creeaza VALOARE
Iar voi , va uratzi si intre voi ….

digital 17-01-2013 - 20:44

WOW!
aruncați grenadele,închideți jeamurile,futeți-vă nevestele (sau amantele!),că vorbi maestrul ,lordul ciordelii,manglelii,vărzelii,phezdhelii,nemaivăzutul,cocălar,lăbar,hornar…și mai du-te dreq de împuțit!

Antibasistul 17-01-2013 - 20:13

Iote gunoiul bronzat tare ne zice noua forumistilor gunoaie, ptiu.
Ba lesinatule, pentru ca-s de proasta calitate, Boeingurile 737 sint oprite sa zboare.

Antibasistul 17-01-2013 - 20:17

Iote bronzatul tare ne zice noua forumistilor gunoaie
.
Ba lesinatule, pentru ca-s de proasta calitate, Boeingurile 737 sint oprite sa zboare.

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 17-01-2013 - 20:38

DEBIlache , BOENIG 787 DREAMLINER este oprit la sol, pina nu se elucideaza EXACT cauza defectiuni. Face parte din PROTOCOL. Ca si in cazul tau …electrosocurile !

digital 17-01-2013 - 20:50

da mă,boule,se va stabili…exact cauza…du-te dreq de imbecil cu stabilirea mătii!

digital 17-01-2013 - 21:10

pardon,….sta-belirea….!

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 17-01-2013 - 21:28

Haolles-Baolles mankathtziar tak’tuu matharinga , cum ai ieshit tu digi de Menthu sa-l umphli pe debilashul bloghuletzului ! Da ‘nainti , sa o tai dreaq marhunt , sa se shature all batrin !
Ciorditori si manglitori !
Neam de khoorwe si Hotzi !
Scursura balkannilor ,totzi !

Antibasistul 17-01-2013 - 22:28

Bronzatule du-te ba acasa-n India.

Antibasistul 17-01-2013 - 22:32

787, nu 737.
Tot un rahat.

digital 17-01-2013 - 21:09

Un Boieng 787, o cursă de noapte, o stewardesă superbă, cu un decolteu devastator, se apleacă deasupra unui pasager care nu dormea şi-l întreabă încetişor:
– Doriţi lapte sau ceai?
Pasagerul:
– În care este lapte şi în care este ceai?

ValVerde 17-01-2013 - 21:44

Nitz…eu as fi zis, ceai, cu un pic de lapte deasupra. Nu trebuie sa fii partinic cu recipientele.

jan dinu 18-01-2013 - 03:32

–DREAM-urile astea sunt bune doar daca ai o – parashuta –
bronzata cind vii din Rermude shi daca te lasa s-o insotesti
cind se decoloreaza la toaleta o juma de ora fara sa te cronometreze
insotitoarea de pasageri …ciocnind la USA ..spunind :
Mai aveti mult ,mai aveti ?? ..shi arproduce accidente la inaltime .
JD-USA (aviator emeritUS)

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 18-01-2013 - 04:18

STRATEGICAL BOMBER s-au HUNTER PILOTa!
Te suspend iaraSi dar DEFINITIV de data asta!
Si fara …REFERENDUM ca oricum nu Komteaza!
All dreaq moshe ,Caddylackul decapotabil cu pilota !

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult