Acasa Magazin Wizz Air anulează noi zboruri din septembrie. Ce opțiuni vor avea pasagerii afectaţi

Wizz Air anulează noi zboruri din septembrie. Ce opțiuni vor avea pasagerii afectaţi

scris de Misu Andrei
68 Afisari

Compania aeriană Wizz Air a anunțat, miercuri, că vor avea loc noi anulări de zboruri începând din luna septembrie.

,,Wizz Air confirmă că, din cauza verificărilor în avans ale unor motoare GTF, solicitate de Pratt & Whitney, a fost nevoită să facă ajustări în cadrul reţelei sale, rezultând în anularea unor zboruri, începând din luna septembrie. Compania aeriană confirmă că nicio rută din România nu a fost suspendată permanent ca urmare a acestor inspecţii ale motoarelor„, au transmis reprezentanţii companiei aeriene, informează Agerpres.

Pasagerii de pe zborurile afectate au fost deja notificaţi şi li s-a oferit un program alternativ de zbor, opţiunea rambursării complete prin metoda iniţială de plată sau rambursarea a 120% din tariful iniţial achitat în credit de companie pentru rezervări viitoare.

În cazul în care o rezervare a fost efectuată printr-o agenţie de turism, fie ea şi online, compania aeriană le recomandă pasagerilor să contacteze agenţia care deţine rezervarea, pentru a face modificările necesare.

Wizz Air recomandă, de asemenea, verificarea folder-ului de spam în privinţa e-mailurilor referitoare la posibilele modificări de program.

,,Wizz Air îşi cere scuze pentru neplăcerile cauzate de acest eveniment neplanificat, aflat în afara controlului nostru, însă siguranţa şi securitatea pasagerilor, a echipajului şi a aeronavelor este prioritatea noastră„, au mai spus reprezentanţii companiei aeriene.

Miercurea trecută, Wizz Air anunţa că vor avea loc noi anulări de zboruri, fără a preciza însă cu exactitate în ce zile sau pentru care destinații.

La începutul acestei luni, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) a transmis că românii care întâmpină diverse probleme cu zborurile Wizz Air pot depune sesizări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor România.

Potrivit sursei citate, compania aeriană nu poate fi sancţionată de către autorităţile din România, întrucât nu are reprezentanţă în ţara noastră.

„MEAT informează că pentru rezolvarea problemelor cu compania aeriană Wizz Air cetățenii români pot depune sesizări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor România https://eccromania.ro/.”, arată reprezentanții Ministerului. Acest site este pus la dispoziția consumatorilor români de Uniunea Europeană, pentru rezolvarea problemelor și recuperarea prejudiciilor.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult

BREAKING NEWS