Acasa InternationalExterne Ungaria se teme ca vine Vantu peste ea

Ungaria se teme ca vine Vantu peste ea

scris de Ziua Veche
1 afisari

.Avand in vedere situatia financiara tot mai dificila a imperiului media detinut de Sorin Ovidiu Vantu, dupa ce agentia Reuters a solicitat incepera procedurii de insolventa impotriva postului de televiziune Realitatea TV si a agentiei NewsIn, omul de afaceri s-ar putea orienta spre Ungaria, conform unui articol publicat la inceputul saptamanii de agentia de stat MTI, preluat de cotidianul maghiar Nepszabadsag.

Pe data de 5 martie, agentia de presa britanica a cerut inceperea porcedurii de insolventa a societatii Realitatea Media S.A. si agentiei de presa NewsIn, care fac parte din grupul de presa Realitatea – Catavencu, prin doua actiuni inregistrate la Tribunalul Bucuresti. Potrivit Rador, avocatii Reuters si-au motivat actiunea prin faptul ca postul de televiziune nu si-a achitat datoriile, insolventa fiind primul pas in declansarea procedurii de faliment.Impotriva postului Realitatea TV mai cerusera declansarea procedurii de insolventa atat agentia Mediafax, cat si firma System Design and Integration (SDI). Incepand cu anul trecut, grupul Realitatea – Catavencu a fost puternic lovit de criza financiara, inregistrand pierderi uriase. Cotidianul maghiar aminteste si declaratiile lui Vantu, care a precizat ca presa scrisa nu are nici un viitor, fapt pentu care, in perioada urmatoare va investi doar in presa electronica si televiziune. Acesta a adugat ca doreste sa se extinda in Republica Moldova, Serbia si Ungaria, unde intentioneaza sa infiinteze un post de televiziune dupa modelul Realitatea TV, dar si The Money Chanel, pana cel tarziu in anul 2011. Publicatia maghiara citeaza si o serie de surse, ce doresc sa-si pastreze anonimatul, potrivit carora aceasta ar fi o “comanda” venita din partea Vestului si a Statelor Unite. Anterior, Nepszabadsag a mai publicat un articol referitor la acest subiect, in care se intreba retoric daca nu cumva postul de televiziune maghiar HirTV nu va avea parte de concurenta din partea postului de televiziune ce urmeaza sa fie infiintat de omul de afaceri din Romania.

0 comentariu

muaddib 27-03-2010 - 07:43

si nespalatilor de valahi le-ar trebui unul care sa ii biciuie si sa ii puna la munca… din pacate rusii nu mai au de gand sa ocupe vlahia si sa faca ordine in regiune…

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult