Acasa Opinii Demnitatea unui preşedinte

Demnitatea unui preşedinte

scris de Marin Neacșu
30 afisari

“În sfârşit se face dreptate”, or să strige televiziunile pesediste. “Este un dosar politic, se încearcă discreditarea preşedintelui”, vor urla băsiştii.

Aiurea, nici una nici alta. Noul caz Nana se va termina ca şi celelalte, nimeni nu va păţi nimic, dosarul se va lungi până la prescriere sau pe parcurs  procurorii vor face nişte greşeli impardonabile, dovezile vor dispărea sau nu vor fi concludente, vor apărea erori de procedură, înregistrările audio vor fi declarate lipsite de relevanţă, fără valoare juridică, contrafăcute, martorii discreditaţi. Pănă la urmă românii vor avea parte aşa cum s-au obişnuit déjà, de circ cât cuprinde şi atât, căci pâinea şi cuţitul sunt la cei care se fac că lucrează.

Situaţia, deşi este clară ca bună ziua, este prezentată trunchiat şi îndreptată spre piste false, ca de obicei. Adevărurile şi întrebările cheie, nu se vor spune, nu se vor pune.

Este clar că Ponta, în lupta sa pentru acapararea Cotrocenilor- nu neapărat prin el personal, ci prin cel pe care îl va sprijini el- a realizat că pe Băsescu nu îl poţi lovi decât prin familia lui. S-a văzut că în afară de familie şi Elena Udrea, care e ca şi din familie, nu îl interesează nimic altceva. Aşa că a trecut la atac  pe domeniul unde îl doare pe Băsescu, scormonind dosare şi conexiuni ale apropriaţilor. Că nu vor reuşi să îi bage definitiv în puşcărie ştiu şi ei, Ponta,  televiziunile şi cei care mai sunt de partea lor, dar cel puţin îi fac lui Băsescu şi apropiaţilor o imagine atât de proastă încât speră ca la prezidenţiale să nu mai aibă nici o surpriză.

Cu Nana a rămas ca în tren după ce doamna Firea a dat în bâlbâială, de nu mai putea vorbi nici după prompter, comisia a mai dat de două ori din picioare şi şi-a încheiat activitatea. Nu s-au făcut publice nici o concluzie, nici un raport, de acuma e treaba procuraturii, comisia parlamentară şi-a făcut datoria, a îngropat subiectul.

Cu Bercea, situaţia e încă fierbinte, acuma se răscoleşte rahatul, deşi treburile se cunosc de mult.

Şi Mircea Băsescu ştia de când s-a pus naş la nepoata lui Bercea, cine este pachidermul şi în ce dosare e cercetat, dar mai ales de ce i s-a pus pata pe el şi Traian ştia la cine se pune naş fra-su şi de ce a acceptat, şi organele abilitatea cu depistarea ameninţărilor la adresa securităţii statului şi a instituţiei prezidenţiale ştiau şi de ce Bercea l-a ales pe Băse, şi de ce fraţii Băsescu s-au înhăitat cu Bercea. Dacă unul din cei menţionaţi, respectiv Băseştii şi serviciile de informaţii vor să susţină că nu au bănuit că Bercea le va cere vreun favor sau va încerca să îi mânjească, înseamnă că avem cele mai proaste servicii secrete din lume, iar Băseascu este cel mai prost preşedinte şi are cei mai proşti consilieri.  În atare situaţie, a veni să te plângi acuma că tu te-ai pus naş din motive umanitare, ca să faci un bine unei “ţigănci împuţite” cum se exprimă domnul preşedinte vizavi de naţia respectivă, mi se pare o jignire la adresa inteligenţei românilor. În mod cert şi naşul şi finul au ştiut de ce au intrat în horă. Ce nu a ştiut finul este faptul că naşul şi fra-su vor fi atât de parşivei încât să le ia banii şi să îl lase pe îl bătrân în puşcărie. El, săracu a crezut că rumunii au cuvânt şi dacă a promis şi a mai luat şi banii, treaba e ca şi rezolvată. Dacă l-ar fi întrebat pe Stolo, ar fi văzut că nu e chiar aşa.

Când a izbucnit scandalul şi ginerele lui Bercea a fost şi el arestat pentru şantaj, abia atunci au realizat Mondialii că treaba e groasă şi că Băseştii chiar le-au tras clapa şi la bani şi acuma îi mai şi bagă în puşcărie pe toţi.  Cu alte cuvinte şi bătuţi şi cu banii luaţi. Ca la nunţile ţigăneşti. Doamne şi ce frumos îi stătea doamnei Maria îmbrăcată tradiţional cu salba la gât. Ptiu, ptiu!

Acum, dacă s-au lămurit balaoacheşii cum e cu cuvântul Băseştilor, se hotărâră ei să dea cărţile pe faţă, adică să ghecească ei trecutul, că viitorul îi bobicesc judecătorii, dacă se va ajunge la ei. Veniră ei cu înregistrări pe care le dădură la procurori după ce  îşi făcură copii şi mai trimisără şi pă la hambasade să vază toată lumea cine e Băseştii. Procurorii, oameni cinstiţi dădură probele şi părţii adverse că aşa spune la carte, să vază şi ăia ce zâce alţî dăspre ei. Să încercară oareşce aranjamente, promisiuni, să nu să scoaţă vorbe pă piaţă, că îl scot pă ăla micu dân belea. Nu căzură la pace şi asta fu. Acuma Băseştii şi procurorii crezură că totuşi Mondialii nu vor avea curaj să scoată cărţile pă faţă aşa că mersără pă şest. Numai că nu ştiură ei că rromul sau ţiganul odată ajuns la puşcărie, nu îi mai e frică de nimic.

Ţiganului nu îi e frică de puşcărie ca românului, că ar putea păţi ceva acolo, sau că vezi doamne, nu ar suporta regimul de detenţie. Nici gând, el ştie că îşi face viaţa acolo cum vrea. Pe el îl doare să nu intre în puşcărie că dacă intră, nu mai poate să îşi vază dă afaceri mâncaţi-aş, şi îi ia altu afacerea. Odată intrat, el nu mai are ce pierde, aşa că pe el nu viaţa în puşcărie îl sperie, ca pe Borcea, ci afacerile de famelie. Aşa că scoasără înregistrările pă post, bineînţăles ajutaţi şi consiliaţi de VV Poiculescu. Bănuiesc că nu e nimeni atât de credul să creadă că şi pe antenişti îi apucă grija faţă de famelia Mondialului, aşa cum l-a apucat pe Mircea când s-a pus naş. Nu, pentru ei cazul este numai bun de îngropat şansele şi puterea lui Băsescu, în rest, e treaba procurorilor şi a justiţiei nu ? O să spună şi ei, ca şi Mircea, după ce se termină circul: “da ce v-am promis noi că îl scoatem din puşcărie? Noi am făcut ce am putut, v-am popolarizat, v-am victimizat, ca pe Becali, de aici încolo e treaba justiţiei.”

Apropo de justiţie, este foarte interesant cum spun unii că justiţia este oarbă, când e clar că e chioară, adică mai vede cu un ochi, îl mai închide pe celălalt. Bunăoară, mă întreb eu de ce procurorii nu l-au chemat pe Mircea la întrebări până la apariţia înregistrărilor, că ei aveau înregistrările mai de mult. Au aşteptat  culoarea verde de la cuc? Vedeţi, asta nu se întreabă nimeni într-o ţară în care “justiţia este independentă”. Domnul Mircea spunea că el nu a luat bani, deşi în înregistrare spune că a luat doar 250000, de alţii el nu ştie nimic. Dar nu spune domnia sa ce căuta domnul acela intermediar cu sacoşa cu bani în biroul lui. Din înregistrări rezultă că Marian Căpăţână era intermediarul între Mondiali şi Mircea, dar din cele afirmate de Mircea Băsescu rezultă că el era intermediarul între ei şi Marian, pentru că el discuta cu ei despre bani iar Căpăţână aştepta cu banii în altă cameră, un semn să vină să îi dea sau nu. Deci el Mircea, media între Mondiali şi Căpăţână. Vor reuşi procurorii să ne lămurească cine când şi unde a minţit?

Mai spune domnul Mircea Băsecu cum că justiţia merge înainte şi sub domnia scumpului său frate a făcut paşi hotărâtori spre independenţă. Dar când  spune că pe el îl interesează soarta lui Anghel  7 Cai, că el aranjase ca acesta să primească doar un an, adică cel pe care déjà îl făcuse în arest preventiv aşa ca să fie toată lumea mulţumită şi presa şi politicul, la care justiţie făcea referire domnul Mircea tot la justiţia aia independenă? Poate lămuresc aceiaşi procurori şi afacerea asta.

Vizavi de declaraţii, scumpul său frate, cucul de la ora 18.30 a ieşit şi el ca şi procurorii, abia după ce au ieşit şi înregistrările în media, ca să ne spună că, vezi doamne, faptul că Anghel a primit şapte ani, câte un an pentru fiecare cal, şi nu unu aşa cum aranjase famigila cu fra-su, demonstrează din plin că el este curat şi că justiţia este cel puţin chioară. După mine, asta demonstrează că de la bun început Traian a ştiut ce îi vor cere Mondialii când l-au pus naş, şi Traian ştia şi el, aşa cum o recunoştea şi Mircea, dar amândoi s-au gândit să le tragă o ţeapă, să le promită  ce vor ei şi să lase justiţia să dea cu ei de pe cal. În aceeaşi idée le-au dat şi avocatul lor, ca să se asigure că nu va transpira nimic în caz de scandal. Cam asta demosntrează cei şapte ani primiţi de Anghel. Cam parşivel lucrat, ei fiind convinşi că nimeni nu va crede ce spun Mondialii, chiar dacă vor face scandal. Nu ştiau ei că aceştia învăţaţi şi ei de cineva vor face înregistrări. Din aceste înregistrări, din cele prezentate pe post se vede clar că Băsel  îl chestionează pe Mircică, după săvârşirea faptelor,  ce şi cum, ca să îl facă să recunoască că a primit banii şi ce a făcut cu ei, cui i-a dat. Îl întreabă câţi bani a luat, de câţi a ştiut, “dar nu e aşa că tu mi-ai promis că nu face puşcărie, dar nu ai zis tu că ne scapi,”  dar de ce nu ai mers la Traian, dar când mergi la el, dar el ştie etc, pentru a avea probe cu el. Iar el, Mircică, spune tot, mai puţin că a luat toţi banii, pentru că o parte din bani nu mai are cum să îi ia de la cel care i-a luat. Oare de ce? Cine e ? Din aceeaşi declaraţie a cucului de la 18.30 mai rezultă şi faptul că atunci când el, Băsescu vrea, se rezolvă orice problemă, când nu, nu: Proba că nu a existat o astfel de intervenţie este chiar condamnarea. Din câte ştiu, Anghel a fost condamnat la ani grei de închisoare şi asta arată că n-a existat o intervenţie, iar dacă ea ar fi putut exista, eu fac un apel la poliţişti, judecători, procurori care s-au ocupat de acest caz, în cazul în care vreunul a primit vreo intervenţie de la mine sau din partea mea, prin intermediari, să o spună public.” Da domnule preşedinte, eu vă cred că nu aţi făcut nici o intervenţie aşa cum cred că nici nu a existat această intenţie din partea dumneavoastră sau a fratelui, totul a fost o cacealma în meciul cu Bercea, dar eu mai cred că declaraţia dumneavoastră demonstrează din plin că dacă aţi fi vrut, aţi fi influenţat mersul justiţiei, pentru că o spuneţi chiar dumnevoastră: Proba că nu a existat o astfel de intervenţie este chiar condamnarea.” Dumneavoastră aici vă autoincriminaţi domnule preşedinte, susţinând că condamnarea este proba faptului că NU AŢI INTERVENIT ACUM, ÎN ACEST CAZ, ceea ce duce la concluzia că dacă aţi fi vrut şi aţi fi intervenit, se rezolva. Vedeţi domnule preşedinte cum spuneţi adevăruri care autoincriminează fără să vreţi? Nu e prima oară.

Şi mai face domnul preşedinte  o declaraţie care lasă oamenii cu gura căscată.  Spune domnia sa că: “nu sunt dispus să cred decât în varianta justiţiei, şi nu în varianta fratelui meu. Nu pentru că nu am încredere în el, dar, într-un stat de drept, varianta justiţiei este cea adevărată. Nu mă voi transforma într-un avocat al lui, cu atât mai mult cu cât mi se pare că s-a implicat într-o zonă cu oameni în care n-ar fi trebuit să se implice. Faptul că eşti fratele preşedintelui nu te scuteşte de responsabilitatea în faţa justiţiei şi a legii.”

Această declaraţie care se vrea una de demnitate şi respect la adresa legii este de fapt o dovadă a cinismului preşedintelui care pe de o parte, se delimitează de actele fratelui, pe care le cunoaşte, cunoaşte şi varianta  lui, dar nu îi acordă credit şi lasă justiţia să spună ce are de spus.

Întrebare: De când cunoaşte varianta fratelui sau faptele fratelui şi de ce până acum nu a luat nici o măsură, dacă ştia că fratele preşedintelui ţării ”s-a implicat într-o zonă cu oameni în care n-ar fi trebuit să se implice”? Această declaraţie îl implică şi pe preşedinte şi serviciile secrete care ar fi trebuit să împiedice această implicare periculoasă a fratelui preşedintelui. Întrebare: În câte alte astfel de “zone”mai este implicat fratele preşedintelui sau alte persoane din familia sau anturajul său? Cine ne spune şi când?

Vă spun sincer că declaraţia:”într-un stat de drept, varianta justiţiei este cea adevărată” mi se pare atât de forţată, atât de plină de demagogie, atât de găunoasă, dar şi atât de parşivă încât o consider cea mai bună dovadă că fratele este implicat până în gât în ceva necurat şi că Traian ştia şi a acoperit. Păi dacă fratele meu ar fi fost învinuit de ceva, orice,  şi mi-ar fi spus mie că e nevinovat, eu aş fi susţinut în faţa întregii lumi, cu riscul de a-mi pierde mandatul pentru antepronunţare, că fratele meu e nevinovat şi aş fi spus asta ori de câte ori aş fi fost întrebat. Brusc, domnul Băsescu, cel care spunea că a îmbrăcat un tricou al unui partid  şi şi-a făcut o poză  ca persoană privată, a uitat că este şi persoană privată când este vorba de faptele penale ale fratelui şi lasă justiţia să îşi spună cuvântul, el crede ce vor spune judecătorii, nu ce spune fratele. Oare? Păi în cazul ăsta, se poate spune că domnul Traian Băsescu, nu are mamă, nu are tată, nu are frate, îl lasă să intre în zone periculoase, îl lasă să creadă, ca şi pe Bercea, că fiind fratele preşedintelui nu va păţi nimic, dar când gluma se îngroaşă, când corabia ia apă, el pleacă, îl lasă singur pe mâna justiţiei. Acesta ne este preşedintele. Dacă aşa face cu fratele, ce va face cu ţara în caz de război, cine ne poate spune?

Domnule Traian Băsescu într-un stat de drept există o singură variantă adevărată, cea a faptelor, nu a judecătorilor. Judecătorii, după cum spune domnul Zegrean, interpretează legea şi faptele cum vor ei şi foarte rar aflarea adevărului  le călăuzeşte judecata. Eu, mai ales de când domnia voastră conduce ţara, nu mai cred în justiţie, mai ales de când un judecător a decis că mi se aplică retroactiv o lege. Vă rog să ma convingeţi că nu am dreptate.

Dar să revenim la Mondialii noştri. Ultima replică a preşedintelui, cea la care i-au dat lacrimile, aceleaşi lacrimi pe care le cunoaştem de ani de zile, a fost bestială: “Vă asigur că, între nevoia de consolidare a justiţiei şi reflexul firesc de a-ţi apăra fratele, aleg consolidarea justiţiei.”

Ca de fiecare dată când este la ananghie, domnul preşedinte ne serveşte lacrimogene. Deja unele televiziuni, comentatori, au început să felicite atitudinea şi discursul preşedintelui ca fiind unul plin de demnitate. Să îţi vină rău. Care demnitate? Demnitatea preşedintelui de ţară care îşi lasă fratele să intre în combinaţăă cu clanuri mafiote şi să pună în pericol instituţia prezidenţială, sau demnitatea omului care nu îşi crede fratele  şi nu îl apără, dar  crede orice va decide o justiţie care speră el că îi va rămâne fidelă şi după moarte? Sau poate demnitatea celui care de dragul funcţiei îşi abandonează familia? Demn în acest caz ar fi fost să demisioneze, să spunpă că îşi va apăra fratele nevinovat până în pânzele albe şi că lasă justiţia să îşi spună cuvântul demisionând, nu cerând de pe funcţia sa de preşedinte ca “justiţia” acea justiţie pe care am văzut-o toţi la lucru în ultimii 25 de ani, să “scoată la iveală adevărul”. Al cui adevăr? Prin declaraţia sa, Traian Băsescu tocmai a confirmat vinovăţia fratelui, şi vrând nevrând s-a antepronunţat, dar şi autodenunţat. Spunând că îi reproşează acestuia zona şi anturajul, spunând că acesta este responsabil pentru faptele sale, este major, Traian Băsescu a admis că acesta a comis fapte reprobabile pe care el nu le poate apăra fără să devină la rândul său complice, dar uită că prin faptul că până acuma deşi a ştiut toate astea a tăcut, le-a ascuns, le-a tolerat, este complice. Aşa că cei care vorbesc despre demnitatea preşedintelui să o facă în somn. În orice ţară din lume, chiar şi în mult hulita Somalie sau Sudan, în astfel de situaţie, un om cu demnitate şi-ar fi dat demisia şi s-ar fi pus la dispoziţia organelor de cercetare penală, personal. La noi demnitatea preşedintelui înseamnă să îşi abandoneze fratele pentru a-şi apăra scaunul.  Să zicem merci că nu e turc, la turci, sultanii îşi omorau fraţii de dragul scaunului tot cu demnitate.

99 comentarii

BULA 21-06-2014 - 11:13

Trebuie sa se schimbe incadrarea faptei lui Mircea Basescu de la trafic de influenta (nedovedit si nerealizat) la inselaciune. I-a luat banii tiganului si i-a promis marea cu sarea, dar n-a miscat un deget ca sa-l scape de puscarie. Si tiganul nu poate sa dovedeasca ca a avut banii aia, ca oficial nu are venituri (din ce a declarat la Taxe si Impozite). Deci sunt chifle ce spun tiganii. Sunt convins ca si Urbos e de ceeasi parere.

mircea 21-06-2014 - 11:34

ca toti tiganii Basestii se ineaca la mal,bine ca-i ineaca tot tiganii lor.Ce regie ieftina de satra:draga Stolo,sa-ti fie rusine Dinu Patriciu,ce sa leaga si Jegarica ca prospat intors da la Viena,ca fu cu treburi sicrete da stabor

pathfinder 23-06-2014 - 14:19

Carevasazica am avut rabdare sa citesc tot articolul.
Acu’ imi pare rau.
Avem de toate, profetite sau explicate, fara exceptie, invers.

Interesant ca americanii nu apar de data asta.
Da’ are si Neacsu scapari ca doar nimeni nu-i perfect…

P.S. Moartea mintii…

pathfinder 23-06-2014 - 17:13

Pana una-alta…

” Familia lui Bercea Mondial a fost trimisa in judecata pentru santaj la adresa fratelui presedintelui, Mircea Basescu

Membrii familiei lui Bercea Mondial au fost trimisi in judecata pentru santaj la adresa fratelui presedintelui Romaniei, Mircea Basescu, in cadrul scandalului care zguduie clasa politica romaneasca in ultimele zile.

Astfel, procurorii Directiei Nationale Anticoruptie i-au trimis in judecata pe:

Fiica lui Bercea, Izaura Anghel, si concubinul acesteia, Constantin Marius, pentru santaj cu circumstante agravante
Anghel Grinica Ion, in varsta de 17 ani, fiul Izaurei, sub control judiciar, pentru savarsirea infractiunii de santaj cu circumstante agravante
Florin Anghel, fiul lui Bercea Mondial (aflat in prezent in penitenciar, in executarea unei pedepse dispusa intr-o alta cauza), pentru savarsirea a 3 infractiuni concurente de santaj, dintre care una in stare de recidiva
Sotia lui Bercea Mondial, Fanica Anghel, pentru savarsirea infractiunii de santaj”

Rusine Neacsule!
Ai tradat! Realitatea si bunul simt!
In solda cui esti tu mai Neacsule?!?
Rusine!

Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha!

Ereticul 23-06-2014 - 17:45

In locul autoritatilor as mai verifica ceva: ciorile au declarat public faptul ca au vandut 3 case cu 200 mii bucata. Un drum la cartea funciara, unde se afla un exemplar din fiecare tranzactie ne poate arata daca au declarat in momentul vanzarii pretul real. Daca n-au facut-o, si au mers pe pretul minim prevazut in grila notariala, parerea mea e ca s-au mai „legat” singuri o data (pot fi judecati si pentru evaziune fiscala).

pathfinder 23-06-2014 - 17:51

Eu, „in locul autoritatilor”, as verifica absolut orice amanunt legat de cazul in speta.
De ambele parti.
Inclusiv conturile lu’ Mircea Basescu.

urbos 23-06-2014 - 17:52

Vrei sa prinzi o cioara sau sa starpesti un stol intreg, patronat de taratura care cica e „sefu statului”?

pathfinder 23-06-2014 - 18:05

Da, da, da…
Patronat!
Cum sa nu?!?
A demonstrat papagalu’ curbos ceva legat de ciorile alea.
Is intr-un patronat!
Au si sindicat nenicule!
Si patronu-i marinelu!

cipcirip-cipcirip-cipcirip

Ereticul 23-06-2014 - 18:42

Vreau sa se starpeasca toate „clanurile” si mai ales satrele intre ele. Inceputul este promitator si daca pot sa pun ceva paie pe foc o fac cu placere …
Sa urmarim cu atentie si noul caz, al ginerelui 😉

urbos 23-06-2014 - 18:47

Ia uite rujatu isteric ce urat face.
Ma lepadatura ma, ce vrei sa zici, ca-i invers, ca Bashina e patronat de tigani?
Cine isi poate da seama din poza? http://lideruldeopinie.ro/134025/in-scandalul-bercea-basescu-apare-si-presedintele-marti-se-depun-dovezile

urbos 23-06-2014 - 18:51

Ereticule, in ceea ce-l priveste pe Bercea, nu inteleg de ce-ti mai faci griji. Mai conteaza? Nu-ti dai seama ce ura are taratura de la Cotroceni pe el si neamu lui acuma? Crezi ca procurorii aflati in slujba ticalosului nu vor face tot ce se poate ca sa ingroape tot clanul tiganului?
Important insa e sa fie starpit sistemul care face posibil tot ce s-a intamplat.Iar capul e la Cotroceni.

jan dinu 23-06-2014 - 18:55

Bai Urbos ,tu ai dosar pe roll ??
JD-USA

urbos 23-06-2014 - 19:24
urbos 21-06-2014 - 11:18

Pst, cap de musca, dar matale ce strigi?

Mircea 21-06-2014 - 12:29

„Noul caz Nana se va termina ca şi celelalte, nimeni nu va păţi nimic,”

Sa ridem cu Neacsu sau sa ridem de el, aceasta e intrebarea. Eu inclin spre varianta a doua. Memoria internetului nu e scurta colonele.

Mircea 21-06-2014 - 12:33

„Este clar că Ponta, în lupta sa pentru acapararea Cotrocenilor….”

Neacsu ne da prima invatatura. Justitia lui Basescu nu e chiar asa. Avem si justitia lui Ponta. Cine mai are justitie in tara asta ? O sa ne invete Neacsu, aveti putintica rabdare.

Mircea 21-06-2014 - 12:41

„Şi Mircea Băsescu ştia de când s-a pus naş la nepoata lui Bercea, cine este pachidermul şi în ce dosare e cercetat, dar mai ales de ce i s-a pus pata pe el şi Traian ştia la cine se pune naş fra-su şi de ce a acceptat, şi organele abilitatea cu depistarea ameninţărilor la adresa securităţii statului şi a instituţiei prezidenţiale ştiau şi de ce.”

Alt adevar zdrobitor. Basescu stia deci e clar ca e cel putin complice. Ce legatura este intre „organele abilitatea cu depistarea ameninţărilor la adresa securităţii statului şi a instituţiei prezidenţiale” Neacsu stie bine. Ca sa-l apere pe presedinte organele trebuie sa verifice orice face si cu cine face. E legal ? NU, dar pentru Neacsu nu conteaza, el ne invata si noi trebuie sa ne uitam la el ca la un sfint care le stie pe toate. Evident ca organele trebuie sa-i verifice si toate rubedeniile si sa-i raporteze zi de zi ce fac acestea si cu cine se mai culca. E in interesul statului iar Neacsu stie chestia asta de cind coana Lenuta conducea la cabinetul doi. S-a schimbat ceva de atunci ? In mintea colonelului raspunsul este NU.

Pribeagul 21-06-2014 - 12:47

Da. Un releveu destul de bun al realitatii. Trebuie mers si mai departe, trebuie aratat cum Basescu si-a subordonat institutiile statului si le-a folosit ca sa-si puna in practica nelegiuirile. In loc sa-si indeplineasca juramintul depus in fata poporului:

„Jur să-mi dăruiesc toată puterea și priceperea pentru propășirea spirituală și materială a poporului român, să respect Constituția și legile țării, să apăr democrația, drepturile și libertățile fundamentale ale cetățenilor, suveranitatea, independența, unitatea și integritatea teritorială a României. Așa să-mi ajute Dumnezeu!”,

a ales sa fie sperjur, regele mafiotilor amestecat cu un fel de Nastratin hogea din Tarascon.

UnUL 21-06-2014 - 13:21

Pribeagule, iar suntem la poli opuși; eu spun că a făcut exact ce a jurat.

Tache 21-06-2014 - 14:11

Tu apartii unei minoritati neglijabile, certata cu realitatea si cu bunul-simt, de maxim 3% din pop.ulatia tarii.

UnUL 21-06-2014 - 20:08

Și cine a făcut statistica asta, Tăchiță?

Tache 22-06-2014 - 18:03

Se vede clar ca esti in marja de eroare, de plus/minus 3%……

UnUL 21-06-2014 - 18:10

No link!
Și „pensionării” cu 2 i. Învață naibii că genitivul are 2 i !!! Nu știu cum dreak ai trecut prin facultate (sau facultăți!)

UnUL 21-06-2014 - 20:10

Iar am aerul că vorbesc singur, după ce l-au „tăiat” pe Parpanghel.

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 21-06-2014 - 20:16

@ C u r a T – N Y e b UnUL de sous somes ;
Zblobiule …poate NU ai aflat ;
MANDEA nu ESTE taiat ! …DOAR clona !
ZB\GLOBIULE!

UnUL 21-06-2014 - 20:46

Și tu ai clone? Categoric, unii sunt maniaci cu clonarea.

UnUL 21-06-2014 - 20:47

Dar ăla sigur nu era clona ci tu, că nu știa să pună 2 de i la genitiv – meteahnă veche de a ta.

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 22-06-2014 - 18:22

@ C u r a T – N Y e b UnUL de sous somes ;
Zblobiule …poate NU ai aflat ;
INCA !

D e f i n i t i a …CRETI- NuLI -i , UTIL !?!

UnUL 22-06-2014 - 18:49

Ai vrut să spui ceva, Parpanghel?

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 22-06-2014 - 19:08

@….CRETI-UnU L , UTIL !

EVIDENT , dar numai cu ACCEPTUL tau -PERSONAL !
…desii ..desiii …desiiii !

UnUL 22-06-2014 - 19:47

Boulene, n-am înțeles nimic din mugetul tău, probabil erai cu botul plin de fân.

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 23-06-2014 - 09:51

@ Mon cher a m i , C R E Ti NULU – C U RR at ;
Ca si in toate , inclusiv in VIATA trebuie sa OPTEZI;
(intre cel putin 2 variante)
Voila ;
1.Cu nasu’ la psihiatru … cand?
avec une image biensur;http://baselandia.files.wordpress.com/2013/07/madman1.jpg?w=645&h=831

2. Cu nasu’ la Brutarie …cand?
commehabitude;http://baselandia.files.wordpress.com/2013/09/prioritate2.jpg?w=645&h=403

UnUL 23-06-2014 - 10:34

??
No link

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 23-06-2014 - 15:42

@ CRETI N UnUL -CURR at ; (BILINGV)

Jancsi , te LINK …vaghy !
de a Czigany szayba baszot !

De aia urasti ortodoxia, ca bunicul din partea lui tac- tu a fost PREOT
ortodox,
Au , nu mai sti , ce MINTZI !

UnUL 23-06-2014 - 17:39

Bunicul din partea mamei a fost singurul ortodox din familie.
Și nu te maiu isteriza în halul ăsta.

UnUL 23-06-2014 - 17:40

P.S. În maghiară nu știu să te corectez, deși sunt convins că și acolo scrii cu greșeli.

pathfinder 23-06-2014 - 17:41

@UnUL
Am avut io o amica care striga tare: Igen! Igen!
Se pune? 🙂

ValVerde 23-06-2014 - 18:06

Am avut io o amica care striga tare: Igen! Igen!

===

Mda…striga corect gramatical, dar avea accent ?

pathfinder 23-06-2014 - 18:11

@ValVerde
🙂
Avea si accent si tot ce trebuie!
Unde trebuie!

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 23-06-2014 - 18:31

kkt singere ; aici era in discutzie ..DEMNITATEA unui …presedinte !
Si hop, tu bagi koorwetle ! ? asociatzie stranie?

pathfinder 23-06-2014 - 18:40

Io la „koorwetle” n-am cunoscut asa iganeala.
Aia era amica.
Mica.
Da’ tipa tare!
Invers proportional…

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 23-06-2014 - 18:05

Sti limba maghiara , si una din nenumaratele nick-name a fost maghiar !
Iar ura ta este proverbiala impotriva ortodoxiei , marturie stau postarile tale in acest sens!

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 21-06-2014 - 19:55

@ C u r a T – N Y e b UnUL de sous somes ;
Zblobiule …poate ne LUMINEZI , cu cateva REALIZARI din
Cele …promise ! De ,,,defunkt !
Zglobiule…

UnUL 21-06-2014 - 20:08

Am mai făcut-o și nu o dată, refuz să mai vorbesc la surzi.

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 21-06-2014 - 20:13

@ C u r a T – N Y e b UnUL de sous somes ;
Zblobiule …poate te L E P E Z I …si tu
de …S A T A N A !
DOAMNE -ajuta !

UnUL 21-06-2014 - 20:44

M-am lepădat de mult de satana-Felix, de satana-Tonta, de satana-Tăriceanu și chiar de satana-Crin (care, totuși, între timp, a devenit ceva mai puțin „satanic”

digital 21-06-2014 - 21:01

UnUL
21-06-2014 at 20:44
doar pe kior îl pupi în ..llă!

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 21-06-2014 - 21:09

@ C u r a T – N Y e b UnUL de sous somes ;
Zblobiule …poate
INCURAJATOR, desi cei enumerati sant doar draci si dracisori , comparativ cu
S A T A N A !
Iar de remarcat, ar fi de mentzionat reevaluarea crinului cacarau de odinioara !
Zglobiule !

neacsum 21-06-2014 - 17:01

Acuama incepe si Senatul sa se intrebe de ce SRI nu a luat masuri impotriva pericolului pe care il reprezenta relatia Traian Bercea la adresa institutiei prezidentiale , cu atat mai mult cu cat prin statutul de functionare si organizare trebuie sa se ocupe de protectia presedintelui si a familiei sale. In familia sa intra toate rudele de gradul 1. Purtatorul de cuvant cotrocean incearca sa ne convinga ca SRI nu l-a informat pe presedinte desi presedinte a declarat singur ca stia de cel putin un an de la fratele sau de ”santaj” . In acest caz pre3sedintele este de vina ca nu a informat SRI-ul cu privire la pericolul care plana asupra familiei prezidentiale si institutiei prezidentiale. Prostii nu mai stiu ce explicatii sa dea si in loc sa se disculpe, mai mult se ingroapa. Este de rasul curcilor ca ditamai carmaciul sa se scufunde lovit de Dricul Mircea.

Ereticul 21-06-2014 - 17:59

Conform Codului Civil in familie intra rudele de pana la gradul 4, ascendenti, descendenti si colaterali (ma refer la dreptul de mostenire). Fratii sunt rude de gradul 2.

ancuta 21-06-2014 - 22:37

„Nu e treaba nimănui, că suntem țigani șmecheri”

ancuta 21-06-2014 - 22:38

Izahura Mhondihala!

UnUL 21-06-2014 - 23:09

Izaura sclava lui Felix.

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 22-06-2014 - 21:57

De la o …POSHTA swe vede ;
Botezul puradelului a fost la Grivco ,
Nashul a fost Felix, IZaura a fost
Prezentatoare la Antene , iar
Basesti sint VICTIME ! ! !

ancuta 22-06-2014 - 22:13

Carpatianule,
Io nu vad asa lucrurile, dar … daca tu le vezi asa, inseamna ca esti basist!
Sau e doar una din glumele tale?
Oricum, Mircea Basescu va sta in puscarie doar pana la sentinta definitiva data hemoroiDAN-ului.
Care n-are cum sa depaseasca luna octombrie, 2014.
Asa ca „basisti” nu sunt victime!
N-au fost niciodata.
Iar acum, pentru tine: daca nu esti de acord cu antenizatii, nu inseamna ca esti basist! Pur si simplu esti un om. Atat.

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 22-06-2014 - 22:22

…Nineaca ,esti bine ?!?
dar a vazut o TARA INTREGA cand
Bercea a dat o petrecere pt . Felix la Costesti si la GRIVCO si a pus un colan cu mahmudele la nefasta gemoroDANULUI !
Ce draqu , ma’h macar tu ,care esti CAP
Limpede !

ancuta 22-06-2014 - 22:43

Carpatianule,
Sa judece Justitia.
Cred ca esti de acord cu asta!

Pentru tine: cel mai economic pachet Tv are cel putin 30 de canale, dintre care cel mai putin important este A3. Cred ca intelegi ce-ti spun!
Tu nu poti face parte din antenizati. Nu esti prost.
Fii om. Nu mai brava in 3,147det!

digital 22-06-2014 - 22:53

ancuta
22-06-2014 at 22:43
s-o judece pă mătta făi proasta poolii!

Antibasistul 22-06-2014 - 23:03

Nu-i o proasta, e un prost, basist care posta cu DXN pîna acu cîteva luni!!!

Tache 21-06-2014 - 13:43

Sfârşitul carierei lui Băsescu

Cariera politică a lui Traian Băsescu şi-a dat obştescul sfârşit. Trebuie recunoscut faptul că Ilie Sârbu, personajul care probabil a stat în spatele cortinei, nu este lipsit de un fin simţ al umorului. ”Structurile” care l-au înălţat pe Băsescu, acum îl îngroapă.

Desigur, teoretic (dar pur teoretic!) Traian Băsescu nu poartă răspundere pentru ”mormanul de bani” care a aterizat (sau nu) în braţele fratelui său, însă practica politică şi opinia pop.ulară funcţionează după alte principii. Cine l-a lovit pe Băsescu, l-a lovit bine. Omul care a transformat ”justiţia şi anticorupţia” într-un brand personal nu se poate declara neprihănit în condiţiile în care chiar el i-a crucificat pe alţii pentru asocieri infinit mai inocente.

Apologeţii lui Băsescu scapă din vedere, în mod voit, faptul că întreaga ”afacere Bercea” nu avea cum să nu intre în vizorul SRI şi a altor ”structuri” de acelaşi gen care de mult timp erau preocupate de aventurile ”mondialilor” ce glisau la marginea legalităţii sau depăşeau limita acesteia. Atenţia SRI, aşa cum se întâmplă de obicei, nu avea cum să fie total dezinteresată, mai ales în condiţiile în care era evident că Mircea Băsescu poate fi o sursă de materiale compromiţătoare la adresa preşedintelui. Este posibil ca la nivel instituţional, SRI să-l fi trădat pe Traian Băsescu şi să-l fi ”ţinut în întuneric” în privinţa escapadelor periculoase în care s-a implicat fratele preşedintelui, dar este absolut imposibil ca nimeni dintre ”băieţii cu ochii albaştri” care au fost fideli preşedintelui să nu fi venit la Cotroceni cu un avertisment. Concluzia este simplă: Traian Băsescu a ştiut şi prin inacţiune a binecuvântat activitatea tandemului Băsescu & Bercea.

Din punct de vedere practic, această operaţiune consemnează momentul în care serviciile l-au trădat definitiv pe preşedinte şi s-au raliat sub drapelul PSD. Probabil, această operaţiune poate fi consemnată ca un succes magistral al lui Ilie Sârbu, dar s-ar putea să fie şi o victorie pirică. Băsescu nu prea conta în ecuaţia finală care va decide rezultatul bătăliei pentru fotoliul prezidenţial. Acum, contează cu totul altceva: are PSD un dosar la fel de consistent pe numele lui Mugur Isărescu?

Valentin Mândrăşescu

Tache 21-06-2014 - 13:45

Isărescu promite reforme dureroase

Unul dintre cele mai ciudate fenomene sociologice din România este nivelul de încredere faţă de perenul guvernator al BNR, Mugur Isărescu.

Persoana care a supervizat transformarea sistemului financiar românesc într-un apendice neputincios al băncilor străine, distrugătorul industriilor exportatoare şi promotorul „vieţii în credit” este considerat în continuare un politician valoros, ba mai are şi şanse reale să devină „candidatul dreptei unite”.

Există persoane care susţin cu maximă seriozitate ideea că Isărescu va fi un preşedinte bun deoarece este „un om serios”, iar pe BNR nu a fost implicat vreodată în vreun scandal de corupţie. Indubitabil, aura de seriozitate pentru crearea căreia presa românească a lucrat timp de un deceniu este un avantaj, însă lipsa scandalurilor se datorează exclusiv inabilităţii presei de a înţelege subiectele economice cu o complexitate peste nivelul mediu.

Lăsând la o parte trecutul deloc glorios al actualului guvernator şi viitorului prezidenţiabil, trebuie atrasă atenţia asupra modului în care Isărescu descrie viitorul pe termen scurt şi mediu. În cadrul unui discurs recent, dedicat adoptării monedei euro, Isărescu a spus clar: „Sunt ferm convins că avem în faţă un drum lung şi greu, de câţiva ani, pentru a recupera decalajul în ceea ce priveşte convergenţa reală, pentru a continua reformele structurale care, de cele mai multe ori, sunt dureroase din punct de vedere politic şi social, dar şi pentru a asigura competitivitatea economiei naţionale.”

Imediat se impun câteva întrebări:

Românii mai au nevoie de reforme dureroase? Douăzeci şi cinci de ani de „tranziţie” nu au fost de ajuns?

Mai crede cineva că România poate fi adusă la nivelul de competitivitate al economiilor zonei euro în cadrul sistemului neocolonial în care a fost introdusă, începând cu 1989?

Mai crede cineva că adoptarea monedei unice europene este o mana cerească pentru economie? Oare chiar nimeni nu a învăţat din experienţa Greciei, Portugaliei, Spaniei?

Atracţia politicienilor est-europeni faţă de moneda unică europeană se datorează unui efect pervers al adoptării euro de către statele non-competitive din punct de vedere economic. Adoptarea euro conduce la o creştere vizibilă, dar temporară a capacităţii de cumpărare a cetăţenilor şi o reducere a dobânzilor bancare, ceea ce declanşează o creştere explozivă a sectoarelor orientate spre deservirea consumului pe credit. În acelaşi timp, euro distruge sectoarele orientate spre export şi privează statul de posibilitatea de a modifica cursul valutar în vederea sporirii competitivităţii sau protecţiei pieţei interne. În fond, euro este echivalentul monetar al heroinei: plăcere pentru 15 minute, consecinţe nocive pentru o viaţă întreagă.

Ce se va întâmpla cu România dacă Isărescu va ajunge preşedinte este uşor de prevăzut. Problema principală constă în faptul că ceilalţi prezidenţiabili nu oferă un viitor mai bun.

Valentin Mândrăşescu

digital 21-06-2014 - 21:13

dacă euro e heroina, porkul isărescu e seringa!

ValVerde 22-06-2014 - 00:44

Si pasarica ta e adapost antiatomic !

Bulaaaaaa!!!…bai Bula ba…..unde esti, ma, unde te-ai ascuns ???

Tache 22-06-2014 - 18:00

Scandal de corupție în anturajul președintelui român

În România are loc un nou scandal de corupție. Fratele președintelui se află în închisoare, iar opoziția cere demisia anticipată a liderului statului.

Pentru prima oară, au fost mediatizate larg dovezile cooperării fratelui președintelui Băsescu cu cel mai cunoscut grup criminal organizat de țigani. Presa și opoziția vorbesc de mult timp despre faptul că președintele și rudele lui au legături cu liderii grupurilor criminale etnice, însă până nu demult nu au existat dovezi directe.

Totul a început cu arestarea liderului clanului Bercea, Sandu Anghel (Bercea Mondial), care este suspectat de implicare într-o serie întreagă de crime mafiote, de natură economică și de corupție. Potrivit unor probe indirecte se poate presupune că aflându-se în închisoare, Sandu Anghel a prezentat un ultimatum familiei președintelui român, cerând eliberarea imediată și amenințând cu o scurgere de materiale compromițătoare în caz că nu va fi eliberat. Ultimatumul a fost îndeplinit și în presă au apărut înregistrările discuțiilor liderilor clanului Bercea și ale lui Mircea Băsescu, fratele președintelui român, Traian Băsescu.

Din înregistrări reiese că fratele președintelui a primit bani pentru ajutorul acordat grupul criminal etnic în procesul eliberării membrilor lui de urmărire penală. În una din înregistrări sunt amintite sumele de 250 de mii de dolari și 350 de mii de euro. Mai mult, în înregistrări există un fragment în care fratele președintelui spune clar „Traian știe” despre ce este vorba, ceea ce poate fi o dovadă indirectă a faptului că președinte român a fost informat despre acțiunile fratelui său.

Scandalul nu a lăsat nici o alegere justiției române. Fratele președintelui a fost arestat pentru 30 de zile și acum așteaptă verdictul definitiv. Liderul opoziției, Ilie Sârbu, a declarat că președintele trebuie să demisioneze. Știind specificul sistemului de justiție român, se poate presupune că într-o anumită măsură scandalul a fost organizat de adversarii politici ai lui Traian Băsescu, care nu i-au dat timp pentru a-l elibera la timp pe liderul clanului Bercea. Din punct de vedere electoral, scandalul a început la timpul potrivit pentru opoziție, deoarece acum Traian Băsescu, considerat liderul informal al forțelor de dreapta, nu poate să ajute cu nimic pe aliații din partidele de dreapta, care se pregătesc să prezinte un singur candidat la viitoarele alegeri prezidențiale. Putem presupune că acum cariera politică a lui Traian Băsescu a fost distrusă definitiv și irevocabil.

Valentin Mândrăşescu

Tache 22-06-2014 - 18:11

„Marele licurici” este cel care a introdus la noi acest mecanism diabolic al corupţiei şi supraveghează ca acest sistem să funcţioneze ireproşabil. Fireşte, pentru interesele Washingtonului. Din toată tevatura ţigănească a acestor zile reiese un lucru: membrii clanul Bercea, „şucăriţi” de faptul că clanul Băse a vrut să-i ţepuiască la bani, au devenit foarte vocali. Au început să „dea din ei”. Mircea Băsescu le-ar fi zis că le dă înapoi dolari în loc de euro, pentru că are „de la americani”, Bercea în persoană a strigat că şi Kovesi a primit şpagă. Tocmai „eroina” lui Joe Biden!…Posibil ca pe yankei să-i deranjeze chestia asta; de văzut ce se va întâmpla în viitorul apropiat. Oricum, un lucru este clar: SUA este lider mondial al corupţiei, pe care o implementează cu succes oriunde vrea să câştige teren şi influenţă. România şi Ucraina sunt două exemple grăitoare în acest sens…..

Marian Radulescu

UnUL 21-06-2014 - 13:59

Ştefan Vlaston, Drama unui preşedinte şi independenţa justiţiei, Adevărul, 20 iunie 2014

Planul uman. Sigur că în plan uman, personal şi familial, preşedintele Traian Băsescu trăieşte o dramă. Justiţia independentă, obiectivul luptei sale de 10 ani, face o victimă în propria familie, şi nu oricine, chiar fratele său, Mircea Băsescu. O ironie a sorţii, care deseori joacă feste şi oamenilor mari, cu putere de influenţare a destinelor unei naţiuni.
Prima reacţie a preşedintelui, la drama pe care o traversează, a fost impecabilă: „între nevoia de consolidare a justiţiei şi reflexul firesc de a-ţi apăra fratele aleg consolidarea justiţiei”.
Este consecinţă firească a crezului preşedintelui: justiţia independentă este primul pas spre „vindecarea” unei naţiuni afectată de cancerul nemilos al corupţiei, generată de clanurile mafiote formate din politicieni şi afacerişti veroşi.
În istoria umanităţii există câţiva conducători de stat care au tras popoarele înainte, după ei, în ciuda inerţiei şi conservatorismului lor. Între ei, Traian Băsescu.

Independenţa justiţiei
S-a prăbuşit mitul că justiţia este condusă şi manevrată de Traian Băsescu. Toate susţinerile anterioare, ale duşmanilor justiţiei, s-au năruit şi ele.
În concluzie, toate condamnările anterioare, ale unui fost premier, miniştri, parlamentari, baroni, n-au fost influenţate de cineva, pur şi simplu justiţia şi-a făcut datoria, şi-o va face şi în continuare.
Nimic şi nimeni nu va mai putea pune sub semnul întrebării deciziile justiţiei, este consecinţa pozitivă a ultimelor evenimente.
Toate atacurile împotriva justiţiei vor avea acum o miză clară, independentă de persoana Traian Băsescu: salvarea penalilor, politici sau aflaţi în sfera politică, de deciziile definitive care se apropie cu repeziciune pentru unii dintre ei.
Sunt edificatoare declaraţiile lui Victor Ponta, din biroul căruia baronul Duicu făcea trafic de influenţă:
„Nu mă dezic de Duicu, Prioteasa, şi toţi ceilalţi”.
„Miza nu este schimbarea unui om, ci schimbarea unui regim” (cel al justiţiei).
„După decembrie, îi vom face dreptate lui Costică Nicolescu şi celorlalţi mulţi”.
„După ce vom lua controlul politic la DNA…”.
Simte Victor Ponta că justiţia, DNA, se apropie şi de persoana sa?
Este din ce în ce mai clar că toate manevrele cărora i-au căzut victimă Mircea Băsescu au fost iniţiate şi conduse de Voiculescu.
Simţind veriga slabă, Voiculescu a instrumentat şi pus în operă interceptările şi filmările, pentru care clanul Bercea nu avea aparatură şi priceperea de a le utiliza, edita, prelucra, în sensul dorit de interesele lui Voiculescu.
Postul tv Antena 3 a declanşat campania, nu împotriva lui Traian Băsescu, în primul rând, ci împotriva şefei DNA, Codruta Kovesi şi a şefei ICCJ, Livia Stanciu. Afirmaţiile de ultim moment ale lui Bercea Mondial, că ar fi dat 2 milioane de euro, inclusiv acestora, sunt dovada că totul a fost instrumentat de la început de către Voiculescu, să ducă la decredibilizarea şefilor a două instituţii extrem de importante.
Nici n-ar fi prima oară. Au fost în trecut numeroase alte încercări de acelaşi fel, soldate cu eşec, dar acum a fost depistată veriga slabă, Mircea Băsescu.

Planul politic
Cu excepţia Partidului Mişcarea P o p u l a r ă, cealaltă parte a lumii politice, în frunte cu Victor Ponta, s-a repezit să reclame demisia preşedintelui, deşi nu i se pot imputa faptele unui frate în vârstă de 60 de ani.
Victor Ponta îşi permite să ceară demisia preşedintelui Traian Băsescu, tocmai cine? Un personaj cel puţin dubios, dovedit plagiator de Universitatea din Bucureşti, un personaj din biroul căruia baronul Duicu făcea trafic de influenţă, care a cerut parlamentarilor săi să facă scut împotriva cererilor procurorilor de cercetare/arestare a unor deputaţi şi senatori, care şi-a declarat în numeroase rânduri solidaritatea cu baronii proprii anchetaţi de către DNA.
Liberalii s-au repezit şi ei să ceară demisia preşedintelui Băsescu, continuare firească a loviturii de stat din iulie 2012. Ceeace înseamnă că nu regretă şi nu se dezic de toate derapajele antidemocratice din ultimii 2 ani.
Iar propusa fuziune cu PDL înseamnă că viitorul partener, PDL, îşi asumă şi este de acord cu toate derapajele antidemocratice ale PNL, dacă nu cere clarificări, nu-i mai condamnă, nu-i mai critică, inclusiv pentru intrarea în corul condus de PSD, care cere demisia lui Băsescu.

Ce-ar fi fost România fără Traian Băsescu?
•Traian Băsescu a fost primul preşedinte şi om politic care a rupt, în 2005, contractul nescris din lumea politică, acela de a nu se băga unii pe alţii la închisoare pentru corupţie şi devalizarea bugetelor statului, odată cu alternanţa la guvernare.
•Traian Băsescu a eliberat justiţia de sub cizma politicului, prin aducerea unor personaje cheie la conducerea unor instituţii cheie: Monica Macovei, Daniel Morar, Codruta Kovesi, Livia Stanciu, George Maior.
•Ca urmare, un fost premier, miniştri, parlamentari, baroni, şefi de Consilii Judeţene, zac în închisoare, sunt în curs de judecată şi îşi aşteaptă sentinţele, sau în faza cercetării penale.
•Traian Băsescu a adus respectul lumii civilizate pentru România, când aceasta privea oripilată la nivelul de corupţie şi furt la care se preta clasa politică.
• Politica externă şi de securitate, care ne-a permis intrarea în UE şi consolidarea participării la NATO, sunt opera directă a pesedintelui Traian Băsescu.
Toată lupta lumii politice, cu excepţia PMP, este pentru revenirea ţării la paradigma Năstase de guvernare, în care hoţia, corupţia, devalizarea bugetelor ţării, subordonarea totală a instituţiilor statului, în special a celor din justiţie, să permită politicienilor să exploateze în interes propriu economia României, ca adevărate structuri mafiote foarte bine organizate. De aici şi bătălia pentru eliminarea lui Traian Băsescu, dacă se poate chiar înainte de sfârşitul mandatului său.
Aceasta este cheia în care se pot citi ultimele evenimente.

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 21-06-2014 - 14:08

VLASTON este gunoiul antik care stie sa scrie ,macar !
cooptat in PMP !
Ceilalti intelectali au fost parasutatzi, de Nutzica …COLIVAREASA!

neacsum 21-06-2014 - 15:08

Ceea ce spune Mandrasescu este adevarat, partea proasta este ca nu o spune pentru ca asa crede ci pentru ca Isarescu ar putea fi candidatul stangii . Daca Isarescu ar fi fost sustinut de Basescu, ar fi intrat si Mandrasescu in corul celor care spun ca Isarescu e baiat bun.

Paul din Ohio 21-06-2014 - 20:55

neacsum,
Nu cred ca pe „Mandrasescu” sau cum l-o chema il intereseaza stanga sau dreapta in Romania (Ba’securista sau pont-securista). El este nelinistit de pasul urmator, necesar al Romaniei: trecerea inevitabila la moneda unica europeana. Nu poate sa impiedice acest lucru, dar vrea sa creeze panica (si sa dea „munitie”) macar cititorilor lui.

digital 21-06-2014 - 21:10

păi voi comentați de măndrășescu la vastlon?!
sunteți cu capu!

urbos 21-06-2014 - 15:45

Hahahahahahahahaha! Drama infractorului.
La moarteee!

Antibasistul 21-06-2014 - 18:50

un NUL nebunul basist, baga-ți in kur propaganda mincinoasa basista si DISPARI!!!

UnUL 21-06-2014 - 19:09

copy-paste nr 7

Antibasistul 21-06-2014 - 19:24

Ma c…c pe tine si pe toți basiștii!!!!!

UnUL 21-06-2014 - 19:48

copy-paste nr. 3747

Antibasistul 21-06-2014 - 22:52

Ma c..c pe tine și pe toți basiștii!

UnUL 21-06-2014 - 23:10

3748

Antibasistul 21-06-2014 - 23:35

Ma c…c pe tine si pe toți basiștii!!

UnUL 22-06-2014 - 00:03

3749

ValVerde 21-06-2014 - 15:29

Aoleo, Neacsule, ca m-am luat cu gazele de sist si nu ti-am vazut creatia…asa dar, care e concluzia ?
Basescu prim- ministru ??
Si unde ai pus ca e mana americanilor ?
Te-ai muiat ?

PS Cer scuze daca ai scris in articol ca americanii sunt de vina si daca articolul are vreo concluzie….marturisesc spasit ca n-am citi mai mult de citeva paragrafe. Esti adinc mai Vilvoi, ce sa fac !

urbos 21-06-2014 - 15:48

Ce-i lindic, esti in verva? Iti da prostia p-afara?
Ascunde-te fa dobitocule ca te umplusi de cacat.

dinu 22-06-2014 - 01:03

Se pare ca nu intelegeti, ca totul a fost defapt modul in care fac rost de bani pentru politica lor, peentru campaniile electorale, pentru tot ce manaresc zilnic. Cin cauza asta se fac frate si draqu, dar-mite cu tiganii…Ori ce scoate bani e bun de „preten”. Auzi la Base…cu anturajul fratelui. Pai el cu cine se pupa , nevasta-sa de la cine primea toale si salbe? El unde si cu cine dansa in genunchi si da cu palma de pamant? Pai asta ce anturaj era? Avea nevoie de votul lor, asa cu I-a pupat si pe unguri la referendum….Tatarul trage la tigan foarte usor…..Si-l mai aud si pe neascum …ca zice ca si treaba asta cu Bercea tot de la Ponta a pornit…Hai ca ma faci sa rad si-mi crapa buzele….

CONGO 22-06-2014 - 17:32

=== Tocana cu ciolan à la Romania ===

Ingrediente:
– Un popor mare, necopt, fara miez;
– Mult ciolan;
– Trei patru partide mari si cateva mai mici de diverse culori;
– O blonda de Plescoi;
– Un varf de boc;
– O legatura mare de servicii secrete cu urechi fine;
– O curte constitutionala moale si bine fragezita;
– Cateva cozi de procurori;
– Doua trei sindicate stafidite.

Condimente:
– Apa de ploaie;
– Praf in ochi;
– Gargara macinata;
– Zeama de baliverne;
– Tupeu varsat.

Mod de preparare:

Se taie poporul in doua parti, una buna si una rea. Apoi fiecare bucata se taie in doua, una buna, una rea, si tot asa pana se formeaza bucatele mici ce pot fi mancate dintr-o inghititura.

Se separa apoi bugetarii de nebugetari, medicii de pacienti, profesorii de studenti, copii de parinti, grasii de slabi, si se lasa la decantat pana se ridica la suprafata uscaturile. Acestea se culeg cu atentie si se pun deoparte intr-un recipient caldut.

Din restul se taie 25%, se scoate vlaga si se pune la foc mic, cu zeama de baliverne si cu praf in ochi, sa nu se prinda.

Se acopera cu un capac mare ca sa nu rasufle si din cand in cand se stinge cu putine apa de ploaie.

Separat se ia un partid portocaliu si se intoarce de pe stanga pe dreapta. Apoi se impaneaza pe toate partile cu bucatele taiate din celelalte partide. Se presara deasupra uscaturi, iar peste se pune varful de boc si blonda de Plescoi cu ciolanul in gura, si se lasa la dospit.

Celelalte partide se toaca marunt impreuna cu sindicatele si se invelesc cu servicii secrete. Apoi se freaca bine cu cozile de procurori, se trag in teapa si se pastreaza la racoare. Din cand in cand se gusta si se reevalueaza.

Se aseaza partidele intr-un parlament din teflon cu manere.

Cel portocaliu se pune cu grija in mijloc. Pe langa el se mai presara doua trei partide mici si bine fragezite. Restul de partide se presara dupa gust. Se da totul prin curtea constitutionala si se inveleste cu gargara macinata.

Se aseaza totul peste poporul deja bine instruit si se da la copt.

Din cand in cand se strange caimacul de deasupra, cu care se unge bine blonda si uscaturile de deasupra, iar peste restul se toarna zeama de baliverne cu tupeul varsat.

Se serveste rece, pe stomacul gol, eventual in piata Universitatii.
In caz de probleme digestive sunati iute la 112, evident degeaba.

nimeni 23-06-2014 - 09:31

Basescu a mizat foarte mult pe unii oameni formati intr-un sistem putred . Nu pentru ca onor prezidentu ar fi inodor si incolor. Acesti oameni i-au tras-o. Au mirosul format , stiu unde si cand sa muste.

De facto , Basescu nu mai conteaza in politica romaneasca . Am asistat in direct la scoaterea lui din viata politica.

A fost o rafuiala intre smecheri -ca aspect de manea la moda – s-au folosit ingrediente tiganesti. nasi, fini, botezuri, cocosei- viaaata mea! Reteta perfecta pentru audienta maxima- mai tare ca elodia, zavoranca sau orice al sou tv. Tari scenaristii, tari regizorii, actorii de prima mana, distributie si lansare beton!

Asa se scrie istoria in politica romanesca de Dambovita – prim ministru care rateazsa sinuciderea , presedinte spagar in direct .

E doar partea vizibila a unui iceberg si doar unul din episoadele unui serial ce se intinde dupa cat de mare e apetitul romanului de-a inghiti saorma cu de toate.

Tache 23-06-2014 - 21:30

Se pare ca problemele mondiale si problema ucraineana se pot rezolva doar printr-un atac nuclear preventiv impotriva Statelor Unite, un atac limitat, care sa dea posibilitatea fortelor patriotice americane sa efectueze o schimbare de regim si sa salveze omenirea.

Cheney: Another 9-11 Coming, But ‘Far Deadlier’
„And it’s not just in Iraq.”
truthrevolt.org/news/cheney-another-9-11-coming-far-deadlier

Tache 23-06-2014 - 21:32

‘This Week’: Dick Cheney

youtube.com/watch?v=Ii2mJHcvIek

tomi 23-06-2014 - 21:45

Americanii au inarmat 5 mililoane de mongolezi din cei 2.550.000 locuitori care sant gata sa invadeze Rusia. Americanii au introdus in secrety 5600 de tancuri printr-un tunel special sapat din California pana la Ulan Bator. Avioanele le-au dus cu submarine pana la coastele Mongoliei la Pacific? CE? Cineva din sala sustine ca Mongolia nu are iesire la Ocean. Nu-i nuimic, au dus avioanele prin acelasi tunel cu tancurile.
Material special pentru Tache din sirianNews, rusianNews si iranNews.
Tache, dar medicatia de seara ai luat-o?. Ia bre tabletele pana nu bombardeaza rusii tai Manhatanul, ar fi pacat sa nu prinzi stirile.

tomi 23-06-2014 - 22:02

Tache
23-06-2014 at 21:30

Se pare ca problemele mondiale si problema ucraineana se pot rezolva doar printr-un atac nuclear preventiv impotriva Statelor Unite, un atac limitat………..
===========
Tache propune un atac limitat. Rusii vor lansa un atac surpriza de pe bazele sovietice de pe Luna. Vor trimite rachete superrapide ce se vor indrepta spre str 59 din New York cu o viteza de 400.000 de km/s si vor distruge atomic casele de la nr 78 la 82 fix.

tomi 23-06-2014 - 22:04

Atacul limitat fiind realizat, toti americanii vor arunca armele si vor cere azil politic in URSS, nemaisuportand regimul criminal capitalist al USA.
Tache, cand primesti liber de la ospiciu postezi mereu? Ma refer la post la mancare

Tache 23-06-2014 - 22:48

@tomi

Eu plec de la premiza ca la 11 septembrie 2001 au avut loc 3 explozii nucleare in New York, adica explicatiile lui Dimitri Khalezov m-au convins complet. De aceea i s-a spus Ground Zero. Totul mi se pare logic si de bun-simt in prezentarea lui. Merita sa-ti consumi 4 ore din viata si sa urmaresti filmul de la cap la coada.

Eu nu fac decat sa fiu total de acord cu Dick Cheney, fost vice-presedinte al Statelor Unite, si sa explic ce inseamna asta, avand in minte prezentarea lui Dimitri Khalezov. Nu uita deasemenea ca Serghei Glaziev spune la sfarsitul filmului ca problema nazismului din Ucraina se rezolva la Washington, iar la acea masa rotunda a mai spus si ca exista un razboi al SUA impotriva Rusiei.

Dimitri Khalezov – WTC Nuclear Demolition

http://www.youtube.com/watch?v=Lec9giab90I

UnUL 23-06-2014 - 23:55

Pornești de la o premiză tâmpită și de la o scenarită cretină, Tăchiță.

tomi 24-06-2014 - 00:23

Tache
23-06-2014 at 22:48
======
Vorbind cu tine serios, vreau sa-ti spun ca ieri seara am vizionat la History, titrat, Apocalipsa al doilea razboi mondial. Nu era nevoie de interventia americanilor sa faca din poporul ucrainean unul din cele mai afurisite popoare. La intrarea trupelor germane in Ucraina s-au inrolat zeci de mii de ucraineeni in armatele germane in atacul contra Rusiei alaturandu-se nemtilor la asaltul asupra Moskovei. Zeci de mii de ucraineeni si-au pus insigna de SS si erau foarte zelosi in exterminarea evreilor si rusilor. Topul executiilor in masa ale evreilor care la inceput mergea incet si cateva sute de morti pe zi li se parea monoton a fost masacrul de langa Kiev, unde au fost ucisi in doua zile 45.000 de evrei din Ucraina, de trupele germane si de fascistii ucraineeni. Deci pe scurt buni ucraineenii, fi sigur ca nu necesita ajutoriul american ca sa fie bestii.

salut 24-06-2014 - 02:00

Pai, mai acum cateva zile nu-i injurai pe aia care vorbeau urat despre actualii fascisti ukrainieni? Nu te pupi in bot zi de zi cu „domnul UnUL”, secatura de Cluj care proslaveste nazistii de Kiev? De ce te plangi?

neacsum 24-06-2014 - 10:18

Pe asta conteaza si americanii si Merkel.Crezi ca ei nu stiu istorie? Stiu, si fata de altii, invata din ea.

UnUL 23-06-2014 - 23:54

Eu optez pentru un atac nuclear – o să vedem cât de „limitat” – împotriva Rusiei.

urbos 24-06-2014 - 00:24

Iar raspunsul impotriva americano-ji danimii sa fie total. Nu-i o idee rea.

Ereticul 24-06-2014 - 09:05

Domnule Neacsu,
Simpatica poezioara. De ce n-o publicati si aici?

http://www.in-cuiul-catarii.info/2014/06/21/la-mircea-vine-un-tigan-7127

neacsum 24-06-2014 - 10:13

Pentru ca e prea frumoasa ca sa isi bage toate mustele picioarele in ea.

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult