Acasa InternationalExterne Israel: Netanyahu nu vrea forțe NATO ȋn teritoriile palestiniene

Israel: Netanyahu nu vrea forțe NATO ȋn teritoriile palestiniene

scris de Laurentiu Banches
0 afisari

Primul ministru israelian Benjamin Netanyahu a declarat că se opune unei desfășurări a forțelor NATO pe teritoriul viitorului stat palestinian.

Benjamin Netanyahu

Israel: Netanyahu nu vrea forțe NATO ȋn teritoriile palestiniene

Israelul nu va face concesii asupra propriei securități”, a spus Netanyahu, făcând aluzie la o eventuală recurgere la NATO pe teritoriul unui viitor stat palestinian. În cazul unui acord de pace, dacă securitatea Israelului nu este asigurată, ‘acordul se va nărui, la fel ca și Autoritatea palestiniană’, a adăugat primul ministru, într-un discurs susținut în fața conducătorilor principalelor organizații evreiești americane, reuniți la Ierusalim.

Într-un interviu acordat la începutul lunii cotidianului american New York Times, Mahmoud Abbas se declarase dispus să accepte desfășurarea forțelor NATO pe teritoriul unui viitor stat palestinian. Acestea s-ar putea desfășura ‘mult timp și oriunde vor dori, nu doar la frontiera estică (cu Iordania), ci și la frontiera vestică (cu Israelul), peste tot’, precizase președintele palestinian.

Benjamin Netanyahu cere ca Israelul să poată păstra trupe în Valea Iordanului, la frontiera între Cisiordania, care ar urma să constituie cea mai mare parte a unui viitor stat palestinian, și Iordania, respingând desfășurarea unei forțe internaționale. Premierul israelian a mai lansat un apel la „boicotarea celor care susțin boicotarea Israelului pentru că a aceasta este un nou tip de antisemitism”.

Premierul Netanyahu este neliniștit de o posibilă campanie de boicotare a produselor israeliene în Europa și a reunit duminică trei dintre miniștrii săi, Avigdor Lieberman (Afaceri Externe), Naftali Bennett (Economie) și Youval Steinitz (Probleme strategice) pentru a discuta despre mijloacele de a combate un eventual boicot. Secretarul de stat american John Kerry a fost criticat recent de miniștri israelieni care i-au reproșat că utilizează amenințările cu boicotul internațional pentru a smulge Israelului concesii în negocierile de pace cu palestinienii, potrivit Agerpres.

91 comentarii

pathfinder 18-02-2014 - 10:52

Ha! Ha! Ha! Ha! Ha!
Si de ce ar vrea Netanyahu trupe NATO in zona?

Ereticul 18-02-2014 - 12:23

Judenboykott !!
Kauft nicht bei Juden! Die Juden sind unser Unglück!

pathfinder 18-02-2014 - 12:32

In afara de rodii si pepeni galbeni mai exista si altceva pe piata romaneasca?
Intreb, nu dau cu parul…

Ereticul 18-02-2014 - 12:49

Da. Detergenti, pasta de dinti, Pepsi, Prigat.

pathfinder 18-02-2014 - 12:51

Pepsi?!?

Ereticul 18-02-2014 - 12:56

Da. Divizia romaneasca e detinuta de un ovreu. Pe lista sunt multe produse, un exemplu de care am uitat e iaurtul Tnuva (de fat o gama larga de produse derivate din lapte). In plus, au si o lista intreaga de cladiri (rezidentiale sau business) pe care le ofera spre inchiriere si / sau vanzare.

pathfinder 18-02-2014 - 13:00

„În 1991, portofoliul de băuturi carbonatate PepsiCo a început să fie produs şi distribuit printr-un nou sistem de franciză, cu implicarea Quadrant Amroq Beverages (QAB) ca îmbuteliator. QAB a produs şi distribuit băuturile răcoritoare sub licenţă PepsiCo, împreuna cu produsele proprii, până în anul 2006, când a fost achiziţionat de către PepsiAmericas, al doilea îmbuteliator ca mărime din lume al produselor PepsiCo.

În martie 2010, PepsiCo a cumpărat cei doi mari îmbuteliatori ai săi, PepsiAmericas şi Pepsi Bottling Group, devenind astfel cea mai mare companie producătoare de produse alimentare şi băuturi răcoritoare din America de Nord şi a doua la nivel mondial, cu venituri anuale de aproximativ 60 miliarde de dolari şi aproape 285.000 de angajaţi.”

Deci cum stam? 🙂

pathfinder 18-02-2014 - 13:04

Ha! Ha! Ha! Ha! Ha!
Aia de la Tnuva au dat faliment.

Cea mai tare afirmatie (cred) mai jos:
„Israelienii de la Tnuva au vrut să-i înveţe pe români să distingă laptele bun de unul prost.”

http://www.capital.ro/cum-a-murit-tnuva-romania-o-poveste-cu-vacute-si-iaurturi-de-lux-173722.html
(articolul pare scris la comanda)

Pai romanii disting foarte bine.
Produsele Tnuva aveau gust da apa cu faina.

Tache 18-02-2014 - 13:08

Cum sa stam Pathfinder ? Te omoara practica. Eu am fost pe teren si pot sa-ti spun ca toti afaceristii sunt evrei. Fie investitori evrei din Israel, fie investitori evrei din SUA (astia au avut obiceiul sa spele bani si sa faca si multe alte afaceri pe langa), fie administratori „romani”, enici evrei sau cu sange evreiesc sau cu legaturi evreiesti si musai cu legaturi puternice in fostul PCR.

Tache 18-02-2014 - 13:13

Tnuva se citeste „tiuva”. „N” se citeste ca in limba rusa, ca in alfabetul chirilic. Tiuva este orasul din Siberia in care vroia Stalin sa-i deporteze pe evrei, dar n-a mai apucat, pentru ca a fost asasinat de acestia. Deci putem considera ca Tiuva are sensul de triumf asupra dusmanului care vrea sa te omoare.

Ereticul 18-02-2014 - 13:19

@ pathfinder:

1. „Deci cum stam?”
In subsolul paginii de unde ati copiat istoricul Pepsi in Romania figureaza in continuare QAB SRL drept reprezentant la divizia bauturi. O sa accesez registrul Comertului pentru a va furniza numele actionarilor.

2. Tnuva a dat faliment anul trecut si au incercat sa-si vanda vacutele cu ajutorul catorva articole in presa pe care le poti „mirosi” de la o posta ca fiind publicitate mascata. Va recomand sa cititi comentariile din subsolul articolelor. Sunt cateva pareri avizate, care explica destul de clar de ce trebuie evitati ovreii in afaceri (si implicit produsele ovreiesti).

3. Din cate stiu eu si Tuborg e detinuta de un ovreu. Informatia o am de la unul dintre fostii directori de distributie ai firmei.

Cred ca un prim pas in privinta boicotului local este cautarea (si publicarea) listei cu firmele membre ale Camerei de Comert Romania – israel.

pathfinder 18-02-2014 - 13:20

Oricum e vorba de o eventuala boicotare a produselor israeliene.
Adicatelea fabricate in Israel.

Eu unul nu renunt la sucul de rodii (ma refer la starcerea fructelor nu la rahaturile de sucuri de pe piata). Chiar il recomand tuturor. E foarte bun pentru o serie de afectiuni sau in prevenirea acestora!

@Tache
„Eu am fost pe teren si pot sa-ti spun ca toti afaceristii sunt evrei.”
Ma lasi?
Absolut toti???
Ai fost pe teren?!?

Ereticul 18-02-2014 - 13:28

@ pathfinder:

Un boicot eficient presupune mai mult decat produsele „Made in israel”. Ar fi suficient numai in cazul in care n-ar fi imprastiati prin toate tarile lumii si n-ar fi sponsorizati puternic de SUA.

Tache 18-02-2014 - 13:28

@Pathfinder

Te las !
Nu chiar toti, toti, doar 90%. Chiar daca apar drept unguri, americani, germani, olandezi, elvetieni sau rusi.

Tache 18-02-2014 - 13:38

@pathfinder

Eu n-am nimic impotriva ca evreii, fie ca au cetatenie israeliana, sau americana, sau ungara, sau germana, sau olandeza, sau elvetiana, sau rusa, sa faca afaceri in Romania.

Dar cred ca trebuie sa procedam asa cum a procedat guvernul canadian…….sa le trimtem felicitari cu ocazia tuturor sarbatorilor evreiesti.

pathfinder 18-02-2014 - 14:13

@Tache
Pai propune o lege in legatura cu felicitarile alea.
Si sa estimezi costurile corect!
Detaliile sunt importante, Tachita!!!

UnUL 18-02-2014 - 12:32

Parcă-l aud pe Goebbels, Ereticule.

pathfinder 18-02-2014 - 12:49

Interesant!
„On 1 April 1933, the Nazis carried out their first nationwide, planned action against Jews: a boycott targeting Jewish businesses and professionals, in response to the Jewish boycott of German goods.”

In response…

Ereticul 18-02-2014 - 12:58

Nu stiati? A fost prima declaratie de razboi impotriva Germaniei. Cautati dupa „Judea declares war on Germany”. O sa gasiti multe informatii interesante, pe care propaganda actuala le face uitate …

pathfinder 18-02-2014 - 13:05

Ce stiu eu e irelevant in contextul de mai sus.
Nu pentru mine am pus postarea. 😉

Tache 18-02-2014 - 12:45

Evreii sunt satanisti si rebeli impotriva lui Dumnezeu ! Dupa conciliul din Trent virusul satanist evreiesc a cuprins si multa lume crestina.

http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=90771

UnUL 18-02-2014 - 13:07

Tăchiță, citindu-te parcă-l aud pe boul de Coja sau pe însuși nebunul național V.C. Tudor.

Tache 18-02-2014 - 13:16

Nu fi neam prost ! Asa ceva nu poti auzi nici de la domnul Ion Coja si nici de la C.V. Tudor. Recunoaste ca ai patruns in alta dimensiune !

UnUL 18-02-2014 - 13:50

Coja nu e domn, și asta e discursul rrromânilor verzi și al antisemiților de serviciu.

pathfinder 18-02-2014 - 13:56

@UnUL
Ce-i aia: „rrromâni verzi”?

rrromâni, rrromâni, rrromâni
………………………………………..

UnUL 18-02-2014 - 14:02

Aia care se bat cu cărămida în piept că sunt români și se cred superior tuturor celorlalte nații.
Vezi ce spune Conu Iancu despre românii verzi:
„Românii verzi”

I.L. Caragiale

Spiritul de asociație, trebuie să constatăm cu bucurie, a luat un mare avânt la
noi.

Numărul deosebitelor societăți române, pe față sau secrete, este astăzi aproape incalculabil.

Românul cât trăiește trebuie să fie membru în mai multe societăți; ba ceva mai mult, sunt români care, chiar înainte de naștere, sunt membri în „Cornelia, societatea mamelor române pentru ajutorul mutual în caz de naștere”; iar alții, chiar după ce mor, continuă să fie membri activi în societatea de îngropăciune mutuală: în schimbul unei neînsemnate cotizațiuni, orice membru, la caz, Doamne ferește, de moarte, are dreptul a fi îngropat cu muzică.

Ca orice român, am căutat și eu să fac parte din cât mai multe societăți. Până mai zilele trecute, eram membru la opt; astăzi grație stăruințelor celebrului meu amic, eminentul pedagog, Mariu Chicoș Rostogan, am onoare a fi membru la nouă. A noua, cea din urmă, îmi pare mie că este societatea cea mai binevenită; ea răspunde la o mare și arzătoare necesitate națională. Cititorul se va convinge îndată cât de urgentă nevoie aveam de înființarea noii noastre societăți.

Dar să lăsăm pe promotorul înființării acestei societăți să vorbească…

„Noi, românii verzi, purcedem de la următoarele principii sănătoase de progres național:

A iubi neamul său e peste putință din partea aceluia care nu urăște celelalte neamuri.

Un neam nu poate avea vrăjmăși în propriile sale defecte; vrăjmașii lui sunt numai și numai calitățile altor neamuri.

De aceea, un neam nu trebuie să-și piardă vremea a se gândi cum să-și îndrepteze defectele și cum să-și cultive calitățile; el are altceva mai profitabil de făcut; să le numere defectele și să le ponegrească sau de-a dreptul să le tăgăduiască altora calitățile.

Prin urmare, un neam trebuie să aibă veșnic groază de celelalte, deoarece existența unuia n-are altă condiție decât compromiterea completă a altuia.

De aci, necesitatea imperioasă a exclusivismului național celui mai extrem.

Bărbatul care are copii cu o femeie de alt neam, sau viceversa, crește la sânul său niște monștri, care jumătate vor iubi până la nebunie neamul în mijlocul căruia au văzut lumina, iar jumătate îl vor urî cu înverșunare.

Să ferească Dumnezeul străbunilor noștri pe orice român sau orice româncă să dea naștere la așa specimene teratologice !

Acestea sunt principiile cari ne-au călăuzit când am pus bazele noii noastre societăți.

Noua noastră societate este chemată să deștepte spiritul public național, solidarizând pe toți românii; de aceea sperăm, nu ! nu sperăm, suntem siguri că toți românii — și când zicem toți românii, înțelegem nu pe toți levantinii, care se dau drept români, ci pe românii adevărați — se vor grăbi să se-nscrie împreună cu familiile lor în rândurile noastre.”

După această esențială expunere de motive, ne grăbim a da aci, în strâmtul spațiu de care dispunem câteva extracte din

STATUTELE SOCIETĂŢII „ROMÂNII VERZI”

Cap. I
Despre numele, membrii și emblema societății

Art. 1. Se înființează în România o Societate Română cu numele de „Românii Verzi”.

Art. 2. Oricine poate face parte din această societate, fără deosebire de sex, de etate sau de culoare politică, dacă este român sau româncă verde.

Art. 3. Emblema societății va fi un român verde zdrobind falnic sub călcâiul său șarpele străinismului, care scrâșnește și țipă.

Cap. II
Despre datoriile membrilor societății în genere

Art. 4. Membrii de orice sex și etate ai societății „Românii Verzi” sunt datori să urască tot ce e străin și tot ce e de la străin, tot ce nu e român verde sau tot ce nu e de la român verde.

Urmează apoi mai multe articole unde se enumeră cu de-amănuntul tot ce nu este verde românesc și care trebuie sistematic respins de orice membru al societății, ca, de exemplu, sentimente neromânești, artă neromânească, idei și spirit neromânești.

Apoi:

Art. 9. Se exceptează de la această regulă capitalurile neromânești.

Statutele prevăd înființarea unui organ de publicitate al societății, cu titlul de Românul Verde, pus sub direcțiunea unui comitet de patruzeci membri, iar comitetul sub președinția eminentului meu amic, M. Ch. Rostogan.

În acest comitet nu vor putea figura, mai mult de jumătate, membrii nevârstnici.

Ziarul Românul Verde va fi redactat de toți membrii societății: fiecare membru, indiferent de vârstă sau sex, va fi dator a colabora măcar o dată la lună cu un articol de fond.

Se-nțelege de la sine ce idei e chemat să propage Românul Verde.

Mai departe, statutele arată că îndată ce societatea „Românii Verzi” va număra o sută de membri, se va declara constituită și va proceda la alegerea comitetului.

Cap. III
Despre datoriile membrilor minori ai societății

Art. 30. Membrii minori ai societății, indiferent de etate și de sex, sunt datori a fi cât se poate mai curați.

Art. 31. Ei sunt datori a asculta pe părinții lor de ambe sexe, de preferință pe acei care sunt membri activi ai societății.

Art. 32. Acei care urmează la școală nu pot, sub nici un cuvânt, să se joace cu conșcolari străini; ei trebuie să se joace numai cu conșcolari români verzi, de preferință cu membrii activi ai societății.

Art. 33. Membrii minori ai societății sunt obligați a obține note bune numai la profesorii români verzi, de preferință la acei cari sunt membri activi în societate.

Cap. IV
Despre datoriile membrilor de sex feminin

Art. 40. Membrele societății sunt datoare să fie virtuoase ca niște matroane romane.

Art. 41. Membrele societății sunt datoare să devie bune mame române.

Art. 42. Ele sunt datoare a naște copii sănătoși după preceptul străbun: mens sana in corpore sano.

Art. 43. Membrele societății care sunt încă june domnișoare sunt datoare să se mărite numai cu români verzi, de preferință dintre membrii activi ai societății.

Art. 44. La cazul când o jună domnișoară s-ar mărita cu un român verde, care însă nu face parte din societate, este datoare a-l înscrie imediat printre membrii activi.

Art. 45. Îndată, ce o membră devine mamă, ea este datoare să-și înscrie imediat copilul în societatea „Românilor Verzi”.

Art. 46. Membrele societății sunt datoare a-și boteza copiii cu nume străbune ca Reea-Silvia, ca Tiberiu, ca Cicerone, ca Caracala, ca Cornelia, ca Catone etc.

Art. 47. Membrele mame sunt datoare să dea copiilor lor o educațiune maternă în limba maternă. Sub nici un cuvânt apoi, nu-i slobod să încredințeze educațiunea copiilor la alte guvernante decât românce verzi.

Art. 48. Ele sunt datoare a da singure să sugă copiilor, alăptându-i în același timp cu sentimente și idei de român verde, conform statutelor de față.

Art. 49. În cazul când un membru nu ar avea lapte, sau, întâmplător, nu i-ar fi sfârcul mamelelor perforat, sau s-ar gâdila prea tare, sub nici un cuvânt nu va putea lua o doică străină, care ar da copilului să sugă lapte străin, alăptându-l în același timp cu sentimente și idei străine; ci va fi datoare să ia o doică româncă verde, de preferință o membră activă a societății.

În capitolul despre membrii de sex masculin ai societății, statutele impun aceleași obligațiuni și taților ca și mamelor, afară, se-nțelege, de obligațiunile privitoare la alăptare.

Se înțelege că orice abatere de la îndatoririle statutelor atrage după sine: întâia oară un avertisment, a doua oară o amendă și a treia oară excluderea, în ședință plenară, a membrului vinovat din societatea „Românilor Verzi” și declararea lui ca străin de neam.

Abaterea de la îndatoririle privitoare la alăptare atrage după sine de la întâia oară pedeapsa excluderii.

[Moftul român, nr. 6, 6 mai 1901]

pathfinder 18-02-2014 - 14:09

@UnUL
Esenta intrebarii era:
„rrromâni, rrromâni, rrromâni”

Tache 18-02-2014 - 14:32

UnULica….mai zbanghiule ! Ce legatura are romanul verde, adica roumain de souche, cu faptul ca evreii sunt satanisti ?

” The anonymous ‘Seymour Light’ explores the idea that the Old Testament (OT) God of The Jews was a creation of the Levites and that Deuteronomy (The “Second Law”) was the wilful negation of “The First Law” , whatever that was, and a SATANIC FABRICATION that was a direct forerunner of The Talmud, The Protocols, The Communist Manifesto and the writings of The Frankfurt School of Psychology…”

” If only the OT had not been included in the Christian Bible at the Council of Trent and, ridiculously, the idea propagated that the God of Jesus and that of the OT Jews was ONE AND THE SAME GOD then how different might human history have been.”

http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=90771

Antibasistul 18-02-2014 - 14:44

un NUL, IARASI MINIȚI SI FACI DIVERSIUNE basista!

ValVerde 18-02-2014 - 15:38

Hahahah…eternul Conu’ Iancu ..!!

PS Huhule, mai muratura, Caragiale e diversiune basista ???
Nici macar tu nu poti fi atit de idiot !

UnUL 18-02-2014 - 15:39

@Bășinel, ceartă-te cu Caragiale, eu nu am făcut decât să-l citez !

UnUL 18-02-2014 - 15:43

@Pahfinder. Nu are legătură cu rromii, era vorba doar de o umflare în pene și în gușă de mândrie națională.

pathfinder 18-02-2014 - 15:53

@UnUL & ValVerde
De data asta Huhu are dreptate si voi gresiti.
Nici nu-mi vine a crede ca asa ceva este posibil!!!

Tache a postat niste (hmm) idei la 12:45 vorbind despre evrei.

Iar UnUL a produs, intr-adevar, diversiunea cu rrrromanii verzi care nu are absolut nici o legatura cu ce a postat Tache (atat cat poate si el) sau cu articolul in sine.

Deci UnUL-e: ai produs o diversiune!
Simplu…

In fine, domnul UnUL nici nu a explicat de ce rrrromani verzi.
De ce nu romani verzi.

ValVerde 18-02-2014 - 15:59

@Path

te inseli, citatul din Caragiale este exact raspunsul potrivit si se incadreaza in tema discutiei.
Lui Tache ii bese mintea, ca de obicei, pe teme antisemite si ultranationaliste, iar UnUL ii arata ca nici macar nu e original.

Acum peste 100 de ani, aveam martafoi exact ca Tache, pe care Caragiale i-a descris cu maiestrie in Romani Verzi.

Unde are huhu dreptate, e ca e o diversiune basista.

Antibasistul 18-02-2014 - 16:04

Rahaților basisti orice citate, si cele din Caragiale-s diversiune basista-n gurile voastre basiste care put ingrozitor, ptiuuu!

ValVerde 18-02-2014 - 16:07

Aaa!!…. asa da!
De ce n-ai zis de la inceput ?

pathfinder 18-02-2014 - 16:09

@ValVerde
Nu!

Ce are:
„Evreii sunt satanisti si rebeli impotriva lui Dumnezeu ! Dupa conciliul din Trent virusul satanist evreiesc a cuprins si multa lume crestina.”

si cu „Romanii verzi” ai lui Caragiale?

Daca Tache facea apologia superioritatii rasei „romanesti” fata de cea „evreiasca”, poate.
Dar cand vinde vorba de spre „conciliul din Trent” legatura este nula.

Deci Huhu avea dreptate!

UnUL 18-02-2014 - 16:15

@Pathider, mă superi! Citește textul lui Caragiale și vei regăsi toate principiile fluturate de naționaliștii și antisemiții noștri, de la Tache la C u r Bubos. În ce privește rrromânii, am explicat mai sus (așa scria bunicul meu când voia să facă bășcălie de ultra-naționaliști).

urbos 18-02-2014 - 16:19

Ma labagiule ma, ma sluji dane, eu nici macar nu-s nationalist ma animalule. Un gunoi usturoiat ca tine nu stie decat sa mestece clisee.Tot asa si cu tembelismele alea cu legionarii, fascistii, antisemitii si alte cretinisme din creierii vostri putrezi. Ji danii sint niste scursuri, pentru ca asa sint. E o constatare.

ValVerde 18-02-2014 - 16:24

@Path

Iti enumar pas cu pas:

1. Conciliul din Trent nu a avut nimic de-a face cu evreii. A fost raspunsul bisericii catolice la raspindirea protestantismului si impotriva lui Luther.

2. In maniera proprie, Tache flatulentul, rasuceste faptele pentru a le da canonatie antisemita.

3. Rasucirea adevarului, trunchierea si interpretarile antisemite sunt proprii doctrinelor nationaliste.

4. Romania a avut partea ei masiva de nationalism desantat si antisemitism.

5. Unul din cei mai reprezentativ scriitor clasic roman (grec de origine) a descris magistral problema respectiva, la timpul lui.

6. UnUL scoate asta in evidenta, asemuind nationalismul antisemit al lui Tache, de azi, cu „valorile” noastre istorice enuntate de Caragiale in Romani Verzi.

7. Mai mult de atit nu pot. Poate te ajuta limbricul isteric.

UnUL 18-02-2014 - 16:30

@Cur Bubos.
Nu ești naționalist? Fie: ești doar antisemit, antieuropean. antiamerican, convins că suntem în rahat nu datorită lenii și prostiei noastre ci pentru că ne persecută lumea întreagă. În plus ești mârlan, nesimțit, vulgar și neam de traistă în ultimul hal, ai un limbaj care ar face să roșească un vidanjor, pe scurt, ești o infecție și un gunoi.
P.S.. Ești de râsul curcilor cu idioțenia cu „usturoiatul” Ți-am spus că nu suport usturoiul (nici măcar sub formă de mujdei) și, cum îi scriam și lui Bășinel, îți repet pentru a mia oară că sunt român „pur sânge” (mult mai român decât gunoaie ca tine) și nu unul din cei 168 de evrei cât mai numără azi Clujul dintr-o p o p u l a ț i e de 324.576 (asta fiind doar p o p u l a ț i a stabilă, la care se mai adaugă vreo 100 000 de mii de elevi, studenți, militari, etc).

pathfinder 18-02-2014 - 16:36

@ValVerde
Neeeee.
Vezi raspunsul lui Tache de la 13:16.
„Recunoaste ca ai patruns in alta dimensiune!”
🙂

Parerea mea e ca de fapt se referea la romanii purtatori de camasi verzi. De aia a si pus, la misto, „rrromânilor verzi”. Ca doar aia erau ortodocsi. Si cunoastem…
(ma opresc aici)

De ce a dat-o dupa aia pe Caragiale, numai domnul UnUL stie…

urbos 18-02-2014 - 16:39

Labagiule, rumegi degeaba, cand SUA au devenit dusmanul democratiei, am fost impotriva, cand niste lepre de pe la UE sustin un gunoi ca Basescu impotriva votului unei tari intregi, e normal sa fiu impotriva. Asa ca, gunoiule, canta d-astea la alta masa. Canta la masa lu Lindic, ca e prost ca matale si face legatura intre subiecte cu lindicu.
Apropo, antirus cum e sa fii?
Mars ma!

ValVerde 18-02-2014 - 16:51

” Parerea mea e ca de fapt se referea la romanii purtatori de camasi verzi”

===

🙂

Romanii purtatori de camasi verzi se incadreaza 100% in Romanii verzi ai lui Conu’ Iancu. De aia e Caragiale un etern….
Nu e nici o contradictie.

pathfinder 18-02-2014 - 16:52

@UnUL
Asta este: ne mai suparam ca nu se poate numai intr-o fericire. 🙂

„În ce privește rrromânii, am explicat mai sus (așa scria bunicul meu când voia să facă bășcălie de ultra-naționaliști)”
Unde mai sus?

pathfinder 18-02-2014 - 16:56

@ValVerde
Parerea mea este ca nu avea ce cauta comentariul ala in contextul oferit de Tache.

In cel oferit la 12:23, poate.

Deci Huhu are dreptate!

UnUL 18-02-2014 - 17:16

Corect, nu am explicat chestia cu bunicul, dar am explicat logica ortografiei.”Nu are legătură cu rromii, era vorba doar de o umflare în pene și în gușă de mândrie națională”. E ca uguitul turturelei sau ca torsul pisicii.

urbos 18-02-2014 - 17:23

Pe de alta parte, la voi, gunoaie limbiste, toti au voie sa fie nationalisti, sa-si guite imnul cu mana la inimioara, numai romanii n-au voie.
De parca romanii au extermninat indieni prin America, au spanzurat negripana de curand, de parca romanii omoara femei si copii cu tancu prin Palestina, etc.
Taceti ma javrelor, e mai frumos asa.

UnUL 18-02-2014 - 17:25

CARE „VOI”, B O U L E? SUNT ROMÂN, LOCUIESC ÎN ROMÂNIA…

UnUL 18-02-2014 - 17:53

@C u r Bubos
Arunci rămâne cum am stabilit ; ești idiot. Aberația cu „la voi, gunoaie limbiste, toti au voie sa fie nationalisti, sa-si guite imnul cu mana la inimioara, numai romanii n-au voie” se potrivește ca nuca-n perete. Cum spuneam, sunt român.locuiesc în România, așa că tot ce scrii nu are niciun sens..

digital 18-02-2014 - 17:57

UnUL
18-02-2014 at 17:53
tu ești român?!
tu ești o flatulență !

ValVerde 18-02-2014 - 18:04

Claudia, ai invatat un cuvint nou ?
Mesteca-l bine inainte de a-i da drumul.

digital 18-02-2014 - 18:08

ValVerde
18-02-2014 at 18:04

hahaha!
tu ești doar, un kkt, plutitor !

ValVerde 18-02-2014 - 18:12

UnUL
18-02-2014 at 17:53 @C u r Bubos
Arunci rămâne cum am stabilit ; ești idiot. Aberația cu „la voi, gunoaie limbiste, toti au voie sa fie nationalisti, sa-si guite imnul cu mana la inimioara, numai romanii n-au voie” se potrivește ca nuca-n perete. Cum spuneam, sunt român.locuiesc în România, așa că tot ce scrii nu are niciun sens..

===

Dialogul asta e ilogic….

UnUL 18-02-2014 - 19:45

ValVerde, ce ți se pare absurd? Hai să reiau:
C u r Bubos scrie: „la voi, gunoaie limbiste, toti au voie sa fie nationalisti, sa-si guite imnul cu mana la inimioara, numai romanii n-au voie”
„La Noi” e – în cazul meu, în România (deci în aceeași țară în care trăiește și Scârbos!). și eu tocmai că am combătut întotdeauna naționalismul; cât despre „guițatul imnului cu mâna la inimoară”, ce să mai spun”
Plus că idiotul vorbește apoi de uciderea indienilor și a negrilor, respectiv a arabilor în Palestina. Ce legătură au toate astea cu mine care sunt român și nu trăiesc nici în America nici în Palestina? Poate îmi explici dumneata.

ValVerde 18-02-2014 - 20:51

@UnUL

In general e absurd sa argumentezi cu imbecilii, dar daca tot te-ai hotarit sa o faci, atunci e ilogic sa-i „cumperi” argumentul (om fi noi nationalisti cu zurgalai, dar nu va uitati la americani sau la palestinieni ca ei sunt si mai rau) si in loc sa te duci la miezul „rationamentului” lui, ii spui: „eu sunt de aici, nu are nimic de a face cu mine”

Limbricul confunda patriotismul si dragostea de tara ta cu goliciunea patriotarda si nationalismul. Si tu se pare ca nu o sesizezi.

Daca americanii isi cinta imnul cu mana pe inima, e felul lor de a-si manifesta patriotismul si dragostea pentru tara lor. NU inseamna nationalism.

Si chiar daca altii ar fi mai nationalisti si mai scirbosi decit romanii verzi, cum justifica asta primitivismul celor din urma ?

Logica romaneasca infantila: „oi fi eu un dobitoc, dar am o scuza: altii sunt mai dobitoci ca mine”

UnUL 18-02-2014 - 21:01

@ValVerde
Argumentație impecabilă, nu pot să te contrazic.

urbos 18-02-2014 - 21:05

Hahahahahahahaha! Lindicu si sluji danu, intr-un dialog ILOGIC, mostra de prostie CRUNTA.
Cretinul ala se intreaba care „voi” care „noi”, iar lindicu ii raspunde cum numai el stie, despre ce-i trazneste prin creierul plin de pisat.
V-am si raspuns ma viermilor, voi, adica voi, sluji danu si lindic.
Dumnezeule ce cacati de oameni.
Iar lindicu vorbind singur, ca de obicei, cica “oi fi eu un dobitoc, dar am o scuza: altii sunt mai dobitoci ca mine”. Pai ma vierme, odata ca eu am spus ca nationalistii romani NU au facut ce-au facut altii, iar eu nici macar nu-s nationalist.
Asadar, iata lindicu in prostia lui, alaturandu-se bosorogului ala retardat.

Si fa dobitoaco, cat de proasta esti fa sa te adresezi altora ca sa-mi raspunzi mie? Hahahaha, tipic muyeresc, cretinoooo! Proastooo! Hahahaha!

UnUL 18-02-2014 - 21:14

@C u r Bubos
Bou încălțat, ție ți-am explicat o dată dar ești prea tâmpit să pricepi. Așa că discut cu persoane care au logică și rațiune.

digital 18-02-2014 - 21:22

ValVerde
18-02-2014 at 20:51
………..In general e absurd sa argumentezi ……..
…………atunci e ilogic sa-i “cumperi” argumentul ….
…………..Si chiar daca altii ar fi mai nationalisti si mai scirbosi decit romanii verzi, cum justifica asta primitivismul celor din urma ?………..

du-te mă-n phheeezdhhhaaaa măăttiii !

ValVerde 18-02-2014 - 21:26

Bravo Claudia !
Iata o intorsatura neasteptata a argumentului.
Ai adus o constructie noua si propui o abordare indrazneata a problemei.

Poti elabora ?
Directia pare inovatoare, dar calea de urmat e inca nebuloasa…

Romeo2110 18-02-2014 - 13:43

>Evreii sunt satanisti si rebeli impotriva lui Dumnezeu !

Dupa darmarea Templului in anul 70, evreii au fost parasiti de Dumnezeu.Au pierdut preotia si arhieria. Ori acolo unde lipseste Dumenezeu, mai devreme sau mai tarziu va stapani potrivnicul…

Puterea evreilor va creste mult pe masura ce va trece timpul. Apogeul va fi atunci cand il vor instala la Ierusalim pe multasteptatul „mesia”, in al 3 lea templu, ca va fi construit in locul moscheilor din Muntele Templului.

Tot atunci, cam o treime din evrei, dezamagiti, il vor contesta vehement pe noul „mesia” si vor deveni crestini ortodocsi. Va fi pentru 7 ani cea mai cumplita dictatura din istoria umanitatii…

PS: Templul samarinenuilor din muntele Garezim, exista si azi in Israel, si mai exista cateva mii de practicanti ai acestei religii… De peste 2000 de ani.

Romeo2110 18-02-2014 - 13:52

An Israeli cabinet minister last week publicly stated that perhaps the time has come to rebuild the biblical Temple on Jerusalem’s Temple Mount.

Most Israelis has no aspirations of rebuilding the Temple. Even among those who would like to see the Temple restored, most do not believe Israel can undertake something so controversial absent a direct act of God.

But that didn’t stop Housing and Construction Minister Uri Ariel (Jewish Home) from stating that „we need to build a real Temple on the Temple Mount.”

Ariel was speaking at a press event in the Samarian community of Shilo, where archaeologists have uncovered remains of the biblical Tabernacle that was located there for hundreds of years before King David’s conquest of Jerusalem.

http://www.israeltoday.co.il/Default.aspx?tabid=178&nid=23964

pathfinder 18-02-2014 - 14:06

1. Musulmanii, ca si crestinii, au preluat vechiul testament de la evrei. Adica si o parte din credinta. Templul respectiv nu ar trebui sa supere pe nimeni. Teoretic.

2. Existenta vechiului templu inca nu e demonstrata stiintific (pentru tine: arheologic). Se fac eforturi in directia asta. Sunt si niste controverse (din nou, stiintifice) privind zidul plangerii…

3. Din punctul meu de vedere evreii nu au decat sa construiasca un nou templu. Dar fara a darama sau muta moscheea Al-Aqsa. 😉

Romeo2110 18-02-2014 - 14:32

>2. Templul respectiv nu ar trebui sa supere pe
>nimeni. Teoretic.

Intru totul xde acord !

Numai ca in cazul in care se vor demola cele 2 moschei, va iesi scandal mare in lumea islamica.

Atat teologii ortodoxi, cat si cei musullmani si mai ales evreii sunt de acord ca vechiul Templu al lui Solomon a fost cosstruit in locul in care azi se numeste Esplanada moscheilor.

https://www.google.ro/search?q=el+aksa&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=vFIDU6HLK4_GtAb10IGwCA&ved=0CDEQsAQ&biw=1280&bih=885#facrc=_&imgrc=UdmXk7oiJoFb6M%253A%3BSUcM9A-1Tu8F6M%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.atlastours.net%252Fholyland%252Fal_aqsa_mosque.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.atlastours.net%252Fholyland%252Fal_aqsa_mosque.html%3B517%3B357

pathfinder 18-02-2014 - 14:37

@Romeo
I don’t give a fuck ce spun teologii.
Eu iti spun de dovezi arheologice.
Ultimele gasite in zona zidului plangerii infirma ce prostii sau idiotenii afirma teologii.

urbos 18-02-2014 - 15:41

Biblia e o inventie, o insailare de mituri furate de la alte popoare, cu care evreii si-au construit o falsa istorie si un „dumnezeu” propriu, care sa le satisfaca si ingaduie toate aberatiile si pornirile criminale.

pathfinder 18-02-2014 - 13:54

„Puterea evreilor va creste mult…”
„Tot atunci, … , il vor contesta…”

Amintiri din viitor?
cipcirip-cipcirip-cipcirip

P.S. Cine va castiga UEFA Champions League anul asta?

Romeo2110 18-02-2014 - 13:55

Antihrist va proveni dintr-o femeie curvă, o evreică dintr-al doisprezecelea neam de preadesfrânaţi. Deja de la adolescenţă se va deosebi de semenii săi prin capacităţile sale intelectuale deosebite, care se vor manifesta la el mai ales după vârsta de 12 ani când, plimbându-se prin parc cu mama lui, se va întâlni cu satana care ieşind din beznă (din adâncul iadului) va intra în el. Băiatul se va cutremura de spaimă dar satana îi va spune: „nu te teme şi nu te înspăimânta, eu te voi înălţa pe tine”. Acest copil îi va uimi pe toţi cu inteligenţa sa. Şi aşa, din el va încolţi şi se va coace în chipul omului „antihristul”. Când satana va fi întronat, în timpul punerii coroanei se va citi Simbolul Credinţei – Crezul -, dar el nu va permite ca acesta să fie citit corect, iar acolo unde vor fi scrise cuvintele „şi întru Unul Domn Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu” el se va lepăda de acestea şi se va recunoaşte doar pe sine. La încoronare, antihristul va avea mănuşi pe mâini, iar când le va da jos ca să-şi facă Sfânta Cruce, Patriarhul va observa că el în loc de unghii are gheare şi aceasta îi va întări bănuiala sa că acesta este antihristul. Atunci Patriarhul va exclama: „Acesta este antihristul” pentru care Patriarhul va fi omorât.

Pe el îl vor vedea toţi şi îl va auzi lumea întreagă. Pe oamenii săi el îi va ştampila cu semnul său. Însă pe adevăraţii creştini, care i se vor opune, are să-i urască cu ură mare. Atunci va începe ultima şi cea mai mare prigoană a creştinilor care vor refuza ştampila satanei (semnul 666). Prigoana va începe îndată de pe pământul Ierusalimului iar apoi se va extinde pe tot globul şi se va vărsa ultima picătură de sânge în numele Mântuitorului nostru Iisus Hristos. Dintre voi, copiii mei, mulţi veţi ajunge aceste vremuri îngrozitoare. Ştampila lui satana (666) va fi de aşa natură încât toţi vor vedea dacă a primit omul sau nu semnul satanicesc. Creştinul care nu va primi semnul satanei (666) nu va putea nici să vândă şi nici să cumpere nimic. Dar nu vă pierdeţi nădejdea şi nu vă descurajaţi, că Dumnezeu nu-Şi va părăsi turma Sa. Să nu vă fie frică, nu cumva să vă deznădăjduiţi!

http://saccsiv.wordpress.com/2010/06/14/profetia-sfantului-lavrentie-de-cernigov-despre-antihrist/

UnUL 18-02-2014 - 13:57

Ce faci nenică : ești teolog (ortodox, evident!), călugăr sau fanatic religios? Oricum, ești „zăltat” rău de tot.

pathfinder 18-02-2014 - 14:11

Romica,
Esti cu pluta!

Antibasistul 18-02-2014 - 14:52

Romeo, cipcirip-cipcirip-cipcirip! La fel cacatfinder!

Antibasistul 18-02-2014 - 14:55

Basistii-s stampilați stampila 666 a Satanei, AMIN!

ValVerde 18-02-2014 - 15:42

Mai tampitzel, draga Romeo, citeste-ti comentariile de acum o zi doua, despre fetita care a fugit la manastire.
O dedeai ca sigura ca a fost rapita, violata si cite altele. Tu le stiai pe toate.
De ce ai avea mai multa credibilitate cind insiri prostiile de azi ???

tomi 18-02-2014 - 19:12

ROMEO, esti MARE,MARE,MARE. Citidu-ti studiul istoric am plins cu lacrimi de am umplut un sul de hirtie higienica de culoare roza. Uite cita invidie, cita rautate umana, UnUL, pathfinder, Antibasistul, ValVerde, – – प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD, cu totii plang de ciuda ca nu pot sa se apropie de maretia cugetarilor domniei tale. Sa traiesti maria ta ROMEO si condu-ne pe drumul cel bun.
pppsssttt… Alooo baietii, amicilor, valea de’aci ca daca asta ne musca am dat de dreacu.

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 18-02-2014 - 16:56

Du rumanische echte seisse , du niemand !
Alles rumanische , balkanische czigainen !

Antibasistul 18-02-2014 - 17:16

Du bist ein stinkende zigeuner, Du sheise arshloch, ptiuuu!
Zur Holle fahren, mit deine TZIGEUNER!

UnUL 18-02-2014 - 17:17

Scheisse, puilor, scheisse.

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 18-02-2014 - 17:35

Kuss , Kuss , mein
toches !Tu sti franceza , engleza ceva italiana si spaniola !
la deutsch – NEIN !
Ayurrele !

UnUL 18-02-2014 - 17:47

Am făcut vreo 4-5 ani de germană în particular prin liceu

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 18-02-2014 - 17:55

Der , die das !
O …poezea , ceva !

Didactică

Ne amintim oare vreodată,
Când e prea dur educatorul,
Că şi vioara e luată
De prin pădure cu… toporul?!

urbos 18-02-2014 - 15:32

Pai chiar asa, de ce ar vrea animalul? Cum ar mai omori el femei si copii? In plus, erau niste grohaitori care plangeau de mila tot javrelor ji danesti ca cica le dau aia cu rachete.
Ji danii trebuie starpiti, asta e singura solutie pentru rasa asta degenerata.

briel 18-02-2014 - 16:17

Mesia pe care-l astepta evreii de astazi este „un lider politic si spiritual”. (hehe… in aceasta ordine). Afirmatia este clara si raspicata si vine de la un foarte influent rabin din America, Shmuley Boteach – care face politica pe brânci.

http://www.youtube.com/watch?v=tH-QT3EpcWg

Pe la minutul 2 incepe cu crizele si aproape da in apoplexie. Tipul cu care se incontreaza este si el evreu, dar crestin … ceva evangelist. O cearta instructiva si deschizatoare de ochi.

ValVerde 18-02-2014 - 18:07

Asa !
General si atotcuprinzator,, fara echivoc ca tu esti o cisterna de pisat !

UnUL 18-02-2014 - 19:00

Micțiune necontrolată, Degețel? Pune-ți pamperși!

un golan 19-02-2014 - 11:55

@Tache : verbul in ebraica este : LEHANIV = a da roade , a rodi , a da ” productie ” , a da rezultate, etc, este un cuvant greu de tradus exact in lb. romana.
in nici un caz nu are sensul pe care tu i l-ai dat – e uluitoare ignoranta ta, amice .
uite cateva exemple suplimentare :
” actiunile societatii Microsoft dau rezultate bune investitorilor la bursa ” – traducerea in ebraica : ” menaiot hevrat microsoft MENIVOT totzaot tovot avur mashkiei habursa ” – ai priceput ? MENIVOT = dau , produc, ofera, etc.
nici un stalin si nici nimic din ce ai scris tu.
pronuntia cuvantului TNUVA este : TNUVA – consoana N este in ebraica la fel de tare si prezenta ca si in lb. romana.
nici o legatura cu chirilicele, decat in capul tau.
D.P.

pathfinder 19-02-2014 - 12:04

תנובה = Ro: randament?!?
(En: yield, output, produce, product, crop)

un golan 19-02-2014 - 18:26

@Path – am incercat sa-ti raspund mai devreme dar am avut o deconectare temporara de la net si raspunsu s-a dus pe aripile vantului.
da, are si sensul de randament – de fapt, mai potrivit e : productie.
si in limba romana – o limba deosebit de bogata si deosebit de frumoasa dupa parerea mea – exista multe cuvinte ce nu pot fi traduse exact, doar aproximativ.
d.p.

pathfinder 19-02-2014 - 18:28

Thanks!

tomi 19-02-2014 - 22:47

Piatza israeliana este una din cele mai bogate in varietatea sortimentelor de lactate si brinzeturi, contrar informatiilor „pretioase” ale lui Tache, care vad ca isi face cumparaturile saptaminale in supermarketele noastre. Tnuva este una din firmele care nu este chiar cea mai buna, este depasita de Strauss si Muller, amindoua firme isreliene. Firma austriaca Muller a vindut Israelului 80% din firma ei de produse lactate. Am facut desigur cumparaturi si in diferite supermarkete din Germania, Austria, Turcia, Hollanda, Ungaria, Cipru si desigur cam anual din Romania. Sortimente mult sarace fata de piata israeliana, asta o declar ca si compasiune parerilor sumbre ale marelui Tache, colt de sobolan.

jan dinu 20-02-2014 - 00:07

RrUMANII nu au shansa de-a consuma produse in tzara
— KOSHER — (sanatoase ) ..pentru ei sunt accesibile
numai cele furajere rumegatoare doar pentru animale !!
Ramin valabile shi astazi magazinele cu circuit inchis …
pentru pleava majoritara este doar un vis ….!
JD-USA- CALIFornia – Berkeley)

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult