Cum ajungi de la optimizare la rezultate optime? Cand o simpla insiruire de keyword-uri nu este suficienta in SEO, aceasta este intrebarea cheie pe care trebuie sa ti-o adresezi! Cu alte cuvinte, simpla optimizare a continutului unui site targetand anumite expresii de cautare nu este, de cele mai multe ori, suficienta.
Desi, ca alternativa la o agentie SEO, exista varianta de a apela la freelanceri specializati in domeniu sau de a te apuca chiar tu insuti de Search Engine Optimization, acest lucru vine la pachet cu riscul de a obtine rezultate „alternative” in loc de rezultate optime. Adica, vei avea mai degraba sansa de a prinde o pozitie „decenta” in SERPs, cand ai putea de fapt sa ocupi locul 1. Iar jocurile de cuvinte sau comparatiile care sugereaza complexitatea procesului de optimizare SEO, alaturi de nevoia acestuia de resurse multilaterale si activitati conexe, ar putea continua.
Insa, fara a mai prelungi „misterul”, iti spunem raspicat ca pentru a obtine rezultate optime de pe urma optimizarii pentru motoarele de cautare, ai nevoie de o agentie SEO cu servicii integrate! De ce? Pentru simplul motiv ca acolo unde-s multi, puterea crestea – mai precis, „forta Google”, asa cum o numesc specialistii din cadrul iAgency.ro.
Altfel zis, toate eforturile SEO trebuie sustinute proactiv si convergent prin multe alte activitati adiacente, detalii mai putin evidente, analize suplimentare s.a.m.d. Nu este suficient sa fii doar un bun copywriter, daca nu cunosti si partea tehnica a domeniului; la fel cum nu poti pune un site la punct, ca specialist SEO, daca nu ai alaturi de tine si un web designer / web developer cu care sa te consulti in amanunt. Drept urmare, echipa iAgency.ro se raporteaza la SEO ca fiind parte integranta a SEM, ca la o tehnica de marketing online in continua transformare si dezvoltare, ceea ce determina nevoia de specialisti diversi:
„Search Engine Marketing inseamna sa fii acolo atunci cand consumatorii au nevoie de tine. Fiecare cautare este o oportunitate. Indiferent ca sunt in cautarea brandului tau sau al unui competitor, este important sa ajunga mai intai la tine. Insa, modul cum ajungem acolo s-a schimbat. Cautarile de pe dispozitivele mobile si retelele sociale, in continua crestere, au devenit parti indispensabile ale mixului. Este important sa lucrezi cu o agentie SEO, care sa stie cum sa puna aceste elemente impreuna. Iar aici intervenim noi!”
Asadar, iata ce servicii integrate ar trebui sa-ti ofere o agentie SEO pentru a-ti garanta rezultate optime, facand SEO la nivel profesionist si fara lacune strategice:
– consultanta si research SEO (research cuvinte cheie, audit);
– optimizare tehnica;
– servicii copywriting (creare de continut optimizat on-page si off-page);
– web design (creare si mentenanta site responsive);
– campanii AdWords si PPC (combinate cu eforturile SEO intreprinse in vederea promovarii organice);
– promovare social media (optional) etc.
Pe toate acestea, spre deosebire de o agentie SEO, un simplu freelancer nu ti le poate oferi „la pachet”. Sau, daca o face, prin terti, este foarte posibil ca per ansamblu costurile sa creasca, iar intreg procesul sa devina anevoios, greu de monitorizat si raportat. Cum se traduce acest lucru? Prin pierdere de bani, timp, energie si, nu in ultimul rand, cel mai probabil, pierdere de… pozitii (in topul rezultatelor Google)!
1 comentariu
Opinia mea (și nu numai) este că rezultate bune, mai puțin bune sau proaste se pot obține și cu agențiile SEO și cu freelancerii. Deci, mi se pare deplasată tenta articolului că freelancerii sunt doar așa, pentru rezultate decente. Deși, fiecare are dreptul la părerea lui. Totul se judecă însă după rezultate. Acestea și numai acestea decid cine este cel mai bun!
Comments are closed.