Nu-i aşa că sunteţi sătuli de reclame? De publicitate? De păcăleli şi minciuni sfruntate ? Ni se spune, insistent: „Grăbeşte-te! Stocuri limitate!” Aida de! Acolo zac, până trebuie să le scadă preţurile ori să le retragă. Sau, celor ce le cumpără, să le-o tragă.
Ba, dacă nu nu ne place nu ştiu ce produs, ne dă banii înapoi! Ha! Nu ştiu ce firmă garantează că dă banii înapoi, dacă nu ne convine un produs. Şamponul, spre exemplu. Deci, iei flaconul gol, bonul de casă, un kil de mătreaţă şi…plin de bube-n cap, fuga (go) la firmă să-ţi dea banii înapoi. Ce-ar fi să dea pielea înapoi (cea de pe cap), arsă de respectivul şampon?
Sau: „Nu găseşti mai ieftin în niciun alt magazin!” „Dar nici mai prost!” n-ar adăuga, la respectiva reclamă, nici să-i pici cu ceară! O altă reclamă, la fel de idioată: „Scoate 99,99 % din pete!” Cine le-o fi numărat pe cele scoase? Cum zice românul, Hristoase!
O fi reclama sufletul comerţului, dar chiar aşa, să ne scoată sufletul? Se mai exagerează, dar unii-unele, pur şi simplu ne exasperează! Şi, peste tot găseşti numai „2 în 1”; „3 în 1”; super-extra-mega-ultra şi aproape 100 % gratis. Măi, să fie!
Am un vecin care mi-a spus că ultima dată când a deschis televizorul a fost anul trecut. A schimbat, la rând, 13 canale şi pe toate…reclame şi publicitate! Chiar că e de înţeles! Devine valabilă butada că te poţi relaxa, uitându-te la televizor, singura condiţie fiind să nu-l deschizi! Mai mult, firmă de firmă afirmă că „n” produse sunt la promoţie. Suntem noi fraieri! Promoţii sunt tot timpul, dar compania face campania, ştiind că românul répede se repéde!
De luni de zile…”Consumaţi zilnic cel puţin doi litri de lichide!” Să ridice mâna cine le-a măsurat vreodată! Se vede treaba că nu-s reclame degeaba!
Mai e o apă minerală care face ca…nici oamenilor care-o beau să nu le cadă frunzele! Care frunze? Ale Evei, din faţă? Am văzut, cândva, o caricatură cu Adam şi Eva. Eva avea o frunză în faţă, iar Adam…un maldăr, şi tot se vedea un capăt, pe la genunchi…
Aşadar, se minte abitir. Sictir!