Acasa Newsletter Un turist nemulțumit de cazarea la un hotel din Mamaia a fost despăgubit în instanță

Un turist nemulțumit de cazarea la un hotel din Mamaia a fost despăgubit în instanță

scris de Misu Andrei
42 afisari

Un hotel din Mamaia a fost obligat de instanță să restituie unui client banii pentru un sejur ratat, aceasta fiind o decizie fără precedent în turismul românesc.

Cate pensiuni, hoteluri si vile turistice au impanzit Romania in ultimii ani

Procesul a fost deschis după ce turistul a fost nemulțumit de condițiile oferite de hotel și a făcut plângere în acest sens.

Bărbatul a cumpărat în 2019 un pachet de servicii, constând într-un apartament în regim all-inclusive cu o valoare de aproape 4.000 de lei.

Potrivit reclamantului, pe site-ul unității de cazare, reieșea că hotelul are camerele renovate și că totul era în stare impecabilă, dar, la momentul cazării, turistul a găsit cu totul altceva.

Hotelul i-ar fi propus acestuia să-l mute în altă cameră, dar omul a refuzat și a cerut restituirea prețului achitat.

Judecătorii au decis că hotelul trebuie să restituie reclamantului întreaga sumă de bani.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult