Acasa MagazinLife Câţi telespecatori s-au uitat la “Românii au talent”

Câţi telespecatori s-au uitat la “Românii au talent”

scris de Z.V.
1 afisari

Finala emisiunii “Românii au talent”, difuzată luni seara la Pro TV , a avut în momentul anunţării câştigătorului o cotă de piaţă fabuloasă de 71,7% pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani.

Prima editie a emisiunii Romanii au talent a fost castigata de Adrian TutuAproape trei sferturi din publicul comercial din mediul urban care avea televizorul deschis, se uita la ProTV, pentru a afla care este marele câştigător al concursului care i-a ţinut cu sufletul la gură pe români pe parcursul a 11 emisiuni, informează Evz.ro.

Luni seară, ProTV a fost lider absolut de audienţă pe toate targeturile. Audienţa medie înregistrată la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani a fost de 19,6 puncte de rating si 49,2% cota de piaţă, meciul de fotbal SteauaDinamo difuzat de DigiSport obţinând doar 2,9 puncte de rating şi 7,3% cotă de piaţă. Concurenta Antena 1 s-a situat abia pe locul al patrulea cu 1,7 puncte de rating şi 4,2% cotă de piaţă.

Adrian Ţuţu a fost câştigătorul finalei concursului “Românii au talent” şi al premiului cel mare în valoare de 120.000 de euro.

Narcis Ianău s-a clasat pe a doua pozitie in finala concursului Românii au talent, în urma voturilor publicului si a acceptat cu demnitate înfrangerea, deşi înaintea finalei era cotat cu cele mai mari şanse.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult