Acasa Magazin Ce fotomodel a devenit noua imagine a brandului H&M

Ce fotomodel a devenit noua imagine a brandului H&M

scris de C.S.
6 afisari

Miranda Kerr este noua  imagine a mărcii suedeze H&M, în campania internaţională care va promova colecţia de primăvară. Fotomodelul australian a înlocuit-o pe Gisele Bundchen, cel mai bine plătit top-model al momentului.

Miranda Kerr este noua imagine a brandului suedez H&M.

Alegerea Mirandei Kerr pentru campania de promovare coincide cu extinderea retailerului suedez în Australia şi Filipine, unul dintre cele mai mari magazine H&M urmând să fie deschis în Melbourne, informează contactmusic.com.

Prin înlocuirea lui Gisele Bundchen, Miranda Kerr are toate şansele să treacă pe primul loc în topul celor mai bine plătite fotomodele, alcătuit de revista Forbes, pe care Bundchen l-a dominat în ultimii şapte ani.

În topul revistei Forbes din 2013, Gisele Bundchen apare pe primul loc, cu câştiguri de 27 milioane de dolari între iunie 2012 şi iunie 2013, în timp ce Miranda Kerr ocupă locul al doilea, cu câştiguri de 4,46 milioane de dolari, în aceeaşi perioadă.

Miranda Kerr şi-a încheiat recent contractul cu brandul rival, Mango, iar în prezent, este imaginea casei de bijuterii Swarovski şi deţine propria companie de produse de îngrijire a tenului, Kora Organics.

Miranda Kerr, în vârstă de 30 de ani, este unul dintre cel mai bine plătite top-modele ale momentului şi a fost, până de curând, unul dintre „îngerii” casei Victoria’s Secret. Top-modelul australian a fost căsătorită trei ani cu actorul britanic Orlando Bloom şi au împreună un băieţel, Flynn, născut în ianuarie 2011.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult